Lisbie
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 14.10.2008 klo 13:59:18 |
|
Vässykkä.
Sama. 
|
|
|
|
|
Pink Indian
Poissa
Suosikkijoukkue: Bijela ST.
|
 |
Vastaus #126 : 14.10.2008 klo 14:08:22 |
|
EI VITTU SAATANA PERKELE TOTA HH:TA!! Tänään se soitti ja sano, että on varannu koiralle lääkärin rokotukseen klo 18.15 keskiviikoksi ja mun on kuulemma "pakko" mennä sinne..!! VOI JUMALAUTA SE ON AINOA AIKA TÄLLÄ VIIKOLLA KUN OLIN SUUNNITELLUT JOTAIN TEKEMISTÄ ELI KATTOA PELIÄ!! Ihan minä muuna päivänä olisi sopinut, mutta ei vittu kun smuidu menee ja sopii lääkärin just vittu matsin päälle eiiii vittuuuu mun sydän palaa sisältä päin VITTUUUUU!!! Mä en kestä... Otan eron ku ei saa ees vittu futismatsei rauhassa tsiigaa vittu!
No soitat sille lekurille ja kerrot että Mustilla on pianotunnit keskiviikkoisin, eli josko siirrettäisiin piikitystä vaikkapa torstaille.
|
|
|
|
|
Julius3
Poissa
|
 |
Vastaus #127 : 14.10.2008 klo 14:12:54 |
|
Elmo tai Ison Omenan Sport Academy :  SMMAMA  Torstaiaamuna töihin herätys voi olla suht koht hankala? : 
|
|
|
|
|
piip
Poissa
Suosikkijoukkue: Hoki taapelu
|
 |
Vastaus #128 : 14.10.2008 klo 14:20:56 |
|
Perhana kun TV-Viisi ei täällä Turun alueen antennitalouksissa näy, eli Venäjä-matsi täytyy näillä näkymin nähdä jossain netistä jonkun paskaisen striimin välityksellä, kun ei tämä konekaan mitä vain pysty pyörittämään. Vaihtoehtoisesti voisi tunkeutua jonkun kotiin, jossa näkyy TV-Viisi.
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #129 : 14.10.2008 klo 14:27:13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
raita
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Fulham
|
 |
Vastaus #131 : 14.10.2008 klo 14:28:39 |
|
Sports Bar Officessa. Voisin katsoa myös kotona, mutta ei sellaisessa ole mitään fiilistä.
|
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
 |
Vastaus #132 : 14.10.2008 klo 14:33:26 |
|
Vittupää-HH
Kuulostaa läpikotaisin huonolta ja pahalta naiselta. Varmaan huono sängyssäkin. Suosittelen vaihtamaan 
|
|
|
|
|
Okan Sakset
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #133 : 14.10.2008 klo 14:42:43 |
|
EI VITTU SAATANA PERKELE TOTA HH:TA!! Tänään se soitti ja sano, että on varannu koiralle lääkärin rokotukseen klo 18.15 keskiviikoksi ja mun on kuulemma "pakko" mennä sinne..!! VOI JUMALAUTA SE ON AINOA AIKA TÄLLÄ VIIKOLLA KUN OLIN SUUNNITELLUT JOTAIN TEKEMISTÄ ELI KATTOA PELIÄ!! Ihan minä muuna päivänä olisi sopinut, mutta ei vittu kun smuidu menee ja sopii lääkärin just vittu matsin päälle eiiii vittuuuu mun sydän palaa sisältä päin VITTUUUUU!!! Mä en kestä... Otan eron ku ei saa ees vittu futismatsei rauhassa tsiigaa vittu!
Huoraa turpaan ja musti nukutukseen. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 klo 14:49:01 kirjoittanut Okan Sakset »
|
|
|
|
|
Jomppuli
Poissa
Suosikkijoukkue: PAVE
|
 |
Vastaus #134 : 14.10.2008 klo 14:44:18 |
|
En missään. Duunia 14-23  :keskari:
|
|
|
|
|
jiibzter
Poissa
|
 |
Vastaus #135 : 14.10.2008 klo 14:55:09 |
|
Mikä vitun "pakko" se on ? Vaihtoehtoisesti kuseta hh:ta. Varaat ajan torstaiksi ja viet silloin. Tai ole viemättä kokonaan.. Ei se dogi mitään tauteja kuitenkaan saa.
|
|
|
|
|
Ahmed Kameli
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, Suomi, Barcelona
|
 |
Vastaus #136 : 14.10.2008 klo 15:02:02 |
|
Kapakassa tai kaverilla. Hirvittävä kiima. 
|
|
|
|
|
Beloki
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 14.10.2008 klo 15:08:35 |
|
Turkulaiset foorumistit ilmeisesti suuntaamassa Pikku-Torreen?
|
|
|
|
|
|
|
Okan Sakset
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #139 : 14.10.2008 klo 15:37:43 |
|
Mikä vitun "pakko" se on ? Vaihtoehtoisesti kuseta hh:ta. Varaat ajan torstaiksi ja viet silloin. Tai ole viemättä kokonaan.. Ei se dogi mitään tauteja kuitenkaan saa.
Nimenomaan. Koiran kanssa kaljalle ja katsoon matsii!
|
|
|
|
|
Kakaa
Poissa
|
 |
Vastaus #140 : 14.10.2008 klo 16:16:52 |
|
näyttääkö tv viisi vieraspelitkin  Näyttää, näytää 
|
|
|
|
|
kyösti lauren
Poissa
|
 |
Vastaus #141 : 14.10.2008 klo 18:36:31 |
|
Tietääkö joku missä voisi katsella matsin Lontoossa?
|
|
|
|
|
Matteus
Poissa
Suosikkijoukkue: TPV
|
 |
Vastaus #142 : 14.10.2008 klo 18:42:53 |
|
Ajattelin mennä nimimerkille Laakson Late.
|
|
|
|
|
Obafemi
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 14.10.2008 klo 18:59:06 |
|
Jossain Helsingin keskustan baareista 
|
|
|
|
|
AAlto
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #144 : 14.10.2008 klo 19:19:35 |
|
Rokotuksen siirtäminen toiselle päivälle menee ilmeisesti yli ymmärryksen?  Mutta itse matsin aion katsoa kotisohvalla canalplussalta, muutaman kaverin kanssa. 
|
|
|
|
|
jok1nen
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 14.10.2008 klo 19:20:00 |
|
Todennäköisesti Pelisilmä 
|
|
|
|
|
urponaattori
Poissa
Suosikkijoukkue: Brasil, Italy, Barcelona, Chelsea, Man U & C, LFC
|
 |
Vastaus #146 : 14.10.2008 klo 20:51:11 |
|
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1601777Huuhkaja-fani ei tarvitse matkalle varakalsareita - katso video 14.10.2008 20:08
Pari olutta, lihapiirakka ja banaani. Siinä varusteet, jotka futisfani Saku Liuksia tarvitsee junamatkalle kohti Moskovaa.
- Mukaan ei mahtunut hammasharjaa tai varakalsareita, Liuksia naureskelee ennen Moskova-junan lähtöä.
Liuksia kampesi itsensä muiden Suomen maajoukkueen kannattajien kanssa tilausjunaan, joka puksuttaa kohti Moskovaa. Mukaan lähti noin 400 ihmisitä, suurin osa miehiä. Määränpäässä heitä odottaa liuta poliiseja, myös suomalaisia.
Entä miten käy Suomelle huomisessa MM-karsintaottelussa? Liuksian mukaan Huuhkajat maalaa kolmasti: Petri Pasanen, Mikael Forssell ja Jari Litmanen. - Pasasen kuuluisa tykki puhuu varmaan 30-35 metristä. Forssellin peruslähiboksista tulee veto takanurkkaan ja 0-3 tulee Litmasen pilkusta loppuvaiheessa.
Venäjä ei ole kuitenkaan helppo vastus. Suomi pelasi tasapelin Saksan kanssa, mutta Saksa voitti Venäjän.
- Kyllä mä veikkaan, että Venäjä on pahempi vastus kuitenkin. Saksa on meille tutumpi. Vaikea sanoa, molemmat on pahoja. Venäjä vähän huolestuttaa, varsinkin kun on kotipeli ja ne tulevat nälkäisenä, hän pohtii.
Suomi-faneilla on jo vastine Andrei Arshavin hys-hys-tuuletukselle.
- Siellä on tuhat Suomi-fania. Joka kerta, kun Arshavin koskee palloon, me ollaan näin hys hys.
Etelä-Afrikan MM-kisat siintävät jo tosifanin silmissä. Ja lupauskin tulee annettua.
- Lupaan lähteä Etelä-Afrikkaan jollain erikoisella kulkuneuvolla. Ensin liftaten Gibraltarille, sitten kamelilla Saharan läpi ja norsulla Etelä-Afrikkaan. Ja nain eteläafrikkalaisen naisen, Liuksia nauraa. 
|
|
|
|
|
Belenoss
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 14.10.2008 klo 20:51:58 |
|
En missään. Duunia 14-23 > : ( : keskari:
Sama, mein uudel ärräl viel avajaiset huomen joten tuskin saa matsia kattoa Mulle :keskari: No hieman on kipee fiilis atm että jos kuume nousis huomiselle 
|
|
|
|
|
vituiks.menee
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #148 : 14.10.2008 klo 20:58:40 |
|
Radiosta kuuntelen 
|
|
|
|
|
kimi92
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 14.10.2008 klo 21:06:34 |
|
elmohan se kuulemma ois. itellä jää vaa aika myöhäseks tuo saapuminen mut onneks poijaat pitää paikkaa!
|
|
|
|
|
|
|
|