FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.01.2026 klo 06:25:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 31

Kirjoittaja Aihe: JIPPO 2009  (Luettu 73271 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
H-H Pyykkölä

Poissa Poissa

Vastaus #125 : 08.02.2009 klo 17:41:43

Itse olen helsingistä ja olen katsonut monta Kontun peliä. Kyllä Lehtoselle ainakin peliminuutteja kertyi kauden aikana enemmän kun mitä tilastonne näyttää, ja hyvin hän pelasikin nuoresta iästään riippumatta. Kyseisellä kontun sivulla näyttää olevan monen muunkin pelaajan tilastoja vääristetty melko paljon. Kontun toiminnan kyllä tiedän, heillä ei muita peluuteta kuin "pelaajavalmentaja" Marko Tukiaisen (39v.) omia pelikavereita vuosien varrelta :). Itse olisin Lehtoselle ja esimerkiksi laituri Joris Parkinsille antanut täydet 90min niin kontu olisi voinut säilyäkkin 2.divarissa. Valitettavasti Tukiainen pisti itsensä ja ystävänsä kentälle lahjakkaiden nuorien sijasta, näin kontu hävisi peli peliltä ja tippui sitten 3.div ja aivan aiheesta.

Tosin Puistolan Urheilijoihin Lehtonen meni lainaksi kauden lopussa 5 peliksi, vahvistamaan joukkueen säilymisen 3.divarissa. Tehot: 4+2.
Turhasta hankinnastakaan ei voi puhua koska tekihän Lehtonen jo 17-vuotiaana debyytin 2.divarissa 2007 PuiUn kanssa, ja pääsi silloinkin maalin makuun (MiKi) Mikkelin kissoja vastaan.
Lisäksi hänellä on HJK:n juniori tausta, johon mahtuu mukaan Nike premier cupin 2004 suomen lopputunauksen voitto.

Toivon ja uskonkin että JIPPO sai hyvän hyökkääjä vahvistuksen kaudelle 2009 ja maaleja tullaan varmasti näkemään Lehtoselta sekä myös Pepe Rönkköltä. Ylos
sopraano

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 08.02.2009 klo 18:29:56

Moi Lehtonen :)
jossu

Poissa Poissa

Vastaus #127 : 08.02.2009 klo 20:25:51

Puolustuksen ehdoton lukko olisi kyllä Kinnaslampi!, kun hänet nyt vaan saataisiin joukkueeseen ;)
FT10

Poissa Poissa

Vastaus #128 : 08.02.2009 klo 20:44:48

Vartiainen on ensi kaudella ehdoton lukko, ainakin gigglinin ovella ;)
pihlajankukka

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 08.02.2009 klo 20:49:36

Puolustuksen ehdoton lukko olisi kyllä Kinnaslampi!, kun hänet nyt vaan saataisiin joukkueeseen ;)

Moro Kinnaslampi Ylos
natiainen

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 08.02.2009 klo 21:10:17

Lehtinen ei kuuleman mukaan missään nimessä divaritasoa. Katotaan nyt kuitenkin, jos kaveri vaikka yllättäis...
Ylämaan Nauta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: <3

Vastaus #131 : 08.02.2009 klo 21:25:48

Lehtinen ei kuuleman mukaan missään nimessä divaritasoa. Katotaan nyt kuitenkin, jos kaveri vaikka yllättäis...

Mikä vitun Lehtinen ??? 
Blackmans

Poissa Poissa

Vastaus #132 : 08.02.2009 klo 21:45:01

Victor on paras jippo viime vuosi. Tehä monta maali tämäm vuosi. Millon tulla jippo pelaa?
aston

Poissa Poissa

Vastaus #133 : 08.02.2009 klo 22:18:24

Kuka tunnustaa nää kaikki kakkosnikit? Vai onko Jipon pelaajilla saunailta ja hakamussuttelut on sallittu ;)
Evian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Läpärit

Vastaus #134 : 09.02.2009 klo 09:50:36

Tainnu korkki narahtaa jollai pahemman kerran  :D
natiainen

Poissa Poissa

Vastaus #135 : 09.02.2009 klo 10:08:43

Mussuta vaan nauta, jos yks kirjain menee väärin.
Ylämaan Nauta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: <3

Vastaus #136 : 09.02.2009 klo 11:14:45

Mussuta vaan nauta, jos yks kirjain menee väärin.

