FATMAN
Poissa
Suosikkijoukkue: "Has the cat got your tongue"
|
 |
Vastaus #1025 : 29.05.2009 klo 15:40:02 |
|
Erioikeudet kuuluvat lajiin, enhän sitä ole kiistänytkään. Kannoit vettä ammattilaisten pulloihin ja toimit heidän huoltajinaan. Mitä sitten? Nuo mainitsemasi ammattilaiset eivät todellakaan saaneet pelikentillä tai harjoituksissa mitään erioikeuksia. Ammattilaiset tekevät oman duuninsa ammattimaisella asenteella ja pelin ulkopuoliset asiat eivät siihen liity. Ammattimainen asenne ja peliesitykset luovat kunnioitusta. Mainitsemasi käytös lähinnä myötähäpeää. Elvistelette joillkein keskenkasvuisille junioreille.
Jos taas harjoittelussa tai pelissä ei ammattimaisuus näy, niin miksi sitä ei saisi kommentoida? Miksi juniorin tulisi kunnioittaa höntsäävää Heinästä?
Hienoa toki, että menet henkilökohtaisuuksiin.
Lue kuule ihan itse. Tässä sinä rupesit söpöttämään ammattimaisesta asenteesta, vaikkei se kuulunut asiaan millään tavalla. Sinä sanoit ensimmäisessä postauksessa aiheeseen, että kenelläkään ei saa olla erivapauksia kentällä ja harjoituksissa. Myöhemmin sinä kumosit ehdottomuutesi erivapauksista tuomalla ammattimaisen suhtautumisen ja asenteen taas esiin. Minä kysyn vielä kerran, millä tavoin Heinänen ei näyttänyt ammattimaisuuttaan? Ei kukaan ole häntä ammattimaisuuden puutteesta tai asenteesta syyttänyt, vaan sinä kommarisekopää keksit sen tähän. Nyt loppuu tää jutustelu ja Töps, älä unohda lääkkeitä ettei tule taas lisää aihealueita ! Hetken meni kun mietin, että mitä helvettiä tuo sekopää julistaa. Sitten oli pakko katsoa ketjua taaksepäin, että mistä se puhuu. Täysi hullu..
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #1026 : 29.05.2009 klo 15:52:26 |
|
Vaikka saunaillassa olis vedetty suklaajunaa, en ota siihen kantaa.
Tää kutenkin pani kirjottamaan. Toivottavasti toi nyt oli tossa muodossa vaan siks, että ammatimaisuus-kädenvääntö käy vilkkaana. Muusta asiayhteydestä irrotettuna toi lause pistää mulla veren kiertämään. Kannattajana tää on mulle aika vitun vakava asia, enkä sulata sitä että seurassa joku ajattelisi oikeasti noin, etenkään tilanteessa jossa nyt olemme.
Syytä siitä niitä kusipäitä, jotka istuvat hallituksessa ja pilaavat seuran. Harrastelua ja puuhastelua se on tällähetkellä. Keneltäkään ei voi vaatia mitään kun pelaajille ei saa maksaa. Kaikki rahat menevät junioreille ja rakastamasi seura on pelkkä kasvattaja. Herää nyt sinäkin, että jotain tarttis tehdä. Ei tämä minustakaan mitään kivaa ole mutta niin kauan kuin ne herrat istuvat Ry:n ja Oy:n hallituksessa niin tilanne on kuvaillun lainen. Ei se ole asennekysymys jota täällä tuo eräs kylähullu sotki mukaan keskusteluun. Nyt on viimeinen tilaisuus avata silmät sille, että vuoteen 2016 mitään ei tapahdu jos hallitus ei vaihdu ja suurimpana jarruna Kimmo Niemistö. Tästä asiasta löytyy niin vahva kannatus, että olisit ihmeissäsi jos tietäisit. Hifk voisi olla "The great one ever" sinä päivänä kun Niemistö lähtee. Se voisi vetää uskomattomia yleisömääriä ja katsomoita sekä olla erittäin kuuluisa kannattajiensa myötä.
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #1027 : 29.05.2009 klo 15:57:48 |
|
Kannattajana tää on mulle aika vitun vakava asia, enkä sulata sitä että seurassa joku ajattelisi oikeasti noin, etenkään tilanteessa jossa nyt olemme.
OT Ehkä ei ajattele mutta toimii näin. Suomessa on liikaa niitä, jotka kuvittelevat toimivansa ammattimaisesti mutta ovat itse asiassa suomalaisen fudiksen kehityksen jarruna. Tähän on pitkälti syypää onneton fudiskulttuuri ja onneton rahatilanne. Monelle kelpaa lähes kuka tahansa vapaaehtoinen lähes mihin tahansa duuniin.
|
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
 |
Vastaus #1028 : 29.05.2009 klo 16:03:15 |
|
FATMAN: vielä kerran. Quottauksessasi viitattiin kontekstiin, eli asenteeseen treeneissä ja matseissa.
|
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
 |
Vastaus #1029 : 29.05.2009 klo 16:13:13 |
|
edit: lue tuo erillinen lause quottauksestasi tarkasti. Aiinä koko jutun ydin. Alkaa "jos taas...".
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #1030 : 29.05.2009 klo 16:52:45 |
|
Ei jaksa enää rakas töps. Ihan sama ja et ole kommari. Rauhotuin jo, joten lyödään virtuaalikättä asiassa. Myönnän, että ei ollut sittenkään minulta ehkä soveliasta puhua joukkueen sisäisistä asioista täällä. Antaa olla nyt, mutta kova on duuni edessä. Toivon joukkueelle ja Hifkille hyvää, mutta turhautuminen purskahti nyt sitten yli oikein kunnolla.
Hyvää kesää kaikille, lähden ongelle.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #1031 : 29.05.2009 klo 17:01:20 |
|
Hyvää kesää kaikille, lähden ongelle.
 Mä maalaispoika oon Ja panen suihketta kainaloon Se on hyvin joviaali ilmiö ou Mä maalaispoika oon Mä köyhä poika oon
Minut sisään ajettiin Tänne merkonomisysteemiin ou Mä maalaispoika oon Mä köyhä poika oon
Mä jäin tänne kaupunkiin Vaikken mieltynyt maisemiin Niin köyhä poika oon Mä maalaispoika oon Niin köyhä poika oon Mä maalaispoika oon. 
|
|
|
|
|
ZacPalmer
Poissa
|
 |
Vastaus #1032 : 29.05.2009 klo 20:33:08 |
|
Tähän väliin ennakkoa tulevasta Talin urheilupuistossa pelattavasta HIFK - FC Kuusankoski -ottelusta HIFK:n sivuilta http://hifksoccer.fi/uutiset.php?aid=14112Edit. Näköjään olikin jo otteluseurantojen puolella. Mun paha.
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #1033 : 29.05.2009 klo 23:27:28 |
|
--- Tosiasia vaan on ettei yhdeltäkään pelaajalta tai toimihenkilöltä Hifkissä voi kuitenkaan vaatia tai edellyttää ammattimaisuutta. Siihen ei ole annettu mitään eväitä eikä Hifk näin ollen ole todellakaan mikään ammattimainen jalkapallojoukkue. Sääntö vanhempien kunnioittamisesta sen sijaan on ja pysyy myös Hifkin kaltaisessa harrastelijajoukkueessa. ---
En just nyt osaa tai jaksa ottaa kantaa asioihin, joista täällä viime päivinä on väännetty. Lainaamassani kohdassa pistää kuitenkin silmään tuo "Hifki". Turussa voi olla Tepsi tai Vaasassa voi olla Vepsu, mutta Helsingissä on HIFK. Kontulan ostarilla ehkä sanotaan Hifki - tai Narrien lätkähallin pelitaukosketsissä - mutta ei HIFK:n omassa piirissä.
