Pientä raporttia eilisestä ottelusta ja kaikesta muusta:
26.10 oli lahtelaisen jalkapallaloilun uudestaan syntymisen aika, nyt vihdoin FC on päässyt sen edeltäjien tapaan mitalleille ja kyykkä ja reipas ovat vain muisto enää.
Mutta itse ilta oli fantastinen; lahtelaisia ottelussa oli reilusti 600, ja mitä parasta lähes kaikki kannattivat omiaan ja kerrankin seurasivat ottelua niin kun matseissa kuuluukin.
Itse pelissä Lahti otti pelin hallintaansa. Ensimmäinen puoliaika ei tarjonnut sen suurempia tapahtumia, pieniä väläytyksiä lukuun ottamatta (kaikki ne tarjosi FC lahti) mm. heini.
Litmasen vaihdon jälkeen pelin selvä valtikka siirtyi lahdelle ja litmanen otti valtikan ja pallon haltuunsa ja pyöritti lahden peliä antaen jälleen kerran loistavia syöttöjä.Lahti piti palloa ja pyöritti, hjk peli oli aivan kaameaa (no mitä nyt voisi odottaakkaan :

)
Drillolla oli pari hyvää paikkaa siirtää lahti johtoon, mm. ylärima , puolittainen läpiajo.
Lopulta Heinin hyvästä passista drilon siirsi lahden johtoon ja historialliseen voitttoon ja juhlat alkoivat!
Maalin jälkeen(itse en ollut näkemässä, kun juhlat jatkuivat

) lahti ei antanut klubin painaa päälle kun vasta lopussa jossa meinasi 16 rajan sisältä päästä täräyttämään lopuun ja vapari jonka hjk tuhri päin muuria, totuttuun tapaan jälleen luokatonta.
Aivan lopussa koko joukkue pelasi kaikkensa voiton eteen, jopa itse kuningas putsasi pallon kauas pois lahden alueelta.
FC Lahden arvosanat ottelusta:
"Zero" Szentpeteri 10. torjui ne vähäisetkin vedot, mitkä tulivat.Jälleen kerran 0 peli!
Haara 8 Perusvarmaa peliä, putsasi pallot varmasti pois vaikka lopussa tiukaa tekikin
Moilanen 8 lähes sama kuin yllä, alusta ei oiken sovi
Eerola 7 Ei suurempia virheitä, ei tosin vaakuta juuri koskaan samat ongelmat kuin aina
Kärkkäinen 9 Oli lahden parhaimmistoa, pelasi hyvin ylöspäin ja jakeli palloa varmasti
Rafael 9 Teki taas paljon töitä, oli kaikkea muuta kuin pelkkä hyökkääjä
Hietanen 7 1/2 Ei saanut suurempia aikaseksi, mutta lahden kauden suurimmista helmistä
Vanninen 10 Jälleen loistava puolustus suuntaan.Katkoi, raastoi, rikkoi
Shala 10 Näytti että on viettänyt harjoituskentälle paljon aikaa, parani peli peliltä.Oli aivan liekeissä.
Korte 8 1/2 Pelasi jälleen totutun varmasti ja tasaisesti, oli hyvä molempiin suuntiin
Heini 9 Tuli suoraan avaukseen pitkästä aikaan ja pelasi erinomaisesti, älykkäitä syöttäjä ja maalisyöttö!
+ Litmanen 10 Otti pelin täysin haltuunsa, jakeli rentoon tyylin palloa, pari kikkaa ja pronssia.
On vain yksi kuningas!Pieni henkilökohtainen loppu kevennys: tein uhkailemani juoksin silveristä kohti päätyä hetken(maali) huumassa, oli vain pakko. Järkkärit ja mellakomiehet saattelivat pihalle ja toivottelivat hyvästit ikuisesti, tapasin Ekin bussejen luona juttelimme hetken ja aidan yli takaisin stadionille, mukava reissu.
toivottavasti edes kiviä kiinnosti