FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.12.2025 klo 19:46:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 50 [51] 52 ... 56

Kirjoittaja Aihe: FC KooTeePee 2009 - Kuka avaa otsikon kaudelle 2010?  (Luettu 118120 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ALLY G

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #1250 : 09.10.2009 klo 15:33:05

Tarkoititko Kuusankoskea vai Georgiaa?
Karhuvuori taitaa se viimeisin osoite olla.
Olipa suunta mikä tahansa niin jos omista kasvateista ei tarpeeksi hyvää kaveria jollekin pelipaikalle löydy niin ennemmin hyväksi koettu Georgialainen kun lähdetään arpomaan kotimaisista. Mutta kiva poikkeus totuttuun että saadaan tehtyä sopimuksia ennen Joulukuuta.
Topozero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotkan Työväen Palloilijat

Vastaus #1251 : 09.10.2009 klo 16:49:55

Mä olen täysin samaa mieltä "AG:n" kanssa. Ihan possitiivista et sopimuksia duunataan tässä vaiheessa ja georgialainen on ilmeisesti ollut ihan OK, joten miksei. Juuri näin FC.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor

Vastaus #1252 : 11.10.2009 klo 14:58:13

Tälle iso Ylos
Ollut mielestäni yksi kauden parhaimpia vokaali-pelaajia.

Samaan hengenvetoon on tosin ihmeteltävä, että mistäs nyt tuulee??
Lokakuun puoliväli ja Kotkassa tehdään jo sopimuksia

Se vaan on painanut mieltä, että miksi Marttila peluutti Georgianviliä ensin Viikinkejä vastaan vieraissa target-kärkenä, ja sitten KPV:ja vastaan jonkin sortin laitahyökkääjänä. Muistan kuinka Vili sai vihellyksiä omilta, kun homma ei toiminut. Suurin osa kaudesta sujui kuitenkin oikealla pelipaikalla oikein hyvin
TheBlues

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Kaisa Mäkäräinen

Vastaus #1253 : 11.10.2009 klo 21:07:23

Ensi kaudella sitten taas liigaan ja pysyvästi! Toivottavasti silloin tulisi taas paljon yleisöä, niinkuin silloin 4-5 vuotta sitten. Muistan pelin Fc Kooteepee- TP-47 vuonna 2004 kun yleisöä oli 4200!
ALLY G

Poissa Poissa

Vastaus #1254 : 11.10.2009 klo 22:03:09

Se vaan on painanut mieltä, että miksi Marttila peluutti Georgianviliä ensin Viikinkejä vastaan vieraissa target-kärkenä, ja sitten KPV:ja vastaan jonkin sortin laitahyökkääjänä. Muistan kuinka Vili sai vihellyksiä omilta, kun homma ei toiminut. Suurin osa kaudesta sujui kuitenkin oikealla pelipaikalla oikein hyvin

Älä helvetissä rupea miettimään Marttilan taktisia neron leimahduksia siinä hommassa sattaa pian tulla mieli kipeäksi.
batteri

Poissa Poissa

Vastaus #1255 : 12.10.2009 klo 04:38:48

http://suomifutisvideot.wordpress.com/2009/10/12/tpv-taistelee-viela/
ALLY G

Poissa Poissa

Vastaus #1256 : 14.10.2009 klo 21:46:27

http://www.kymensanomat.fi/Online/2009/10/14/Jussi+Kinnaslammen+ura+p%E4%E4ttyy/200937846510/4

Kinnan laittaa sitten nappikset naulaan ja alkaa opettajan uralle.
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa

Vastaus #1257 : 14.10.2009 klo 21:48:27

Eiköhän opettajan ura ole alkanut jo..
ALLY G

Poissa Poissa

Vastaus #1258 : 14.10.2009 klo 23:20:44

Eiköhän opettajan ura ole alkanut jo..
No onhan se sijaisuukin opettamista että sinäänsä kyllä.

Topozero

Poissa Poissa

Vastaus #1259 : 18.10.2009 klo 11:31:47

.
« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 klo 08:26:10 kirjoittanut Topozero »
Peli-Kotkat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki Kotkalaiset Seurat / Ipswich Town FC

Vastaus #1260 : 18.10.2009 klo 20:54:42

Viides sija. Ketä kiinnostaa. Johto vaihtoon. Kiitos!

En tiedä enkä välitäkään tietää onko tämä kirjoitus vain täky mihin pitäisi jäädä kiinni mutta äärettömän typerä kommentti. Ensimmäistä kertaa no pitkään aikaan on tehty suht koht hyvää työtä KOTKALAISEN (ei pelk. KTP) jalkapallon pysymiseksi valtakunnallisessa kilpailussa mukana olevaksi. Ikävä kyllä mutta minusta tällä hetkellä näyttää siltä , että KTP ja sen kannattajat yrittävät tällä hetkellä heittää vain kapuloita kotkan (siis koko kotka mihin kuuluu myös kymi :) rattaisiin. Ehdotus siis mikä on jo heitetty aikaisemminkin nimi vaihtoon eli Kotkan vanhin jalkapalloseura KoPS. Niin sitten nähdään kannatetaanko kotkan  jalista vain KTP:n tasolla vaan noin yleisesti KOTKAN jalkapalloa.
naula

Paikalla Paikalla

Vastaus #1261 : 18.10.2009 klo 21:14:10

Ehdotus siis mikä on jo heitetty aikaisemminkin nimi vaihtoon eli Kotkan vanhin jalkapalloseura KoPS. Niin sitten nähdään kannatetaanko kotkan  jalista vain KTP:n tasolla vaan noin yleisesti KOTKAN jalkapalloa.

Suurin osa varmasti kannattaa nimenomaan seuraa (KTP/KooTeePee) eikä kaupungin jalkapalloa. Ja hyvä niin tai pian Kotkassakin katseltaisiin jonkun helvetin Kotka Unitedin pelejä muiden vaihtoehtojen puutteessa.
Peli-Kotkat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki Kotkalaiset Seurat / Ipswich Town FC

Vastaus #1262 : 18.10.2009 klo 21:37:17

Suurin osa varmasti kannattaa nimenomaan seuraa (KTP/KooTeePee) eikä kaupungin jalkapalloa. Ja hyvä niin tai pian Kotkassakin katseltaisiin jonkun helvetin Kotka Unitedin pelejä muiden vaihtoehtojen puutteessa.

Niin sitähän Seppokin yritti perustamalla FC Kotkan. Mutta huom. Kops on Kotkan vanhin jalkapalloseura joten perinteitä Kotkan jalkapallokartalla siis on.
naula

Paikalla Paikalla

Vastaus #1263 : 18.10.2009 klo 21:47:07

Mutta huom. Kops on Kotkan vanhin jalkapalloseura joten perinteitä Kotkan jalkapallokartalla siis on.

Varmaan on perinteitä mutta en minä ainakaan sitä alkaisi kannattamaan jos he olisivat kaupungin ykkösporukka vaan jatkaisin vihreävalkoisten tukemista.
Lainaus
Niin sitähän Seppokin yritti perustamalla FC Kotkan.

FC Kotkan tapauksesta en tiedä paljoakaan mutta jotain juttua olen kuullut että se perustettiin aikanaan lähinnä nuorten lupausten kehittämöksi eikä suinkaan KTP:n kilpailevaksi seuraksi, mutta epäonnistui aika pahasti. Korjaa toki jos olen väärässä.
gyrano

Poissa Poissa

Vastaus #1264 : 19.10.2009 klo 09:49:13

Suurin osa varmasti kannattaa nimenomaan seuraa (KTP/KooTeePee) eikä kaupungin jalkapalloa.

Paskanmarjat sanon minä.

Kun KTP nappasi liigapaikan ja siitä tuli Kotkan TP, niin samat naamat istuivat katsomossa ja uusia tuli sekaan. Nimenmuutos ei ketään karkoittanut katsomosta. Kotkan TP sitten meni ja kaupungin lippulaivaksi tuli FC KooTeePee. Pelaajat menivät sitten sinne, kuten myös katsojat. Kyseinen kakkosen kausi keräsi samanlaiset katsojamäärät, kuin edellinen liigakausi. KooTeePee sitten keräsi ensimmäisinä kausinaan liigassa upeita katsojamääriä ja kukaan ei valittanut. Edes näiden foorumeiden suurimmat KTP fanit eivät valittaneet ja istuivat liigapeleissä. Sitten jo moneen kertaan pohdittujen asioiden myötä KooTeePee ajautui tuuliajolle ja siinä vaiheessa alkoi pienimuotoinen pako KTP.n peleihin. Sitten tuli kaikkien tuntema romahduskausi ja samantien alkoikin olemaan näitä KTP faneja ja takinkääntäjiä pilvin pimein. Ei siinä mitään sinänsä pahaa ole, koska itsekin istuin sen jälkeen KTP peleissä mieluummin kuin KooTeePee peleissä. Koskapa KTP.n pelit olivat hyvää futista ja kentällä lähes pelkästään kotkalaisia ja vieläpä antoivat enteitä paremmasta tulevaisuudesta. Siinä vaiheessa minulle olisi ollut ihan sama mitä KooTeePeelle tulevaisuudessa tapahtuu.

Nyt sitten mennyt kausi taas muutti kuvioita. Yleisö jakautui kahteen leiriin ja KTP keräsi "isoja" yleisömääriä, koskapa rehellisesti sanottuna ihmiset eivät tienneet kumpi nyt onkaan kaupungin ykkönen. Nouseeko KTP ykköseen ja miten tapahtuu FC.lle... No KTP onnistui sitten kusemaan totaalisesti ja KooTeePee pelasi ihan ok kauden. Eli KTP.n putoaminen kolmoseen mitä suuremmalla todennäköisyydellä palauttaa KooTeePeen ykkösjoukkueeksi ja yleisö palaa (jos palaa, kun tilanne on suoraan sanoen sekava ja on havaittavissa hällä väliä fiilistä yleisön piirissä) KooTeePeen peleihin.

Jos sitten mietitään glory hunttauksen oireita, niin kait sitten minäkin sellainen olen, mutta niin myös 1300 muutakin peleissä käyvää kotkalaista. Koska kyllä se sille tuularille ja näillekin foorumeille kirjoittaville henkilöille ja minulle on tärkeämpää kotkalainen jalkapallo joka pelaa mahd. ylhäällä, kuin HC "oman " joukkueen kannattaminen.

Ensi kaudella FC kerää ehkä 1500 katsojakeskiarvon ykkösessä ja kolmosessa jäädään peleissä samoihin kuin edellisellä kolmosen kaudella, eli sinne 50-100 paikkeille. eli kyllä tästä voi päätellä, että tärkeintä sille SUURIMMALLE OSALLE on sarjataso + kotkalainen futis, eikä "oma joukkue".

Sitä en epäile, että Tri Pe & kumppanit kolmosen peleihin menevät, mutta ei moni muu :(

No toivottavasti KooTeePeen johto osaa nyt hoitaa hommansa ja kerää joukkueen joka tavoittelee edes teoriassa sitä nousua. Ettei ne loputkin katoa katsomoista. 4500 katsojan ottelut ovat kaunis muisto ja samaan ei päästä seuraavaan 10 vuoteen, ennenkuin tulee uusi sukupolvi katsomoihin.

« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 klo 09:50:25 kirjoittanut gyrano »
Tri Pe

Poissa Poissa

Vastaus #1265 : 19.10.2009 klo 10:21:24

Sitä en epäile, että Tri Pe & kumppanit kolmosen peleihin menevät, mutta ei moni muu :(

Näin tällä kaudella 4-5 Kakkosen peliä, tuskin Kolmosen pelejä tulee ainakaan enempää nähtyä varsinkin kun "kotipelejä" ei ole enää Helsingin suunnalla tarjolla... Kumppaneista en tiedä.

Olen samaa mieltä että kyllä epäilemättä suurin osa käy katsomassa pelejä oli joukkueen nimi mikä tahansa. Olisi hauska nähdä mitä kävisi jos joukkue vaihtaisi nimensä Peli-Karhuiksi ja pelasisi pelinsä Karhulassa. Kuinka moni lähtisi yhtä usein Kotkasta peleihin ja tulisiko Karhulasta uusia "faneja". Tai jos joukkueen ostaisi joku venäläinen miljonääri ja vaihtaisi joukkueen nimeksi Kotkan Dynamo ja peluuttaisi pelkkiä venäläisiä. Tai jos Anjalankoski olisikin liitetty Kotkaan, olisiko MyPa edustanut sitten sitä "kotkalaista jalkapalloa"?

Uskon että jalkapallojoukkueet ympäri koko Suomen kaipaavat ihmisiä jotka menevät katsomaan "oman joukkueen" pelejä. Se on ainoa tie jalkapallon suosion nostamiseksi pitkällä tähtäimellä. Näkihän sen että Klubikaan ei mestaruudesta huolimatta houkutellut kovin paljoa katsojia katsomaan "helsinkiläistä jalkapalloa". Samaan aikaan HIFK ja Jokerit vetävät hallit täyteen. Tosin he eivät tee sitä vetoamalla ihmisiin jotka ovat kiinnostuneita "helsinkiläisestä jääkiekosta".

Itse olen monet kerrat sanonut että FC KooTeePee:ssä tiedetään millä minut saa takaisin katsomoon. Olen kyseisen joukkueen pelejä nähnyt kotona ja vieraissa ja en sitä häpeä. Mutta en koe että olen itse takkia kääntänyt, sen teki seura joka ilmoitti ettei ole eikä halua olla se joukkue jota olen pienestä asti kannattanut. Ei minun siinä vaiheessa tarvitse tehdä mitään valintoja. Toki jos Kotkassa olisin ja Vokaaleilla olisi peli niin saattaisin käydä katsomassa sitä "kotkalaista jalkapalloa" mutta tunneside joka saa matkustamaan satoja kilometrejä joukkueen takia on kadonnut. Valitettavasti.
gyrano

Poissa Poissa

Vastaus #1266 : 19.10.2009 klo 10:45:10

mitä kävisi jos joukkue vaihtaisi nimensä Peli-Karhuiksi ja pelasisi pelinsä Karhulassa. Kuinka moni lähtisi yhtä usein Kotkasta peleihin ja tulisiko Karhulasta uusia "faneja". Tai jos joukkueen ostaisi joku venäläinen miljonääri ja vaihtaisi joukkueen nimeksi Kotkan Dynamo ja peluuttaisi pelkkiä venäläisiä. Tai jos Anjalankoski olisikin liitetty Kotkaan, olisiko MyPa edustanut sitten sitä "kotkalaista jalkapalloa"?

Ensimmäinen spekulaatio voisi vielä tuoda yleisöä, koska kait Kotka/Kymi vääntö on jo historiaa? Tai no ainakin itse menisin peleihin, vaikka saarelta olenkin lähtöisin. Venäläistä Dynamoa en menisi katsomaan, enkä usko muiden kuin paikallisten venakoiden menevän ja siinä kävisi sitten rakuunat. Viimeinen vaihtoehto ei toisi ensialkuun katsojia, kuten on nähty Mylsän muututtua Kouvolaksi. Vuosien vieriessä ja uusien katsojasukupolvien tultua mukaan voisikin houkutella yleisöä myös Kotkan saarelta asti. Itse en menisi peleihin, vaikka maksaisivat joka kerta minulle tuon pääsylipun hinnan... Kait silloin menisin vaikka mieluummin Koren tai Karpon peleihin yleisöksi! Yläkymi on kuitenkin yläkymiä (ainakin niin kauan kuin itse elän).
naula

Paikalla Paikalla

Vastaus #1267 : 19.10.2009 klo 12:13:58

Paskanmarjat sanon minä.

No joo, ehkä hieman hätäisesti julistin kaikkien kannattavan seuraa (KTP/KooTeePee), mutta ainakin verrattuna muihin paikkakuntiin uskaltaisin väittää, että Kotkassa seura merkitsee enemmän kuin monilla muilla paikkakunnilla. Kai täälläkin olisi muuten joku Kotka United perustettu jo aikoja sitten.

Kun KTP nappasi liigapaikan ja siitä tuli Kotkan TP, niin samat naamat istuivat katsomossa ja uusia tuli sekaan. Nimenmuutos ei ketään karkoittanut katsomosta. Kotkan TP sitten meni ja kaupungin lippulaivaksi tuli FC KooTeePee. Pelaajat menivät sitten sinne, kuten myös katsojat. Kyseinen kakkosen kausi keräsi samanlaiset katsojamäärät, kuin edellinen liigakausi. KooTeePee sitten keräsi ensimmäisinä kausinaan liigassa upeita katsojamääriä ja kukaan ei valittanut. Edes näiden foorumeiden suurimmat KTP fanit eivät valittaneet ja istuivat liigapeleissä.

Tuulipuvuille KTP = KooTeePee, "sama seura". Ja Kotkan TP:n kanssa sama juttu, vaikka monet vähän vieroksuivat uutta nimeä ja "brändiä". Ja KooTeePeehän oli KTP ry:n virallinen edustusjoukkue kausilla 2001 ja 2002.
dolphin

Poissa Poissa

Vastaus #1268 : 21.10.2009 klo 15:42:43

paikalliskilpailijoiden eroista tarinaa ankkurin sivuilla

http://www.kaupunkilehtiankkuri.fi/Urheilu/?news_id=2462

Topozero

Poissa Poissa

Vastaus #1269 : 21.10.2009 klo 17:07:39

paikalliskilpailijoiden eroista tarinaa ankkurin sivuilla

http://www.kaupunkilehtiankkuri.fi/Urheilu/?news_id=2462

KTP:n puolelta haastateltu Seppoa ja Vokaaleista Gumerusta. Onko vokaalien pj:stä kuullut huhut kuitenkin totta että lähtee muualle duunii tai joku muu kuvio?
Topozero

Poissa Poissa

Vastaus #1270 : 31.10.2009 klo 20:05:52

Mielenkiintoinen kommentti tuolta JJK:n joukkuekeskustelusta.
Onko Kotkan neovottelutilanteesta mitään tietoa?

Omat veikkaukseni JJK:n päävalmentajaksi.

1) Kai Nyyssönen

Se todennäköisin vaihtoehto. Hinta on JJK:n kukkarolle sopiva ja Kaitsu uhkuu näytönhalua. Lisäksi seurajohto haluaa Prihan jälkeen vähän rennomman kaverin puikkoihin ja Kaitsun puheet hyökkäävästä joga bonitosta ovat pehmentäneet Vesalaisen pään.

2)Janne Hyppönen

Kotkassa meni hyvin ja siirtyminen Mypsin kakkoskoutsiksi tuntui oikealle siirrolle. Joutui/pääsi kuitenkin Mäkelän potkujen jälkeen päävalmentajaksi ja sai lopulta itsekin kenkää. Nyt olisi aika astua taas näyttämölle ja JJK voisi tarjota Jannelle mielenkiintoisen vaihtoehdon. Tunnettu juniorien kehittämisestä ja niitähän JJK:lla riittää. Varmaankin kalliimpi kuin Nyyssönen, jääkö kiinni rahasta?

3) Jari Pyykölä

Musta hevonen. Parjattu, aliarvostettu ja tuomittu. Tekee varmasti kaikkensa saadakseen vielä yhden näytönpaikan liigassa, joten hintalappu ei päätä huimaa. Ristiriitainen persoona. Sen takia smooth talk -Vesalainen ei välttämättä osaa tarrautua tähän oljenkorteen.
Seitan

Poissa Poissa

Vastaus #1271 : 02.11.2009 klo 11:53:12

Onko Kotkan neovottelutilanteesta mitään tietoa?
http://www.fckooteepee.fi/?page=uutiset&news_id=1231
Lainaus
Uuden päävalmentajan haku, ainakin Janne Hyppösen nimi on julkisuudessa mainittu ?

Seuraan on ollut yhteydessä useampikin valmentaja mutta itse haluaisin nähdä Janne Hyppösen seuran valmentajana ja tulen tekemään kaiken sen eteen, että
Janne saataisiin FC KooTeePee:n päävalmentajaksi.
meisseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotkan jalkapallo

Vastaus #1272 : 02.11.2009 klo 13:50:13

Näin tällä kaudella 4-5 Kakkosen peliä, tuskin Kolmosen pelejä tulee ainakaan enempää nähtyä varsinkin kun "kotipelejä" ei ole enää Helsingin suunnalla tarjolla... Kumppaneista en tiedä.

Olen samaa mieltä että kyllä epäilemättä suurin osa käy katsomassa pelejä oli joukkueen nimi mikä tahansa. Olisi hauska nähdä mitä kävisi jos joukkue vaihtaisi nimensä Peli-Karhuiksi ja pelasisi pelinsä Karhulassa. Kuinka moni lähtisi yhtä usein Kotkasta peleihin ja tulisiko Karhulasta uusia "faneja". Tai jos joukkueen ostaisi joku venäläinen miljonääri ja vaihtaisi joukkueen nimeksi Kotkan Dynamo ja peluuttaisi pelkkiä venäläisiä. Tai jos Anjalankoski olisikin liitetty Kotkaan, olisiko MyPa edustanut sitten sitä "kotkalaista jalkapalloa"?

Uskon että jalkapallojoukkueet ympäri koko Suomen kaipaavat ihmisiä jotka menevät katsomaan "oman joukkueen" pelejä. Se on ainoa tie jalkapallon suosion nostamiseksi pitkällä tähtäimellä. Näkihän sen että Klubikaan ei mestaruudesta huolimatta houkutellut kovin paljoa katsojia katsomaan "helsinkiläistä jalkapalloa". Samaan aikaan HIFK ja Jokerit vetävät hallit täyteen. Tosin he eivät tee sitä vetoamalla ihmisiin jotka ovat kiinnostuneita "helsinkiläisestä jääkiekosta".

Itse olen monet kerrat sanonut että FC KooTeePee:ssä tiedetään millä minut saa takaisin katsomoon. Olen kyseisen joukkueen pelejä nähnyt kotona ja vieraissa ja en sitä häpeä. Mutta en koe että olen itse takkia kääntänyt, sen teki seura joka ilmoitti ettei ole eikä halua olla se joukkue jota olen pienestä asti kannattanut. Ei minun siinä vaiheessa tarvitse tehdä mitään valintoja. Toki jos Kotkassa olisin ja Vokaaleilla olisi peli niin saattaisin käydä katsomassa sitä "kotkalaista jalkapalloa" mutta tunneside joka saa matkustamaan satoja kilometrejä joukkueen takia on kadonnut. Valitettavasti.

seura joka ilmoitti ettei ole eikä halua olla se joukkue jota olen pienestä asti kannattanut? Itse en olekkaan kuullut? Missä vaiheessa tämän ovat ilmoittaneet?
BlueSky

Poissa Poissa

Vastaus #1273 : 04.11.2009 klo 11:14:28

http://www.fckooteepee.fi/

4.11.2009

FC KooTeePee julkistaa tänään keskiviikkona ensi kauden päävalmentajansa.

Asiasta informoidaan lisää lehdistötilaisuuden jälkeen.

Eli todennäköisesti Hyppösen päätöksistä riippuen Hyppönen tai Gummerus. Joku muu nimi olisi yllätys.
dolphin

Poissa Poissa

Vastaus #1274 : 04.11.2009 klo 13:00:47

Hyppönen ykkösenä ja Jaltse apuna

Sivuja: 1 ... 50 [51] 52 ... 56

Siirry: