Antsu13
Poissa
|
 |
Vastaus #675 : 16.10.2008 klo 13:30:19 |
|
Viittaaminen mahdottomaan muistiini luulisi riittävän. 
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #676 : 16.10.2008 klo 15:01:17 |
|
Asiakeskustelulle "  "
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
Suosikkijoukkue: FF2KI - Kuraa, mutta tyylillä :peukku:
|
 |
Vastaus #677 : 16.10.2008 klo 15:04:58 |
|
Turpaan vaan ja akat voi jalkapallon ja futsalin sijaan painua vaikka vittukarvojen virkkauskurssille saatana.
|
|
|
|
|
f.o.o
Poissa
|
 |
Vastaus #678 : 16.10.2008 klo 15:07:32 |
|
Turpaan vaan ja akat voi jalkapallon ja futsalin sijaan painua vaikka vittukarvojen virkkauskurssille saatana.
Jullella hakusessa kyynärpäätä naamaan tarjonnut Siperia? 
|
|
|
|
|
säärelä
Poissa
|
 |
Vastaus #679 : 16.10.2008 klo 16:38:21 |
|
no,ennsinnäki ben aiheutti vammansa aivan itse,spox nyt vaan on aika iso jätkä... kyseessä pitäis olla leppoisa SUNNUNTAIHÖNTSY,joten painukaa vaikka vittuun tönimään toisianne... vaikka en itekkään oo kovin asiallinen jätkä,hävettää pelata tommosten tilien tasaajien kanssa samassa joukkueessa... täytyy harkita koko futsalkautta uudelleen... Sunnuntaina tasataan tilit ja vielä nimeämättömältä Geezers pelaajalta murretaan kylki  edit: mutta eikös Beni tai joku sanonut että kylkiluun murtuma ei välttämättä haittaa pelaamista ? vai onko nyt kyseessä jotain pahempaa?
|
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
 |
Vastaus #680 : 16.10.2008 klo 17:07:59 |
|
Hertsi nyt on sen verta köykänen kaveri, että sen puheet tilien tasaamisista voi ohittaa röhönaurulla. : 
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
Suosikkijoukkue: olavi mäenpää
|
 |
Vastaus #681 : 16.10.2008 klo 17:37:21 |
|
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #682 : 16.10.2008 klo 17:45:56 |
|
pahoitteluni nyt kaikille jotka ymmärsi juttuni väärin. taidan pitää turpani kiinni suurimmaksi osaksi jottei taas aleta uudestaan kaataan turhia syytöksiä niskaan... 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
 |
Vastaus #683 : 16.10.2008 klo 17:45:56 |
|
Minä otin, bupa otti, luultavasti koko G-osasto myös ja nähtävästi sääreläkin otti. Olisi asianmukaista, että pyytäisit anteeksi ajattelematonta kommenttiasi ja myös takaisit omalta osaltasi Geezersien turvallisuuden tulevan sunnuntain harjoituksissa.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #684 : 16.10.2008 klo 17:49:48 |
|
Minä otin, bupa otti, luultavasti koko G-osasto myös ja nähtävästi sääreläkin otti. Olisi asianmukaista, että pyytäisit anteeksi ajattelematonta kommenttiasi ja myös takaisit omalta osaltasi Geezersien turvallisuuden tulevan sunnuntain harjoituksissa.
Pyydän anteeksi nyt kaikilta asianosaisilta jotka ymmärsivät kommenttini väärin. Itselläni ei ole tarkoitusta TAHALLISESTI vahingoittaa ketään Geezersien saati sitten Kunkkiksenkaan pelaajaa!
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #685 : 16.10.2008 klo 17:50:20 |
|
Olet hieno mies 
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #686 : 16.10.2008 klo 17:51:07 |
|
Olet hieno mies  sama
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 klo 17:52:41 kirjoittanut hertsi- »
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #687 : 16.10.2008 klo 20:09:34 |
|
Minä otin, bupa otti, luultavasti koko G-osasto myös Ei tullut puun takaa, että G-osaston huumorintaju lähentelee nollaa... No niin. Hassuttelut on varmaan hassuteltu? 8 janaria on toistaiseksi ilmoittautunut ensi viikon lauantain turnaukseen maksamalla minulle vitosen ja hertsi on myös vahvistanut tulonsa. Itse en välttämättä pysty pelaamaan, joten tuohon siis olisi hertsin lisäksi 1-2 janaria olisi hyvä saada. Dondiego? caucho? Julle? Lee Sharpe? Töller? edit: Loukkaantumistilanteesta sen verran, että normaali olkapää vs. olkapää pallontavoittelu-tilanteessa ilmeisesti oma kyynärpääni mursi kylkiluuni. Toki saattoi olla Spoxin kyynärpääkin jolloin kaverin taklauksen vastaanotto (ts. kyynärpää ulkona) olisi ollut sikamainen, mutta murtumakohdasta ja siitä ettei kukaan tällaista ainakaan havainnut, päätellen veikkaan, että kävi niin huono säkä, että puhtaassa tilanteessa heilahti ikävästi oma kyynärpää kylkiluuhun. Tulevana sunnuntaina en missään tapauksessa ole vielä höntsykunnossa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 klo 20:15:09 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #688 : 16.10.2008 klo 20:14:03 |
|
ilmeisesti Ben ei ole tulossa edes kentällä käymään sunnuntaina joten maksun voin suorittaa käteisellä sitten turnauspäivänä?
|
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
 |
Vastaus #689 : 16.10.2008 klo 20:16:06 |
|
ilmeisesti Ben ei ole tulossa edes kentällä käymään sunnuntaina joten maksun voin suorittaa käteisellä sitten turnauspäivänä?
Sopii. En ole tulossa joo sunnuntaina edes käymään. Ajattelin tulla katselemaan, mutta selvisi, että f.o.o:lla on tuohon aikaan sählyssä sarjapeli, joten en saisi kyytiä --> aika hissua, että tulen katselemaan bussiseikkailulla. (+ lauantaina isot bileet vielä päälle)
|
|
|
|
|
Spox
Poissa
Suosikkijoukkue: Aduriz ja Betis
|
 |
Vastaus #690 : 16.10.2008 klo 21:18:59 |
|
edit: Loukkaantumistilanteesta sen verran, että normaali olkapää vs. olkapää pallontavoittelu-tilanteessa ilmeisesti oma kyynärpääni mursi kylkiluuni. Toki saattoi olla Spoxin kyynärpääkin jolloin kaverin taklauksen vastaanotto (ts. kyynärpää ulkona) olisi ollut sikamainen, mutta murtumakohdasta ja siitä ettei kukaan tällaista ainakaan havainnut, päätellen veikkaan, että kävi niin huono säkä, että puhtaassa tilanteessa heilahti ikävästi oma kyynärpää kylkiluuhun.
En itse asiassa edes huomannut sinun tulevan olkapää edellä vasta kuin osuit, joten en tullut ainakaan tahallisesti kyynärpää edellä, jos ollenkaan. Aika harmittomasta tilanteesta ja helposti murtui, mitään aikeita ei ollut vahingoittaa. No hard feelings. dondiegoa potkaisin jossain tilanteessa nilkoille, mutta sekin lähinnä huonojen refleksien syytä. Tuli todella huono mieli siitä tilanteesta, onneksi ei loukannut itseään. Minulle :keskari:
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #691 : 17.10.2008 klo 07:16:25 |
|
Minä otin, bupa otti, luultavasti koko G-osasto myös ja nähtävästi sääreläkin otti.
Ydinfyysikot 
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #692 : 17.10.2008 klo 07:19:50 |
|
8 janaria on toistaiseksi ilmoittautunut ensi viikon lauantain turnaukseen maksamalla minulle vitosen ja hertsi on myös vahvistanut tulonsa.
Itse en välttämättä pysty pelaamaan, joten tuohon siis olisi hertsin lisäksi 1-2 janaria olisi hyvä saada. Dondiego? caucho? Julle? Lee Sharpe? Töller? Vopite olla että multa jää se turnaus parin viikon päästä väliin, kun taidan löytää itseni silloin Riikasta.
Ikävä kyllä olen tosiaan Riikassa tuolloin (voi Riikka parkaa). Huomioikaa huumoripitoisuus viestissäni.
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #693 : 17.10.2008 klo 07:22:28 |
|
En itse asiassa edes huomannut sinun tulevan olkapää edellä vasta kuin osuit, joten en tullut ainakaan tahallisesti kyynärpää edellä, jos ollenkaan. Aika harmittomasta tilanteesta ja helposti murtui, mitään aikeita ei ollut vahingoittaa. No hard feelings.
Kyllähän se ikävältä aina näyttää, kun kaksi kookasta kaveria pistää rytisemään. Mutta en minäkään tuossa kyllä muuta nähnyt kuin normaalin pallontavoittelutilanteen ja Spoxilla näytti olevan tasapaino paremmin hallussa. Molemmat, ellei jopa lähinnä ben, siinä taklausta taisi hakea? Ikävä toki benin kohdalta että kylki naksahti, mutta näitä sattuu. Pikaisia paranemisia  Jullella hakusessa kyynärpäätä naamaan tarjonnut Siperia?  No ei. Eiköhän tuo bitch slap ollut ihan puhdas vahinko ja noita(kin) sattuu. Siperia on ihan lystikäs veijari.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 klo 07:24:12 kirjoittanut Julle#1 »
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #694 : 17.10.2008 klo 08:40:11 |
|
Ikävä kyllä olen tosiaan Riikassa tuolloin (voi Riikka parkaa).
Huomioikaa huumoripitoisuus viestissäni.
minkäköhän takia tämäkin nauratti mua 
|
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
 |
Vastaus #695 : 17.10.2008 klo 08:56:27 |
|
Vahvalla kokoonpanolla lähtee Kunkkis Kotarit-turnaukseen. Koska lohkon muut joukkueet ovat kysymysmerkkejä, ei menestyksen osalta voi sanoa vielä juuta tai jaata. Uskon silti siihen, että näemme vahvoja esityksiä Kunkkiksen pojilta laajalla rintamalla. Benin poissaolo voi syödä tehoja hyökkäyksestä, toivottavasti hertsi paikkaa.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
 |
Vastaus #696 : 17.10.2008 klo 09:04:33 |
|
Vahvalla kokoonpanolla lähtee Kunkkis Kotarit-turnaukseen. Koska lohkon muut joukkueet ovat kysymysmerkkejä, ei menestyksen osalta voi sanoa vielä juuta tai jaata. Uskon silti siihen, että näemme vahvoja esityksiä Kunkkiksen pojilta laajalla rintamalla. Benin poissaolo voi syödä tehoja hyökkäyksestä, toivottavasti hertsi paikkaa.
katsoin tuolta muiden joukkueiden sivuja ja huomasin että meidän lohkoon on selvästikin jaettu "heikommat" joukkueet. Tuossa toisessa lohkossa oli FC Tribea sun muuta tasokkaampaa joukkuetta jota vastaan meillä ei rehellisesti sanottuna ole mitään mahdollisuuksia, PAITSI JOS INNOSTUN KÄYTTÄMÄÄN HYVÄKSENI MAAGISTA VIIMEISTELYKYKYÄNI 
|
|
|
|
|
dondiego
Poissa
|
 |
Vastaus #697 : 17.10.2008 klo 09:10:31 |
|
Tällä hetkellä näyttää siltä etten tuohon turnaukseen ehdi mitenkään. Täytyy kuitenkin katsella jos jotenkin pystyn luistamaan muista velvollisuuksista kyseisenä ajankohtana ja näin ollen pääsisin kuluttamaan penkkiä Pirkkahallille. Niin ja eihän mulla ole edes niitä kenkiä vielä hankittuna. 
|
|
|
|
|
dondiego
Poissa
|
 |
Vastaus #698 : 17.10.2008 klo 09:12:58 |
|
dondiegoa potkaisin jossain tilanteessa nilkoille, mutta sekin lähinnä huonojen refleksien syytä. Tuli todella huono mieli siitä tilanteesta, onneksi ei loukannut itseään. Minulle :keskari:
Ei se mitään. Mä oon lujaa tekoa. 
|
|
|
|
|
Julle#1
Poissa
|
 |
Vastaus #699 : 17.10.2008 klo 10:42:09 |
|
Kieltämättä itseäni hieman vituttaa tämä ainainen akkamainen jauhanta siitä, että harjoituksissa nyt vähän kolahti. Mitä vitun väliä? Jalkapallo todella on miesten peli ja itseäni ei muniinpuhaltelu jaksa kiinnostaa. Sillon kun pelataan täysillä niin välillä kolahtaa. Ei siitä itseensä tarvitse ottaa. Jos ei koskaan kolahda niin eipä tuo paljon muusta kerro kuin että on prinsessamekko päällä.
Silloin kun pelataan niin pelataan täysillä ja pelailun jälkeen lyödään reilusti kättä päälle. Itse ainakin nautin pelaamisesta paljon enemmän silloin, kun pelataan täysillä ja otetaan miehestä mittaa. Prinsessapallo ei tosiaan kiinnosta.
|
|
|
|
|
|
|
|