FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.12.2025 klo 02:08:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 37 [38] 39 ... 52

Kirjoittaja Aihe: SJK 2009 - Haanpään Eskin johdolla ylöspäin?  (Luettu 95090 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #925 : 31.05.2009 klo 12:59:59

aikamoista lutuuria havaittu Seinäjoella! Pilkun jälkeen torilla oli tuhdissa humalassa miehiä laulamassa SJK:n kannatuslauluja?! Keep up the good work! :D

Ja taisi siellä jotkut Make Huttuakin piirittää kuin Cristiano Ronaldoa konsanaan? ;)
matio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lakeuden kruunu SJK & Manchester United

Vastaus #926 : 31.05.2009 klo 13:10:01

Ei tainnut olla ihan loppuun asti ajateltu veto Tuomolta. :D
Fabe

Poissa Poissa

Vastaus #927 : 31.05.2009 klo 14:09:14

MVNT :D :D Hieno mies ja...
kasipallo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kim Gevaert, SJK

Vastaus #928 : 31.05.2009 klo 15:10:17

"Olen Tuomo Mäenpää" Ei jumalauta, Arto Paasilinnalla nämä! :D :D

Ja journalistina vielä Kai Merilän tasoa...:(
Tuoppi

Poissa Poissa

Vastaus #929 : 31.05.2009 klo 15:11:44

Tais mennä Tuomolla nyt nikki vaihtoon :D
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #930 : 31.05.2009 klo 15:46:41

Tais mennä Tuomolla nyt nikki vaihtoon :D

Kannattaa muuten lukea arvon "toimittajan" viestihistoriaa ja miettiä että minkätason kaveria Ilkka-lehteen pääsee toimittajaksi.

mm. tämä kommentti pistää miettimään äijän objektiivisuutta kirjoittaessa:

Lainaus käyttäjältä: mmmaen
"TP-Seinäjoki/Sepsi/Seinäjoki = "V***u, ku meillä ei oo enää rahaa, no hei ruvetaan hokemaan, että ollaan kasvattiseura ja että me koulutetaan pelaajia ja välitetään futiksen tulevaisuudesta eli ollaan parempi seura kuin moni muu ja ku joku muu seura hommaa muualta pelaajia nii maristaan, ku ne ei itte kasvata ketään, toisin kuin me ku me välitetään pelaajista ja fudiksesta ja me ollaan niin hyviä ihmisiä, mutta toisaalta, jos meillä olis oikeesti rahaa, nii me hommattas kaikki lähiseudun kovat pelaajat ja pidettäis niitä lopulta omina, onhan Saranpään Jykä ja Eteläaho ja Salminen ja Kujala ja Tervasmäki ja Seppälä ja Ulvila juuri TP:n ansiosta noussut tasolleen ja siitä kiitoksena he ovat ikuisesti velkaa tälle hienolle oranssipaitakasvattiseuralle"

- "Kaksinaamaisuus on rumin kaikista, mulkkuisuuksista suurin"

T.M on puhunut."

Klopeilla on nyt uusi laulu:
"Voi vittuuuuuuh. Olen Tuomo Mäenpää...
Voi vittuuuh. Olen Tuomooo Määää enpääääääh!"
- Aja hiljaa isi nyt vain -melodialla. :D
« Viimeksi muokattu: 31.05.2009 klo 15:52:24 kirjoittanut Selkäsauna »
Kuulapää

Poissa Poissa

Vastaus #931 : 31.05.2009 klo 15:55:20

taitaa olla tuomolla työpaikkahakemus urheilulehteen sisällä. sopii hyvin J.R: journalismi linjaan....
mmmaen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Virkiä

Vastaus #932 : 31.05.2009 klo 16:10:42

en kyllä enää ikinä tuu heti herättyäny vieläkin pienis sievis kirjoittamaan tänne mitään. :)
Jalgpall mängija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Etureppu

Vastaus #933 : 31.05.2009 klo 21:19:43

"Propsit tälle jäbälle"
pallojonglööri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #934 : 31.05.2009 klo 21:55:25

tämä toimittajan alku.Ei helvetti potkut ja nopeasti lähettäkää nyt joku noi sen hullut kirjoittelut iLKAN toimitukseen.Sehän on täysin Seinäjoen futista vastaan.Ootteko samaa mieltä
Dorrian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seinäjoen Jalkapallokerho

Vastaus #935 : 01.06.2009 klo 06:49:27

en kyllä enää ikinä tuu heti herättyäny vieläkin pienis sievis kirjoittamaan tänne mitään. :)

Mitä jos jättäisit ihan tyystin tulematta.
Dorrian

Poissa Poissa

Vastaus #936 : 01.06.2009 klo 08:22:38

Pistetään nyt varmuuden vuoksi samoihin kansiin nämä pari leppoista sitaattia ettei vaan pääse Tuomolta internetin ihanuudet unohtumaan. Et sinä ressukka pääse karkuun jälkeenjäänyttä ripulipaskaasi vain paria viestiä editoimalla.

Lainaus käyttäjältä: SJK 2009 - Haanpään Eskin johdolla ylöspäin?
Lainaus käyttäjältä: mmmaen (Vastaus #923 : 31. Toukokuuta 2009 klo 13:11:33)
Voi vittu. Olen Tuomo Mäenpää ja en todellakaan ole kyllä kirjoittanut juttua noin. Ingressi (ensimmäinen kotivoitto yms.) on jonkun taittajan väsäämä. Ja mielestäni ratkaisu oli ulosajo, myös Haanpää myöntyi tähän. Ei niinkään siksi, että ylivoimalla pelaaminen olisi ollut ratkaievaa, vaan koska SJK uskalsi pitää sen jälkeen enemmän palloa.Ja ei. En ole kirjoittanut jotain fani juttua. Että siitä sulle haista nyt vittua. Muuten kiitos palauttesta. Jatkossa kirjoitan ainoastaan positiivisesti kertoen Muurimäen kauniista hiuksista, SJK:n ihanasta pelistä ja sateenkaaresta kentän yllä. Omat näkemykset, huono analyysi ja kriitiikki ei kuulu lehteen. Ja nimen omaan tarkoituksella ajan SJK:ta alas, olen sen verran kiero ja outo, että nautin siitä.

Lainaus käyttäjältä: Lapuan Virkiä 08-09 - Nopeaa reakointia, raportteja ja ainakin yksi voitto
Lainaus käyttäjältä: mmmaen (Vastaus #57 : 23. Joulukuuta 2008 klo 16:20:12)
TP-Seinäjoki/Sepsi/Seinäjoki = "V***u, ku meillä ei oo enää rahaa, no hei ruvetaan hokemaan, että ollaan kasvattiseura ja että me koulutetaan pelaajia ja välitetään futiksen tulevaisuudesta eli ollaan parempi seura kuin moni muu ja ku joku muu seura hommaa muualta pelaajia nii maristaan, ku ne ei itte kasvata ketään, toisin kuin me ku me välitetään pelaajista ja fudiksesta ja me ollaan niin hyviä ihmisiä, mutta toisaalta, jos meillä olis oikeesti rahaa, nii me hommattas kaikki lähiseudun kovat pelaajat ja pidettäis niitä lopulta omina, onhan Saranpään Jykä ja Eteläaho ja Salminen ja Kujala ja Tervasmäki ja Seppälä ja Ulvila juuri TP:n ansiosta noussut tasolleen ja siitä kiitoksena he ovat ikuisesti velkaa tälle hienolle oranssipaitakasvattiseuralle"

- "Kaksinaamaisuus on rumin kaikista, mulkkuisuuksista suurin"

T.M on puhunut.

EDIT: Haha, nyt alkaa panokset ja miehet kovenemaan. Señorita Mäenpää on paniikkipäissään "sensuroinut" pikaisesti laskettuna 107 omaa viestiään viime yönä. Projekti alkoi eilen kello 23:38:54 ja loppui tänään kello 00:11:02. Mikä mahtoi olla soundtrack muokkauksille? Kenties Martti Servoa vai tyydyitkö omaan sydämentykytykseen? Pääasiassa poistetut viestit koostuivat jääkiekkoon sekä Valioliigaan kohdistuneesta säälittävästä itkemisestä mutta kyllä sieltä pari helmeäkin löytyi. Ehkä kirkkaimpana rikoksen tunnustaminen.

Lainaus käyttäjältä: Mitä SINÄ olet tehnyt suomalaisen jalkapallokulttuurin hyväksi?
Lainaus käyttäjältä: mmmaen (Vastaus #199 : 20. Kesäkuuta 2007 klo 15:19:58)
Sahasin erään nurmikentän reunalla olleiden maalien rautaketjut irti rautasahalla, että joukkue pääsisi treenaamaan maaleihin. Kyseisellä paikkakunnalla on niin mulkku liikuntatoimenjohtaja, että piti maaleja aina vaan lukossa vaikka kenttä oli jo kunnossa. Saatiin hyvät treenit aikaan... III Ylös 8)

Tuomo kannattaa myös suoraa palautetta urheilutoimittajille.

Lainaus käyttäjältä: Merkkejä suomalaisen futiskulttuurin laskusta?
Lainaus käyttäjältä: mmmaen (Vastaus #541 : 31. Elokuuta 2007 klo 13:29:12)
Tässä Turun Sanomien kolumnin näkemys Suomen jalkapallosta:

"Vaikka paikallisderby oli siis monella tapaa sykähdyttävä, hieman kysymysmerkkejä nostattaa se, että otteluun tuli suoraan avaukseen toipilas Tanskan kakkosliigan reserveistä, eikä jäänyt todellakaan mitenkään jalkoihin. Urmas Rooba ei nimittäin polvivammojensa jälkeen ole pelannut viimeiseen vuoteen kuin yhden varsinaisen sarjaottelun seurassaan Vejlessä, mutta Suomen liigaa hän tahkosi heti kuin tekijämies. Totta kai Rooba Viron maajoukkuepelaajana ja yli sata Tanskan pääliigan ottelua Midtjyllannissa ja FC Köbenhavnissa tahkonneena pelaajana on ollut parhaassa kunnossaan erinomainen pelaaja, mutta tällä hetkellä hän on silti selvä toipilas. Mitä tästä siis voimme taas Suomen liigasta päätellä?"

[email protected]

Voidaan kysyä Jarilta, että mites jääkiekon taso Suomessa, kun kaiken maailman farmipelaajat tulevat SM-liigaan ja pärjäävät siellä...mut eipä tälläsiä ikinä pohdita...

Mikäli näiden tekstien perusteella tulee jollekin mieleen jotain kysyttävää urheilutoimittaja Mäenpäältä esimerkiksi hänen ammattitaitoisuudesta niin varmasti esimerkiksi Ilkan päätoimittaja [email protected] toimittaa mailit perille.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 klo 09:02:14 kirjoittanut Dorrian »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #937 : 01.06.2009 klo 09:37:26

Ahahahahaa! Päivä alkoi komeasti kunnon naurulla. Mahtaa mmmaen kohdata melkoiset krapulamorkkikset.

EDIT: Siellä on ilmeisesti joku "taittaja" taas mennyt muuttelemaan äijän tekstejä viime yöllä? :D
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 klo 09:43:53 kirjoittanut Selkäsauna »
mmmaen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Virkiä

Vastaus #938 : 01.06.2009 klo 11:32:55

en ole montakaan mmmaen viestiä itse väsännyt.. tää on tämmöne porukan yhteisnick ja noin 10 viestiä oon itte forumille laitellu. Sen takia niitä jotain poistelin, koska ne ei oo mun mielipiteitä. koska jotku luulee, että kaikki mitä mmmaen nimellä on kirjoitettu on mun tuotosta, niin poistin osan.

Mut niin ku olisko ollu Platon sanoi, että kirjoitettu teksti on huono asia, sillä teksti joutuu maailmalle kuin orpo lapsi: ilman puolestapuhujaa/puolustajaa kaiken maailman ääliöiden tulkittavaksi.

mut hei. voi vittu. olen pettynyt.
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 klo 11:45:03 kirjoittanut mmmaen »
Fabe

Poissa Poissa

Vastaus #939 : 01.06.2009 klo 11:48:41

en ole montakaan mmmaen viestiä itse väsännyt.. tää on tämmöne porukan yhteisnick ja noin 10 viestiä oon itte forumille laitellu. Sen takia niitä jotain poistelin, koska ne ei oo mun mielipiteitä. koska jotku luulee, että kaikki mitä mmmaen nimellä on kirjoitettu on mun tuotosta, niin poistin osan.

Oho vittu nyt tuli sanottua vähä huonosti, no joo hei tää on yhteisnick täs on 30 henkee että ei nää on mun mielipiteitä? Vittu mitä pelleilyä :D
Dorrian

Poissa Poissa

Vastaus #940 : 01.06.2009 klo 13:23:04

Mut niin ku olisko ollu Platon sanoi, että kirjoitettu teksti on huono asia, sillä teksti joutuu maailmalle kuin orpo lapsi: ilman puolestapuhujaa/puolustajaa kaiken maailman ääliöiden tulkittavaksi.

Hiljaiseksi vetää. Missä vitun todellisuudessa sinä oikein elät? Mut hei niin ku olisko ollu Sokrates joka sanoi, että jos sun kyvyt elämässä rajoittuu tasan glory holen poraamiseen Eskoon vessaan niin ei varmaan liiemmin kannata tulla kylille huutelemaan.
kasipallo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kim Gevaert, SJK

Vastaus #941 : 01.06.2009 klo 16:14:43

Onko tämä se porukka? http://trombit.net/tekijat/urheilujournalistit/

Urheiluuutisia lapsille ja vielä lasten toimittamina suoraan Helsingin Evankelisen Opiston "urheilujournalismin laitokselta"! ::)

Tuomari puhuu vähän, mutta asiaa! Kynämies Pohjanmaalta! Lapuan Jordan!...sanattomaksi vetää. :(
matio

Poissa Poissa

Vastaus #942 : 01.06.2009 klo 16:21:52

Lapualla ymmäretty multinickeily väärin :D. Olisitte kysynyt neuvoa Lasulta tai Kinkyltä. Ei vaan, turha luikerella ja yrittää väittää etteikö mmmaen tekstit ole omiasi.
future futari

Poissa Poissa

Vastaus #943 : 01.06.2009 klo 17:55:20

Päätuomarin vireestä tuli ensimmäinen kotivoitto kuulemma. Kukaan ei puhu enää tällä fuurumilla peleistä vaan aina löytyy joku jota mollataan. ootte te pohjalaiset ihme sakkia! olis mukava osallistua asialliseen keskusteluun ja vaikka kriittiseenkin jos ne koskee peliä esim. ketkä oli onnistujia ja ketkä paskoja?
Väänänen oli kuulemma ollut läpi ottelun hyvä. ja päätuomari paska. oliko ketään siltä väliltä:) Keskustelu kommentti tänään työpaikalta. Väittivät että Haanpäällä ei riitä tieto ja taito joukkuepelin ohjaamiseen? Pitääkö paikkansa ja että lähtölaskenta olis käynnissä? pitääkö se paikkansa?
matio

Poissa Poissa

Vastaus #944 : 01.06.2009 klo 18:42:57

Päätuomarin vireestä tuli ensimmäinen kotivoitto kuulemma. Kukaan ei puhu enää tällä fuurumilla peleistä vaan aina löytyy joku jota mollataan. ootte te pohjalaiset ihme sakkia! olis mukava osallistua asialliseen keskusteluun ja vaikka kriittiseenkin jos ne koskee peliä esim. ketkä oli onnistujia ja ketkä paskoja?
Väänänen oli kuulemma ollut läpi ottelun hyvä. ja päätuomari paska. oliko ketään siltä väliltä:) Keskustelu kommentti tänään työpaikalta. Väittivät että Haanpäällä ei riitä tieto ja taito joukkuepelin ohjaamiseen? Pitääkö paikkansa ja että lähtölaskenta olis käynnissä? pitääkö se paikkansa?

Ei kannata uskoa kaikkea mitä töissä puhutaan ei varsinkaan niitä laupualaisia. Ensiksi kyseessä oli kauden toinen kotivoitto. Toisekseen punainen tuli ansaitusti ja Tuomari oli muutenkin tuomioissaan linjakas kunpaankin suuntaan, jos verrataan vaikka kolleegaansa Arpajärveen niin kyseessä on huippuluokan tuomari. Kolmanneksi Väänen oli parin todella huonon ottelun jälkeen suorastaan erinomainen. Haanpäältä ainakin allekirjoittaneen mielestä riittää taitoa ja tietoa joukkuepelin ohjaamiseen. Tästä on mielestäni osoituksena kuitenkin 5 voittoa 7:ssä ottelussa. Täällä suunnalla on nimittäin kausia aloitettu huomattavasti paskemminkin ja tosi usein. Eli tuollaiset lähtölaskenta puheet voidaan pitää ämmien jorinointia. Ja sanotaanko lopuksi että Tuomo on tekemisillään kyllä vittuilunsa ansainnut.

EDIT: Korjasin hölmöilyni
« Viimeksi muokattu: 01.06.2009 klo 18:57:47 kirjoittanut matio »
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #945 : 01.06.2009 klo 18:45:14

Sä oot kyllä pihalla kuin lumiukko kesähelteellä...

A) Kerho otti TOISEN kotivoittonsa. Ensimäinen tuli kauden ensimmäisestä kotipelistä Vaajakoskea vastaan.
B) Tuomarina ollu Suad Lucic on sarjan ehdotonta eliittiä ja niin oli nytkin.
C) Kerho vei peliä miten tahtoi toisella puoliajalla. Peli olisi voitu voittaa murskaluvuin, mutta paikkoja tuhlailtiin. Ja ilman ulosajoakin peli oli meillä hallussa. Toki se auttoi asiaa huomattavasti.
D) Tuomari ei tehnyt mitään virhettä ulosajossa, vaan antoi aivan oikein heittäytyjälle keltaisen. Ja kun se oli miehen toinen, nousee myös punainen. Niemi ei rikkonut tilanteessa, ei ainakaan niin paljon että ko. mies olisi lentänyt niinkin komeasti kuin nyt lensi, eli yritti kalastella pilkkua.
E) Haanpään asema valmentajana on täysin vakaa, enkä edes ymmärrä miksi tämmöistä paskaa kukaan edes kehtaisi puhua. Kerho on Haanpään päävalmentajakaudella voittanut 15 kertaa, pelannut kahdesti tasan ja myös hävinnyt kahdesti. Maalisuhde 53 - 17. Vielä kun siihen lisäisi viimekaudella miehen kakkosvalmentajana olon tilastot, olisi se vielä komeampaa luettavaa, sillä Haanpään mukaan tulon jälkeen Kerhon peli ja varsinkin puolustuspeli parani roimasti! Muistaakseni kaksi tai kolme tappiota taisi enää sen jälkeen tulla koko loppukaudella.
F) Ensimmäisessä kotitappiossa OPS-jp:tä vastaan kaikki meni vikaan ensimmäisellä puoliajalla ja saivat 20minuutissa iskettyä ne viisi maaliaan. Mitään seliteltävää ei siinä ole. Se oli täysi katastrofi. Sen jälkeen siinä välissä Kerho haki loistavat vieraspisteet vaikeasta paikasta Rovaniemeltä 2-1 voitolla. Sitten kotona VIFK:ta vastaan peli oli hyvää taistelua, mutta se ei riittänyt voittoon. Tasuri olisi siinä ollut oikeutetumpi tulos, mutta VIFK sai nyt pisteet tällä kertaa. VIFK:n kanssahan pelit on ollut aina tiukkoja.

Eli mieti vähän mitä paskaa sä itse suollat. Eikös sun pitänyt jo aiemmin jättää niin Kerhon pelit kuin tää foorumikin väliin? Niin ainakin lupailit?
pallojonglööri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #946 : 01.06.2009 klo 20:42:59

kuulin että olis kyselty jo vepsuun! hyvin koulutettu ja voittava valmentaja joka tietää mistä puhuu.
future futari

Poissa Poissa

Vastaus #947 : 01.06.2009 klo 23:11:52

Kiitos ja nyt on hyvä taas keskittyä seuraavaan provoon kun sain oikeasti kunnon vastaukset , Ja kyseinen Tuomo on minulle tuntematon suuruus , mutta ilmeisen vaikutus valtainen toimittaja kun saa noin kovaa ryöppyä. ja kaikesta huolimatta ja juuri siitä syystä Haluan ja toivon menestystä SJK lle . mutta jonkun täytyy välillä vähän potkia muutakin kun palloa:) kaikkea hyvää ja ei kanneta kaunaa kauaa... kyllä minä taas oon messissä... jos otteet paranee
Selkäsauna

Poissa Poissa

Vastaus #948 : 02.06.2009 klo 00:49:47

Kiitos ja nyt on hyvä taas keskittyä seuraavaan provoon kun sain oikeasti kunnon vastaukset , Ja kyseinen Tuomo on minulle tuntematon suuruus , mutta ilmeisen vaikutus valtainen toimittaja kun saa noin kovaa ryöppyä. ja kaikesta huolimatta ja juuri siitä syystä Haluan ja toivon menestystä SJK lle . mutta jonkun täytyy välillä vähän potkia muutakin kun palloa:) kaikkea hyvää ja ei kanneta kaunaa kauaa... kyllä minä taas oon messissä... jos otteet paranee

Ai potkia jalka Pallo a ? tuomo On kyllä vaikutus Valtainen , kyllä sen k ommenttiesta huomaa .

Oot sä sitten hassun hassu vekkuli... Tämmöisiä kirjoittajia kun saisi lisää, niin olisi todella paljon hassumpaa tämä foorumin selaaminen. Pitää kyllä itsekin nyt vissiin entistä enemmän puristaa SJK:n voittoja että saadaan tämä mies mukaan!
jou,lehtimäki

Poissa Poissa

Vastaus #949 : 02.06.2009 klo 06:13:20

Onhan meitä muitakin kirjoittajia, jotka emme ole samaa mieltä kaikista asioista Selkäsaunan kanssa. Selkäsauna vaan on ehdoton mielipiteissään että hän ei salli mitään muita mielipiteitä.
Varsinkin kun kyseessä SJK:n pelit. Tyyli on toisaalta ok mutta kaikki tietämys jalkapallosta ei asu Selkäsaunan päässä. Onneksi.... Muutkin ehkä tietävät jalkapallosta jotain.
Ja kyllä Ilkka tarpeeksi kirjoittaa jalkapallosta verrattuna muihin lajeihin. Jalkapallon taso on Etelä-Pohjanmaalla varsin matala. Vaasassa pelataan jalkapalloa mutta Vaasa ei olekaan Etelä-Pohjanmaata.
Onneksi kuitenkin on OMM ja TP:n ja SJK:n sivut. Kiva lukea mukavia juttuja niiltä sivuilta.

Sivuja: 1 ... 37 [38] 39 ... 52

Siirry: