Kopite81
Poissa
|
 |
Vastaus #200 : 25.07.2006 klo 22:20:03 |
|
kaiken olisi toki kruunannut se, että Juvekin olisi lopulta nostettu takaisin A:han.
No vielähän tässä kerkeää. Ei noille tuomioille voi oikeastaan muuta ku nauraa. Kyllähän se oli odotettavissa, että ei ruskeiden kirjekuorien luvatussa maassa oikeasti ketään voi rangaista, ainakaan tuntuvasti. Juvekin olis varmaan selvinny ilman sarjaportaan vaihtoa jos se ei olis AC Milanin kovin haastaja.
|
|
|
|
|
OGS
Poissa
Suosikkijoukkue: MUFC, KTP
|
 |
Vastaus #201 : 25.07.2006 klo 22:23:05 |
|
Ööh, Milan pääsee UCL:ään? Hmm...  Lievästi sanottuna ihmeissäni olen. Ihme perseilyä, olisivat vaan pitäneet ne aiemmin annetut rangaistukset. Mitä niitä lieventämään? Etenkin jo kertaalleen pudotettujen Fiorentinan ja Lazion nostaminen takaisin Serie A:n ihmetyttää, aikamoista... :keskari: Vaikkei sinäänsä Laziota ja etenkään Fiorentinaan vastaan mitään ole, niin jaksaa kummastuttaa moinen hissiliike. Lähinnä en voi käsittää Milanin nuin lievää tuomiota... Ettei vain Silviolla ole näpit pelissä? Ja eiköhän se Juvekin vielä itsensä hinaa takaisin Serie A:n tämän kauden jälkeen pistelievennyksen turvin. Ei pojjaat, ei näin. No oli miten oli, mutta näin on. 
|
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #202 : 25.07.2006 klo 22:27:58 |
|
Positiivista. Hieno nähdä Ac Milan UCL:ssa ja myös hienoa, että Chievo pääsee karsintoihin. 
|
|
|
|
|
Game
Poissa
|
 |
Vastaus #203 : 25.07.2006 klo 22:35:54 |
|
- Kylläpä aivan käsittämättömän paljon tuntuu tämä skandaali herättävän tunnekuohuja suomalaisissakin. Paikallisten asukkaiten reaktiot kyllä ymmärrän, mutta mielestäni osa täällä ampuu kyllä hieman yli. En hyväksy sopupelaamista missään tapauksessa, mutta näin ulkopuolisena Italian liigan seuraajana näkisin mielummin Juventuksen ja kumppanit pelaamassa Seria A:ssa kuin Serie B:ssa. Tarkoituksenani on vain seurata hyvää jalkapalloilua ja mikäli, jos Seria A:n kärkijoukkueet pudotetaan pois liigasta, se ei tue minun tavoitettani. Kotimaan liigan tapahtumat saattavat minussa nostaa tunnekuohuja. Toisaalta esimerkiksi Juventus voi olla esimerkki kaikille muille seuroille siitä miten saattaa käydä, jos syyllistyy väärinkäytöksiin. Ymmärrän toki tiettyjen henkilöiden reaktioita, joille italialainen jalkapalloilu on hyvinen läheinen asia ja pelejä käydään siellä suunnalla katsomassa, mutta liian moni "tavallinen" jalkapallon seuraaja ehkä hieman ylireagoi tähän.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 klo 22:37:43 kirjoittanut Game »
|
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
 |
Vastaus #204 : 25.07.2006 klo 22:37:45 |
|
Mistä keskisormea heilutteleva, FF2:lla päivänsä viettävä suomalainen nörtti - enkä nyt välttämättä viittaa juuri sinuun - voi mitenkään tietää kummat olivat tässä tapauksessa oikeudenmukaisempia?
