FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.10.2025 klo 20:41:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 14

Kirjoittaja Aihe: FC OPA 2007  (Luettu 35827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El-Guerrouj

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 11.05.2007 klo 12:19:04

Loppuu se kitinä.. saitta pataan ja that's it!!  Keltainen Punainen Keltapuna

vaihteeks kemiläiseltä porukalta.. monta ulosajoa tällä kertaa!?
Littbarski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #151 : 11.05.2007 klo 12:51:16

vaihteeks kemiläiseltä porukalta.. monta ulosajoa tällä kertaa!?

Otteluraportin mukaan ei OPA:lle edes yhtään varoitusta.
Ressu

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 11.05.2007 klo 12:51:25

Nari,nari ! Kenttä oli molemmille samanlainen ja maalit yhtä isoja ;-))))))
Miklu

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 11.05.2007 klo 22:37:36

Sunnuntaina Suomen Cupin 4 kierros. FC OPA-VIFK Castrenissa klo.15.45 alkaen!
Miklu

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 11.05.2007 klo 22:44:10

Eikö tuo 2-1 ole melko yleinen juuri jalkapallo-otteluissa? Kenttä näyttää paremmalta kuin monet muut, ja kyllä oululaiset nuoret ovat vielä tottuneet märällä hiekalla pelaamaan. Tuskin Senegalin maajoukkuekaan aina huippunurmella on treenannut, vai?

Millonkohan juniorit ovat viimeksi joutuneet pelamaan Oulussa hiekalla? Oulusta löytyy kuitenkin monia tekonurmikenttiä ja useita nurmikenttiä niin taitaa olla harjoitus-/pelikerrat melko vähissä!!Ja kyllähän tuo Karihaaran hiekkakenttä näytti kuvista päätellen semmoiselta missä ei olisi ikinä saanut jalkapalloa pelata,vettä näkyy enemmän kentällä mitä hiekkaa!!Noh Addick mainitseppas yksi huonompi kenttä mitä tuo Karihaara oli ja kuva siitä olisi tietenkin hyvä, siis missä pelataan kolmosdivaria tai ylempää sarjaa...

Väisäsen Kalle nähty Opan treeneissä. Miksiköhän Kalle valitsee seurakseen FC Opan eikä esim. Tervareita, Tarmoa tai OLS Akatemiaa?
« Viimeksi muokattu: 11.05.2007 klo 22:46:45 kirjoittanut Miklu »
Leyton Orient

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LO, SGE

Vastaus #155 : 11.05.2007 klo 23:59:40

OPAlla on kuulema miljoonabudjetti, liekö siksi näin valitsi?  Ylos
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #156 : 12.05.2007 klo 01:00:58

BLAA BLAA, PELAAN MUUTEN OPA:ssa. OPA HAKKAA KAIKKI!

Kerroppa mulle yks näistä Opan pelaajista, joka ei ole junnuna pelannut Oulussa hiekalla. Minun ikäisiäni tai nuorempia on porukasta käsitykseni mukaan 4 kaveria ja minun junnuaikoinani E-D -junnuissa Oulussa oli yksi hiekkatekonurmi ja Castrenissa oli nurmi. Näin ne ajat muuttuu ja maailmassa kehitys kehittyy.

Huonompi kenttä nähtiin Seinäjoella C-junnujen pelissä, kun tekonurmen sijasta pelattiin pikkupakkasessa lumen peittämällä kentällä, jossa rajoja ei oikein näkynyt ja pelien edetessä kenttä muuttui kunnon velliksi. Yöllä sitten pakkanen kovetti kentän ja aamun ensimmäisessä pelattiin melkoisella asvaltilla, joka taasen muuttui auringonpaisteessa mutavelliksi. Kuvia en saanut, mutta tällaisilla kentillä pelataan melko usein. Itse pelaan enemmin märällä, kuin jäätyneellä hiekkakentällä. Huomattavasti ystävällisempi jaloille ja myös taklaaminen onnistuu paremmin.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 klo 01:04:13 kirjoittanut Addick »
Miklu

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 12.05.2007 klo 17:04:50

Kerroppa mulle yks näistä Opan pelaajista, joka ei ole junnuna pelannut Oulussa hiekalla. Minun ikäisiäni tai nuorempia on porukasta käsitykseni mukaan 4 kaveria ja minun junnuaikoinani E-D -junnuissa Oulussa oli yksi hiekkatekonurmi ja Castrenissa oli nurmi. Näin ne ajat muuttuu ja maailmassa kehitys kehittyy.

Huonompi kenttä nähtiin Seinäjoella C-junnujen pelissä, kun tekonurmen sijasta pelattiin pikkupakkasessa lumen peittämällä kentällä, jossa rajoja ei oikein näkynyt ja pelien edetessä kenttä muuttui kunnon velliksi. Yöllä sitten pakkanen kovetti kentän ja aamun ensimmäisessä pelattiin melkoisella asvaltilla, joka taasen muuttui auringonpaisteessa mutavelliksi. Kuvia en saanut, mutta tällaisilla kentillä pelataan melko usein. Itse pelaan enemmin märällä, kuin jäätyneellä hiekkakentällä. Huomattavasti ystävällisempi jaloille ja myös taklaaminen onnistuu paremmin.

Olen käynyt jo tämän Opa pelaamisasiani läpi enkä jaksa käydä enää uudestaan joten apina ota ensin faktoja selville ennenkuin tuut mussuttamaan. Ovat varmasti Opan pelaajat joskus nuoruudessaan treenanneet/pelanneet hiekalla paljonkin, mutta eivät ole tottuneet pelaamaan hiekalla, kun eivät ole joutuneet harjoittelemaan hiekalla vuosiin,tätä pointtia tarkoitin. Hei puhe oli miesten sarjoista kolmonen tai sitä ylempisarja?Oliko kysymyksessäni jotaki epäselvää vai miksi et tajunnut sitä? C junnu peleillä on kuule ero kuin yöllä ja päivällä verrattuna kolmosdivariin tai kolmosta ylempiin sarjoihin!
« Viimeksi muokattu: 12.05.2007 klo 17:07:36 kirjoittanut Miklu »
Leyton Orient

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LO, SGE

Vastaus #158 : 12.05.2007 klo 19:56:50

Miksi käyt Miklu aina kuumana?  ???
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 12.05.2007 klo 20:10:58

BLAA BLAA, I just can't stop talking this fucking shit. I must be the most fucking stupid asshole of this forum.

Minä en puhunut Kolmosen kentistä, sinä otit sen asian esille. En ole nähnyt Kolmosta pelattavan tuollaisella kentällä ennen, mutta enpä ole hirveästi Kolmosta seurannutkaan.

C-junnujen ja Kolmosen peleissä on eroja, ainakin sen verran, että hävityn pelin jälkeen pelaajat ymmärtävät, että peli hävittiin sen takia, että tehtiin vähemmän maaleja. Ei sen takia, että kentällä oli vettä. Toisaalta, joissakin joukkueissa myös Kolmosessa pelaajat ymmärtävät tällaisia asioita.  :o

E: Faktoista puhuessa kannattaa muistaa, että harvemmin apina on kirjoittanut yli tuhatta asiapitoista foorumviestiä. Minä olen.  >:( :D
Ashley

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 12.05.2007 klo 21:40:31

Faktoista puhuessa kannattaa muistaa, että harvemmin apina on kirjoittanut yli tuhatta asiapitoista foorumviestiä. Minä olen.  >:( :D

Tuosta asiapitoisuudesta voidaan kyllä sinun kohdalla olla aika montaa mieltä.
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 12.05.2007 klo 22:37:16

Tuosta asiapitoisuudesta voidaan kyllä sinun kohdalla olla aika montaa mieltä.

Niinpä, kirjoitanhan minä usein yli yksirivisiä vastauksia. :(
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena

Vastaus #162 : 13.05.2007 klo 13:25:16

Jussi Pikkarainen liittynyt OPA:n riveihin palattuaan Kosovosta ja on mukana jo tänään.

FC OPa
helgema

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nufc, Oulun jengit

Vastaus #163 : 13.05.2007 klo 18:04:06

Kuulemma Opa voittanut VIFK:n 2-1!! Ylos Ylos Maalintekijöistä yms. ei tietoa.. Odotetaan kotisivun raporttia! Hieno homma kuitenkin!
Sakallio

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 13.05.2007 klo 18:21:27

1-0 Pape Thiam noin 12 minsan pelin jälkeen. 2-0 sama mies reilun parinkymmenen minuutin jälkeen. VIFK kavensi rankkarista 2-1 heti OPA:n siirryttyä 2-0 johtoon.

Jobinpostia OPA:lle sen verran, että Papa Njiang loukkaantui ja ontui jalkaansa pahannäköisesti. Millainen huili tulossa.

Jatkopaikka hieno homma. Muut saavat tehdä syväanalyysin. Muutama video ja kuva luvassa illan aikana.
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta

Vastaus #165 : 13.05.2007 klo 21:03:19

OPAlle  Ylos vaikken voittanutkaan polkupyörää  :( Rantaruottalaisten kyykytys lämmittää aina mieltä  :)
Addick

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 13.05.2007 klo 21:27:42

Onnittelisin, mutta en voi, koska naapurikateus on vallannut mieleni ja toisena syynä löytyy se, että olen apina.  :D Ylos
Oksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Everton!

Vastaus #167 : 14.05.2007 klo 09:31:31

OPAlle  Ylos vaikken voittanutkaan polkupyörää  :( Rantaruottalaisten kyykytys lämmittää aina mieltä  :)

Kyllä se on aina hienoa kun rantaruotsalaiset voitetaan  8) Ylos Tuoppi
Sakallio

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 14.05.2007 klo 11:39:11

Luvatut kuvat ja videot
Fanigirl95

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 18.05.2007 klo 12:58:06

Opa avannu myös netti-tv:n.  ::) :D
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.

Vastaus #170 : 18.05.2007 klo 13:07:20

Opa avannu myös netti-tv:n.  ::) :D

Ylos

http://fcopa.fi/videot/
« Viimeksi muokattu: 18.05.2007 klo 13:13:47 kirjoittanut Kolomen Kopeekan Keegan »
Sakallio

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 21.05.2007 klo 17:10:10

Suomen Cupin viidennellä kierroksella vastaan otteluparin GBK/2 - KPV voittaja. Ottelu pelataan Kokkolassa.
Tifu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #172 : 21.05.2007 klo 20:20:02

Suomen Cupin viidennellä kierroksella vastaan otteluparin GBK/2 - KPV voittaja. Ottelu pelataan Kokkolassa.

Jos KPV voittaa ottelun, peli pelataan Oulussa, koska on Fc OPA on alempisarjalainen.
Sakallio

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 24.05.2007 klo 21:55:52

KPV vastaan cupissa, joka voitti selvästi GBK:n kakkosjengin. Sivuilla pohdittiin jossain vaiheessa, että pelin takia jouduttaisiin siirtämään Tervarit-OPa-peliä.

Lainaus
Mahdollinen KPV -ottelu tulee aiheuttamaan pelikalenteriin muutoksia, sillä 10. kesäkuuta liiton sarjalaisten päivämääränä on järkähtämätön. Tämä tarkoittaisi sitä, että 9. kesäkuuta ohjelmassa oleva paikalliskamppailu Tervarit - FC OPA pitäisi siirtää toiseen ajankohtaan.
LeeDixon

Paikalla Paikalla

Vastaus #174 : 27.05.2007 klo 15:20:49

Missä viipyy raportit tappiollisista peleistä ja viimeisimmästä sikailusta?

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 14

Siirry: