Takana aurinkokatsomossa istuneille kahdelle 55-60v setälle

:
- Moro,tulit sinäkin vaikka oon ymmärtänyt ettet niin jalkapallosta perusta?
- joo, sain aikaa sitten postissa jalkapalloliigalta vapaalipun ja meinasi mennä vanhaksi. En suostuisi maksamaan mitään.
...
- Kato, nuokin tuolla jo huutaa naama punaisena (sinikaarti)
- Joo, ois tehny mieli mennä tuonne pääkatsomoon niin kuulisi paremmin mutta en viitsi maksaa sinne lippua.
...
- Minä en ymmärrä minkä takia ne ei voi laittaa tänne vapaapääsyä niin tunnelma olis ihan erilainen kun olisi 10000 henkeä katsomassa. Kyllä ne sais makkaroita ja semmosia kaupaksi niin paljon että saisvat varmaan enemmän rahaa kun nyt. Täällä on nytkin korkeintaan 2000 henkeä.
- Joo, minä oon ollut Ruotsissa ja Norjassa katsomassa pelejä ja siellä on jopa 50000 katsomossa. Ihan eri meininki.
...
- On muuten pitkä tuo Myntti, edes tuo Interin Norjalainen pelaaja ei ole niin pitkä (tarkoittaa Hooiveldia).
- Mutta mitä syöttövirheitä sille tulee. Ei pärjäisi Norjan liigassa.
Mutta muuten kyllä tuntuivat viihtyvän ja kehuivat että täällähän on miellyttävä istua iltavaloissa. Sillä toisella oli jopa kausari.
Lisäksi :keskari: sille tyypille WC:ssä joka kännipäissään oli pyytämässä 'nimmaria' Kavenilta mutta olisi kuulemma pitänyt kirjoittaa käteen tussilla nimen sijasta "Ässät". Mormotti vielä portilla pois kävellesääänkin kun Mikko ei ollut suostunut kirjoittamaan sitä. Lisäksi oli närkästynyt kun en tiennyt minä vuonna NHL:ssä oli ollut joku lakko kun oli tullut kinaa jonkun kaverinsa kanssa oikeasta vuodesta.