Jos liudalle tuomareita muun muassa annettiin toimitsijakieltoja sekä Juventukselta otettiin mestaruuksia pois, kertoo jo siitä että jotain erikoista on tapahtunut. Genoa sopuili yhden pelin ja pudotettiin sarjaporrasta alemmas. Mistä nämä tuomion saaneiden joukkueiden tulevan ja viime kauden pistemenetykset voivat muusta tulla kuin sopuspedeilystä? Nyt ei toimittukaan FIGC:n aiemman linjan mukaan, vaan tyydyttiin pienempiin tuomioihin.
|
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 25.07.2006 klo 22:38:01 |
|
SERIE A: Ascoli, Atalanta, Cagliari, Catania, Chievo, Empoli, Fiorentina (-19), Inter, Lazio (- 11), Livorno, Messina (ripescata), Milan (-8), Palermo, Parma, Reggina, Roma, Sampdoria, Siena, Torino, Udinese. SERIE B: Albinoleffe, Arezzo, Bari, Bologna, Brescia, Cesena, Crotone, Frosinone, Genoa, Juventus (-17), Lecce, Mantova, Modena, Napoli, Pescara, Piacenza, Rimini, Spezia, Treviso, Triestina, Verona, Vicenza.
|
|
|
|
|
APOPHIS
Poissa
Suosikkijoukkue: Crystal Palace, FC Lahti
|
 |
Vastaus #206 : 25.07.2006 klo 23:05:36 |
|
Aika odotettavaa. Ensin lämästään kovat tuomiot ja odotellaan kunnes seurat tuleva pienine rahasäkkeineen jonka jälkeen tuomioita vähän pienennetään. Italian pellesarjoille :keskari: 
|
|
|
|
|
Dieter Bohlen
Poissa
Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!
|
 |
Vastaus #207 : 25.07.2006 klo 23:37:15 |
|
Milanille siis käytännössä katsoen ei tapahtunut mitään. Joukkue pääsee sieniliigaan menettämättä yhtäkään pelaajaa pilkkahinnalla, minkä lisäksi seuraa odottaa todennäköinen mestaruus, koska Inter ja AS Roma kuitenkin junnaavat taas niitä tasapelejä, jne. Eli mitä joukkue menetti? Pahimman haastajansa mestaruudesta. Ja sehän ei todellakaan ole negatiivista, vai? Berlusconi on ÄIJÄ! 
|
|
|
|
|
Niko123
Poissa
|
 |
Vastaus #208 : 25.07.2006 klo 23:57:37 |
|
Vittu!! Meikä tulee just kotiin pelireissulta ja sit joutuu lukee tällästä. Tämmönen vituttaa! Rangaistukset ois tosissaan saanu pysyy samoina, ei helvettiiiiiiii.. Ja varmasti Juve vielä nostetaan takaisin SERIE A.. Hieman alkaa arvostus heikentyä Serie A:ta kohtaan!.
|
|
|
|
|
Ramos
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 26.07.2006 klo 00:00:32 |
|
Vittu!! Meikä tulee just kotiin pelireissulta ja sit joutuu lukee tällästä. Tämmönen vituttaa! Rangaistukset ois tosissaan saanu pysyy samoina, ei helvettiiiiiiii.. Ja varmasti Juve vielä nostetaan takaisin SERIE A.. Hieman alkaa arvostus heikentyä Serie A:ta kohtaan!.
Oletko jo yläasteella? Vanha rouva porskuttaa. Seuraavalle kaudelle jo kolkuttelemaan Serie A:n portteja. Del Piero saa sittenkin vielä juhlia yhtä maksettua scudettoa. 
|
|
|
|
|
-Viola-
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 26.07.2006 klo 00:05:55 |
|
Suosikkijoukkue: Real Madrid & Juventus & ManU : 
|
|
|
|
|
Ramos
Poissa
|
 |
Vastaus #211 : 26.07.2006 klo 00:08:15 |
|
:  Asiallista. Rahalla saa ja hevolla pääsee. Oliko Violalla ongelma tässä kohtaa? Kai sitä saa oman suosikkinsa rikokset tunnustaa?
|
|
|
|
|
Niko123
Poissa
|
 |
Vastaus #212 : 26.07.2006 klo 00:08:27 |
|
Oletko jo yläasteella?
Oon kyllä sieltä jo päässyt pois..
|
|
|
|
|
Vennegoor
Poissa
|
 |
Vastaus #213 : 26.07.2006 klo 05:20:01 |
|
Mutta kyllä Milan pääsi kun koira veräjästä. Ottaa kyllä päähän. ja tietysti juve valittaa vielä ja varmasti vieläkin tuomiot kevenee.No olihan se arvattavissa.Joka tapauksessa "sääliscudetto" tuli sille pieni 
|
|
|
|
|
Uuno Front
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 26.07.2006 klo 07:23:37 |
|
Here’s a brief rundown of the new Calciopoli sentences after the appeals verdicts were finally delivered.
Juventus Relegated to Serie B with 17 point penalty Stripped of last two titles Handed three-match home ban
Fiorentina Returned to Serie A with 19 point penalty Deducted 30 points from their 2005-06 tally Handed three-match home ban
Lazio Returned to Serie A with 11 point penalty Deducted 30 points from their 2005-06 tally Handed two-match home ban
Milan Deducted 30 points from their 2005-06 tally Remain in Serie A with an eight point penalty Handed one-match home ban
Club officials Luciano Moggi (ex-Juventus) banned for five years Antonio Giraudo (ex-Juventus) banned for five years Adriano Galliani (Milan) banned for nine months Leonardo Meani (ex-Milan) banned for two years and six months Andrea Della Valle (Fiorentina) banned for three years Diego Della Valle (Fiorentina) banned for three years Sandro Mencucci (Fiorentina) banned for two years and six months Claudio Lotito (Lazio) banned for two years and six months
FIGC officials Franco Carraro (ex-President) fined 80,000 euros Innocenzo Mazzini (ex-Vice-President) banned for five years
Referees and officials Tullio Lanese banned for two years and six months Pierluigi Pairetto banned for three years Gennaro Mazzei banned for six months Pietro Ingargiola cautioned Massimo De Santis banned for four years Paolo Dondarini cleared Gianluca Paparesta banned for three months Fabrizio Babini banned for six months Claudio Puglisi banned for six months
|
|
|
|
|
sahtis
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, AC Milan
|
 |
Vastaus #215 : 26.07.2006 klo 09:00:04 |
|
Setä-Silvio hoitaa asiat kuntoon 
|
|
|
|
|
Luigi
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 26.07.2006 klo 11:02:33 |
|
En hyväksy sopupelaamista missään tapauksessa, mutta näin ulkopuolisena Italian liigan seuraajana näkisin mielummin Juventuksen ja kumppanit pelaamassa Seria A:ssa kuin Serie B:ssa. Tarkoituksenani on vain seurata hyvää jalkapalloilua ja mikäli, jos Seria A:n kärkijoukkueet pudotetaan pois liigasta, se ei tue minun tavoitettani. Milloin viimeksi Juven otteluissa on nähty vauhdikasta ja tilannerikasta futista? Mitä itse olen Serie A:ta Canalin välityksellä seurannut, niin ne parhaimmat matsit eivät todellakaan ole niitä, joissa Juve tai Milan pelaavat.
|
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #217 : 26.07.2006 klo 11:22:01 |
|
Olen helpottunut, että Fiorentina nousi A:han, mutta noin paljolla miinuksella.  :keskari: Ja vituttaa suunnattomasti, että AC Milan pääsee UCL:ään. Eihän tässä ole mitään järkeä.
|
|
|
|
|
Niko123
Poissa
|
 |
Vastaus #218 : 26.07.2006 klo 11:31:38 |
|
Milloin viimeksi Juven otteluissa on nähty vauhdikasta ja tilannerikasta futista? Mitä itse olen Serie A:ta Canalin välityksellä seurannut, niin ne parhaimmat matsit eivät todellakaan ole niitä, joissa Juve tai Milan pelaavat.
Sama.
|
|
|
|
|
Casma
Poissa
Suosikkijoukkue: Mole.
|
 |
Vastaus #219 : 26.07.2006 klo 12:06:46 |
|
Sama.
Niin,ei kai tohon voi kun sanoa että itse olen kyllä nähnyt montakin vauhdikasta peliä italiassa.Joukkueen materiaalin mukaan pystyy katsomaan pelaako hyökkäys vai puolustus voittoisesti. Niinhän Italia mm kisoissa pelaili puolustuksen kautta mutta kuka jälkeenpäin muistelee muuta kuin voittajia!Vaikka se nyt oli jo tiedossa ennen kisoja,veikkauskin kiitti voittorahoilla. Forza Azzurri! Tottenhamin peläjä seurailen aina kun pystyn,spurssi pelaa ihan hyvin ajoittain,mutta ehkäpä peli tosiaan on liian vauhdikasta kun ei tule muita kuin ruokamyrkytyksiä menestyksen sijaan  Tainiolle kyllä iso 
|
|
|
|
|
taskuvalas
Poissa
|
 |
Vastaus #220 : 26.07.2006 klo 12:52:29 |
|
Milan on selkeästi tämän valitustuomiokierroksen voittaja. Itse olen todella yllättynyt tuosta, että pääsevät ketkut vielä Mestareiden Liigan karsintaankin. Kahdeksan pistettä miinusta tarkoittaa myös sitä, että Milan on tulevan Serie A-kauden suosikki numero yksi.
Juventus ei tietenkään aio hyväksyä kärsimäänsä vääryyttä vastalauseitta. Seuraavaksi valitetaan ilmeisesti sitten Italian olympiakomiteaan, jonka jälkeen seuraavana vaihtoehtona on siviilituomioistuin. Prosessista voi tulla todella pitkä, saas nähdä saadaanko sarjaa käyntiin vielä syyskuussa.
Juventuksen seurana saama tuomio on kyllä mielestäni täysin kohtuuton ottaen huomioon itse syytteet, todisteet ja itse osallisten (seurajohto, tuomarit yms.) saamat tuomiot. Kyseessä on ajojahti, ainoa tarkoitus näiden uusien tuomioiden valossa lieneekin ollut vain saada Juventus pois Milanin onnen tieltä, kolmekymmentä scudettoa taitaisi olla joillekin liikaa...
|
|
|
|
|
tiipe
Poissa
|
 |
Vastaus #221 : 26.07.2006 klo 14:47:23 |
|
Juventuksen seurana saama tuomio on kyllä mielestäni täysin kohtuuton ottaen huomioon itse syytteet, todisteet ja itse osallisten (seurajohto, tuomarit yms.) saamat tuomiot. Kyseessä on ajojahti, ainoa tarkoitus näiden uusien tuomioiden valossa lieneekin ollut vain saada Juventus pois Milanin onnen tieltä, kolmekymmentä scudettoa taitaisi olla joillekin liikaa...
Tuomio oli kyllä kaikkien osalta täysin kohtuuton. Ikävä kyllä väärään suuntaan. Ei isojen seurojen pitäisi saada pelata omilla säännöillään. Jos tuomarien ja tuomioiden järkkäily olisi hyväksyttävää niin se olisi sääntökirjassa. Turha sitä on sitten jälkikäteen itkeä tippumista ja herkkusieniliigan väliin jäämistä. Rahaa menee ja pelaajat lähtevät, mutta niin pitääkin jos ei osaa niitä sääntöjä noudattaa. Sitäpaitsi jotain Juven pelityylin viihdyttävyydestä kertoo varmaan se, että joukkue pelaa kotipelinsä puolityhjälle katsomolle. Jos ei edes omat fanit kestä katsoa niin miksi kukaan muu? Ihan sama pätee Milaniinkin. Itsellä on jäänyt erittäin elävästi mieleen tilanne, jossa Roma-Milan pelissä Cafun "liukkari" kahdella jalalla jalkapohjat edellä kaveria reiteen johtaa siihen, että tuomari levittelee käsiään yhdessä cafun kanssa ja Roman kaveri lähtee sairaalaan peukalon mentävä reikä reidessä. Tämä siis sarjassa, jossa jokainen kosketus toiseen pelaajaan aiheuttaa vapaapotkun.
|
|
|
|
|
terroristi
Poissa
Suosikkijoukkue: CFC
|
 |
Vastaus #222 : 26.07.2006 klo 14:59:12 |
|
Alkuperäiset tuomiot eivät olleet kohtuuttomia, korjatut ovat.
|
|
|
|
|
Reds Inc.
Poissa
|
 |
Vastaus #223 : 26.07.2006 klo 15:13:55 |
|
Itseäni ainakin kismittää tuo tuomioiden korjaus,ihan sen takia koska käsittääkseni valituskierroksella mitään uusia todisteita puolesta tai vastaan ei esitetty. JA oman järjen juoksun mukaan että jos tuomio muuttuu pitää sen tueksi esittää jotain faktaa. Alkuperäisistä tuomioista en osaa sanoa onko oikein vai ei, mutta jo silloin ja ainakin nyt tuo ac milanin tuomio pistää silmää ihan mitä berlusconin toimia on katsominen. Eniten tässä kuitenkin ärsyttää se että itse kun italiaa ei ymmärrä,en ole saanut tietooni selkeitä faktoja mitä syyttäjällä on ollut mitäkin seuraa vastaa. Juven pj:n puhelut kuunneltu ja sieltä on muutama tapaus tullut julki joissa ottelumanipulaatiosta on ollut puhetta,entäs muut? Siksi en pysty vielä tarkkaa omaa analyysia k.o. tapauksesta antaa, joten jos ne ovat julkisena jo jossain in english tai suomeksi ottaisin linkin ilomielin vastaan,jonka jälkeen voin muodostaa oman mielipiteeni.
|
|
|
|
|
Antzas
Poissa
|
 |
Vastaus #224 : 26.07.2006 klo 15:48:59 |
|
Ihan vaan pointtina, miksi kaikki, jotka valittelevat liian kevyitä tuomioita, heidän suosikkijoukkueissaan lukee joku valioliiga joukkue ? en ole saanut tietooni selkeitä faktoja mitä syyttäjällä on ollut mitäkin seuraa vastaa. Juven pj:n puhelut kuunneltu ja sieltä on muutama tapaus tullut julki joissa ottelumanipulaatiosta on ollut puhetta,entäs muut? Siksi en pysty vielä tarkkaa omaa analyysia k.o. tapauksesta antaa, joten jos ne ovat julkisena jo jossain in english tai suomeksi ottaisin linkin ilomielin vastaan,jonka jälkeen voin muodostaa oman mielipiteeni.
Hyvää tekstiä Reds Inc:ltä. Ne jotka täällä hirveellä rintaäänellä valittelevat "nössö tuomioita" ja heiluttelevat keskareita saisivat antaa parempia perusteita. Itse en ainakaan ole todisteita tai muuta materiaalia ole nähny, jotta voisin kommentoida tuomioiden oikeudellisuutta tai vääryyttä. Juven Rangaistus on todella kova sitä ei kiellä varmaan kukaan, mutta jos todella suuriin sopupelijupakoihin on syyllistytty, tuomioiden tuleekin olla tuon laatuisia. AC Milanin tuomio on lähinnä kosmeettinen, mutta en voi väittää suurella rintaäänellä, ettei tuokin tuomio olisi ollut oikea. MIELESTÄNI UCL paikka olisi pitänyt evätä, sillä JOSTAIN heidätkin todettiin syylliseksi. Pelillisesti uudet tuomiot ovat hyvä asia, sillä nyt Serie An taso ei laske juuri ollenkaan. Ei se yhtä jää kaipaamaan, mutta jos parhaasta kuusikosta kolme olisi tiputettu, kiinnostavuus olisi väkisin hieman laskenut. Interistiltä 100%sen vilpitön  Violan ja Lazion Serie A paikalle.
|
|
|
|
|
|
|
|