markfish
Poissa
|
 |
Vastaus #450 : 25.03.2009 klo 12:43:37 |
|
Ei, koska kakkosjoukkueella oli peli samana päivänä ja siellä oli liuta pelaajia edarista mukana.
Mitä ne kaikki siellä tekee? 
|
|
|
|
|
Cliff
Poissa
|
 |
Vastaus #451 : 25.03.2009 klo 13:00:44 |
|
Mitä ne kaikki siellä tekee?  Saa varmaan pelejä alle? Sunnuntain ideana oli oletettavasti pyrkiä antamaan ns. avauskokoonpanolle 90 minuuttia ja saada sitä kautta mahdollisuus hioa joukkuepelillisiä ideoita, joten parempi junnujen oli varmaan pelata kakkosjengin mukana kuin istua ykkösen penkillä. Ymmärtääkseni kakkosjengi pyrkii pelaamaan samanlaista futista kuin ykkösjengikin.
|
|
|
|
|
Maikson
Poissa
Suosikkijoukkue: Prutkuli
|
 |
Vastaus #452 : 25.03.2009 klo 16:24:35 |
|
Pelikausi lähestyyPK-35/A - HIFK perjantaina 27.maaliskuuta kello 21:00. Pelipaikka Talin jalkapallohalli. Allianssi - HIFK sunnuntaina 29. maaliskuuta kello 16:00. Pelipaikka Myyrmäki-halli
|
|
|
|
|
Tatsi
Poissa
|
 |
Vastaus #453 : 25.03.2009 klo 16:32:56 |
|
Onko Ville laihtunut kun kotisivut sanovat painoksi vain 90kg?
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #454 : 25.03.2009 klo 17:16:55 |
|
Toiveissa on 82 Kg.
|
|
|
|
|
Just joo
Poissa
|
 |
Vastaus #455 : 26.03.2009 klo 14:34:33 |
|
Onko Teemu laihtunut kun kotisivut sanovat painoksi vain 99kg?
|
|
|
|
|
FATMAN
Poissa
Suosikkijoukkue: "Has the cat got your tongue"
|
 |
Vastaus #456 : 26.03.2009 klo 22:13:04 |
|
Vastaus keskusteluun painoista:
Molemmat ovat pelottavan tuhdissa kunnossa. Aloitamme Mcdietin ensi viikolla (superSizeme). Olemme suunnitelleet mielikuvaharjoittein tulevia kuvioita riutuneiden vastustustajiemme varalle.
|
|
|
|
|
AmmoniumKLO
Poissa
|
 |
Vastaus #457 : 27.03.2009 klo 23:34:06 |
|
Onko pelistä tietoja, paikallaolleet, kokoonpanoa jne? =)
|
|
|
|
|
Lääkintämies
Poissa
Suosikkijoukkue: H I F K
|
 |
Vastaus #458 : 27.03.2009 klo 23:44:25 |
|
Onko pelistä tietoja, paikallaolleet, kokoonpanoa jne? =)
Kokoonpanoista sen enempää, mutta 3-2 voitto. Nihkeää oli ja vähän huolissaan täytyy ruveta olemaan. Ei voi mitään. Erikoistilanteissa oltiin tänään hyviä niinkuin edellisissäkin treenipeleissä. Tänään kulmista kaks maalia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #461 : 29.03.2009 klo 21:21:09 |
|
En kyllä löytänyt mitään mielenkiintoista tuolta allianssivantaa.comista, en ainakaan FC HIFK:ta. Ehkä siellä webmaster lukee tätä palstaa ja homma on jo korjattu. HIFK:n otteluraportista sen sijaan löytyy mm. seuraavaa: Painoiko perjantai-illan ottelu vielä pohkeissa vai hyydyttikö pitkä matka Vantaalle, sitä saattoi kentän laidalla miettiä IFK:n käynnistymisvaikeuksien lomassa. Parinkymmenen minuutin jälkeen tilanne oli oranssipaitaisten isäntien hyväksi jo 2-0, ja etenkin toista maalia edelsi tähtirintojen todella löperö puolustuspään pelaaminen. Ja lopputuloshan oli: Allianssi - HIFK 2-3 (2-1)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.03.2009 klo 21:22:23 kirjoittanut Ua Ua »
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #462 : 29.03.2009 klo 21:33:01 |
|
Tänään Allianssi Vantaa on kohdannut FC HIFK:n. Mielenkiintoista, etten sanoisi.
Nii! Ne ei tiiä et se on HIFK SOCCER. Nihkeä voitto niukasti sarjapaikan kolmosessa säilyttäneestä heittopussista ei lupaa hyvää ja HIFK SOCCERIN rosteri huutaa kunnon guunia tai paria. Kuka hoitaa myllyt? Pitkä päätyyn, perään ja taklauxii!
|
|
|
|
|
Neville, G.
Poissa
|
 |
Vastaus #463 : 30.03.2009 klo 06:48:28 |
|
Sä oot kyllä aika rajoittunut ja toi levy jo kuultu. Onko HIFK:n yleisurheilijat, pillerinpelaajat ja muiden lajien edustajat myös guunien perässä (oletan että viittaat lätkään, joka tuli seuran lajivalikoimaan joskus 40-luvulla)? Saako Honka-nimellä pelata korista?
|
|
|
|
|
Tommy Tykki
Poissa
|
 |
Vastaus #464 : 30.03.2009 klo 06:58:02 |
|
En kyllä löytänyt mitään mielenkiintoista tuolta allianssivantaa.comista, en ainakaan FC HIFK:ta. Ehkä siellä webmaster lukee tätä palstaa ja homma on jo korjattu.
Mannantai aamu ja kello 07.56. Edelleen etusivulla lukee, että kohtaavat FC HIFK:n. Siellä mitään sivuja lueta, eikä varmaan mitään muutakaan.
|
|
|
|
|
Ua Ua
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #465 : 30.03.2009 klo 10:27:42 |
|
No perhana, niinhän siellä Allianssin sivuilla lukeekin. En vaan huomannut, kun se oli siinä TiPS-ottelun raportissa.
Eilisestä Allianssi vs. HIFK -pelistä jäi vähän sellainen olo, että pelinrakentelu on se osa-alue, johon HIFK tällä kaudella kompastuu, jos johonkin kompastuu. Kun saadaan puolustus normaalimiehityksessään jalkeille, ei eilisen kaltaisia shokkialkuja pitäisi tulla. Hyökkääjät puolestaan laittavat paikoista sisään sillä tehokkuudella kuin Kakkosessa yleensä laitetaan. Jos joku pistäisi joka paikasta sisään, niin kutsu kävisi ylemmille sarjatasoille. Mutta se keskikenttä ja pelinrakentelu. Kolmikolla Åström, Leppälahti ja Lindfors on vielä paljon töitä tässä asiassa. Ja tietysti Remmelillä - 4 viikkoa aikaa saada ylöspäin pelaamiseen jotain tolkkua. Eiköhän se siitä. Ja tosiaankin, vasta 26. huhtikuuta on tuloksenteon aika.
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK
|
 |
Vastaus #466 : 30.03.2009 klo 11:36:34 |
|
Eilisestä Allianssi vs. HIFK -pelistä jäi vähän sellainen olo, että pelinrakentelu on se osa-alue, johon HIFK tällä kaudella kompastuu, jos johonkin kompastuu. Kun saadaan puolustus normaalimiehityksessään jalkeille, ei eilisen kaltaisia shokkialkuja pitäisi tulla. Hyökkääjät puolestaan laittavat paikoista sisään sillä tehokkuudella kuin Kakkosessa yleensä laitetaan. Jos joku pistäisi joka paikasta sisään, niin kutsu kävisi ylemmille sarjatasoille. Mutta se keskikenttä ja pelinrakentelu. Kolmikolla Åström, Leppälahti ja Lindfors on vielä paljon töitä tässä asiassa. Ja tietysti Remmelillä - 4 viikkoa aikaa saada ylöspäin pelaamiseen jotain tolkkua. Eiköhän se siitä. Ja tosiaankin, vasta 26. huhtikuuta on tuloksenteon aika.
Veikkaan, että kauden alussa se keskikentän kolmikko on muotoa Heinänen-Åström/Standertskjöld-Leppälahti. Heinänen saattaa pelata myös topparina. Vaikea sanoa taas minkä tasoisia nippuja muilla on, mutta ei IFK:n "pelirakentelu" nyt varmaan kovin monelle A-lohkon jengille häviä. Koko joukkue on pomminvarmasti keskimääräistä huomattavasti teknisempi ja liikkuvampi, ja peli perustuu nopeatempoiseen syöttöpeliin. Uskon, että ensi kaudella IFK:n vahvuus on nimenomaan joukkueena pelaaminen - niin hyökkäys- kuin puolustussuuntaankin. Näinhän asia oli toisaalta viime kaudellakin, jolloin suurin osa pistemenetyksistä tuli häntäpään jengejä vastaan. Pihiksen pelikirjassa ja silloisessa kokoonpanossa ei ollut toimivia vaihtoehtoja niitä kontujen ja älpsien sumppupuolustuksia vastaan, mutta kärkipään jengejä vastaan pisteitä tuli ihan mukavasti. Saa nähdä, miten on tällä kaudella. Itse luotan siihen, että Remmelillä on Pihistä enemmän kykyjä löytää oikeat ratkaisut pelin aikana. Tällä kaudella hyökkäyksessä on myös selkeitä target-pelaajia (ja ylipäänsä enemmän vaihtoehtoja), joita ei viime kaudella Neharin lähdettyä takaisin Kosovoon ollut yhtään.
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #467 : 31.03.2009 klo 08:15:13 |
|
Vaikea sanoa taas minkä tasoisia nippuja muilla on, koko joukkue on pomminvarmasti keskimääräistä huomattavasti teknisempi ja liikkuvampi, ja peli perustuu nopeatempoiseen syöttöpeliin.
Itse luotan siihen, että Remmelillä on Pihistä enemmän kykyjä löytää oikeat ratkaisut pelin aikana.
Vai on ihan pomminvarmasti ja kuitenkin vaikea sanoa....siinä meillä uusi remmel Takinkäännön aatelia!
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
|
 |
Vastaus #468 : 31.03.2009 klo 12:41:43 |
|
Vai on ihan pomminvarmasti ja kuitenkin vaikea sanoa....siinä meillä uusi remmel
Takinkäännön aatelia!
Joo joo, mene nyt jo esim. vittuun? Lähinnä tarkoitin sitä, että on VAIKEA SANOA TARKALLEEN mihin sijoitukseen IFK:n materiaali ensi kaudella riittää. En ole nähnyt yhtään Warkauden, MP:n, KTP:n, KäPan tai Granin matsia, enkä osaa niistä arvioida mitään. On mielestäni kuitenkin POMMINVARMAA, että suurin osa Kakkosen A-lohkon jengeistä EI ole taidollis-teknisiltä eikä joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan samaa tasoa IFK:n kanssa. Tämä näkemykseni perustuu ainoastaan siihen, mitä olen aikaisemmilla kausilla Kakkosen joukkueilta nähnyt ja mitä olen IFK:lta tällä talvikaudella nähnyt. Oliks vielä jotain?
|
|
|
|
|
Ben Sherman
Poissa
Suosikkijoukkue: Tähtirinnat
|
 |
Vastaus #469 : 31.03.2009 klo 13:06:08 |
|
Vai on ihan pomminvarmasti ja kuitenkin vaikea sanoa....siinä meillä uusi remmel
Takinkäännön aatelia!
Moi Pihis 
|
|
|
|
|
dribbler
Poissa
|
 |
Vastaus #470 : 31.03.2009 klo 13:22:04 |
|
On mielestäni kuitenkin POMMINVARMAA, että suurin osa Kakkosen A-lohkon jengeistä EI ole taidollis-teknisiltä eikä joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan samaa tasoa IFK:n kanssa. Tämä näkemykseni perustuu ainoastaan siihen, mitä olen aikaisemmilla kausilla Kakkosen joukkueilta nähnyt ja mitä olen IFK:lta tällä talvikaudella nähnyt.
No alle kuukausi niin nähdään miten näkemyksesi vastaa todellisuutta. Mutta kyllä tuo nyt todella pahasti vaikuttaa perättömältä huutelulta!!! Mitä itse olen HIFKIN "Pelinrakentelua" olen talvella nähnyt niin aika hiljaista tulee olemaan, mutta tää on taas vaan mun mielipide. Mutta sen sanon että kun on HIFKistä kyse niin mikään ei ole pomminvarmaa, ikinä!! Ja tuo joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan lause on ihan paskaa, tämä on osa alue missä HIFKi tuleee todella kaukana perässä Kakkosen KÄRKIJENGEISTÄ
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2009 klo 13:25:03 kirjoittanut dribbler »
|
|
|
|
|
markfish
Poissa
|
 |
Vastaus #471 : 31.03.2009 klo 13:56:32 |
|
No alle kuukausi niin nähdään miten näkemyksesi vastaa todellisuutta. Mutta kyllä tuo nyt todella pahasti vaikuttaa perättömältä huutelulta!!! Mitä itse olen HIFKIN "Pelinrakentelua" olen talvella nähnyt niin aika hiljaista tulee olemaan, mutta tää on taas vaan mun mielipide. Mutta sen sanon että kun on HIFKistä kyse niin mikään ei ole pomminvarmaa, ikinä!! Ja tuo joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan lause on ihan paskaa, tämä on osa alue missä HIFKi tuleee todella kaukana perässä Kakkosen KÄRKIJENGEISTÄ
Ei toi ihan kokonaan SUN mielipide oo.. joutuu kyllä ehkä pikkasen olee samaa mieltä..
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #472 : 31.03.2009 klo 14:04:16 |
|
Joo joo, mene nyt jo esim. vittuun?
Lähinnä tarkoitin sitä, että on VAIKEA SANOA TARKALLEEN mihin sijoitukseen IFK:n materiaali ensi kaudella riittää. En ole nähnyt yhtään Warkauden, MP:n, KTP:n, KäPan tai Granin matsia, enkä osaa niistä arvioida mitään.
On mielestäni kuitenkin POMMINVARMAA, että suurin osa Kakkosen A-lohkon jengeistä EI ole taidollis-teknisiltä eikä joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan samaa tasoa IFK:n kanssa. Tämä näkemykseni perustuu ainoastaan siihen, mitä olen aikaisemmilla kausilla Kakkosen joukkueilta nähnyt ja mitä olen IFK:lta tällä talvikaudella nähnyt.
Oliks vielä jotain?
vai ...uun, enkö ole jo siellä kun tässä topicissa... tuossa olikin vain 5 joukkuetta joita et ole nähnyt, mutta ilmeisesti kaikki nuo tulevat olemaan HIFK.n edellä sarjassa kerro esimerkkejä joukkue- ja yksilötaktisista ominaisuuksista, missä HIFK on muita edellä, taidosta nyt puhumattakaan ei sitten enempää tällä kertaa
|
|
|
|
|
el_mariachi
Poissa
|
 |
Vastaus #473 : 31.03.2009 klo 19:28:29 |
|
Totta kai kirjoitan erittäin subjektiivisesta näkökulmasta - kannattajana, joka uskoo omaan joukkueeseensa ja joka ei ole nähnyt muiden joukkueiden pelejä. Kannattajana vetoan myös tiettyihin kannattajan perusoikeuksiin: 1) sokea, lähes lapsenomainen luottamus omaan joukkueeseen ottelussa kuin ottelussa 2) idealistinen usko siihen, että aidan tällä puolella ruoho on aina vihreämpää kuin muualla 3) täydellinen kyvyttömyys objektiivisuuteen. Ymmärrän, että kaikki forumin nimimerkit eivät jaa kanssani näitä tuntemuksia. Kuitenkin, edelleen mielestäni pätee se, mitä olen aikaisemminkin sanonut: IFK:n avauskokoonpano on kilpailukykyinen. Penkki on kapea. Jos avainpelaajat pysyvät terveenä, uskon IFK:n pystyvän haastamaan minkä tahansa Kakkosen jengin niin kotona kuin vieraissakin. Toki olisin voinut myös täsmentää, että joukkueen kyky pelata liikkuvaa ja taitavaa jalkapalloa ei ole ns. ainoa mittari, kun puhutaan jalkapallo-otteluiden voittamisesta. Tarvitaan paljon muutakin, ja siksikin, rakas nimim. elinho, on mielestäni vaikeaa arvioida IFK:n lopullista sarjasijoitusta - muiden joukkueiden sijoituksista puhumattakaan. Jotenkin kuvittelin, että se olisi ollut luettavissa sieltä rivien välistä. Ja tuo joukkue- tai yksilötaktisilta ominaisuuksiltaan lause on ihan paskaa, tämä on osa alue missä HIFKi tuleee todella kaukana perässä Kakkosen KÄRKIJENGEISTÄ ...no tämähän tosiaankin nähdään vasta kesällä. Ja uskon myös, että kauden lopussa nähtävä Helsingin IFK on pelillisesti aivan eri tasolla kuin se, joka aloittaa huhtikuun 26. päivä Hyvinkään Palloseuraa vastaan (tämä ei luonnollisesti tarkoita sitä, etteivätkö muut joukkueet saavuttaisi kehitystä kauden aikana). http://www.youtube.com/watch?v=okd3hLlvvLw
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #474 : 31.03.2009 klo 19:32:47 |
|
Eiköhän se HIFK Soccerin paikka kauden päättyessä ole pykälän, pari viimevuotista alempana. Kannattaminen ja katteeton optimisti eivät ole synonyymejä.
|
|
|
|
|
|
|
|