En. Mutta ei taida olla väliä, että onko Lehtonen vai Lehtinen. No ens vuonna nähtäneen vahvistamassa Riveriä.  :D
hannibal

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 09.02.2009 klo 11:17:34

Minua oikeasti huolestuttaa tuo jipon hyökkäystilanne. tällä hetkellä on vain rönköt ja en ole varma onko he kuitenkaan sen tason jätkiä ketkä pitää jippoa pinnalla kovilla maaleilla. Toivottavasti jipolla olisi jotain hyviä testimiehiä kotkassa ensi vklna. kyllä minä toivon että ainakin 1 huipun ja 1 hyvän hyökkäyspään pelaajaa joukkueeseen. voi olla lupaava kaveri tämä kontusta tullut mutta epäilen hänen taitojaan kykyjään. no toivottavasti olen väärässä. keskikentästäkin olen hiukan huolissani.
pihlajankukka

Poissa Poissa

Vastaus #138 : 09.02.2009 klo 11:32:35

Jippo aloittaa harjoituspelinsä tosiaan ensi viikonloppuna Kotkassa.

Tiedossa olevat harjoituspelit:
14.2 FC KooTeePee - Jippo
21.1 PK-37 - Jippo
pantse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Susirajan sissit ja Juha Mieto

Vastaus #139 : 09.02.2009 klo 11:53:53

Eiköhän tuohon vähän joka osa-alueelle kaivattaisi vahvistusta tai levennystä ehkä nyt maalivahtiosasto lukuunottamatta. Tämä olettamuksella, että Mikolta on laitettu ruohonleikkuri lukkojen taakse ja urheiluteippiä ostettu heinähäkillinen  Ylos

Puolustuksessa nyt on eniten sellaisia kavereita, joilta voidaan odottaa ykkösen tasolla hyviä otteita. Pystyykö Korpela sitten ottamaan sen ruudun minkä Diego jätti sekä henkisessä että pelillisessä roolissa. Aika näyttää.

Etenkin sitten jos Tinke lähtee keskikentältä kaivattaisiin sinne vahvistuksia. Muutenkin ainakin ringin leventäjiä.

Ja ne hyökkääjät. Pepelle kaveriksi semmonen jätkä joka tarjoilee ja tekee itse 6-7 maalia niin kai se siitä.

Joka tapauksessa kympin kysymys lienee: kuka täyttää Diegon saappaat johtajana?
hannibal

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 09.02.2009 klo 12:15:36

Simo rönkköä voisi kokeilla keskikentän keskellä kuten hän jo viime kaudella joissain peleissä pelasi. Simo on ihan kohtuu älykäs pelaaja kuka omistaa kohtuu taidot ja hyvän itseluottamuksen niin kyllä minä ajaisin häntä pelintekijäksi jippoon. p.rönkköhän teki viime kaudella enemmän maaleja linkkinä kuin kärkenä (tai niin minä ainakin muistan) uskon että hänellä on enemmän annettavaa linkkinä. Sen lisäksi vähintään 2 kärkipelaajaa ja vasemmalle laidalle liukaslinkki niin sitten voisi tulla jotain minun näkemykseni mukaan. en laske timo tahvanaista enää jipon pelaajaksi. koska luulisi fc lahden olevan etusijalla.

mites tero tahvainainen jatkaako hän ja haris jussi? siinä olisi potentiaalisia kärkihyökkääjiä ja entäs tuo matti määttänen? onko heistä mitään tietoa vai pelaako nämäkin omankylän pojat ensi kaudella riverballissa? ei oo muuten enää jipossa hirveästi oman kylän poikia kuten oli muutama vuosi sitten. no toivottavasti nyt noista omista junnuista 91 ikäluokasta nousisi aloitukseen miehiä. 
Sitruuna

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 09.02.2009 klo 13:55:42

en laske timo tahvanaista enää jipon pelaajaksi. koska luulisi fc lahden olevan etusijalla.

Justiin pukkas uutista ettei saanut sopparia Lahteen ja jatkaa Joensuussa.
Erämies

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 09.02.2009 klo 14:14:57

09.02.09 klo 13:29  Tahvanainen jää Jippoon
 FC Lahden mukana puolitoista viikkoa harjoitellut ja pelannut Timo Tahvanainen jatkaa Ykkösen Jipossa. Uusi Lahti Cupia voittamassa olleella vasurilla on vuoden voimassa oleva pelaajasopimus joensuulaisseuran kanssa.

Tämmöistä siis juttua löytyy lahden sivuilla. Erinomainen uutinen JIPOLLE  Ylos
Kyllähän tinke varmasti ois ollut hyvinkin käyttökelpoinen mies liigassakin, mutta JIPON kannalta ainaskin parempi näin. Ja kyllähän tinke kerkee liigaan mennä ens kesän jälkeenkin. Hyvältä vaikuttaa lumetkin jo sulavat ja kevät on selvästi tuloillaan  8) loistava päivä  Ylos

Karjalan kierosilmä

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 09.02.2009 klo 14:19:21

Justiin pukkas uutista ettei saanut sopparia Lahteen ja jatkaa Joensuussa.

Harmi Tinkelle, hyvä uutinen Jipolle. Toivon ja uskon, että motivaatiota ykkösdivariin löytyy.

mites tero tahvainainen jatkaako hän ja haris jussi? siinä olisi potentiaalisia kärkihyökkääjiä ja entäs tuo matti määttänen? onko heistä mitään tietoa vai pelaako nämäkin omankylän pojat ensi kaudella riverballissa? ei oo muuten enää jipossa hirveästi oman kylän poikia kuten oli muutama vuosi sitten. no toivottavasti nyt noista omista junnuista 91 ikäluokasta nousisi aloitukseen miehiä. 

Pide Tahvanainen taitaa olla aiempien kesien loukkaantumisten jäljiltä menneen talven lumia. Haris-Jussista ei kuulu mitään ja yksi Määttänen on mennyt Riveriin. Muutamat hyvät oman kylän pojat (DallaValle, Mononen, Immo, Sasa jne.) ovat menneet oman etunsa nimissä kokeilemaan rajojaan muille maille vierahille, ja hyvä niin. Saas tosiaan nähdä milloin omia junnuja taas nousee...toivotaan,toivotaan... ::) Ylos
pihlajankukka

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 09.02.2009 klo 14:24:49

Ähäkutti Lahdella. Täällä Joensuussa millään banaaneilla eletä >:( Tahvanainen oli siis itse kieltäytynyt sopimuksesta.

Alkaa tosiaan vaikuttaa hyvältä. Vielä kärkeen ja keskikentälle mahdolliset vahvistukset niin runko alkaa olla kasassa.

Petteri Rönkön maalintekotaitoja ei mielestäni kannata hassata laidalla, kun mies on kuitenkin paukuttanut maaleja enemmän kuin hyvällä prosentilla pelaamissaan joukkueissa. Parhaitan Jipon peli saattaisi toimia viime kauden viimeisen pelin kaltaisella taktiikalla, jossa P. Rönkkö ja Tinke Tahvaneinen pelasivat laitahyökkääjinä. Siihen vielä piikkiin, joku kelpo vahvistus niin hyökkäyskin alkaa näyttämään hyvällä. Tero Tahvanainen olisi kyllä hyvä pelaaja tuolle paikalle, mutta missä mies lymyilee. Harisen Jussikin nyt vaan kuntoo ja mukaan joukkueeseen niin rinkiin tulisi leveyttä ja lisää kokeneita pelaajia.

Niin se vain näkyy kevät koittavan melkein voin jo haistaa Keskuskentän vihreän veran tuoksun :) Ylos
Rauno Vekkilä

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 09.02.2009 klo 14:33:07

Kuulin Jipon toimistolta, että Pide Tahvanainen olisi sittenkin jatkamassa Jipon paidassa ja Immo on melko varmasti saman seuran mies tulevana kesänä.
doppelgänger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter

Vastaus #146 : 09.02.2009 klo 15:41:23

Tahvanaisen jatkolle hirmuisen häränkullin kokoinen Ylos
natiainen

Poissa Poissa

Vastaus #147 : 09.02.2009 klo 18:38:37

Kuulin Jipon toimistolta, että Pide Tahvanainen olisi sittenkin jatkamassa Jipon paidassa ja Immo on melko varmasti saman seuran mies tulevana kesänä.

Kerro lisää huhuja Vekkilä! Onko muuten Jipon toimisto kauppakatu 35:ssä?
hannibal

Poissa Poissa

Vastaus #148 : 09.02.2009 klo 20:00:41

joo olin väärässä. aika hieno juttu koko joensuun jalkapalloilulle. Uskon että jos jippo onnistuu hommaamaan hyviä jätkiä nyt tohon kärkeen, tinke ja p.rökkö laidoilla ja s.rönkkö pelaa elämänsä kauden keskikentänkeskellä niin voidaan jo puhua 1 jopa kärkipään ryhmästä. korpelahan ottaa kuninkaan paikan jipon puolustuksessa. Eli hyvälle näyttää. jännittää vkln ottelu että olisiko siellä jo kovia testimiehiä.
natiainen

Poissa Poissa

Vastaus #149 : 09.02.2009 klo 20:06:50

Onnea Sasa! Kahden vuoden soppari MIFK:n kanssa.

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 ... 31

Siirry: