Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #275 : 28.01.2009 klo 18:39:27 |
|
Dommy Dykin parhaalle kaverille, Henccalle toki  Kun ensi kerran elämässäin silmät avasin ja tätä maailmaa katselin, niin mutsi sanoi katso poika, tää on Helsinki, sun ikioma Stadisi. Mä tsiikasin ja ihailin ja niin mä riemastuin, ett meinas ensi maitoannos mennä sivu/ohisuin. Mutt mutsi sanoi soosoo poika, näytä taitosi ja divaa ensin maitosi. :: Juu, juu ja heipparallallaa, on kivaa joskus rallattaa, laulu tää virkistää, sydäntä se lämmittää. Mä Stadin kundi oon, ohoi, en laulamatta olla voi. Maljani, kaljani, juon mä Stadin onneksi. ::
Jo skolekundina mä Hesan / aamulehdet dilkkasin, siit huggen päiväss tseenasin. ja kavereitten kanssa sitten skrubuu spilkkasin, näin leffafyrkat ansaitsin. Ja kesäilloin ran tsussa mä usein metskasin, ja silloin tälloin jallitin mä snadin skitarin. Niin elo oli siihen aikaan niinku unta vain, ne vuodet minä muistan ain. :: Juu, juu ja heippa ........ ::
Mutt viidentoista vanhana mä Kertun treffasin, hän friiduista ol ihanin. ja hänen tulisilmänsä mä muistan vieläkin, ah, kuinka niitä ihailin //vihellys// mä akkunansa / fönsterinsä alla aina vislasin. Hei lähde Kerttu-tyttoni, mennään joroihin. Vaikk fatsin bulit blääkät mulla oli klabeissa/jaloissa, ei haitannut se tahtia. :: Juu,juu ja heippa ......... ::
Kun rantsussa näin skiglarit ja bulit ongarit, niin skönelle mä kaipasin. Ja kun mä pääsin skolasta sain pitkät dongarit, niin sinnehän mä painuinkin. Niin monenlaista stadia mä matkallani näin, mutt sydämessä Hesaa aina kaipaamaan mä jäin. Kun Rion yössä senjoriittaa minä sekstasin, niin Hesan friiduu muistelin. :: Juu, juu ja heippa .......... ::
Kun tieni vihdoin / viimein himaan toi ja Hesan jälleen näin, niin ilosta mä s/liipasin. Mut kaverit ne juhlan järkkäs aivan yllättäin, miss tunnelma ol rattoisin. Mutt aina olen tykännyt, ett on se / se on kenkkua, kun toiset suoraan flinderistä dokaa brenkkua. Kyl mäkin snadit knubbit otan joskus jopa kaks, tään kivan Stadin kunniaks. :: Juu,juu ja heippa ........... ::
Biisi on muuten vuodelta 1952. Hurrien intohimolle vaalia yli viiden vuosikymmenen takaista statin slankia toki 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.01.2009 klo 18:42:14 kirjoittanut Mystinen metsätyömies »
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK
|
 |
Vastaus #276 : 28.01.2009 klo 19:20:13 |
|
Näköjään sitten PK-35:n B-junioreista pudonneet kundit ovat siirtyneet HIFK:n paitaan. PK:lla on 2 jengiä 1.divarissa ja siellä n. 40 pelaajaa. Nämä siirtyneet siis eivät niihin mahtuneet... Hyvä tietenkin, että jatkavat lajin parissa, siitä peukut  OK, kävikin mielessä että jotain tällaista saattaa olla takana. Onko tietoa siitä, minkä tasoisista junnuista on kyse? Pitkäaikaisia peekoolaisia vai muualta tulleita tryouteja vai mitä?
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #277 : 28.01.2009 klo 23:02:45 |
|
Sulta on katkennu päästä jo useampi verisuoni.  Ainaki muutamasta viime viestistä päätellen. Näinhän se taitaa olla, ikävä kyllä. Onneksi verenkiertoni on lähes olematonta, ei oo päässyt pahempia klimppejä kertymään. Sulla taas taitaa olla vasta kiveksienlaskeutumisvaihe menossa. Tavallaan voisin jopa kadehtia, mutta kirjoituksien tasoa kun katson, niin enpä sitten kuitenkaan. Tässä kausitopikissa on melkein 300 viestiä, eka treenipeli kolmen päivän päästä ja liitollakin sarjaohjelma valmiina, mutta sopimuspelaajien listaa ei vaan ole julkaistu. Otteluohjelma löytyy täältä: http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=135260Matkapelit Porvoota lukuunottamatta viikonloppuna, sehän sopii: La 9.5. PK Keski-Uusimaa - HIFK Su 17.5. Warkaus JK - HIFK Su 7.6. MP - HIFK La 18.7. KTP - HIFK Ke 29.7. FC Futura - HIFK Su 9.8. FC Kuusankoski - HIFK Su 13.9. Kultsu FC - HIFK La 26.9 HyPS - HIFK Näköjään Kotkassa tykättiin viimekertaisesta, kun on taas lauantaipeli. (Edit) Ohjelma ei olekaan ihan lopullinen, tietää Henkku Stadin Kingien foorumilla: Kyseessä näyttää edelleen olevan alustava sarjaohjelma. Varmaa on että esim. Kuusankoski-matsia ei pelata 31.5. ja muitakin muutoksia voi hyvinkin vielä tulla.
Vähän kyllä ihmetyttää mikä ihmeen paniikkihäiriökohtaus Palloliitossa oikein on iskenyt kun puolivalmista tekelettä pukataan julkisuuteen. Toisaalta - ei asiassa mitään uuttakaan ole.
EDIT: Vierasreissujen osalta ei ilmeisesti ole auki muuta kuin Warkaus JK (nyt 17.5., mutta voi olla että isketään kotipelin paikalle 26.7. ja sama toisinpäin).
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 klo 00:20:57 kirjoittanut Ua Ua »
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 29.01.2009 klo 09:48:16 |
|
HIFK:n sivuillakin näyttää jo olevan tuo otteluohjelma, joten onkohan se sittenkin lopullinen? Otteluohjelma 2009
Su 26.04. HIFK - HyPS Ma 04.05. HIFK - KäPa La 09.05. PK K-U - HIFK Su 17.05. Warkaus JK-HIFK Ke 20.05. HIFK - Futura Su 24.05. Gnistan - HIFK Su 31.05. HIFK - FC Kuusankoski Su 07.06. MP - HIFK (MP:n 80v. juhlaottelu) Su 14.06. LPS - HIFK Su 05.07. GrIFK - HIFK La 11.07. HIFK - Kultsu FC Ke 15.07. HIFK - Kiffen La 18.07. KTP - HIFK (Meripäivät)
Su 26.07. HIFK - Warkaus JK Ke 29.07. Futura - HIFK Su 02.08. HIFK - Gnistan Su 09.08. FC Kuusankoski - HIFK Ke 12.08. Kiffen - HIFK Su 16.08. HIFK - LPS La 22.08. HIFK - MP La 05.09. HIFK - GrIFK Su 13.09. Kultsu FC - HIFK La 19.09. HIFK - KTP La 26.09. HyPS - HIFK La 03.10. KäPa - HIFK Su 11.10. HIFK - PK K-U
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 klo 09:52:29 kirjoittanut Ua Ua »
|
|
|
|
|
Veivari
Poissa
|
 |
Vastaus #279 : 29.01.2009 klo 10:00:51 |
|
Mitkäs IFK:n ulkomaalaispelaajien jatkosuunnitelmat ovat?
|
|
|
|
|
shots
Poissa
Suosikkijoukkue: #ruotsifutis #GIFSundsvall
|
 |
Vastaus #280 : 29.01.2009 klo 10:01:50 |
|
Mitkäs IFK:n ulkomaalaispelaajien jatkosuunnitelmat ovat?
Pari jantteria ainakin käynyt LoPan treeneissä.
|
|
|
|
|
Kahn
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin IFK
|
 |
Vastaus #281 : 29.01.2009 klo 10:03:33 |
|
Pari jantteria ainakin käynyt LoPan treeneissä.
Jimbi ja Mamy.
|
|
|
|
|
Veivari
Poissa
|
 |
Vastaus #282 : 29.01.2009 klo 10:09:58 |
|
Jimbi ja Mamy.
Luokittelisin Jimbin ainakin melkoiseksi menetykseksi.. 
|
|
|
|
|
Kahn
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin IFK
|
 |
Vastaus #283 : 29.01.2009 klo 10:39:10 |
|
Luokittelisin Jimbin ainakin melkoiseksi menetykseksi..  Sama. Mamya tuskin kukaan hirveesti kaipaa.
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #284 : 29.01.2009 klo 11:13:53 |
|
La 18.7. KTP - HIFK
Näköjään Kotkassa tykättiin viimekertaisesta, kun on taas lauantaipeli.
Tunnelma tulee olemaan loistava. Meripäivälauantaina oli viime kaudellakin hyvä meno (KTP-Kuusankoski). Nyt kun vielä hulinamatsi on laitettu kyseiseen ajankohtaan. 
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #285 : 29.01.2009 klo 15:51:37 |
|
(Edit) Ohjelma ei olekaan ihan lopullinen, tietää Henkku Stadin Kingien foorumilla:
Nii, eikö joku sarjaohjelma palaveri pidetty viikonloppuna Palloliiton taholta ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa joutuu seurat jokaisella paikkakunnalla anomaan näitä ko. päiviä liikuntavirastoilta. Saas nähdä koska se lopullinen sarja-aikataulu on sitten valmis. Bolliksella saattakin päivämmärät mennä moneen kertaan uusiksi, sen verran monia käyttäjiä siellä on ja sitten tulee maajoukkueen treenit, harrasteturnauksia, junioriturnauksia, ämerikän football etc ..... joten ei niitä tosta vaan määrätä Palloliitossa eikä seuroissa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2009 klo 15:52:46 kirjoittanut Tommy Tykki »
|
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #286 : 29.01.2009 klo 16:05:35 |
|
Eiköhän se suurin tulevana kesänä noita pelipäiviä ja -paikkoja sekoittava tekijä ole naisten EM-kisat.
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 29.01.2009 klo 16:13:14 |
|
Eiköhän se suurin tulevana kesänä noita pelipäiviä ja -paikkoja sekoittava tekijä ole naisten EM-kisat.
No, mikäli Palloliitto ei ole huomioinut niitä päiviä niin johan on markkinat. Palloliitossa tiedettiin jo viime kaudella, että stadin nurtsikentät on varattu tälle tapahtumalle. No, eihän se sinänsä yllättäisi vaikkei olisi huomioitu lainkaan, siellähän paistatellaan nyt niitten lisärahojen kanssa, joita valtio avokätisesti jälleen jakeli lajiliitoille. Milloinkahan Palloliitto elvyttäisi jalkapallseuroja jakamalla tukea tai halpaa ja edullista lainaa (tai muuta vastaavaa)?
|
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #288 : 29.01.2009 klo 16:36:11 |
|
Lähinnä tarkoitin että pelipaikka saattaa osassa peleissä olla muu kuin se totuttu kotikenttä (IFK:n tapauksessa Bollis).
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
|
 |
Vastaus #289 : 30.01.2009 klo 12:06:22 |
|
Otteluohjelma 2009
Su 26.04. HIFK - HyPS Ma 04.05. HIFK - KäPa La 09.05. PK K-U - HIFK Su 17.05. Warkaus JK-HIFK Ke 20.05. HIFK - Futura Su 24.05. Gnistan - HIFK Su 31.05. HIFK - FC Kuusankoski Su 07.06. MP - HIFK (MP:n 80v. juhlaottelu) Su 14.06. LPS - HIFK Su 05.07. GrIFK - HIFK La 11.07. HIFK - Kultsu FC Ke 15.07. HIFK - Kiffen La 18.07. KTP - HIFK (Meripäivät)
Su 26.07. HIFK - Warkaus JK Ke 29.07. Futura - HIFK Su 02.08. HIFK - Gnistan Su 09.08. FC Kuusankoski - HIFK Ke 12.08. Kiffen - HIFK Su 16.08. HIFK - LPS La 22.08. HIFK - MP La 05.09. HIFK - GrIFK Su 13.09. Kultsu FC - HIFK La 19.09. HIFK - KTP La 26.09. HyPS - HIFK La 03.10. KäPa - HIFK Su 11.10. HIFK - PK K-U
Lähinnä tossa pistää silmään se, että IFK pelaa 6 matsia toukokuussa ja kuus matsia heinäkuussa, mutta vain kaksi matsia kesäkuussa - joista molemmat vieraissa. Laajasalon kenttä ei varmaankaan ole mimmifu Diksen takia tapsamaisesti ilmaistuna "paitsiossa". Eli on varmaan jo otettu huomioon EM-kisojen aiheuttamat kenttäruuhkat. 8 lauantaimatsia 
|
|
|
|
|
Ben Sherman
Poissa
Suosikkijoukkue: Tähtirinnat
|
 |
Vastaus #290 : 30.01.2009 klo 12:16:08 |
|
Jimbi ja Mamy.
Pkle. Miten tämä on mahdollista?
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 30.01.2009 klo 12:20:03 |
|
Pkle. Miten tämä on mahdollista?
I Lojo det finns jävligt mycket pengar. I Helsingfors det finns inte.
|
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 30.01.2009 klo 12:56:58 |
|
Lähinnä tossa pistää silmään se, että IFK pelaa 6 matsia toukokuussa ja kuus matsia heinäkuussa, mutta vain kaksi matsia kesäkuussa - joista molemmat vieraissa. Laajasalon kenttä ei varmaankaan ole mimmifu Diksen takia tapsamaisesti ilmaistuna "paitsiossa". Eli on varmaan jo otettu huomioon EM-kisojen aiheuttamat kenttäruuhkat. 8 lauantaimatsia  Laajasalo on paitsiossa, en nyt muista mikä maajoukkue treenaa siellä, mutta joku nyt joka tapauksessa 
|
|
|
|
|
Neville, G.
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 30.01.2009 klo 14:09:24 |
|
Ukraina, tuo euroopan Laajasalo.
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 30.01.2009 klo 14:44:19 |
|
Mielenkiintoinen treenipeli siis tiedossa LPS-Ukraina 
|
|
|
|
|
Eddie0
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Helsingfors, Hannover 96
|
 |
Vastaus #295 : 30.01.2009 klo 23:21:21 |
|
Maalivahdit Walter VIITALA Atte RANTA Janne BRUUN
Kenttäpelaajat Henri MÄÄTTÄ Peter STANDERTSKJÖLD-NORDENSTAM Nehari SALLAHI Miikka SUIKKI Anton SWANLJUNG Riku PYHÄLÄ Markus TANNER Auror ZADRINA Valtteri JORMANAINEN Henry TENHOVUORI Oskar LINDFORS Antti RIKKILÄ Hannu HÄSTBACKA Arber HAXHIU Daniel ANTMAN Joonas RANTANEN Henrik SUONIO Teemu KANKKUNEN Ville LEHTINEN Petri HEINÄNEN Jussi LEPPÄLAHTI Anton BRITSCHGI
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
|
 |
Vastaus #296 : 31.01.2009 klo 01:50:11 |
|
La 16.00 IFK - JK Tallinn Kalev @ Tali Kohta mennään 
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #297 : 31.01.2009 klo 08:50:41 |
|
Koska ifk:lla oli viimeksi maajoukkuepelaajia? Nyt on kaksi ja kummatkin maalivaheja. Kannattaa panna korvan taakse (ainakin) seuraavat nimet, Jormanainen, Tenhovuori, Antman ja Suonio. Kahden veskarien lisäksi.
|
|
|
|
|
möhköfantti
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 31.01.2009 klo 09:52:18 |
|
Koska ifk:lla oli viimeksi maajoukkuepelaajia? Nyt on kaksi ja kummatkin maalivaheja. Kannattaa panna korvan taakse (ainakin) seuraavat nimet, Jormanainen, Tenhovuori, Antman ja Suonio. Kahden veskarien lisäksi.
Edellinen maajengissä käynyt pelaaja taitaa olla 1995 Suomessa vuoden poikapelaajaksi valittu Mikael Lassus. Taisi olla silloin myös B-junnu ikäinen  Nämä nuoremmat kaverithan käväisi jo viime kaudella skulaamassa edarin mukana Cupia Mansessa. Myös kakkos jengissä nämä jäbät on käynyt pelaamassa muutamia pelejä hyvällä asenteella. Kundien koko ei ehkä riitä kovin fyysisiin mittelöihin mutta taitoa kyllä riittää senkin edestä. Jos HIFK saa pidettyä nämä kaverit mukana useamman kauden niin tulevaisuudelta voi odottaa paljon.
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
|
 |
Vastaus #299 : 31.01.2009 klo 13:31:14 |
|
Tulihan se sieltä, se LISTA SOPIMUSPELAAJISTA. HIFK:n sivuilla on pelaajaluettelon lisäksi pientä mainintaa, mistä kukin uusi pelaaja on tullut. Mikäs jannu tämä on? Kai joku on nähnyt kaverin pelaavan ja osaa sanoa jotain pelitaidoista. Viime kaudet FC Espoota edustanut Jussi Leppälahti kynäilee tällä kaudella tähtirintojen kymppipaikalla.
|
|
|
|
|
|
|
|