Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #300 : 27.09.2008 klo 15:05:10 |
|
Tälläistä on todellakin tapahtunut. Jälkinmäisen voin sanoa varmasti, koska itse olin se joka töni.
Eli lopeta töniminen, niin homma on ratkaistu 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #301 : 27.09.2008 klo 15:08:26 |
|
Mitäs vittua nyt oikeasti? Onko tämä yleinenkin mielipide muka? Mielestäni tuon siistimpiä höntsyt eivät voi juuri mitenkään olla, enkä tosiaankaan ole nähnyt mitään nöyryytyksen vuoksi kostoja. Pelit ovat sitten eri asia.
En tiedä muiden mielipiteitä, joten niitä en kommentoi. Jos joku muu, kuin me neljä, on jotain mieltä, niin olisi hienoa jos ilmaisisi mielipiteensä. Omasta mielestäni höntsyt voisivat olla vieläkin puhtaammat. Tietty voidaan jatkaa vanhallakin linjalla, mutta lupaan potkia jaloille jos olen tilanteessa hitaampi. Eli lopeta töniminen, niin homma on ratkaistu  Lopetan, jos nilkoille potkiminenkin loppuu. EDIT:Ja mikä on, että jos joku giizerseistä nostaa jonkun epäkohdan esille, niin samat naamat ovat aina sanomassa hommaa itkemiseksi? Eikö asiasta voi keskustella asiallisesti? Ja kyllä, minäkin syyllistyn ylilyönteihin teksteissäni, enkä väitäkkään että olisin mikään pyhimys.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 klo 15:11:28 kirjoittanut Siperia »
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #302 : 27.09.2008 klo 15:15:37 |
|
Tietty voidaan jatkaa vanhallakin linjalla, mutta lupaan potkia jaloille jos olen tilanteessa hitaampi.
Lopetan, jos nilkoille potkiminenkin loppuu.
Kunhan et minua erehdy potkasemaan, itselleni aivan sama  Voisitko nyt itkeä hieman lisää 
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #303 : 27.09.2008 klo 15:16:42 |
|
EDIT:Ja mikä on, että jos joku giizerseistä nostaa jonkun epäkohdan esille, niin samat naamat ovat aina sanomassa hommaa itkemiseksi? Eikö asiasta voi keskustella asiallisesti? Ja kyllä, minäkin syyllistyn ylilyönteihin teksteissäni, enkä väitäkkään että olisin mikään pyhimys.
Jos kertoisit kuka potki nilkoille ja ketä, niin hommaa voitaisiin selvitellä. Nyt keskustelu jämähtää yleisen syyttelyn tasolle. "Joku siellä pelas kovaa, jos ei muuta niin itse ainakin pelasin kovaa" 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #304 : 27.09.2008 klo 15:19:06 |
|
Jos kertoisit kuka potki nilkoille ja ketä, niin hommaa voitaisiin selvitellä. Nyt keskustelu jämähtää yleisen syyttelyn tasolle. "Joku siellä pelas kovaa, jos ei muuta niin itse ainakin pelasin kovaa"  En ole missään vaiheessa syytellyt, varsinkaan yksittäin. Nilkoille potkimista tapahtuu yleisesti, henkilöistä riippumatta. Joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus kovempaa, joskus vähemmän kovaa. Kuitenkin riittävästi.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #305 : 27.09.2008 klo 15:22:05 |
|
Ei höntsissä mitään erikoista ole ollut, ehkä foo vähän normaalia kovempaa on muutamiin tilanteisiin tullut Siperian kanssa. Mutta foo pelaa sääntöjen rajamailla muutenkin, joten eipä tuo mainittavan arvoinen asia edes ole. Ben taas pelaa sillä totutulla tyylillään, työntää käsillä selästä ja taklailee takaapäin jäätyään tilanteissa jälkeen. Sekin hänelle ihan normaalia toimintaa. Jipsku taas on aina tullut sukille lujaa pari kertaa per höntsät, ei mitään muutosta sielläkään.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #306 : 27.09.2008 klo 15:24:38 |
|
Ei höntsissä mitään erikoista ole ollut, ehkä foo vähän normaalia kovempaa on muutamiin tilanteisiin tullut Siperian kanssa. Mutta foo pelaa sääntöjen rajamailla muutenkin, joten eipä tuo mainittavan arvoinen asia edes ole. Ben taas pelaa sillä totutulla tyylillään, työntää käsillä selästä ja taklailee takaapäin jäätyään tilanteissa jälkeen. Sekin hänelle ihan normaalia toimintaa. Jipsku taas on aina tullut sukille lujaa pari kertaa per höntsät, ei mitään muutosta sielläkään.
Niinp. Näitä tilanteita juurikin pitäisi vähentää. Kaikki mitkä ovat sääntöjen vastaisia. Vaikka kuinka kuuluisi pelityyliin.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #307 : 27.09.2008 klo 15:25:53 |
|
En ole missään vaiheessa syytellyt, varsinkaan yksittäin. Nilkoille potkimista tapahtuu yleisesti, henkilöistä riippumatta. Joskus enemmän, joskus vähemmän, joskus kovempaa, joskus vähemmän kovaa. Kuitenkin riittävästi.
No johan selvitti. Nyt ei muuta kun keskustelemaan asiasta perinpohjin.
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #308 : 27.09.2008 klo 15:26:58 |
|
No johan selvitti. Nyt ei muuta kun keskustelemaan asiasta perinpohjin.
Lue Mxyzin viesti.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 27.09.2008 klo 15:28:22 |
|
Ottiatuota, mielestäni on myös pelattu sääntöjen rajamailla, mutta en haluaisi lähteä sanomaan minkä sääntöjen, kuka tai missä..... Mutta piruvie sen on loputtava  Yhdestä olen ainakin varma, koska itse rikoin sääntöä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 klo 15:33:35 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #310 : 27.09.2008 klo 15:30:06 |
|
Niinp. Näitä tilanteita juurikin pitäisi vähentää. Kaikki mitkä ovat sääntöjen vastaisia. Vaikka kuinka kuuluisi pelityyliin.
Ei noita nykyisestä oikein voi vähentää, kun ne ovat jo aika minimissä. Mxyzin viesti on asiaa, mutta kuten hän itsekin mainitsee, niin mitään rikollista ei ole tapahtunut. Nuo myöhässä (kylkeen) taklaukset ovat pelillinen ominaisuuteni, mutta niissä homma on juuri se, että en kerkeä reagoimaan siihen tarpeeksi nopeasti, että pallo onkin jo lähtenyt muualle. Vapari ja peli jatkuu. Palloa kuljettavan pelaajan käsistä repimisen taas pyrin toteuttamaan siten, ettei siitä pelissäkään tulisi vaparia, joten luonnollisesti se kuuluu normaaliin harjoitteluun, eikä se sitäpaitsi vahingoita millään ketään. edit: En ole työntänyt ketään käsillä selästä, paitsi kerran viime kaudella pelissä kulmatilanteessa. Kädestä/olkapäästä toki revin palloa kuljettavaa janaria, jos yletyn 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 klo 15:39:22 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #311 : 27.09.2008 klo 15:32:52 |
|
Kunkkis pelatkoon omalla tyylillään, me omallamme. Niin kauan kuin tahallisia vahingoittamisyrityksiä ja ylilyöntejä ei nähdä, niin ainakaan minulla ei ole mitään valittamista asiaan. Toki kehittymisen kannalta olisi varmasti heillekin hyvä kehittää taitopuolta mahdollisimman paljon, mutta ihan ymmärrettäväähän se on, että puuttuvia ominaisuuksia kompensoidaan olemassa olevilla avuilla.
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #312 : 27.09.2008 klo 15:36:03 |
|
Lue Mxyzin viesti.
Kunkkis pelatkoon omalla tyylillään, me omallamme. Niin kauan kuin tahallisia vahingoittamisyrityksiä ja ylilyöntejä ei nähdä, niin ainakaan minulla ei ole mitään valittamista asiaan. Toki kehittymisen kannalta olisi varmasti heillekin hyvä kehittää taitopuolta mahdollisimman paljon, mutta ihan ymmärrettäväähän se on, että puuttuvia ominaisuuksia kompensoidaan olemassa olevilla avuilla.
Kooli enosikaan ei usko keskustelun olevan tarpeellista. Voi hyvänen aika sentään 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #313 : 27.09.2008 klo 15:37:26 |
|
Kooli enosikaan ei usko keskustelun olevan tarpeellista. Voi hyvänen aika sentään  Nyt kävi näin  Toki voin hakea parempaa fiilistä heittämällä sulle sunnuntaina n.5 maalia ja alustamalla muutaman lisää. Sillä edellytyksellä tietenkin että olen terveenä silloin.
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #314 : 27.09.2008 klo 15:48:07 |
|
 ->  >  Uskomatonta settiä nilkoistani! Parasta viihdettä mitä forum on tarjonnut pitkään aikaan! Siperia sattui kyselemään miten edelliset harjoitukset sujuivat ja kerroin aika tarkasti miten ne omalta osaltani menivät. Kyllähän ne potkut sattuvat kun kohdalle osuu varsinkin jos ei ole suojia, mutta en minä siitä kenellekkään ole itkenyt, päinvastoin senkin tilanteen jälkeen juttelin röhmy-jullen kanssa ja kerroin miten hienoa on pelata välillä kunnon pelaajaa vastaan. Suojille huutonaurua, en ole käyttänyt niitä 14-vuotiaasta lähtien ja ainoastaan kaksi kertaa olen katunut sitä, molemmat 16-vuotiaina. Mutta tämä topikki ei kosketa minua vaan tulen jatkossa kannustamaan joukkuettanne. Yhyy, oon liian massiivinen nilkkoihini nähden!
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #315 : 27.09.2008 klo 15:51:39 |
|
En ole työntänyt ketään käsillä selästä, paitsi kerran viime kaudella pelissä kulmatilanteessa.
Omia manöövereitä ei aina välttämättä tiedosta. Voin taata, että käsillä selästä työntäminen on sinulle ominaista toimintaa, joka toistuu säännöllisesti peleissä ja harjoituksissa. Ei välttämättä joka kerta, mutta sen verran usein, että sitä voi tapana pitää.
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 27.09.2008 klo 15:54:01 |
|
Omia manöövereitä ei aina välttämättä tiedosta. Voin taata, että käsillä selästä työntäminen on sinulle ominaista toimintaa, joka toistuu säännöllisesti peleissä ja harjoituksissa. Ei välttämättä joka kerta, mutta sen verran usein, että sitä voi tapana pitää.
Ok, en ole kyllä tosiaan tiedostanut. No ainakaan vapareita ei noista ole peleissä kertaakaan vihelletty, joten puhtaana peliinä kuuluu sitten myös harjoituksiin 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 27.09.2008 klo 15:54:56 |
|
No ainakaan vapareita ei noista ole peleissä kertaakaan vihelletty, joten puhtaana peliinä kuuluu sitten myös harjoituksiin  Huom, futsalkaudella pitkä pallo joka meni maaliin, mutta hylättiin selkään tönimisen takia 
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #318 : 27.09.2008 klo 15:58:03 |
|
Huom, futsalkaudella pitkä pallo joka meni maaliin, mutta hylättiin selkään tönimisen takia  öö, maalivahti tuli siinä minua selkään. Eli hylättiin muka päälle peruuttamisen johdosta, vaikka olin paikallani. Vapareita toki olen Kunkkis-urallani aiheuttanut vastustajille yhteensä 17 kappaletta, kun minua taas on rikottu vaparin arvoisesti vain 4 kertaa.  Mutta ei siis selästä työntämisestä ole mikään noista tullut.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 klo 16:00:17 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 27.09.2008 klo 16:00:24 |
|
Miten vitussa te edes muistatte niitä tilanteita enää?  :keskari:
|
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 27.09.2008 klo 16:05:46 |
|
Miten vitussa te edes muistatte niitä tilanteita enää?  :keskari: Muistan, koska haluan. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 klo 16:06:56 kirjoittanut Antsu13 »
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
|
 |
Vastaus #321 : 27.09.2008 klo 16:06:51 |
|
Miten vitussa te edes muistatte niitä tilanteita enää?  :keskari: Muistan, koska tässä hylättiin Futsal-kauteni ainut maali. 
|
|
|
|
|
Kärkkäisen oluthylly
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS, OuJK, TPV
|
 |
Vastaus #322 : 27.09.2008 klo 17:00:08 |
|
 :  Puulaakifutis on näköjään vakava asia.
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
|
 |
Vastaus #323 : 27.09.2008 klo 17:04:44 |
|
 :  Puulaakifutis on näköjään vakava asia. Kuningaslaji on.
|
|
|
|
|
f.o.o
Poissa
|
 |
Vastaus #324 : 27.09.2008 klo 23:21:46 |
|
Voipi olla, että luovutan huomisen vuoron bupalle ja Jullelle. Työt ehkä kutsuvat. : 
|
|
|
|
|
|
|
|