FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.03.2026 klo 22:32:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Kirjoittaja Aihe: 28.9. Honka-KuPS @ TUP - Voitosta voittoon!  (Luettu 9876 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #300 : 01.10.2008 klo 14:59:23

VOisikohan joku kertoa tuolle BB:lle ettei tältä foorumilta bännätä ihmisiä vain sillä perusteella että he ovat eri mieltä nimimerkin BB kanssa.

Onko BB Nyyssösen saunakaveri kun ei kestä yhtään Nyyssös-kritiikkiä, oli se kuinka perusteltua tahansa  ???

Kestän kritiikkiä, mutta en valehtelijoita kuten sinä. Jos oisit mitä sanot olevas niin sen oisit voinu helposti todistaa.
Lokari

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 01.10.2008 klo 15:16:01

Eihän minun nyt sinulle tarvitse mitään todistella  :D
BB

Poissa Poissa

Vastaus #302 : 01.10.2008 klo 15:37:19

Eihän minun nyt sinulle tarvitse mitään todistella  :D
Ei tarvitse, mutta turha myöskään oottaa että kukaan ottaa sua vakavasti.

Ja vaikeehan sitä on todistaa sellasta mitä ei oo olemassa.
Lokari

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 01.10.2008 klo 18:23:42

No voit varmaan puhua vain omasta puolestasi, et muiden. MInun tekstini pohjautuvat vain ja ainoastaan empiirisiin tosiasioihin. Niiden pohjalta voin sitten tehda johtopaatokseni.

Ja tosiasioita tuskin kukaan voi kiistaa. Kylla sinunkin silmasi viela avautuvat. Jospa nyt keskityttaisiin KuPSiin ja peliin, kiitos!
Keef

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 01.10.2008 klo 19:43:42

MInun tekstini pohjautuvat vain ja ainoastaan empiirisiin tosiasioihin. Niiden pohjalta voin sitten tehda johtopaatokseni.

On tämä melko uskomaton inttäjä  Alas

Tämä forum-riehumien alkaa muistuttaa erään toisen ansioituneen asiakirjoittajan messuamista Miika Juntusen puolesta ACO topikissa viimevuonna tyyliin Irakin tiedotusministeri. Ainut ero vaan, että tämä Juntusen kannattaja oli välillä oikeasti huvittava ja yleensäkin ilmaisussaan huomattavasti lahjakkaampi.
Lokari

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 01.10.2008 klo 20:33:56

::) Eihan tassa nyt mistaan riehumisesta ole kyse. Mina yritan keskustella aiheesta kriittiseen savyyn mutta asiallisesti ja se tuntuu aiheuttavan joillekin ihmisille ongelmia. Kannattaisikohan BB:n ja kumppaneiden opetella keskustelemaan asia-argumentein eika kiukutella ja vaatia bannia eri mielta asiasta oleville.
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO

Vastaus #306 : 01.10.2008 klo 20:39:16

::) Eihan tassa nyt mistaan riehumisesta ole kyse. Mina yritan keskustella aiheesta kriittiseen savyyn mutta asiallisesti ja se tuntuu aiheuttavan joillekin ihmisille ongelmia.

Sun ongelma on siinä, ettei sulla ole kuin yksi aihe mistä keskustella ja pari lausetta mitä toistella.
ras

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 02.10.2008 klo 07:26:49

Ylläoleva juuri allaolevasta johtuen.

Hyvä muisti teillä. Seura oli vasta tehnyt Malisen kanssa sopparin jatkovuodesta ja sitten vain ilmoitettiin ettei sitä pystytäkään täyttämään (talousongelmat olisi pitänyt olla jo jatkosopimusta tehdessä tiedossa).
Malinen laitettiin hakemaan töitä muualta (=ilmoitus, että kenkää tulee kauden lopuksi) ja seura pääsi sopimusvelvoitteestaan kun Malinen siirtyi Kazakstaniin.

Voi vain arvailla, olisiko kahdelle päävalmentajalle palkkaa maksamaan joutuva seura kinnostanut Ari Lahtea.
Seuraavan kauden budjetista olisi ainakin iso osa mennyt Malisen istuttamiseen kotona, jos Kazakstan-keikkaa ei olisi tullut.

Malista voi syyttää tippumisesta aivan kelpo materiaalilla, mutta kyllä hänen sopimuksen jatkosta / päävalmentajasähläyksestä vastasi seurajohto.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 klo 07:46:20 kirjoittanut ras »
BB

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 02.10.2008 klo 13:33:41

Hyvä muisti sinullakin, sillä ei se ihan noinkaan mennyt. Tai sitten tulkinta on suoraan Maliselta peräisin.

Tottakai seurajohto oli tästä viime kädessä vastuussa ja tämä itse tapaus oli seurausta huonosti hoidetusta taloudesta. Mutta kyllähän tämä päätös oli viime kädessä yhteisymmärryksessä tehty. Tapa millä Malinen tämän itse hoiti, kertoi siitä millä innolla mies on uppoavaa laivaa jättämässä ja missä ne omat intressit sekä ammattiylpeys on.

Mitä tulee noihin jossitteluihin, niin siinä vaiheessa kun Ari Lahti löi rahaa tiskiin niin Malisella ei ollut vielä Kazakki-sopparia, PISTE.
ras

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 03.10.2008 klo 13:45:15

Ei minulla ole muita tietoja kuin ne, mitä julkisuudessa on esitetty.
Ei kai muulla perustella voi arvioidakaan.

Näemmä niin oli, että Lahden ja Malisen Kazakstanin sopimuksen välillä oli parin kuukauden ero.

Kaiken kaikkiaan se oli ikävä episodi, jossa sähläsi yksi sun toinen.
Ei minulla muuta, liian yksipuoliseksi meni vain tämä syyttely. Palataan jälleen tämän päivän KuPSiin ja päätetään tämä Honka-ketju.

edit: Kertoo jotain lajista ja siihen liittyvistä tunnetiloista, että jokseenkin kaikkia viime vuosikymmeninä seuran parista poistuneita tekijöitä muistellaan pahalla.
Totta, tätä ei voi pitää tavallisena työnä. Mutta silti välillä vaikuttaa, että suhtautuminen on turhan yksiulotteista.
Henkilöityykö liikaa valmentajaan ja johtoon? Saa olla aika sysipaska pelaaja ja myötävaikuttaa katastrofiin vaikka kuinka, eikä silti osaa oikein kuvitella vastaavia antipatioita sen kohdalle.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 klo 14:07:25 kirjoittanut ras »
Sudeetti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu

Vastaus #310 : 03.10.2008 klo 13:55:46

Ei itsellenikään hirveän hyvä kuva Malisesta jäänyt, mutta lähinnä kauden 2006 suht karmean pelillisen ilmeen vuoksi sekä tiettyjen joukkueen kasaamisessa tapahtuneiden valintojen vuoksi.

En myöskään pitänyt Malisen tiedotus(tilaisuutta?), että etsii uutta työpaikkaa korrektina sinä hetkenä kautta. Malinen sai kuitenkin minulta paljon anteeksi etsimällä aktiivisesti itselleen uutta työnantajaa, vaikka jos olisi oikeasti ollut mulkku jätkä (suattaa olla, suattaa olla olemattannii), olisi voinut vain vetää lonkkaa palkan kuitenkin juostessa.

Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään normaali suomalaiseen seuraan siirtyminen, vaan Kazakhstaniin, mikä luultavasti vaati myös Maliselta itseltään ja perheeltään vaivaa, riskinottoa jne.

Käsittääkseni Malinen ja Lahti ovat myös keskustelleet asiasta, eikä Lahdella ole jäänyt kaunaa Malista kohtaan. Tämä toki Malisen kautta tulleena tietona, jota Lahti ei ole ainakaan tietääkseni kumonnut. ;)
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 03.10.2008 klo 15:43:52

En myöskään pitänyt Malisen tiedotus(tilaisuutta?), että etsii uutta työpaikkaa korrektina sinä hetkenä kautta.

Muistaakseni Malinen itse perusteli tätä julkituomista sillä, että halusi olla joukkueelle rehellinen eikä teeskennellä kaiken olevan hyvin. Minusta päinvastoin hyvin suoraselkäinen ratkaisu. Ilmeisesti joidenkin mielestä Malisen olisi pitänyt olla asiasta hissun kissun senkin uhalla, että hänen oma työnsä valmentajana olisi siitä kärsinyt entisestään. Jos siitä nyt jollekin tulee henkilökohtaisesti parempi olo, että saa haettua väkisin syntipukin, niin menköön sitten, mutta itsekään en ymmärrä tätä seurasta lähteneiden lähes systemaattista haukunnan kohteeksi joutumista. Varsinkaan sitten, kun tätä harrastetaan itse ja samalla vaaditaan vastaavanlaisesta toiminnasta toisille banneja foorumilta. Varsin tekopyhää touhua.
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #312 : 03.10.2008 klo 16:10:14

Varsinkaan sitten, kun tätä harrastetaan itse ja samalla vaaditaan vastaavanlaisesta toiminnasta toisille banneja foorumilta. Varsin tekopyhää touhua.

Itse en ole kyllä tällä foorumilla huomannut erikoista Malisen dissaamista, vaikka täältä nyt löytyykin muutama sellainen viesti. Lokarillahan tämä taisi jäädä mielestäsi tähän samaan? Jep, nyt niitä valoja päälle!

Ja totta kai täällä saa tuoda mielipiteensä esille. Lokarilla vaan sattui menemään hiukan yli tämä mielipiteidensä esille tuominen. Minusta ei ainakaan enää ollut edes "hauskaa" lukea näitä "TUSSU-NYYSSÖNEN ULOS!" viestejä. Vitutti vaan avata aina topic, jonka sisällön tiesi jo etukäteen.

Ihan ansaittua bannia. Katsotaan, josko tajuaisi bannien loppumisen jälkeen olla spämmäämättä tätä samaa paskaa jokaiseen topiciin.

Ja jokohan saisi tämän topicin lukkoon?
« Viimeksi muokattu: 03.10.2008 klo 16:20:53 kirjoittanut grönvit »
TeukkaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IKUINEN KUOPIOLAINEN JALKAPALLODYNASTIA

Vastaus #313 : 04.10.2008 klo 11:53:26

Jos siitä nyt jollekin tulee henkilökohtaisesti parempi olo, että saa haettua väkisin syntipukin, niin menköön sitten, mutta itsekään en ymmärrä tätä seurasta lähteneiden lähes systemaattista haukunnan kohteeksi joutumista. Varsinkaan sitten, kun tätä harrastetaan itse ja samalla vaaditaan vastaavanlaisesta toiminnasta toisille banneja foorumilta. Varsin tekopyhää touhua.

Tämä mies ei voi olla tosissaan mielipiteensä kanssa. :D Ylos
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #314 : 04.10.2008 klo 13:02:10

Tämä mies ei voi olla tosissaan mielipiteensä kanssa. :D Ylos

Löytyihän niitä humoristejakin Ylos
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 04.10.2008 klo 14:40:55

Löytyihän niitä humoristejakin Ylos

Menin helppoon. Mulle. :(

Sivuja: 1 ... 12 [13]