FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.11.2025 klo 22:39:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Säilyykö Atlantis sarjassa ?  (Äänestys päättynyt: 28.12.2008 klo 13:12:46)
Kyllä - 0 (0%)
Ei - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 0

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 56

Kirjoittaja Aihe: Atlantis FC 2009 - Taistelu on ohi  (Luettu 115896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #75 : 05.11.2008 klo 01:57:27

Piiri pieni pyörii...

Uutinen
Petteri Paajanen (s. 1982) on allekirjoittanut kauden 2009 kattavan pelaajasopimuksen Atlantiksen kanssa. Hyökkääjäjärkäle esiintyi Atlantiksessa edelliskerran kausilla 2005-2007, jolloin tilille kertyi 69 Ykkösen ottelua ja 18 maalia. Tänä vuonna Petsku pelasi PK-35:ssa.

http://www.atlantisfc.fi/
Walle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #76 : 05.11.2008 klo 08:24:39

Piiri pieni pyörii...

Uutinen
Petteri Paajanen (s. 1982) on allekirjoittanut kauden 2009 kattavan pelaajasopimuksen Atlantiksen kanssa. Hyökkääjäjärkäle esiintyi Atlantiksessa edelliskerran kausilla 2005-2007, jolloin tilille kertyi 69 Ykkösen ottelua ja 18 maalia. Tänä vuonna Petsku pelasi PK-35:ssa.

http://www.atlantisfc.fi/

Tutuilla jätkillä hyvä tulos? Ylos
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #77 : 05.11.2008 klo 08:25:51

Ja lisää on vielä tulossa.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #78 : 05.11.2008 klo 09:34:44

Ihan hyvä hankintahan tuo on Ylos Tuo lisää vaihtoehtoja hyökkäykseen ja ainakin edellisellä Atlantiksen ajallaan oli hyvä supersub. Tiedä sitten mihin suuntaan kehityskäyrä on PK:ssa mennyt.
DaCapo

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 05.11.2008 klo 13:08:27

petterin paluulle  Ylos

hyökkäys rupeaa olemaan aika kova: kalle, petteri, obi, sesay ja zaka  Tuoppi
Deet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC

Vastaus #80 : 06.11.2008 klo 08:12:14

Teme Akatemian valmennustiimiin
 Atlantis-toppari Teemu Kankkunen liittyy Atlantis Akatemian valmennusryhmään. Kankkusella on takanaan vankka peliura Ykkösestä. Valmennuskokemusta Temellä on Atlantis Akatemian mukana jo kaudelta 2007.
Atlantis Akatemia aloittaa perjantaina uuden tuotantokauden avoimet harjoitukset. Akatemia pitää avoimet harjoitukset marraskuussa Talin hallissa perjantaisin klo 17.30 ja lauantaisin klo 14.00. Jalkapallon ammattimaiseen harjoitteluun valmiit ´90-´93 -syntyneet pallotaiturit ovat tervetulleita esittelemään taitojaan.

shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #81 : 06.11.2008 klo 14:43:47

Tässä pari juttua hesarin arkistosta liittyen Atlantikseen:

Lainaus
HS - Urheilu - 16.10.1991 - 6744 merkkiä - 1. painos

Jalkapallosta elämän raiteet Johanneksen Dynamon nostaminen ylöspäin muusikko Gösta Sundqvistin intohimo
Gösta Sundqvist, Leevi and the Leavings-yhtyeen nokkamies, ottaa henkoset tupakastaan ja miettii. "Kyllä mä kestän sen, jos Dynamo ei nousekaan toiseen divisioonaan. Helvetin vaikealta se kuitenkin tuntuisi."

Johanneksen Dynamo on Sundqvistin, 35, lempilapsi. Muusikko perusti kolmanteen divisioonaan juuri nousseen joukkueen kuusi vuotta sitten. Sen jälkeen Dynamo on kivunnut sarjaportaita vauhdilla - ainoastaan kerran syksyiset nousujuhlat jäivät pitämättä.

"Mä halusin aloittaa jengin kanssa pohjilta. En edes tiennyt, että se tarkoitti kahdeksatta divisioonaa. Jos mä olisin halunnut hoitaa tätä rahalla, mä olisin ostanut joukkueen kakkosesta. Se tuntui kuitenkin rottien touhuilta."

Sundqvistin soittokaverit uskoivat pitkään, että miehen innostus kestää vain hetken, ja elämä palaa jälleen normaaliin järjestykseen. Turha luulo, yhtyeen studioaikoja siirretään edelleen Dynamon treenien takia.

Dynamosta tulee

osakeyhtiö

Sundqvist myöntää, että olisi voinut valita halvemmankin harrastuksen. Vuosien varrella Dynamon kassa on niellyt sievoisen kasan musiikilla ansaittuja markkoja. Lähiaikoina hän aikoo tehdä seurasta osakeyhtiön, asiasta on jo neuvoteltu lakimiehen kanssa.

"Mun on helpompi tukea seuraa, kun se toimii osakeyhtiönä. Osakkeet mä pidän tietysti itselläni."

Helsinkiläisissä palloilupiireissä Dynamoa pidetään vakavaraisena joukkueena. Seuralle maine käy kalliiksi, sillä kilpailijat lypsävät pelaajakaupoissa Sundqvistilta mielellään hieman ylimääräistä.

"Siirtosummiin menee paljon rahaa. Mä en kuitenkaan ryhdy rahastamaan pelaajilla, pojat pääsevät aina pois vapailla papereilla."

Jostain kumman syystä Sundqvistia on aina innostanut valmentajan rooli. Hän muistelee, kuinka vuosia sitten kaverit ihailivat Peleä. Göstaa taas ihastutti, kun Bobby Charlton siirtyi pelikentiltä valmentajaksi.

"Mä pelasin aikoinaan sentterinä ja vedin satasen yhteentoista sekuntiin. Läksin kuitenkin ovet paukkuen muutamista jengeistä. Sitten tuli intti, musiikki ja seurustelut - pelaaminen jäi."

Maalit kuin

Gerd Müllerillä

Sundqvistin jutuista kuultaa, että menetetyt pelivuodet kaivelevat. "Mun maalit oli sellaisia läheltä tehtyjä sutaisuja, vähän kuin Gerd Müllerillä. Äh, mä oon sanonut kavereillekin, että mutasarjojen matseja on turha muistella. Maaotteluista juttua voi jo heittää."

Valmentajan tehtäväänsä Sundqvist suhtautuu äärettömän vakavasti. Hän käy kursseilla, lukee julkaisuja ja seuraa vuoden aikana lukemattoman määrän otteluita.

Sundqvistin ihannepelaajat ovat nopeita ja taitavia, "mitään kankeita hirviä" hän ei halua. Ensi kaudeksi hän aikoo hankkia viisi-kuusi sopivaa pelimiestä. Tämä tietää lopputiliä muutamille nykyisille pelaajille.

"Mä olen vuosien varrella polttanut Dynamossa loppuun 50 jätkää. Jos mä katson, että kaveri ei sovi mun suunnitelmiin, mä sanon sen suoraan. Se ei kuitenkaan ole mitään kivaa, kun jätkät melkein vääntää itkua", Sundqvist kertoo.

Häntä ei ole koskaan huolestuttanut, että urheilumiehen maine vähentäisi yhtyeen levymyyntiä. Päinvastoin, on kiusallista, jos pelaajat eivät ota häntä vakavissaan. Uudet pelaajat ihmettelevät aikansa, "että onko tämä nyt se leevi", mutta muutamien treenien jälkeen tilanne normalisoituu.

Dynamon kaverit

eivät juokse lenkkiä

"Kaverit huomaa, että ne joutuu tekemään duunia mun kanssa. Valmentajana mä olen aika armoton, tosin kuuntelen mielelläni myös pelaajia. Sen mä niille kuitenkin lupaan, että Dynamon kaverit ei juokse lenkkiä."

Suomalaisista valmentajista hän nostaa kaksi ylitse muiden: Martti Kuuselan ja Antti Muurisen.

"Kuuselalla on psykologista silmää joukkueurheiluun. Muurinenkin on sen verran kova kaveri, että hänet pitäisi saada takaisin Helsinkiin."

Sundqvist kertoo, kuinka hän osallistui kerran Palloliiton kurssille Eerikkilään. Pakollisten kuvioiden jälkeen muut livahtivat Forssaan ryyppäämään, Sundqvist puolestaan jäi puhumaan jalkapalloilusta Kuuselan kanssa.

"Mara kysyi kerran, että meinaanko mä nostaa Dynamon liigaan. Mä vastasin, että jos me noustaan liigaan, niin mä palkkaan sut valmentajaksi", Sundqvist kuvaa arvostustaan HJK:n entistä valmentajaa kohtaan.

Ikuinen

anarkisti

Vielä muutamia vuosia sitten kaikki rockmusiikin liepeillä pyörivät halveksivat syvästi urheilua. Nyt järjestetään jo rokkareiden omat jalkapalloilun SM-kisat. Nuori Sundqvist huomasi aikoinaan omakohtaisesti, ettei urheiluharrastuksesta kannattanut pitää meteliä.

"Mä soitin 15-vuotiaana yhdessä bändissä, ja lauluissa poliisit, urheilijat ja poliitikot olivat kusipäitä. Mä havahduin, että ei kai noi jätkät tee lauluja musta."

Nyt hän viittaa kintaalla muiden mielipiteille. Rokistakaan hän ei enää löydä anarkiaa.

"Vanhat ukot tekee samoja juttuja vuodesta toiseen. Perkele, missä kaikki nuoret kovat jätkät luuhaa. Tosin, sama juttuhan se on jalkapallossakin."

Itseään Sundqvist pitää ikuisena anarkistina. Hän ei halua omistaa mitään - Dynamoa lukuunottamatta - ja asuntokin on vuokrattu.

Laulunaiheita

pelaajilta

Musiikistaan hän puhuu kuin hieman vähätellen. Yhtye ei edes keikkaile, sillä Dynamo vie niin paljon aikaa. Levyjen teolle löytyy kuitenkin hyvä syy.

"Musiikki mahdollistaa taloudellisesti täydellisen antautumisen jalkapalloilulle, siksi se on tärkeää. Jotain rajoja pitää kuitenkin olla. Seurat ovat esimerkiksi tilanneet multa perkeleen paljon kaikenlaisia kättentaputusjuttuja ja siitä mä suutun. Antaisivat mun olla rauhassa."

Onko mahdollista, että Sundqvist jättää joskus musiikin tekemisen jalkapalloilun takia?

"Voihan käydä niin, että jonain päivänä lauluja ei enää synny. Sitä mä tosin epäilen, suomalaiset antaa mulle niin paljon aiheita. Pelaajiltakin mä olen saanut juttuja. Jokaisesta joukkueesta löytyy aina muutama häntäheikki, jotka palaavat vierasmatsista vasta päivän myöhässä", Sundqvist nauraa.

"Jalkapallo on mulle perheen ja yksilön vapauden ohella tärkein juttu. Siitä mä en tee lauluja, se olisi kuin veivaisi raamattua."

KARI RÄISÄNEN

HEIKKI SAUKKOMAA

Lainaus
HS - Urheilu - 28.10.1997 - 250 merkkiä - -1. painos

Atlantis Helsingin . . .
Atlantis Helsingin

uusi kummajainen Fuusioseura pikavauhdilla ykkösdivisioonaan Jalkapalloilu TIMO JÄRVIÖ Helsingin tämän vuoden jalkapallokausi oli menestyksekäs ja osittain myös merkillinen. HJK vei mestaruuden ja FinnPa pronssin.

Lisäksi parrasvaloihin hyppäsi kaksi seuraa, joita kehä III:n ulkopuolella tuskin tunnettiin aikaisemmin edes nimeltä. Pallokerho-35 on uusi liigamiehistö, ja ykkösessä esiintyy FC Atlantis.

Mikä ihmeen Atlantis?, voi kysyä täysin aiheellisesti.

Tällä nimellä seura on toiminut vasta kaksi kautta, molemmat II divisioonassa. Atlantiksen takana on kahden seuran, FC Norssin ja Johanneksen Dynamon fuusio.

FC Norssi perustettiin 1980. Se oli alkujaan maineikkaan koulun jalkapallojoukkue, johon sittemmin kelpuutettiin muitakin kuin norssilaisia. Kun se yhtäkkiä huomasikin olevansa kauden 1996 alkaessa kakkosdivisioonan joukkue, tuli eteen kysymys, että "tarttis tehrä jotain".

Avuksi tuli Johanneksen Dynamo, omaperäisen musiikkihahmon Gösta Sundqvistin vetämä kolmannen divisioonan seura. Niin nuo kaksi seuraa panivat hynttyyt yhteen, ja kahden kakkosdivisioonan kauden jälkeen odottaa maan toiseksi korkein sarjataso, ykkönen.

"Ensimmäisellä kakkosdivisioonan kaudella lähdimme vain katsomaan, miltä se taso tuntui. Kun se ei tuntunut mahdottomalta, tälle kaudelle otimme tavoitteeksi nousun ykköseen", Atlantiksen puheenjohtaja Markku Ritala sanoi.

Ritala, norssilainen itsekin, oli FC Norssin toiminnassa sen alusta eli 1980 lähtien ja ehti siinä ohessa olla myös HJK:n toimitusjohtaja 1992-93.

Atlantiksen nousu meni syyskuussa täpäräksi ja oli itse asiassa yllättävä. Kaksi kierrosta ennen kakkosdivisioonan etelälohkon loppua suora nousupaikka ja nousukarsintapaikka näyttivät olevan tammisaarelaisen EIF:n ja Kaarinan Poikien heiniä. Pallo olikin taas kerran pyöreä, ja Atlantis hypähti lohkovoittoon ja suoraksi nousijaksi.

Mihin seura vielä ehtiikään? Tekeekö se PK-35:n tempun ja rynnii saman tien liigaan?

"On se liiga ihan eri juttu...", Ritala sanoo hieman epäröivästi.

"Nyt haluamme tarjota kehityskelpoisille pelaajille hyvän ponnahduslaudan omalle uralleen. Emme pysty tarjoamaan pelaajille rahaa, mutta olemme panostaneet taustatekijöihin: meillä on hyvä valmennus, hyvä fysioterapia ja muut sellaiset asiat." Jari Europaeus

luo uutta uraa Valmentajana Atlantiksella onkin mielenkiintoinen persoona, mittavan pelaajauransa HJK:ssa kauden 1995 päätteeksi lopettanut Jari Europaeus, 34.

"Siinä on tuleva liigavalmentaja, loistava tyyppi", puheenjohtaja Ritala kehaisee.

Atlantiksen pelaajisto on pääasiassa kakkos- ja kolmosdivisioonan tasolla kouliintunutta joukkoa, mutta nousijoitten joukossa oli kuusi liigassakin pelannutta: Pekka Onttonen, Jani ja Karel Nieminen, Kaarlo Kankkunen, Ari Pöyry ja kakkosmaalivahti Markku Palmroos.

Seuran pelaajapaketti on ensi kaudeksi vielä täysin auki, mutta puheenjohtaja Ritala ei usko runkomiehistön vaihtuvan paljon. Tenkanen tekee

temppuja taustalla Gösta Sundqvistille Johanneksen Dynamo oli seuran nousuvaiheen aikana elämää suurempi asia, mutta Atlantiksen aktiivitoiminnasta hän jäi syrjään. Seuran taustavoimiin kuuluu toinen muusikko, jo Dynamossa mukana ollut Aarne Tenkanen, joka Tempuntekijät-yhtyeineen herättää lauluillaan kuulijoissa monenmoisia tuntoja.

Atlantiksen budjetti tälle kaudelle oli 450000 markkaa. Ensi kaudeksi se nousee 600000-700000 markkaan.

"Huomattava tulolähteemme on lehtemme. Yhteistyötä olemme tehneet noin sadan firman kanssa. Lisäksi olemme rahoittaneet toimintaamme talkootyöllä, ja siihen joutuvat pelaajatkin osallistumaan", Ritala sanoi.

Seuran jäsenmäärä on viitisenkymmentä. Edustusjoukkueen lisäksi Atlantiksen organisaatioon kuuluu kolmanteen divisioonaan noussut kakkosjoukkue Team Norssi.

"Omaa junioritoimintaa meillä ei ole, mutta olemme neuvotelleet kahden suuren juniorityötä tekevän seuran kanssa yhteistyömahdollisuuksista", Ritala sanoi.

TEEMU HELO
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 06.11.2008 klo 17:24:38

Tosta näkee ,että on niitä yhteistyökumppaneitakin ollu noin sata ,mutta sitten tuli Finnforest joka ryösti seuran  10000000... kertaa  :keskari:  Sen jälkeen
yhteistyökumppanit häviävät,kannattajat häviävät,osa juniorista vaihtaa muihin seurohin.Atlantis palaa vielä loistoonsa ! Juttujen postaamiselle  Ylos
kobra

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 06.11.2008 klo 21:46:27

Itkuraivareille 10 vuoden viiveellä Ylos :D
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #84 : 07.11.2008 klo 07:40:23

Esalle jatkosopimus
 Esa Vironen (s. 1989) on allekirjoittanut kauden 2009 kattavan jatkosopimuksen Atlantiksen kanssa. Laitapuolustaja on pelannut kaksi vuotta Atlantis Akatemiassa ja aloittaa nyt ensimmäisen kautensa edustuksen mukana.
Esa Vironen sai jo kuluneella kaudella vastuuta myös miesten ringissä. Tilastoihin kertyi kuusi ottelua Ykkösessä sekä muutama peli Suomen cupissa.

Pasi Pihamaa ottaa Virosen mielellään mukaan miehistöönsä. - Esa on tehnyt kaksi vuotta hyvää työtä Akatemia-babynä. Oman Akatemian kasvateille tarjoaa aina mielellään tilaisuuden näyttää kykynsä myös miesten mukana. Ensi kauden edustusjoukkueestamme jo lähes kymmenkunta pelaajaa on Atlantis Akatemian tuotantoa.

vilmade#19

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 08.11.2008 klo 20:21:42

Teme Akatemian valmennustiimiin
 Atlantis-toppari Teemu Kankkunen liittyy Atlantis Akatemian valmennusryhmään. Kankkusella on takanaan vankka peliura Ykkösestä. Valmennuskokemusta Temellä on Atlantis Akatemian mukana jo kaudelta 2007.
Atlantis Akatemia aloittaa perjantaina uuden tuotantokauden avoimet harjoitukset. Akatemia pitää avoimet harjoitukset marraskuussa Talin hallissa perjantaisin klo 17.30 ja lauantaisin klo 14.00. Jalkapallon ammattimaiseen harjoitteluun valmiit ´90-´93 -syntyneet pallotaiturit ovat tervetulleita esittelemään taitojaan.

Olisin niin mielelläni vielä Temen kentällä nähnyt Ylos. Meidän fanien suosikki pelaaja jo toistamiseen.. :) Toi joukkueeseen sitä kaivattua taistelutahtoa jolla ykkösen paikka varmistettiin.
red_one

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää

Vastaus #86 : 08.11.2008 klo 22:57:01

Olisin niin mielelläni vielä Temen kentällä nähnyt Ylos. Meidän fanien suosikki pelaaja jo toistamiseen.. :) Toi joukkueeseen sitä kaivattua taistelutahtoa jolla ykkösen paikka varmistettiin.

Äääh, miten viime kauden telominen nyt kostetaan? ;)
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 09.11.2008 klo 09:58:58

Edustus aloittaa tiistaina
 Atlantiksen edustusmiehistö kokoontuu ensimmäiseen yhteistapahtumaan tiistaina, kun Pasi Pihamaa kerää ensi kauden sopimuspelaajat koolle Pukinmäkeen. Joukkue kokoontuu marraskuussa kerran viikossa.
Edustusjoukkueen valmistautuminen tulevaan kauteen alkaa joulukuussa. Joukkue harjoittelee joulukuussa yhdessä kolmesti viikossa. Varsinainen pre-season käynnistyy tammikuussa, jolloin viikko-ohjelmassa on kaksi aamu- ja kuusi iltaharjoitusta.

Onhan sitä edistystä tapahtunut  Ylos ,kun ennen ekat harkat oli vasta tammikuussa  Alas ja nykysin on aamuharkkojakin  Ylos. Uusia pelaajia ei ole kai tulossa kuin vasta joulun jälkeen.

Deet

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 09.11.2008 klo 18:21:31

Zaka hurmasi Prinsessat  :o  :o Tuoppi
 Atlantiksen linssiludejoukkue `01 / Prinsessojen jalkapalloharrastus otti lauantaina aimo askeleen eteenpäin, kun tyttöjen harjoituksia saapui ensimmäistä kertaa vetämään "oikea" jalkapallovalmentaja. Akatemia-pelaaja Zakaria Kibona opasti Prinsessoja tunnin verran futiksen aakkosiin. Treenien jälkeen tytöt olivat uudesta valmentajastaan niin innoissaan, että koko joukkue oli Zakan kimpussa kärttämässä, että tuleehan tämä varmasti ensi kerralla uudestaan. 
Toivo K.

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 10.11.2008 klo 13:01:52

http://www.atlantisfc.fi/fudis/uutiset/kopio.htm

Lainaus
081110 - Anssi Tamminen palaa Atlantikseen

Anssi Tamminen on allekirjoittanut kauden 2009 kattavan pelaajasopimuksen Atlantiksen kanssa. Toppari esiintyi Atlantiksessa edelliskerran kaudella 2002, jolloin tilille kertyi 20 Kakkosen ottelua ja 3 maalia. Tänä vuonna Anssi pelasi PK-35:ssa.

Pasi Pihamaa toivottaa Tammisen lämpimästi tervetulleeksi miehistöönsä. - Anssi täydentää hyvin meidän alakertaamme ja tuo lisää kilpailua pelipaikoista. Hän on toppari, joka osaa myös rakentaa peliä. Näen Anssin edelleen myös kehittyvänä pelaajana, joka pystyy vielä nostamaan tasoaan.
DaCapo

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 10.11.2008 klo 14:14:23

kellään tietoa miten tamminen pelas peekoossa? ei ainakaan mulle jäänyt mitenkään ihmeellisemmin mieleen.
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 10.11.2008 klo 15:12:43

Huono hankinta  >:(
DaCapo

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 10.11.2008 klo 15:40:25

oisko tenkasen silmä pettäny?

toivottavasti tamminen yllättää ens kaudella  Tuoppi
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 10.11.2008 klo 15:49:16

Anssi palaa noutamaan vanhoja velkoja...... :(
Piilokärki

Poissa Poissa

Vastaus #94 : 10.11.2008 klo 23:22:19

Tamminen on yrittänyt läpimurtoa vähän jokaisessa pääkaupunkiseudun joukkueessa, mutta toistaiseksi melko heikolla menestyksellä. Entinen hyökkääjä, josta nykyisin kouliintunut toppari/puolustaja. Yleensä pelissä enemmän intoa kuin järkeä. Toivotaan että Pihiksen opissa kehittyy pelimieheksi.  Ylos
« Viimeksi muokattu: 10.11.2008 klo 23:23:20 kirjoittanut Piilokärki »
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #95 : 11.11.2008 klo 12:14:52

Tamminen on yrittänyt läpimurtoa vähän jokaisessa pääkaupunkiseudun joukkueessa, mutta toistaiseksi melko heikolla menestyksellä. Entinen hyökkääjä, josta nykyisin kouliintunut toppari/puolustaja. Yleensä pelissä enemmän intoa kuin järkeä. Toivotaan että Pihiksen opissa kehittyy pelimieheksi.  Ylos

Ei voi enää kuin  :D
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #96 : 11.11.2008 klo 19:42:22

PK:n ja Atlantiksen jokavuotinen, keskinäinen pelaajienvaihto-operaatio tervehdyttää perinteisesti molempia seuroja seuraavallakin kaudella.
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 11.11.2008 klo 19:46:32

Kuinka tyhmiä nää pelaajat oikein on???
Deet

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 12.11.2008 klo 07:12:05

Timolle jatkosopimus
 Timo Aaltonen (s. 1986) on allekirjoittanut kauden 2009 kattavan jatkosopimuksen Atlantiksen kanssa. Maalivahti siirtyi punapaitoihin vuosi takaperin FC Espoosta.
Aaltonen aloitti päättyneen kauden Mika Johanssonin kakkosena, mutta pääsi tämän loukkaannuttua näyttämään kykynsä, ja loppukaudesta vastuuta tuli jo ratkaisupeleissäkin. Tilastoihin kertyi yhteensä viisi ottelua Ykkösessä sekä kaksi peliä Suomen cupissa.

Maalivahtivalmentaja Petri Pyhältö ottaa Aaltosen mielellään talliinsa. - Timolla oli alkukaudesta epäkiitollinen asema Veikon kakkosena. Hän kuitenkin malttoi odottaa tilaisuuttaan, ja kun se vihdoin tuli, käytti sen mainiosti hyväkseen. Syksyllä Timo pelasi loisto-ottelut mm. JJK:ta ja Viikkareita vastaan.

DaCapo

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 12.11.2008 klo 16:31:10

aaltonen oli jjk matsin mvp ja pelasti samalla sarjapaikan  Tuoppi

jatkopahville ehdottomasti  Ylos

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 56

Siirry: