Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1900 : 29.08.2009 klo 20:00:35 |
|
Hei pojat, turha syöttää trollia. Kyseessä on jonku hassuttelunick tai sitten haarmaakaihista ja kuulovauriosta kärsivä, sammaloituva Jazz-reliikki. Siniveristen huono maine (huligaanit, ad/hd-lapset yms yms) on mustahelmen pimeissä yksinäisissä illoissa kehittelemä myytti, jota nyt yritetään sitten levittää. Jatka yrittämistä, mustahelmi! Hymyni leviää vain sitä mukaa, kun saan kuulla sinulta kuinka huonoja ja huonokäytöksisiä Siniveriset on ollut.
Foorumeilla voidaan turista mitä paskaa hyvänsä nimimerkkien takaa, mutta turha luulla, että Eteläkaarre sen seurauksena hiljenee. Ehei! Huomenna "sikalaumamme" tekee meidän mittakaavassa ennätyssuuren invaasion Turkuun ja itse ainakin aion pitää huolen siitä, että laulumme kuuluu mustahelmen bunkkeriin asti!
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1901 : 29.08.2009 klo 20:08:33 |
|
Huomenna "apinalaumamme" tekee meidän mittakaavassa ennätyssuuren invaasion Turkuun ja itse ainakin aion pitää huolen siitä, että laulumme kuuluu mustahelmen bunkkeriin asti!
Korjasin. Viime pelin perusteella voisin antaa paljon positiivista siniverisille, mutta myös negatiivista. Ei se nyt aivan paskaa se teidän meininki ole, mutta lauluissa on vielä korjaamista, lähes jokaisessa. Ja ryhmä on siitä erikoinen että se on juuri niin tyhmä kun on sen tyhmin jäsen, leimaudutte kaikki vittua huuteleviksi apinoiksi jos ette saa niitä muutamaa pitämään päätään kiinni ja hei, ei tuomari tee joka vihellyksellä virhettä.
|
|
|
|
Vesimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1902 : 29.08.2009 klo 20:57:49 |
|
[
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2009 klo 02:44:20 kirjoittanut Vesimies »
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1903 : 29.08.2009 klo 21:02:24 |
|
Ja ryhmä on siitä erikoinen että se on juuri niin tyhmä kun on sen tyhmin jäsen, leimaudutte kaikki vittua huuteleviksi apinoiksi jos ette saa niitä muutamaa pitämään päätään kiinni ja hei, ei tuomari tee joka vihellyksellä virhettä.
Wecce, tätä olen yrittänyt heille jo kauan kertoakin. Ryhmä on parantanut toimintaansa kauden edetessä. Mutta laulut toki ovat melko lapsellisia. Ja totta on, että ryhmän yksilöiden hölmöilystä maksaa koko sakki.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1904 : 29.08.2009 klo 21:04:09 |
|
Hei pojat, turha syöttää trollia. Kyseessä on jonku hassuttelunick tai sitten haarmaakaihista ja kuulovauriosta kärsivä, sammaloituva Jazz-reliikki.
Älä sä liitä tähän mitään seuroja tai sairaita. Kirjoitan yksilönä omia mielipiteitäni ja toivon että otat sinäkin ne vastaan mielipiteenä siinä missä kehutkin.
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
|
 |
Vastaus #1905 : 29.08.2009 klo 21:04:18 |
|
PS: Incarnation, henkilökohtaista tapaamista odotellessa.
Whaaat? Onko mulla jäänyt kalenterista joku tapaaminen merkitsemättä? 
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1906 : 29.08.2009 klo 21:13:38 |
|
Mulla on varsinki sulle Incarnation yks vihje.
Jos ottasit tänää vaikkapa yhde känni ja ottasit samal se kyrvä pois otastas? Olis varmaa paljo kivampi syysilme sullaki.
Kato su täytyy hyväksyy et te ette oo koskemattomia, teitä saa ja pitää arvostella.
|
|
|
|
Vesimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1907 : 29.08.2009 klo 21:21:42 |
|
[
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2009 klo 02:43:57 kirjoittanut Vesimies »
|
|
|
|
|
Jeyl
Poissa
|
 |
Vastaus #1908 : 29.08.2009 klo 21:23:28 |
|
Taidan toistaa itteäni mutta haukkuminen ei oo arvostelua.
Sen verran incarnationiakin tunnen että kyllä kaveri kommentoinnin tai arvostelun ymmärtää jos sitä on.
|
|
|
|
php
Poissa
|
 |
Vastaus #1909 : 29.08.2009 klo 21:24:14 |
|
Säälittävää mustahelmi on se ettet voi arvostella ja kritisoida edes ykkösnikilläsi. Ja SULLA se kyrpä tuntuu olevan tällä hetkellä pahasti otsassa. Sua tuntuu suunnattomasti vituttavan Siniveriset, oikeastaan mua vaan huvittaa tää sun provoilu.
Ja sit täytyy tulla tukemaan vielä Vesimiehellä.
|
|
|
|
atte33
Poissa
|
 |
Vastaus #1910 : 29.08.2009 klo 21:25:00 |
|
e.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.11.2013 klo 15:58:58 kirjoittanut atte33 »
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1911 : 29.08.2009 klo 21:28:25 |
|
Säälittävää mustahelmi on se ettet voi arvostella ja kritisoida edes ykkösnikilläsi. Ja SULLA se kyrpä tuntuu olevan tällä hetkellä pahasti otsassa. Sua tuntuu suunnattomasti vituttavan Siniveriset, oikeastaan mua vaan huvittaa tää sun provoilu.
Ja sit täytyy tulla tukemaan vielä Vesimiehellä.
mustahelmi on ainoa nikkini ja en tiedä mitään Vesimiehistä enkä muistakaan vedenelävistä. pysytään aiheessa?
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1912 : 29.08.2009 klo 21:29:48 |
|
Taidan toistaa itteäni mutta haukkuminen ei oo arvostelua.
Sen verran incarnationiakin tunnen että kyllä kaveri kommentoinnin tai arvostelun ymmärtää jos sitä on.
Minun jokainen arvosteluni, kriittinen sellainen, usein asiapuheinen, otetaan täällä haukkumisena. Ei muuta, kiitos  Jeyl, käyppä pari vuosikymmentä futispeleis enne ku liikaa analysoit.
|
|
|
|
Vesimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1913 : 29.08.2009 klo 21:37:18 |
|
[
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2009 klo 02:43:24 kirjoittanut Vesimies »
|
|
|
|
|
Corona
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilmari Autere ja käännetyt lahkeet
|
 |
Vastaus #1914 : 29.08.2009 klo 21:39:34 |
|
Täällähän on hieno keskustelu syntynyt. Mustahelmikin voisi ensin tutkia sitä omaa syntymävuottaan, ennen kuin alkaa haukkumaan toista klopiksi.
Jatkakaa.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1915 : 29.08.2009 klo 21:40:52 |
|
Täällähän on hieno keskustelu syntynyt. Mustahelmikin voisi ensin tutkia sitä omaa syntymävuottaan, ennen kuin alkaa haukkumaan toista klopiksi.
Jatkakaa.
Vuosia on aivan tarpeeksi, liikaakin.
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
|
 |
Vastaus #1916 : 29.08.2009 klo 21:43:39 |
|
Mulla on varsinki sulle Incarnation yks vihje.
Jos ottasit tänää vaikkapa yhde känni ja ottasit samal se kyrvä pois otastas? Olis varmaa paljo kivampi syysilme sullaki.
Kato su täytyy hyväksyy et te ette oo koskemattomia, teitä saa ja pitää arvostella.
Jahas, nyt on sitten mustahelmen kakkos ja kolmosnickitkin saatu mukaan topiciin. Minä, samoin kuin koko Siniveristen porukka, kestää kyllä arvostelua, mutta ei haukkumista. Otamme kyllä ilolla kritiikin vastaan, kunhan se on rakentavaa. Sen verran meillä on kuitenkin tervettä ylpeyttä omaa toimintaamme kohtaan, että ei me aleta nielemään, jos joku yrittää tunkea paskaa meidän suuhun. Suurin ongelma sinun ja meidän, tai ehkä paremminkin sinun ja minun välillä on, että meille joukkueen kannattaminen tarkoittaa eri asioita. Sinulle riitää muistella Jazzin mestaruusvuosia, kun menestyksen perässä juossut yleisö täytti ITS:n katsomot. Minun ja meidän projektina taas on nostaa porilainen katsomokulttuuri tasolle, jossa se ei ole koskaan ollut. Tähän väliin heität argumentin siitä, kuinka tämä "uusi taso" tarkoittaa meidän toimintatavoista puhuttaessa kiroilemista ja huliganismia, mutta ne ovat täysi irrelevantteja. Jokainen intohimoinen kannattaja kiroilee peleissä (toiset vain pukevat sen suureleisimpiin sanoihin kuin toiset) ja huligaaneja me emme ole. Minun unelmani on, että Porin stadionilla nähtäisiin intohimoisena vellova meri laulavia katsojia, oli kyseessä sitten liigan mestaruuden ratkaiseva ottelu tai Kakkoseen tippujan määräävä peli. Sinun unelmasi tämän keskustelun perusteella on saada katsomoon 10 000 rippikoulun isoskoulutuksen saanutta hyvää ihmistä, joiden jalkapallosivistys on testattu tieteellisellä kokeella. Siniveristen joukkoon on jokainen tervetullut, vaikka ei tietäisi kuka on Tenu tai montako maalia Antti Sumiala on tehnyt A-maajoukkueessa. Vuosia on aivan tarpeeksi, liikaakin.
Katsos. Tiedostat asian itsekin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 klo 21:45:11 kirjoittanut Incarnation »
|
|
|
|
|
Jeyl
Poissa
|
 |
Vastaus #1917 : 29.08.2009 klo 21:45:56 |
|
Mulla ei ole ikää eikä mitään kokemusta porilaisesta, suomalaisesta, kansainvälisestä jalkapallosta....ainoo tieto taito on itse kentällä hankittu ja sääntökirjaan lukien löydetty, korvat auki ja lukemalla muita lähteitä myös....Silti tiedän että AD/HDeeksi sanominen ei ole arvostelua vaan ilman perusteita sanottaessa haukkuma nimitys, kuten usein käytetty homo huuto jota kuulee kaikkialla....varsinkin nuoremman sukupolven suusta...ikää toivon mukaan löytyy mustahelmetä enemmän ja toivon mukaan myös kokemusta kun sitä väittää olevan, mä voin ainakin myöntää oman rajallisuuteni ehkä senkin oppii iän myötä Kiitos.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1918 : 29.08.2009 klo 21:50:00 |
|
Jahas, nyt on sitten mustahelmen kakkos ja kolmosnickitkin saatu mukaan topiciin.
Minä, samoin kuin koko Siniveristen porukka, kestää kyllä arvostelua, mutta ei haukkumista. Otamme kyllä ilolla kritiikin vastaan, kunhan se on rakentavaa. Sen verran meillä on kuitenkin tervettä ylpeyttä omaa toimintaamme kohtaan, että ei me aleta nielemään, jos joku yrittää tunkea paskaa meidän suuhun.
Suurin ongelma sinun ja meidän, tai ehkä paremminkin sinun ja minun välillä on, että meille joukkueen kannattaminen tarkoittaa eri asioita. Sinulle riitää muistella Jazzin mestaruusvuosia, kun menestyksen perässä juossut yleisö täytti ITS:n katsomot. Minun ja meidän projektina taas on nostaa porilainen katsomokulttuuri tasolle, jossa se ei ole koskaan ollut. Tähän väliin heität argumentin siitä, kuinka tämä "uusi taso" tarkoittaa meidän toimintatavoista puhuttaessa kiroilemista ja huliganismia, mutta ne ovat täysi irrelevantteja. Jokainen intohimoinen kannattaja kiroilee peleissä (toiset vain pukevat sen suureleisimpiin sanoihin kuin toiset) ja huligaaneja me emme ole. Minun unelmani on, että Porin stadionilla nähtäisiin intohimoisena vellova meri laulavia katsojia, oli kyseessä sitten liigan mestaruuden ratkaiseva ottelu tai Kakkoseen tippujan määräävä peli. Sinun unelmasi tämän keskustelun perusteella on saada katsomoon 10 000 rippikoulun isoskoulutuksen saanutta hyvää ihmistä, joiden jalkapallosivistys on testattu tieteellisellä kokeella.
Siniveristen joukkoon on jokainen tervetullut, vaikka ei tietäisi kuka on Tenu tai montako maalia Antti Sumiala on tehnyt A-maajoukkueessa.
Katsos. Tiedostat asian itsekin.
Mulla ei oo aikaa tehdä 2. ja 3. nickejä minnekään, ihan omillani olen. Se siitä. Mutta mukavaa on kun toit esiin omia mielipiteitäsi etkä keskittynyt vain puolusteluun! Ensinnä. Minulle tuo Jazz93 on ainoastaan positiivinen nostalginen kokemus menneestä ajasta, ei sen enempää. Ja niin sen kuuluu olla jokaiselle porilaiselle futisihmiselle jotka sen tietävät ja muistavat. Ei sen enempää, koska sen jälkeen hommat hoidettiin persiilleen. Huligaaneiksi en ole teitä ikinä moittinut, olen moittinut teitä ainoastaan yksittäisten ihmisten ääliömäisistä yksittäisitä teoista jotka maalaavat teidät kaikki. Ja sinä olet vain puolustellut niitä sillä, että kaikki katsojat tekevät saman omalla tavallaan- ei se ole niin! Jos olet joukkueesi kannattaja, osaat käyttäytä myös niin. Kannustat, huudat, elät pelissä- mutta et kuitenkaan maalaa joukkoasi etkä seuraa inhottavilla teoilla. Se pitää tiedostaa. Futispelissä on ilo nähdä kannustusta, kunhan se ei mene teillä lähes aikuisilla ihmisillä tyttöjen huutojen tasolle tai ikäväksi mollaamiseksi ja penkkien hajottamiseksi. Ymmärrätkö?
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 klo 21:54:54 kirjoittanut mustahelmi »
|
|
|
|
|
Josef Kilberg
Poissa
|
 |
Vastaus #1919 : 29.08.2009 klo 21:51:13 |
|
Tervetuloa Siniveriset Turkkuse ja urkkariin me sinimustaveriset odotetta teit. Huomenna klo. 16.00 lähtee.
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
|
 |
Vastaus #1920 : 29.08.2009 klo 21:53:43 |
|
Tervetuloa Siniveriset Turkkuse ja urkkariin me sinimustaveriset odotetta teit. Huomenna klo. 16.00 lähtee.
Kiitos! Hienoa päästä kannustamaan omiaan otteluun, jossa vastustajankin takana seisoo äänekäs joukko!
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1921 : 29.08.2009 klo 22:15:58 |
|
Se nyt vaan on tuo rakentavakritiikki se suomalaisten tapa keskustella asioista, unohdetaan monia hyviä asioita koska halutaan vain parannusta huonoihin, ei niissä hyvissä ole korjattavaa.
Nostan hattua jokaiselle Siniveriselle siitä että pystyy menemään peleihin huutamaan oman joukkueensa puolesta, mutta ei se ole oman joukkueen kannustamista jos huudetaan sarjassa kirosanoja tai haukutaan tuomaria. En myöskään ymmärrä miksi nauraa ja taputtaa vastustajan pelaajalle joka saa punaisenkortin (ok, se on inhimillistä ja olisin tod.näk. tehnyt saman itsekkin).
Lauluista muutamat toimivat perhanan hyvin, joskin nostaisin ehkä hieman tempoa mutta se nyt on makuasioita. Laulujen sanoitukset hieman korneja, mutta ne nyt pakkaa olemaan niin suuremmillakin seuroilla.
Sitten yksi kysymys, miksi kotipelissä lauletaan "me tullaan porista"? Eikö parempi olisi esim. me ollaan porista.
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
|
 |
Vastaus #1922 : 29.08.2009 klo 22:29:01 |
|
Huligaaneiksi en ole teitä ikinä moittinut, olen moittinut teitä ainoastaan yksittäisten ihmisten ääliömäisistä yksittäisitä teoista jotka maalaavat teidät kaikki. Ja sinä olet vain puolustellut niitä sillä, että kaikki katsojat tekevät saman omalla tavallaan- ei se ole niin!
Jos olet joukkueesi kannattaja, osaat käyttäytä myös niin. Kannustat, huudat, elät pelissä- mutta et kuitenkaan maalaa joukkoasi etkä seuraa inhottavilla teoilla. Se pitää tiedostaa.
Siniveristen "ylilyönnit" ovat jopa suomalaisessa mittakaavassa mitättömiä: joskus joku huutaa tunnekuohussa "homo", "perkele" tai jotain muuta vastaavaa, äärimmäisen pettymyksen hetkellä joku on potkaissut stadionin penkkiä ja kerran yksi lähti irti höllistä ruuviliitoksistaan ja joskus auringonraiskaamat penkit ovat vain pettäneet maalia tuulettaessa. Siinä ne taitavat sitten ollakin. Jokaisessa kohdassa puhutaan vielä yksittäistapauksista, eikä mistään järjestelmällisestä tai suunnitellusta örveltämisestä ja vandalismista. Miksi ihmeessä haluat alleviivata näitä tapauksia täällä? Emme ole saaneet niistä näin paljon tyhjänpäiväistä valitusta keneltäkään oikeasti asiassa mukanaolevalta taholta eli PoPalta, Porin kaupungilta tai järkkäreiltä, mutta silti nimenomaan sinä, kaikille tuntematon nimimerkki FutisForumilla jaksat kerta kerran jälkeen nostaa nämä tapaukset esille. En minäkään hyväksy sitä, että kaupungin omaisuutta hajoitetaan edes vahingossa tai tunteenpuuskan alaisena, mutta kyllä täytyy lähteä siitä, että jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa irroittamistaan penkeistä. Jos mielestäsi kunkin henkilökohtainen vastuu tekosistaan on mielestäsi synonyymi Siniveristen maineen huonontumiselle, niin en voi muuta kuin hymähtää näkemyksellesi. Olkoon se sinun näkemyksesi, mutta älä luule, että se olisi yleinen näkemys. Futispelissä on ilo nähdä kannustusta, kunhan se ei mene teillä lähes aikuisilla ihmisillä tyttöjen huutojen tasolle tai ikäväksi mollaamiseksi ja penkkien hajottamiseksi. Ymmärrätkö? Useista pyynnöistä huolimatta emme ole tähän päivään mennessä saaneet sinulta yhtään esimerkkiä siitä, mikä olisi mielestäsi oikeanlainen kehityssuunta meidän toiminnalle. Oletan, että emme saa sitä koskaan selville, joten en ala sitä sinulta anelemaan. "Ikävä mollaaminen" kuuluu jalkapalloon. Vastustajan nujertamiseen kuuluu ja saa käyttää kaikkia psykologisia ja verbaalisia keinoja. Sinun niitä ei tarvitse käyttää, mutta me käytämme. Voin kuitenkin hyvin mielin sanoa, että omaat aika kieroutuneen näkemyksen meidän toiminnasta, jos näet sen "tyttöjen huutoina". Joku voisi jopa loukkaantua tuosta. Kiitä onneasi, että Siniveriset on todennäköisesti Suomen maltillisin ja rauhallisin kannattajaryhmä. Esimerkiksi HJK:n Sakilaiset tuskin tulisivat kiittämään sinua hymyt naamalla tuollaisesta palautteesta.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #1923 : 29.08.2009 klo 22:34:56 |
|
Siniveristen "ylilyönnit" ovat jopa suomalaisessa mittakaavassa mitättömiä: joskus joku huutaa tunnekuohussa "homo", "perkele" tai jotain muuta vastaavaa, äärimmäisen pettymyksen hetkellä joku on potkaissut stadionin penkkiä ja kerran yksi lähti irti höllistä ruuviliitoksistaan ja joskus auringonraiskaamat penkit ovat vain pettäneet maalia tuulettaessa. Siinä ne taitavat sitten ollakin. Jokaisessa kohdassa puhutaan vielä yksittäistapauksista, eikä mistään järjestelmällisestä tai suunnitellusta örveltämisestä ja vandalismista. Miksi ihmeessä haluat alleviivata näitä tapauksia täällä? Emme ole saaneet niistä näin paljon tyhjänpäiväistä valitusta keneltäkään oikeasti asiassa mukanaolevalta taholta eli PoPalta, Porin kaupungilta tai järkkäreiltä, mutta silti nimenomaan sinä, kaikille tuntematon nimimerkki FutisForumilla jaksat kerta kerran jälkeen nostaa nämä tapaukset esille. En minäkään hyväksy sitä, että kaupungin omaisuutta hajoitetaan edes vahingossa tai tunteenpuuskan alaisena, mutta kyllä täytyy lähteä siitä, että jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa irroittamistaan penkeistä. Jos mielestäsi kunkin henkilökohtainen vastuu tekosistaan on mielestäsi synonyymi Siniveristen maineen huonontumiselle, niin en voi muuta kuin hymähtää näkemyksellesi. Olkoon se sinun näkemyksesi, mutta älä luule, että se olisi yleinen näkemys.
Useista pyynnöistä huolimatta emme ole tähän päivään mennessä saaneet sinulta yhtään esimerkkiä siitä, mikä olisi mielestäsi oikeanlainen kehityssuunta meidän toiminnalle. Oletan, että emme saa sitä koskaan selville, joten en ala sitä sinulta anelemaan. "Ikävä mollaaminen" kuuluu jalkapalloon. Vastustajan nujertamiseen kuuluu ja saa käyttää kaikkia psykologisia ja verbaalisia keinoja. Sinun niitä ei tarvitse käyttää, mutta me käytämme. Voin kuitenkin hyvin mielin sanoa, että omaat aika kieroutuneen näkemyksen meidän toiminnasta, jos näet sen "tyttöjen huutoina". Joku voisi jopa loukkaantua tuosta. Kiitä onneasi, että Siniveriset on todennäköisesti Suomen maltillisin ja rauhallisin kannattajaryhmä. Esimerkiksi HJK:n Sakilaiset tuskin tulisivat kiittämään sinua hymyt naamalla tuollaisesta palautteesta.
Ilo huomata, että otat minut kuitenkin huomioon yksittäisenäkin ihmisenä! Olen palautteellani yrittänyt selventää teidän syitänne futiskannattamiseen, enkä ole kyllä pitkälle päässyt. Koska paljon puhumianne juuria teillä ei ole. Eikä niitä kai tarvitsekaan sitten olla, luotte ne nyt. Tiedät kuitenkin hyvin, en ole itse hei sitä mieltä, mutta yksittäset pelleilyt pilaavat joukon maineen. Muistat varmaan lukiobileissäsi kun yksi tyttö oksensi vuokrapaikan seinille ja sen jälkeen paikkaa ei vuokrattu alaikäisille? Kyseessä on sama asia. Ehkäpä joskus voin tulla naamakkain kanssanne, kunhan todellakin pystytte maltillisesti ja rauhallisesti myös keskustelemaan!
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1924 : 29.08.2009 klo 22:38:47 |
|
Huomenna kaikuu Turun Urheilupuistossa klo 16.00 miehekäs POOOOPAAAA huuto...
|
|
|
|
|
|