FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2026 klo 19:33:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 44

Kirjoittaja Aihe: 26.10 HJK-Lahti - Natsiskinit suunnittelee hulinoita  (Luettu 51457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DTS

Poissa Poissa

Vastaus #75 : 21.10.2008 klo 07:40:40

Mites se menikään..

Kappas vaan Mikko sekä Ville
Kuolevat tänään Finskille
Tunne on että päitä tänään tippuu
ja Muurinen voi painua vittuun...
Ylos :D

Tunnelma katossa jo tiistaina!
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja

Vastaus #76 : 21.10.2008 klo 07:49:31

Tässä olisi sellainen peli jota olisi syytä tulla katsastamaan kauempaakin. Kuka juoksuttaa ja ketä?
Nyt IL ja IS tarkkana!
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #77 : 21.10.2008 klo 08:04:33

Viisi yötä jouluun on...  :keskari: :-[ Ylos
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #78 : 21.10.2008 klo 08:07:01

Onko donitsien määrä Jullen kahvipöydässä suorassa suhteessa internetvaahtoamisen määrään?

Olen nähnyt kun joku lentää katsomosta noustuaan seisomaan ja huutamaan pari spontaania "Hyvä hyvä"-huutoa
kun sattui olemaan katkarapukatsomo ja häiritsi lahtelaisten porvarien myhäilyä viereiseen katsomoon asti.

oon turhan "hippi" näihin lupimatseihin joissa vihataan mursuu, villee, mikkoo, poliisii, helsinkii, lupii,mustii, valkoisii, koirii,
kissoi,heteroi,homoi..

voitettiin viime vuonna lupi vierais ja laulettii lähinnä steen steen christensen - hv mursu ja hki on perseestä tyylistä veisua.

Pakko tunnustaa, hävetti olla siel ku poliisit tuijottaa ja jengi huutaa törkeyksiä minkä kerkee.

Vaikka sanon aina että jokainen on itse vastuussa teoistaan niin en ajatellut 11 vuotta sitten kun FCL:n historian
ekassa Lahti cup-matsissa alettiin mylvimään että joskus pitää jäädä kotiin vaan siks ettei halua mennä
kuulemaan homovittua kauden tärkeimpään matsiin.

On hienoa että on kulttuuria, mutta nää larpit ja muut pelleilyt ja itsetunnon paikkailut ei vaa koveta.
Mainittaakoon että 11 vuotta ja 2 vaille kaikki kotipelit divarissa ja liigassa, ja paljon vierasmatseja,
ja aina selvinpäin olleena (paitsi pari kertaa pelin jälkeen ottanut)  ei hirveitä sympatioita heru kolikonheittäjille, n**kerin huutajille ja
myllymiehille.

En ota kantaa myllyihin sinäänsä, koska en ole paikalla ollut niissä. Mutta tuomitsen täysin jalkapallon yhteydessä tappelemisen käyttämisen
huonojen kotiolojen tuoman vitutuksen purkukeinona, sekä kikkelin henkisenä kasvatuskeinona.

Jalkapallo menee uskontojen ja kulttuurirajojen, kielimuurien ja muiden yli.
Mutta ei se ole tappelemisen arvoinen laji. Eikä matsi ole oikea paikka tulla kertomaan että poliisimurhaaja on hieno ihminen.

Jos haluatte harrastaa rotuvihaa, tappelemista, poliisia kohtaan tuntemaanne tuskaa ja kaikkea muuta vastaavaa,
tehkää se nyt oikeasti jossain muualla kun siellä katsomossa.

En minäkään pääkaupunkiseudulla viihdy, mutta ei se ole tummaihoisen pelaajan, virkapukuisen poliisin tai tuuheaviiksisen
valmentajaraakileen vika.

Minulle jalkapallo edustaa jotain sellaista, mitä ei paha pääse koskettamaan. Kaunista taidetta joka herättää tunteet laidasta laitaan.
Mutta ei väkivaltaa tai tyhmyyksiä. Katsomo on paikka jossa nautin. Haluan pystyä nauttimaan siitä joutumatta kahakkaan.

internetissä uhoamiselle viel erikseen  Alas

jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy, Andea ja Alpha

Vastaus #79 : 21.10.2008 klo 08:23:59

Loistava kirjoitus, huupponen  Ylos
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #80 : 21.10.2008 klo 08:30:43

En minäkään pääkaupunkiseudulla viihdy, mutta ei se ole tummaihoisen pelaajan, virkapukuisen poliisin tai tuuheaviiksisen

Tuuheaviiksinen valmentajaraakile :D
Udi

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 21.10.2008 klo 08:35:33

Loistava kirjoitus, huupponen  Ylos
Sama. Ensimmäinen laatuaan Lahden suunnalta. Ja aika paljon kirjoituksia on näille foorumeille vuosien saatossa ulostettu.
Alku jonkin suuremman :)
tuuletin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubit. Antti M. & Doblas

Vastaus #82 : 21.10.2008 klo 08:38:33

...
En ota kantaa myllyihin sinäänsä, koska en ole paikalla ollut niissä. Mutta tuomitsen täysin jalkapallon yhteydessä tappelemisen käyttämisen
huonojen kotiolojen tuoman vitutuksen purkukeinona, sekä kikkelin henkisenä kasvatuskeinona.

Mutta ei se ole tappelemisen arvoinen laji. Eikä matsi ole oikea paikka tulla kertomaan että poliisimurhaaja on hieno ihminen.

Jos haluatte harrastaa rotuvihaa, tappelemista, poliisia kohtaan tuntemaanne tuskaa ja kaikkea muuta vastaavaa,

Minulle jalkapallo edustaa jotain sellaista, mitä ei paha pääse koskettamaan. Kaunista taidetta joka herättää tunteet laidasta laitaan.
Mutta ei väkivaltaa tai tyhmyyksiä. Katsomo on paikka jossa nautin. Haluan pystyä nauttimaan siitä joutumatta kahakkaan.

internetissä uhoamiselle viel erikseen  Alas

Hupposen kirjoitukselle Ylos
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Vastaus #83 : 21.10.2008 klo 08:38:52

Vastustajan hermostuttaminen on taidetta parhaimmillaan. Mutta homon ja vitun huutelu ei ole taidetta edes apurahoja saaville

spectre

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 21.10.2008 klo 09:10:46

Vastustajan hermostuttaminen on taidetta parhaimmillaan. Mutta homon ja vitun huutelu ei ole taidetta edes apurahoja saaville

et vain osaa/ymmärrä. Homo on hyvä sana.
janne#1

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 21.10.2008 klo 09:17:12

Loistava kirjoitus, Huupponen. Vielä, kun tietyt piirit lukisivat ja ymmärtäisivätkin sen.
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch

Vastaus #86 : 21.10.2008 klo 09:31:37

steen steen christensen

Paska laulu.

Onhan vastustajan pilkkaaminen välillä ihan hauskaa. Ite saan kuitenkin kevyesti suurimmat kiksit näistä fiilistelylauluista, kuten alla:

"Tunnen ikävää
kun mastot taakkeni jää
ja suunta on Lahesta pois

mut onneks illalla taas
mastot nähä mä saan
oi mikä suurempaa onnea ois?

Eiiii voi viiä pois
Lahtee mun syämmestäin
jos pitäis kuolla nyt pois
mun viime toiveeni ois
nähä mastot viel taivasta päin

Eiiiiiiiiiiiiii voi viiä pois
Lahtee mun syämmestäin
jos pitäis kuolla nyt pois
mun viime toiveeni ois
nähä mastot viel taivasta päin "

sävel: http://media.putfile.com/npor-66
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 klo 09:33:55 kirjoittanut Vinnie Stigma »
Rafu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #87 : 21.10.2008 klo 09:42:13

Onko donitsien määrä Jullen kahvipöydässä suorassa suhteessa internetvaahtoamisen määrään?

Olen nähnyt kun joku lentää katsomosta noustuaan seisomaan ja huutamaan pari spontaania "Hyvä hyvä"-huutoa
kun sattui olemaan katkarapukatsomo ja häiritsi lahtelaisten porvarien myhäilyä viereiseen katsomoon asti.

oon turhan "hippi" näihin lupimatseihin joissa vihataan mursuu, villee, mikkoo, poliisii, helsinkii, lupii,mustii, valkoisii, koirii,
kissoi,heteroi,homoi..

voitettiin viime vuonna lupi vierais ja laulettii lähinnä steen steen christensen - hv mursu ja hki on perseestä tyylistä veisua.

Pakko tunnustaa, hävetti olla siel ku poliisit tuijottaa ja jengi huutaa törkeyksiä minkä kerkee.

Vaikka sanon aina että jokainen on itse vastuussa teoistaan niin en ajatellut 11 vuotta sitten kun FCL:n historian
ekassa Lahti cup-matsissa alettiin mylvimään että joskus pitää jäädä kotiin vaan siks ettei halua mennä
kuulemaan homovittua kauden tärkeimpään matsiin.

On hienoa että on kulttuuria, mutta nää larpit ja muut pelleilyt ja itsetunnon paikkailut ei vaa koveta.
Mainittaakoon että 11 vuotta ja 2 vaille kaikki kotipelit divarissa ja liigassa, ja paljon vierasmatseja,
ja aina selvinpäin olleena (paitsi pari kertaa pelin jälkeen ottanut)  ei hirveitä sympatioita heru kolikonheittäjille, n**kerin huutajille ja
myllymiehille.

internetissä uhoamiselle viel erikseen  Alas

Aamen!

Olen täysin samaa mieltä! Tuomaria saa haukkua mun mielestä ,mutta ei tummaihoisia jne.
Ja väkivalta myös pois!
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #88 : 21.10.2008 klo 09:47:25

huupposelta erinomainen kirjoitus, joka on täynnä asiaa. Toivottavasti mahdollisimman moni larppaamisesta kiinnostunut lukee tuon ja sisäistää sen sisällön.  Ylos
Isoveivi

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 21.10.2008 klo 09:58:09

Asiallinen teksti kyllä, täältä myös  Tuoppi
Ezsi

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 21.10.2008 klo 10:49:49

Huupposelle :lonkero:

Päivä päivältä alkaa jännittää matsi enemmän. Ylos
Lounasseuralainen

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 21.10.2008 klo 10:51:27

huupposelle Tuoppi Ylos

Aivan samaa mieltä muuten, mutta ei ne viikset nyt niin tuuheat ole...

Rafu

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 21.10.2008 klo 11:09:29

Sunnuntaina ei ainakaan FF2:laiset tappele...eihän?   Ylos Ylos Ylos
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #93 : 21.10.2008 klo 11:21:48

huupposelle  Ylos

Näin etukäteen jännittää, että oishan se tylyä, että joku pilaisi rafun ensimmäisen vierasmatkan sutisemalla vähän väärässä paikassa. Toivottavasti molemmat porukat sen tajuavat..
El-Hakim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chavs

Vastaus #94 : 21.10.2008 klo 11:34:49

Kun kerta paikalla ovat Sakilaiset, lahelaiset ja Prosenttipojat (+tähän vielä randomit), niin johan tyhmäkin tajuaa, että jotain tulee tapahtumaan. Ja tuskin kellekään tulee yllätyksenä mille puolelle 116% Boys tulee asettumaan (viitaten viime aikojen tapahtumiin).

1.) Missä otetaan yhteen? Ja kuka tulee ottamaan haltuun sunnuntain jälkeen skenen ykkösporukan paikan?
2.) Hankkiiko Sakilaiset backupia?

Mielenkiintoinen sunnuntai luvassa, pakko raahautua paikalle. Ylos
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 klo 11:42:18 kirjoittanut El-Hakim »
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva

Vastaus #95 : 21.10.2008 klo 11:41:06

Onhan vastustajan pilkkaaminen välillä ihan hauskaa. Ite saan kuitenkin kevyesti suurimmat kiksit näistä fiilistelylauluista, kuten alla:

sama fiilistelysäntteihin. KUITENKIN! mielestäni HJK-matsit on ainakin henkilökohtaisella tasolla poikkeus. Mikään asia tässä maailmassa, ei ees kusen ja paskan syöminen tai Bon Jovin hempeempi tuotanto, oo mielestäni lähtökohiltaan niin kuvottavaa ku tämä raitapaitanen hesalaisseura. Ja sen takia ainakin itse tulen purkamaan kuvotustani finskillä ja oksentamaan suustani niin pahoja solvauksia kun elämän runtelemat aivoni vaan jaksavat suoltaa, oli se ottelun tilanne mikä tahansa. Se ei tarkoita, etten omia kannustaisi, mutta viha-rakkaus suheluku ulosannissa vois olla aika liki 50-50.

Ja tämä tulee kyllä periytymään omiin lapsiinikin, niin pitkälti kuin se itsestäni on kiinni. Rakkaus ei olis niin hedelmällistä ilman vihaa. Onhan vaimoakin kivempi halia kun on ekaks pätkiny sitä sipuliin ::) ;)
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Vastaus #96 : 21.10.2008 klo 11:44:47

menee ot:ksi mutta rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys.
niin ja bon jovilla on pari ihan hyvää hidasta. vaikkapa letting you go (it's hard)

(jos ois vaimo en löis, mut en veis matsiinkaan varmaan)

Lahi voittaa 1-2 ja Pekka Kainu iskee saksilla.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #97 : 21.10.2008 klo 11:45:22

Hupposen kirjoitukselle Ylos

Ylos
Udi

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 21.10.2008 klo 11:47:34

Eli ei mitään eroa muihin matseihin tai normaaliin käyttäytymiseesi.
Onko muuten Finskin poliisit jotenkin "tapettavampia" kuin muiden paikkakuntien poliisit? Vai haluatko kaikkien paikkakuntien poliisit tapettavan?
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #99 : 21.10.2008 klo 11:56:54

Onko muuten Finskin poliisit jotenkin "tapettavampia" kuin muiden paikkakuntien poliisit? Vai haluatko kaikkien paikkakuntien poliisit tapettavan?

Montako poliisia FCLK on sitten tappanut?

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 44

Siirry: