Onko donitsien määrä Jullen kahvipöydässä suorassa suhteessa internetvaahtoamisen määrään?
Olen nähnyt kun joku lentää katsomosta noustuaan seisomaan ja huutamaan pari spontaania "Hyvä hyvä"-huutoa
kun sattui olemaan katkarapukatsomo ja häiritsi lahtelaisten porvarien myhäilyä viereiseen katsomoon asti.
oon turhan "hippi" näihin lupimatseihin joissa vihataan mursuu, villee, mikkoo, poliisii, helsinkii, lupii,mustii, valkoisii, koirii,
kissoi,heteroi,homoi..
voitettiin viime vuonna lupi vierais ja laulettii lähinnä steen steen christensen - hv mursu ja hki on perseestä tyylistä veisua.
Pakko tunnustaa, hävetti olla siel ku poliisit tuijottaa ja jengi huutaa törkeyksiä minkä kerkee.
Vaikka sanon aina että jokainen on itse vastuussa teoistaan niin en ajatellut 11 vuotta sitten kun FCL:n historian
ekassa Lahti cup-matsissa alettiin mylvimään että joskus pitää jäädä kotiin vaan siks ettei halua mennä
kuulemaan homovittua kauden tärkeimpään matsiin.
On hienoa että on kulttuuria, mutta nää larpit ja muut pelleilyt ja itsetunnon paikkailut ei vaa koveta.
Mainittaakoon että 11 vuotta ja 2 vaille kaikki kotipelit divarissa ja liigassa, ja paljon vierasmatseja,
ja aina selvinpäin olleena (paitsi pari kertaa pelin jälkeen ottanut) ei hirveitä sympatioita heru kolikonheittäjille, n**kerin huutajille ja
myllymiehille.
En ota kantaa myllyihin sinäänsä, koska en ole paikalla ollut niissä. Mutta tuomitsen täysin jalkapallon yhteydessä tappelemisen käyttämisen
huonojen kotiolojen tuoman vitutuksen purkukeinona, sekä kikkelin henkisenä kasvatuskeinona.
Jalkapallo menee uskontojen ja kulttuurirajojen, kielimuurien ja muiden yli.
Mutta ei se ole tappelemisen arvoinen laji. Eikä matsi ole oikea paikka tulla kertomaan että poliisimurhaaja on hieno ihminen.
Jos haluatte harrastaa rotuvihaa, tappelemista, poliisia kohtaan tuntemaanne tuskaa ja kaikkea muuta vastaavaa,
tehkää se nyt oikeasti jossain muualla kun siellä katsomossa.
En minäkään pääkaupunkiseudulla viihdy, mutta ei se ole tummaihoisen pelaajan, virkapukuisen poliisin tai tuuheaviiksisen
valmentajaraakileen vika.
Minulle jalkapallo edustaa jotain sellaista, mitä ei paha pääse koskettamaan. Kaunista taidetta joka herättää tunteet laidasta laitaan.
Mutta ei väkivaltaa tai tyhmyyksiä. Katsomo on paikka jossa nautin. Haluan pystyä nauttimaan siitä joutumatta kahakkaan.
internetissä uhoamiselle viel erikseen