referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #625 : 12.10.2008 klo 18:30:56 |
|
Kyllä
Laita mun nimi osallistujien papereihin, sillä pistin rahat tulemaan.
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #626 : 12.10.2008 klo 18:37:00 |
|
Jos laitan vitosen Ben sun tilille niin oonko varmasti mukana Kotariturnauksessa?
Outoa, että tällaisia joutuu edes Kunkkiksen pelaajat kysymään. 
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #627 : 12.10.2008 klo 20:07:33 |
|
Onko teillä tulossa viikolla höntsätreenejä? (tekolla tai nurmella, jos kyyti on syy niin mun kaaraan mahtuu neljä itseni lisäksi ja eiköhän joltakin muultakin löydy auto?) Huomenna meen täällä landella KOKEILEEN futsalia, siitä on just sen verran kokemusta että on kengät hommattuna.
Olisi nättiä päästä Kunkkiksen mukaan kokeilemaan tasoa ja vielä nauttimaan ulkopeleistä, kun se on mahdollista. "Vielä on kesää jäljellä" jne. Kävin eilen lenkilläkin!
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #628 : 12.10.2008 klo 20:08:47 |
|
Ei ole viikolla treenejä, eikä varsinkaan missään muualla kuin hiekalla.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
Suosikkijoukkue: olavi mäenpää
|
 |
Vastaus #629 : 12.10.2008 klo 20:11:04 |
|
Ei ole viikolla treenejä, eikä varsinkaan missään muualla kuin hiekalla.
Chelsealla nämä 
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #630 : 12.10.2008 klo 20:30:08 |
|
Onko teillä tulossa viikolla höntsätreenejä? (tekolla tai nurmella, jos kyyti on syy niin mun kaaraan mahtuu neljä itseni lisäksi ja eiköhän joltakin muultakin löydy auto?) Huomenna meen täällä landella KOKEILEEN futsalia, siitä on just sen verran kokemusta että on kengät hommattuna.
Olisi nättiä päästä Kunkkiksen mukaan kokeilemaan tasoa ja vielä nauttimaan ulkopeleistä, kun se on mahdollista. "Vielä on kesää jäljellä" jne. Kävin eilen lenkilläkin!
Uskoisin että minä, koiggari, mpw, zippendaali ja ehkä Spoxi olisi ainakin valmis höntsäämään viikollakin. Muista en osaa sanoa.
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #631 : 12.10.2008 klo 21:15:45 |
|
Uskoisin että minä, koiggari, mpw, zippendaali ja ehkä Spoxi olisi ainakin valmis höntsäämään viikollakin. Muista en osaa sanoa.
6 siis meikä mukaanluettuna. Toivoa siis on... Mutta missä ne loput kunkkikset, ziizerit ja rusakot on? Jotenkin jäänyt nääs sellainen tuntuma, että rostereissa on aika hyvin porukkaa. Jos seiskan maissa alkaa olla liian hämärää, niin viideltä jos pääsee aloittamaan niin hyvä tulee.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #632 : 12.10.2008 klo 21:29:15 |
|
itse en ainakaan pysty viikolla höntsäileen nyt pariin kuukauteen... 
|
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
 |
Vastaus #633 : 12.10.2008 klo 21:31:47 |
|
6 siis meikä mukaanluettuna. Toivoa siis on... Mutta missä ne loput kunkkikset, ziizerit ja rusakot on? Jotenkin jäänyt nääs sellainen tuntuma, että rostereissa on aika hyvin porukkaa. Jos seiskan maissa alkaa olla liian hämärää, niin viideltä jos pääsee aloittamaan niin hyvä tulee.
Kaikki Rusakot ja suurinosa Kuningasidean pelaajista on lähdössä tiistaina Venäjälle SMJK:n junalla katsomaan matsia, joten aika harva pystyy nyt tällä viikolla lähteen keskellä viikkoa.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #634 : 12.10.2008 klo 21:34:54 |
|
Kaikki Rusakot ja suurinosa Kuningasidean pelaajista on lähdössä tiistaina Valko-Venäjälle EMJK:n junalla katsomaan matsia, joten aika harva pystyy nyt tällä viikolla lähteen keskellä viikkoa.
KORJASIN VIRHEESI...
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #635 : 12.10.2008 klo 21:37:27 |
|
Kaikki Rusakot ja suurinosa Kuningasidean pelaajista on lähdössä tiistaina Venäjälle SMJK:n junalla katsomaan matsia, joten aika harva pystyy nyt tällä viikolla lähteen keskellä viikkoa.
Tämä olkoon pätevä syy, tällä kertaa.  Pitääpä käydä sitten lenkillä...
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #636 : 12.10.2008 klo 21:44:31 |
|
Tämä olkoon pätevä syy, tällä kertaa.  Pitääpä käydä sitten lenkillä... Jiizersseistä voi tulla porukkaa lisääkin. Ja saadaa myös teinareita paikalle jos kestät höntsätä heidän kanssa?
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2KI - Kuraa, mutta tyylillä :peukku:
|
 |
Vastaus #637 : 12.10.2008 klo 22:21:14 |
|
Vopite olla että multa jää se turnaus parin viikon päästä väliin, kun taidan löytää itseni silloin Riikasta.
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #638 : 12.10.2008 klo 22:22:25 |
|
Niin ja tänään oli kiinnostus vähän sitä sun tätä, mutta eiköhän se tästä taas... Välillä sitä hieman turhautuu, jos ei ole ketään, kenelle pelata, kukaan ei tee juoksuja, paria jätkää kiinnostaa puolustaa jne. Hieman hakusessa siis, kun kesällä pääsi tottumaan erilaiseen peliin.
Onneksi vasta pre-season menossa ja eihän tuo vastustaja ihan helpoimmasta päästä ole.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.10.2008 klo 22:24:03 kirjoittanut Julle#1 »
|
|
|
|
|
f.o.o
Poissa
|
 |
Vastaus #639 : 13.10.2008 klo 15:15:09 |
|
Itse ainakin höntsäilen vailla sen suurempaa päämäärää. Turha siitä on turhautua. 
|
|
|
|
|
ismael
Poissa
|
 |
Vastaus #640 : 13.10.2008 klo 15:45:19 |
|
Jiizersseistä voi tulla porukkaa lisääkin. Ja saadaa myös teinareita paikalle jos kestät höntsätä heidän kanssa?
Kestän, vaivoin  . Jos viittaat tuolla johonkin aiempaan lauseeseeni, niin täsmennettäköön: Hieman iäkkäämpien porukassa voin tuntea oloni kotoisammaksi pitemmän päälle, sinällään teinien kanssa pelaaminen on täysin ok. Sitä vastaan ei minulla todellakaan ole mitään henkistä estettä, fyysisiä kylläkin voi ilmaantua - nuoremmat niin sanotusti juoksevat meikät kanveesiin. Itse ainakin höntsäilen vailla sen suurempaa päämäärää. Turha siitä on turhautua.   Haluan myös muistuttaa näin yleisesti, että meikältä on turha odottaa minkäänlaista tasoa: Saattaa jopa paljastua, että se ei riitä alkuunkaan. Mistä sitä tietää. Vaikka futista on tullut seurattua jo pitkään, niin meni vuosia etten koskenut palloon ollenkaan, muut lajit veivät kaiken ajan ja energian. Espanjassa asuessa tuli nääs rullailtua kaiket päivät ja illat, vaikka kaveriporukassa olisi voinut HIEMAN kehittyä tuossa futiksessa. Nyt harmittaa, mutta minkäs teet. Nyt parina vuotena on tullut höntsättyä silleen kohtuu säännöllisesti ja kehitystä tapahtuu vielä onneksi. Pyrin hauskanpitoon, reiluun ja ennenkaikkea näyttävään peliin (kovat on pyrkimykset pojalla...). Näyttävä peli on joukkueen peliä, yksilötaidolla en pysty säväyttämään. No, eiköhän tämä riitä - kentällä sen sitten näette!
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #641 : 13.10.2008 klo 19:39:59 |
|
Itse ainakin höntsäilen vailla sen suurempaa päämäärää. Turha siitä on turhautua.  Niin, no minä olen minä. Kyllä mä ainakin turhaudun, jos pallo on jaloissa eikä sillä muuta voi tehdä kuin heittää kukkupallo jonnekin hevoisen emättimeen. Vittu, mähän näytän ihan paskalta pelaajalta silloin. Ei ego kestä. Mutta luottoa on edelleen siihen, että kuviot saadaan kuntoon 
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #642 : 13.10.2008 klo 19:40:53 |
|
Espanjassa
Muy bien manolo mjötöööhh¿¿!!
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #643 : 13.10.2008 klo 19:42:01 |
|
Jullen yltiöpositiivisuudelle  Povaan Kunkkikselle menestystä Kotarit-turnaukseen, joka taas vuorostaan kantaa hedelmää tulevan futsalkauden väännöissä -> viime kauden sijoitus ja pistemäärä tulevat kohoamaan roimasti. 
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #644 : 13.10.2008 klo 19:42:11 |
|
Muy bien manolo mjötöööhh¿¿!!
sama 
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #645 : 13.10.2008 klo 19:43:25 |
|
Ylliksen lausahduksille viime reeneissä joka kohdistui Spoxille, "mee vähä kattooo kotio la liikaa, vai pelaataksitä ees tänää" 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #646 : 13.10.2008 klo 19:45:08 |
|
Espanjan futis on persereiästä, halveksin kaikkia manolofanittajia sydämeni pohjasta.  :keskari: Sumusaaret 
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #647 : 13.10.2008 klo 19:46:13 |
|
Espanjan futis on persereiästä, halveksin kaikkia manolofanittajia sydämeni pohjasta.  :keskari: Sumusaaret :yl os: sama, paitsi manoloja enemmän halveksin vain Chelski ja Arseanal faneja  .... ei mitään henk.kohtasta, paitsi yllikselle...
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #648 : 13.10.2008 klo 19:46:58 |
|