|
|
|
|
|
shots
Paikalla
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #1034 : 30.05.2009 klo 01:27:55 |
|
090529 - Ristola lainalle Kakkoseen Atalantis-hyökkääjä Aleksi Ristola siirtyy kahdeksi kuukaudeksi lainalle Kakkosen HIFK:hon. Hyökkääjälupaus on alkukaudesta päässyt kentälle ainoastaan yhdessä Ykkösen ottelussa ja hakee nyt arvokkaita peliminuutteja HIFK:n paidassa. Ristola palaa takaisin Atlantiksen riveihin 1. elokuuta
|
|
|
|
|
Maitomies
Poissa
|
 |
Vastaus #1035 : 30.05.2009 klo 10:37:30 |
|
Walter Viitala U17-maajoukkueeseenSuomi ja Venäjä kohtaavat kesäkuun alussa kaksi kertaa. Ensimmäinen ottelu pelataan Imatralla, Karhumäen kentällä tiistaina 9.6. alkaen kello 18:30. Toisen kerran joukkueet ottavat yhteen Lappeenrannan Kimpisellä torstaina 11.6. niinikään kello 18:30
07.06 18:30 (su) Mikkeli Kakkonen MP - HIFK 14.06 18:30 (su) Laajasalo Kakkonen LPS - HIFK Saa nähdä pelaako noissa HIFK:n peleissä. Kuitenkin selvästi paras maalivahti joukkueessa. ja suurimpana jarruna Kimmo Niemistö. Tästä asiasta löytyy niin vahva kannatus, että olisit ihmeissäsi jos tietäisit. Hifk voisi olla "The great one ever" sinä päivänä kun Niemistö lähtee. Se voisi vetää uskomattomia yleisömääriä ja katsomoita sekä olla erittäin kuuluisa kannattajiensa myötä.
Ennen kauden alkuahan Niemistö ilmoitti, että joukkue ei osallistu Suomen cupiin. Syyksi kerrottiin pitkien vierasmatkojen kalliit kulut. Nekin rahat kuulemma voisi sijoittaa paremmin tulevaisuutta ajatellen.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.05.2009 klo 10:41:29 kirjoittanut Maitomies »
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
|
 |
Vastaus #1036 : 30.05.2009 klo 12:09:49 |
|
090529 - Ristola lainalle Kakkoseen Atalantis-hyökkääjä Aleksi Ristola siirtyy kahdeksi kuukaudeksi lainalle Kakkosen HIFK:hon. Hyökkääjälupaus on alkukaudesta päässyt kentälle ainoastaan yhdessä Ykkösen ottelussa ja hakee nyt arvokkaita peliminuutteja HIFK:n paidassa. Ristola palaa takaisin Atlantiksen riveihin 1. elokuuta
Aleksi Ristola 19 vuotias, pituus 184 cm, A-junnujen mestaruus 2008 (TPS) Tästä jannusta tiedetään kai enemmänkin?
|
|
|
|
|
Plummer Joe
Poissa
|
 |
Vastaus #1037 : 30.05.2009 klo 12:28:19 |
|
Hifk ei siis maksa mitään?
|
|
|
|
|
Stoitshkov
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaakkois-Helsingin saaristolaisjengit
|
 |
Vastaus #1038 : 30.05.2009 klo 13:49:20 |
|
Maksavatko muut kakkosen helsinkiläisseurat pelaajilleen korvauksia? LPS ei ainakaan ole koskaan maksanut edes kulukorvauksia. Laajasalolaiset kuitenkin taistelevat sarjan kärkipäässä pitkäaikaisen ja kurinalaisen työn seurauksena. Seurojen eri käytännöistä en tiedä, mutta uskon, että laajasalolaisten parasta mahdollista suorittamista HIFK:n on laadukkaammasta valmennuksesta huolimatta mahdotonta saavuttaa seuran nykytilassa. Se vaatii useiden vuosien työtä ja pelaajaringin ja seuratyöntekijöiden kovaa sitoutumista, kärsivällisyyttä ja mielestäni myös pelaajaringin suhteellisen stabiilina pysymistä. Tiedän kuitenkin(tai ainakin olin luullut), että HIFK:n tavoitteet olisivat jossain aivan muualla. Jos seura toimii talkoopohjalta, vaikka tekeminen olisi kuinka laadukasta, ei seuran yleinen taso voi mielestäni nousta tiettyä rajaa korkeammalle. Tuskinpa mikään helsinkiläisseura pystyy KäPa:n saavutusta, vierailua Ykkösessä, ylittämään samanlaisilla resursseilla.
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #1039 : 30.05.2009 klo 13:52:40 |
|
Ennen kauden alkuahan Niemistö ilmoitti, että joukkue ei osallistu Suomen cupiin. Syyksi kerrottiin pitkien vierasmatkojen kalliit kulut. Nekin rahat kuulemma voisi sijoittaa paremmin tulevaisuutta ajatellen.
Miksi sitten osallistuivat?
|
|
|
|
|
Maitomies
Poissa
|
 |
Vastaus #1040 : 30.05.2009 klo 13:59:43 |
|
Miksi sitten osallistuivat?
Kannattajien ansiosta.
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #1041 : 30.05.2009 klo 14:10:13 |
|
Kannattajien ansiosta.
A) Liikemiehet maksoivat sittenkin? B) Stadin Kingit keräs fyrkat kokoon? C) Joku muu ulkopuolinen keräs rahat kun oma organisaatio ei siihen pystynyt? D) Aktialta edullinen laina(diili)? E) Joku muu vaihtoehto? Entäs, jos jatkoon olisivat menneet, oliko varoja riittävästi?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.05.2009 klo 14:34:45 kirjoittanut Tommy Tykki »
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #1042 : 30.05.2009 klo 22:59:50 |
|
Ajattelin että nyt riittää, etten kirjoita enää tälle palstalle ja antaa koko homman olla. Haluan kuitenkin arvata, vaikka en ehkä tiedäkään. Luulen että joku yksityishenkilö jolle HIFK merkitsee ja joka oli lähellä joukkuetta antoi rahat kiltteyttään kun muuten cupiin ei olisi päästy.
Veikkaan C
|
|
|
|
|
Urho Puuma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC MELODY, Fingerporin IFK
|
 |
Vastaus #1043 : 31.05.2009 klo 03:18:12 |
|
Vittu mitä ruikutusta Fatmaniltä. Uskottavuus, missä pelaa?
|
|
|
|
|
|
|
vili bin ali muhammad
Poissa
Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=
|
 |
Vastaus #1045 : 31.05.2009 klo 16:57:47 |
|
Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan...
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
|
 |
Vastaus #1046 : 31.05.2009 klo 17:12:37 |
|
Alkoholilla on aina vaikutusta asiaan. Keitä meitä suuria nyt on ? Minä, Pentti Saarikoski jne..
|
|
|
|
|
ÉlGordo
Poissa
|
 |
Vastaus #1047 : 31.05.2009 klo 19:58:54 |
|
HIFK-FC Kuusankoski 3-2 (2-0)
Kauden avausvoitto HIFKille siis.
|
|
|
|
|
Neville, G.
Poissa
|
 |
Vastaus #1048 : 01.06.2009 klo 07:45:00 |
|
Kauden avausvoitto HIFKille siis.
Joo, ja täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Olisivatkohan muutamat nimimerkit jopa hieman pettyneet tähän tulokseen kun eivät heti olleet täällä kauhistelemassa ? Odotan innolla selityksiä siitä, miten matsi oli kuitenkin ns. "väärin voitettu" tai ainakin pallopojat olivat ihan perseestä. Ja fattiksen listaan lisäisin vielä http://en.wikipedia.org/wiki/Oliver_Hardy
|
|
|
|
|
Ossiman
Poissa
Suosikkijoukkue: Hope Solo
|
 |
Vastaus #1049 : 01.06.2009 klo 08:08:26 |
|
Pallolapsethan oli sieltä syvältä mutta se ei ole todellakaan näiden 4-5 vuotiaiden lasten syytä lasten syytä vaan järjestävän tahon. Lapsukaiset olivat innolla mukana ja tekivät minkä pystyivät, tosin heidän paikkansa on vielä hiekkalaatikolla eikä IFK-fanikatsomon edessä kuuntelemassa "vitun homo"-chantteja. Mutta näillä lapsukaisilla ei ollut mtn hajua minne palloa heitetään ja koska ja kenelle, ja onko turvallista heidän seistä lähellä sivurajaa kun miestä otetaan kovaa metrin päässä ja palloa puretaan voimalla sivusta yli. Mutta siperia opettaa on IFK-metodi ja pisteet siitä heille..
|
|
|
|
|
|
|
|