FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.12.2025 klo 05:15:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 8

Kirjoittaja Aihe: Muurinen - "Saksa on veltto, laiska, hidas - ja haavoittuva"  (Luettu 8992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
magpies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SalPa, Newcastle

Vastaus #75 : 09.09.2008 klo 16:45:50

Helevetin Muurinen :keskari: :keskari:Mies joka pilasi Suomen kaikkien aikojen mahdollisuudet päästä kisoihin. Mä vihaan suo Mursu :keskari: :keskari: Mä Vihaaan!!!
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #76 : 09.09.2008 klo 16:47:27

hi hii. suomursu
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 09.09.2008 klo 16:53:37

Muurisen heitto voi olla jotain psykologista peliä, haiskahtaa vähän siltä. Vähätellään tarkoituksella vastustajaa, ei tuosta sen syvempiä analyyseja kannata vetää. Muurinen on kuitenkin maajoukkueen ex-luotsi, joten luultavasti tuo lausunto noterataan saksalaismediassakin.
Onhan tuo mahdollista, mutta silloin tapaus on vielä surullisempi. Siis yrittää käydä psykologista peliä, mutta tekee sen niin tökerösti, että jos jokin reaktio tulisi, niin se on sisuuntuminen. Vai kuvitteleeko Muurinen, että esim tuiki tuntematon Trochowski paskoo housuihinsa ja astelee stadikalle häpeillen, kun se lukee jonkin referaatin "Suomen ex-valmentajan pelaaja-arvioista"? - Ei hitto, ei tuota voi tulkita miksikään muuksi kuin pikkumaiseksi oman aseman pönkittämiseksi.

Lainaus
Omalla päävalmentajakaudellaan Ana käytti paljon aikaa vastustajien pelien tutkimiseen ja ylipäänsä futiksen seuraamiseen, joten tottakai nuo sakemannien kokoonpanon nimet on Analle tuttuja.
Suomessa on paljon futiksen tietäjiä, joiden Saksa-tietous on nollatasoa. Ja mistä kielitaidoton Muurinen Saksa-tietouttaan saisi? Voin kuvitella, että tankeroenglannin taitaja saa juuri ja juuri tavattua 442:sta, että "Ballack is Germany's on world class player", ja siinähän se totuus sitten on. Suosittelen siis Analle ff2:lle rekisteröitymistä. Tervetuloa nahkahousutopiceihin.  Ylos

leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #78 : 09.09.2008 klo 17:06:06

Ihme analyysia täällä yhdestä Mursun heitosta. "Minä tiedän hänen tietävän että hän tarkoittaa sitä ettei Saksalla ole mahdollisuuksia, mutta tiedän hänen myös hämäävän sillä ettei hän tietäisi Saksan pelaajia...."

Eiköhän homma ole mennyt niin, että Iltiksen toimittaja on soittanut Mursulle tämän puuhastellessa iltapäivä-askareitaan (tiskannut ja laulanut Barbababan tunnusmelodiaa esiliina yllään), Mursu on puolihuolimattomasti heittänyt nuo kommenttinsa ja nyt Foorumi uuhaa ja aahaa vuorotahtia ja lukee kommenttia kuin piru raamattua.

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä Mursu on sanonut. Huomenna olen kännissä katsomassa peliä kuitenkin.
hafa

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 09.09.2008 klo 17:11:55

Harvinaisen Lauria porukkaa täällä taas. Callit varsinkin. Muurinen nyt puhuu mitä huvittaa ja noin muutenkin pyyhkii lattioita kaltaisillanne paskahousuilla.

Pellejä  :keskari:
hellstone

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 09.09.2008 klo 17:21:01

Ihme analyysia täällä yhdestä Mursun heitosta. "Minä tiedän hänen tietävän että hän tarkoittaa sitä ettei Saksalla ole mahdollisuuksia, mutta tiedän hänen myös hämäävän sillä ettei hän tietäisi Saksan pelaajia...."

Eiköhän homma ole mennyt niin, että Iltiksen toimittaja on soittanut Mursulle tämän puuhastellessa iltapäivä-askareitaan (tiskannut ja laulanut Barbababan tunnusmelodiaa esiliina yllään), Mursu on puolihuolimattomasti heittänyt nuo kommenttinsa ja nyt Foorumi uuhaa ja aahaa vuorotahtia ja lukee kommenttia kuin piru raamattua.

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä Mursu on sanonut. Huomenna olen kännissä katsomassa peliä kuitenkin.

helvetin hyvin sanottu.
Taalasmaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.

Vastaus #81 : 09.09.2008 klo 17:22:56

Tarkoittaako tämä että mursu ilmaisi kiinnostuksen maajoukkuetta kohtaan jos karsinnat eivät ala voitolla saksasta? kuulostaa hiukan siltä ettei ana jatkaisi klubissa kauden jälkeen vaan hakisi suurempia haasteita ja hommia isommista ympyröistä.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 09.09.2008 klo 17:25:15

Kertoo aika paljon miehestä, jos 20 vuoden ammattivalmentamisen jälkeen "heittää puolihuolimattomasti" Iltiksen toimittajalle. Paskan puhiminen on aina rumaa. Tämä juttu veti lokaan onneksi vain Mursun.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 09.09.2008 klo 17:26:43

Tarkoittaako tämä että mursu ilmaisi kiinnostuksen maajoukkuetta kohtaan jos karsinnat eivät ala voitolla saksasta? kuulostaa hiukan siltä ettei ana jatkaisi klubissa kauden jälkeen vaan hakisi suurempia haasteita ja hommia isommista ympyröistä.
Minäkin voin ilmaista kiinnostukseni Eva Longoriaa kohtaan, mutta en ole silti pääsemässä pilluhommiin. Mursun puheet ovat pienen katkeruuden sävyttämää jorinaa, joka ei oikeastaan edes kiinnosta ketään, mutta johon on silti otettava kantaa. Tsei Tsein kommenttia vielä odottelen ja sitten ketju voidaankin laittaa säppiin.
hafa

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 09.09.2008 klo 17:30:50

Mursu yrittää luoda uskoa suomen pelaajiin vähättelemällä saksaa, eikä puhua itselleen jatkopestiä maajoukkueeseen.

Teillä on väärä luonneanalyysi pohjalla, jonka perusteella te tuota katkeraa paskaa mursusta täällä suollatte.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 09.09.2008 klo 18:37:03

Mursu yrittää luoda uskoa suomen pelaajiin, että saa kuulla vastustajan olevan surkea, vaikka se on oikeasti hiton kova. Joulun management-kirjahitti: Vastustajan aliarvioimisesta voimaa, Antti Muurinen. Vapise Juhani Tamminen!
« Viimeksi muokattu: 09.09.2008 klo 19:56:37 kirjoittanut Callit »
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #86 : 09.09.2008 klo 19:02:53

Teillä on väärä luonneanalyysi pohjalla, jonka perusteella te tuota katkeraa paskaa mursusta täällä suollatte.

Ei, JJO:n analyysi oli nappiin.
Kossi Agassa

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 09.09.2008 klo 19:34:20

Aika huikeaa tykitystä Mursulta :D Missä olivat tällaiset lausunnot miehen itse ollessa päävalmentajana? Silloin oma perse turvattiin jo ennen peliä hyssyttelemällä vastustajan laadukkaalla ja laajalla materiaalilla. Eikä pidä unohtaa syöttöprosentteja ja EOM:ää.
ICKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RSC Anderlecht, HJK

Vastaus #88 : 09.09.2008 klo 19:34:51

Muuriselle.  Ylos

Tätä lisää.
schlander

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Bayern München

Vastaus #89 : 09.09.2008 klo 19:49:08

Muurisen lausunto aivan käsittämätön, mutta toisaalta Suomen onneksi kukaan joukkueessa ei varmasti tuolla asenteella lähde otteluun.

Suomi on muuten kerran voittanut Saksan, joten se voi tapahtua myös uudelleen. Tämä tapahtui Dresdenissä 12.8.1923 eli pyöreät 85 vuotta ja 1 kk sitten. Tuolloin Suomi voitti 1-2 vieraissa. Muuten 20 ottelua Suomen ja Saksan välillä ovat päättyneet Saksan 15 voittoon, 4 tasapeliin ja 1 Suomen voittoon. Maaliero 76-15.

Saksa voi olla "haavoittuvainen", kuten Muurinen sanoi, mutta ei ikinä veltto, laiska tai hidas. Melkoinen "asiantuntija" tuo Herra Muurinen, koko juttu kuulostaa miltei keksityltä.
hafa

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 09.09.2008 klo 20:18:36

Mursu yrittää luoda uskoa suomen pelaajiin, että saa kuulla vastustajan olevan surkea, vaikka se on oikeasti hiton kova. Joulun management-kirjahitti: Vastustajan aliarvioimisesta voimaa, Antti Muurinen. Vapise Juhani Tamminen!

Mitä paskaa ? Muurinen ei kirjoittele kirjoja, se sanoo niin kuin asia on, ja sillä sipuli. Tamminen ehkä rytmittää lausuntonsa joulumarkkinoiden mukaan, mutta Muurinen on urheilumies henkeen ja vereen.

Että haista sinä vaan paska.
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #91 : 09.09.2008 klo 20:19:14

Tuli sitten Muurisenkin nikki selville...
Kratos

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 09.09.2008 klo 20:30:05

JJO taisi tuossa jo sanoa kaiken tarvittavan. Mursu on edelleen katkera saamastaan aiheellisesta kritiikistä maajoukkueen valmentajana ja nyt sitten yrittää luoda kuvan paljon heikommasta Saksasta, kuin se jota vastaan itse saavutti pisteitä. Jollain tavalla säälittävää, varsinkin kommentit saksan tuntemattomista pelaajista.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 09.09.2008 klo 20:32:48

Muurinen ei kirjoittele kirjoja, se sanoo niin kuin asia on, ja sillä sipuli.
Huomenna sitten nähdään sanoiko niin kuin asia oli vai puhuiko sitä itseään.
Rooman Prinsessa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma

Vastaus #94 : 09.09.2008 klo 20:43:13

mursun kommentit anto päivän parhaat naurut  :D :D Ylos
TED MEAT

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 09.09.2008 klo 20:48:11

Hähäähää, Pensseli antoi sitten kunnon naurut  :D  Pakko myöntää että olin kyllä täysin ällikällä lyöty kun luin tuon, piti oikein käydä roskalehden sivuilta tarkastamassa ettei tämä ole hakamussuttelua. Veltto, laiska, hidas - kuulostaa juu Saksan jalkapallomaajoukkueelta  Ylos

Ihme analyysia täällä yhdestä Mursun heitosta.

Mulle on ainakin ihan selvää että Pensseli yrittää pönkittää omaa "egoaan", tosin siitä en ole varma tiedostaako se sitä itse. Ja tämä ei ole "yhden heiton perusteella" tehty analyysi, vaan vekkulin kommentit monien vuosien ajalta ovat sentilleen linjassa tämän teorian kanssa.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #96 : 09.09.2008 klo 20:48:45

Aika huikeaa tykitystä Mursulta :D Missä olivat tällaiset lausunnot miehen itse ollessa päävalmentajana? Silloin oma perse turvattiin jo ennen peliä hyssyttelemällä vastustajan laadukkaalla ja laajalla materiaalilla. Eikä pidä unohtaa syöttöprosentteja ja EOM:ää.

- Meitä odottaa totaaliprässi!  :D

Velttoja ja laiskoja vastustajia ei silloin ollut.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 09.09.2008 klo 20:50:03

Vekkulin viiksimiehen kuoren alla elää häikäilemätön opportunisti ja omaa egoaan vaaliva narsisti. Enkä nyt puhu Tom Selleckistä.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 09.09.2008 klo 20:50:48

Mulle on ainakin ihan selvää että Pensseli yrittää pönkittää omaa "egoaan", tosin siitä en ole varma tiedostaako se sitä itse. Ja tämä ei ole "yhden heiton perusteella" tehty analyysi, vaan vekkulin kommentit monien vuosien ajalta ovat sentilleen linjassa tämän teorian kanssa.

- Tämän voisi melkein allekirjoittaa. Tai siis eihän sitä absoluuttisesti tiedä, mutta tältä minustakin on tuntunut.
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #99 : 09.09.2008 klo 20:52:26

Johan nyt. :D :-[

Ei kyllä koskaan olisi ollessaan vielä itse päävalmentaja tällaistä roskaa sanonut...

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 8

Siirry: