sto
Poissa
|
 |
Vastaus #225 : 06.03.2009 klo 09:35:49 |
|
Fiilikset on kyllä tämän uutisen suhteen korkealla!
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #226 : 06.03.2009 klo 09:46:27 |
|
Fiilikset on kyllä tämän uutisen suhteen korkealla!
Joo,... Täytyy ihan hurrata Jipon puolesta ja toisaalta ihmetellä JJK:n tyhmyyttä, kun Immo ei liigaan kelvannut.
|
|
|
|
|
hevosmies
Poissa
|
 |
Vastaus #227 : 06.03.2009 klo 10:00:05 |
|
Liian....pieni!
|
|
|
|
|
Pilkkimies
Poissa
|
 |
Vastaus #228 : 06.03.2009 klo 10:01:37 |
|
Joo,...
Täytyy ihan hurrata Jipon puolesta ja toisaalta ihmetellä JJK:n tyhmyyttä, kun Immo ei liigaan kelvannut.
Itse kyllä kuulin melko varmasta tietolähteestä että olisi kelvannut, mutta Prihan saldo oli ummessa. 
|
|
|
|
|
hevosmies
Poissa
|
 |
Vastaus #229 : 06.03.2009 klo 10:03:18 |
|
Melko varma ja varma on eri asia.
|
|
|
|
|
pihlajankukka
Poissa
|
 |
Vastaus #230 : 06.03.2009 klo 10:32:40 |
|
Erosen sopimukselle  Huutonaurua seuroille jotka eivät ymmärtäneet kiinnittää Erosta hänen olleessaan testikierroksellaan (KuPS, JJK jne.)
|
|
|
|
|
Ylämaan Nauta
Poissa
Suosikkijoukkue: <3
|
 |
Vastaus #231 : 06.03.2009 klo 10:54:14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Torres_LFC
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, AIK, EIF & ESC-futsal
|
 |
Vastaus #233 : 06.03.2009 klo 18:04:46 |
|
Minkälainen pelaaja tämä Victor Salomon on? On näköjään EIF;ssä näytillä..
|
|
|
|
|
Ylämaan Nauta
Poissa
Suosikkijoukkue: <3
|
 |
Vastaus #234 : 06.03.2009 klo 18:40:36 |
|
Minkälainen pelaaja tämä Victor Salomon on? On näköjään EIF;ssä näytillä..
Osaa juosta ja joskus harvoin jopa syöttää. Ei ainakaan ollut viime vuonna Jipossa mikään vahvistus. Pääsi pelaamaan Jipon hyökkäyskaluston kapeuden takia ja kun oli valmentajan ns löytö. Peleissä oli laiska tekemään joukkueen eteen töitä ja ainakin joka pelissä vähintään 5 kertaa paitsiossa. Vaikka kaveri on pitkä niin pääpalloissa todella huono. Jos jotain positiivista etsitään niin loppukaudesta oppi suojaamaan palloa ja jopa syöttämään muille.Taisipa jopa tehdä maalinkin. Joku muu varmaan voi antaa vielä tarkempaa analyysia kaverista.
|
|
|
|
|
Miguel Munoz
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
 |
Vastaus #235 : 08.03.2009 klo 11:10:21 |
|
Taisipa jopa tehdä maalinkin. Joku muu varmaan voi antaa vielä tarkempaa analyysia kaverista.
Eipä tuohon nyt juuri mtn voi lisätä!
|
|
|
|
|
Erämies
Poissa
|
 |
Vastaus #236 : 11.03.2009 klo 11:33:14 |
|
Rustasin tuonne ykkösen kausiennakkoon Jipon osalta. Että löytyy täältä jos kiinnostaa. http://futisforum2.org/index.php?topic=69341.0 Sarjan aluun 1,5 kk kuukautta hyvältä näyttää varsinkin tuon Immon tulon myötä. Hyvä jalkapallokesä tulossa Joensuuhun. Joukkueesta löytyy potentiaalia vaikka mihin!
|
|
|
|
|
Lortto
Poissa
|
 |
Vastaus #237 : 11.03.2009 klo 12:02:52 |
|
Rustasin tuonne ykkösen kausiennakkoon Jipon osalta. Että löytyy täältä jos kiinnostaa. http://futisforum2.org/index.php?topic=69341.0 Sarjan aluun 1,5 kk kuukautta hyvältä näyttää varsinkin tuon Immon tulon myötä. Hyvä jalkapallokesä tulossa Joensuuhun. Joukkueesta löytyy potentiaalia vaikka mihin! Ihan hyvä ennakko :peukku: Avauksen taso on korkeaa ykkösen tasoa ja pitää toivoa, että loukkaantumisia ei tule. Jotenkin näiltä on vältytty aika hyvin ja varmasti Markin valmennusmetodeilla on oma osansa pelaajien ehjänä pysymisessä. Junnuista minuutteja tulevalla kaudella saavat varmasti Laatikainen, Pennanen ja Fabrice. En ihmettelisi jos esimerkiksi 92-syntynyt Sjöblomkin saisi jonkun minuutin loppukaudesta jos kehittyy tuota vauhtia kuin tämä talvi on osoittanut.
|
|
|
|
|
Inkvisiittori
Poissa
|
 |
Vastaus #238 : 11.03.2009 klo 15:34:23 |
|
Hyvä ennakko. Itse en kuitenkaan vielä tässä vaiheessa antaisi noin ruusuista kuvaa Jipon tilanteesta. Puolustus ja keskikenttä ovat loistavia, mutta vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että loukkaantumisilta vältytään. Hyökkäys on mielestäni kysymysmerkki. Rönkön Pepe on kova tekijä. Silti hän ei itse pysty luomaan tilanteita juuri ollenkaan, vaan hänet tunnetaan ennemmin oikeassa paikassa oikeaan aikaan olevan kliinisenä viimeistelijänä. Erkki Laakkosta en valitettavasti voi laskea ykkösen (hyvä että kakkosen) tason peluriksi. Tämä Lehtonen on taas täysi kysymysmerkki ja olisi riski laskea liian paljon nuoren kokemattoman kaverin varaan. Mielestäni Jippo voi alkaa puhua ylemmän keskikastin sijoituksista (tai jopa sijoista 1-3) vasta siinä vaiheessa, kun joukkueeseen on löytynyt lisää 1-2 pätevää hyökkääjää, laadukas lisävaihtoehto keskikentän keskelle (laidat eivät olen ongelma, sillä S. Rönkkö voi tarvittaessa pelata laidassa) sekä mahdollisesti yksi varamies puolustukseen. Lisäksi on totta, että Ikosen tulee pysyä ehjänä. Mutta toivossa on hyvä elää ja joka tapauksessa Jipon tilanne näyttää ihan lupaavalta!
|
|
|
|
|
iLbertoS
Poissa
|
 |
Vastaus #239 : 11.03.2009 klo 20:06:31 |
|
Hyvältä kyllä näyttää JIPPO:n miehistö tällä hetkellä. EP Vartiaisesta sen verran, että kaveri on nuoruusvuosinaan pelannut myös hyökkääjän tontilla. Hänestäkin voidaan puhua kliinisenä viimeistelijänä varsinkin vastustajan vitosen sisällä 
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #240 : 11.03.2009 klo 20:42:48 |
|
Hyvä ennakko. Itse en kuitenkaan vielä tässä vaiheessa antaisi noin ruusuista kuvaa Jipon tilanteesta. Puolustus ja keskikenttä ovat loistavia, mutta vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että loukkaantumisilta vältytään. Hyökkäys on mielestäni kysymysmerkki. Rönkön Pepe on kova tekijä. Silti hän ei itse pysty luomaan tilanteita juuri ollenkaan, vaan hänet tunnetaan ennemmin oikeassa paikassa oikeaan aikaan olevan kliinisenä viimeistelijänä. Erkki Laakkosta en valitettavasti voi laskea ykkösen (hyvä että kakkosen) tason peluriksi. Tämä Lehtonen on taas täysi kysymysmerkki ja olisi riski laskea liian paljon nuoren kokemattoman kaverin varaan. Mielestäni Jippo voi alkaa puhua ylemmän keskikastin sijoituksista (tai jopa sijoista 1-3) vasta siinä vaiheessa, kun joukkueeseen on löytynyt lisää 1-2 pätevää hyökkääjää, laadukas lisävaihtoehto keskikentän keskelle (laidat eivät olen ongelma, sillä S. Rönkkö voi tarvittaessa pelata laidassa) sekä mahdollisesti yksi varamies puolustukseen. Lisäksi on totta, että Ikosen tulee pysyä ehjänä. Mutta toivossa on hyvä elää ja joka tapauksessa Jipon tilanne näyttää ihan lupaavalta!
Minä komppaan varsin pitkälle Inkvisiittäjää. Kärkeen tarvitaan Rönkölle tilantekijä ja/tai syöttelijä. Boksissa Rönkkö on hyvä ja yllättävä. Laakkosesta olen samaa mieltä - jos kehityksessä ei tule suurta harppausta niin puhutaan jämäminuuttien pelaajasta. Puolustuksen loistavuudesta en ole Inklusiittisen kanssa samaa mieltä. En epäile kykyä katkoa ja vartioida, mutta Diegon mukana lähti kyky ottaa pallo alas ja avata peli alakerrasta (plus tehoja yläkerran erikoistilanteisiin). Korpela ei tätä aukkoa paikkaa ja se uusi Kuopion kaveri on arvoitus. Olen kuitenkin varovaisen luottavainen tulevaan kauteen. Toivottavasti tämä ei taas mene ihan vitulleen. Pari vuotta olen manannut täydellistä tuhoa ja menestys on ollut hieno. Nyt kun olen hieman luottavaisempi (luottamus johtuu kyllä suurimmalta osin Mr. D:stä), niin.... Mr D:n ja Immon johdolla hienoon kauteen. Sanon minä.
|
|
|
|
|
Erämies
Poissa
|
 |
Vastaus #241 : 12.03.2009 klo 10:30:05 |
|
Minä komppaan varsin pitkälle Inkvisiittäjää.
Kärkeen tarvitaan Rönkölle tilantekijä ja/tai syöttelijä. Boksissa Rönkkö on hyvä ja yllättävä. Laakkosesta olen samaa mieltä - jos kehityksessä ei tule suurta harppausta niin puhutaan jämäminuuttien pelaajasta.
Puolustuksen loistavuudesta en ole Inklusiittisen kanssa samaa mieltä. En epäile kykyä katkoa ja vartioida, mutta Diegon mukana lähti kyky ottaa pallo alas ja avata peli alakerrasta (plus tehoja yläkerran erikoistilanteisiin). Korpela ei tätä aukkoa paikkaa ja se uusi Kuopion kaveri on arvoitus.
Olen kuitenkin varovaisen luottavainen tulevaan kauteen. Toivottavasti tämä ei taas mene ihan vitulleen. Pari vuotta olen manannut täydellistä tuhoa ja menestys on ollut hieno. Nyt kun olen hieman luottavaisempi (luottamus johtuu kyllä suurimmalta osin Mr. D:stä), niin....
Mr D:n ja Immon johdolla hienoon kauteen. Sanon minä.
Paljon samoja ajatuksia on pyörinyt omassa mielessänikin. Puolustuksen suurin kysymysmerkki kohdistuu nimenomaan pelinavaamiseen, jossa Diegon hyvällä syöttätaidolla oli suuri rooli. Vartiaisella uskon olevan kykyä pelin avaamiseen ja rauhoittamiseen, mutta kesähän sen paremmin näyttää. Uskon Mark kiinnittävän huomiota puolustuksen pelinavaamiseen runsaasti niin eiköhän se saada toimimaan. Hyökkäykseen voisi nimenomaan tulla yläpuolella mainitun kaltainen pelaajatyyppi. Ja varmaankin keväällä onkin tarkoitus testata vielä miehiä. Laakkosesta tarkoitus olikin sanoa että nimenomaan olisi hyviä ominaisuuksia (esim. nopeutta ja voimaa), mutta ainakaan vielä niitä ei ole saatu valjastettua peliin kovin hyödyllisesti. Ei puhuta vielä ykkösdivisioonan avauskokoonpanon tasoisesta kärkimiehestä, mutta toivottavasti kehitystä on tapahtunut ja tapahtuu. Jokatapauksessa hyvä jalkapallokesä on Joensuuhun tulossa, johan tässä kevät nousee rintaan ja futiskiima kasvaa. Toivottavasti JIPPO saa kaiken potentiaalin irti hyvästä nipustaan ja Markin johdolla tähän on hyvä uskoa.
|
|
|
|
|
Eze
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO
|
 |
Vastaus #242 : 12.03.2009 klo 13:00:22 |
|
Minä komppaan varsin pitkälle Inkvisiittäjää.
Kärkeen tarvitaan Rönkölle tilantekijä ja/tai syöttelijä. Boksissa Rönkkö on hyvä ja yllättävä. Laakkosesta olen samaa mieltä - jos kehityksessä ei tule suurta harppausta niin puhutaan jämäminuuttien pelaajasta.
Puolustuksen loistavuudesta en ole Inklusiittisen kanssa samaa mieltä. En epäile kykyä katkoa ja vartioida, mutta Diegon mukana lähti kyky ottaa pallo alas ja avata peli alakerrasta (plus tehoja yläkerran erikoistilanteisiin). Korpela ei tätä aukkoa paikkaa ja se uusi Kuopion kaveri on arvoitus.
Olen kuitenkin varovaisen luottavainen tulevaan kauteen. Toivottavasti tämä ei taas mene ihan vitulleen. Pari vuotta olen manannut täydellistä tuhoa ja menestys on ollut hieno. Nyt kun olen hieman luottavaisempi (luottamus johtuu kyllä suurimmalta osin Mr. D:stä), niin....
Mr D:n ja Immon johdolla hienoon kauteen. Sanon minä.
Korpela tulee olemaan kauden pelaaja! Saletisti! Ja pystyy kyllä korvaamaan kenet vaan. 
|
|
|
|
|
Tsaikku
Poissa
Suosikkijoukkue: Boys on red
|
 |
Vastaus #243 : 12.03.2009 klo 22:10:47 |
|
Rustasin tuonne ykkösen kausiennakkoon Jipon osalta. Että löytyy täältä jos kiinnostaa. http://futisforum2.org/index.php?topic=69341.0 Sarjan aluun 1,5 kk kuukautta hyvältä näyttää varsinkin tuon Immon tulon myötä. Hyvä jalkapallokesä tulossa Joensuuhun. Joukkueesta löytyy potentiaalia vaikka mihin! Hyvä ennakko 
|
|
|
|
|
pihlajankukka
Poissa
|
 |
Vastaus #244 : 12.03.2009 klo 22:50:31 |
|
Jokatapauksessa hyvä jalkapallokesä on Joensuuhun tulossa, johan tässä kevät nousee rintaan ja futiskiima kasvaa. Toivottavasti JIPPO saa kaiken potentiaalin irti hyvästä nipustaan ja Markin johdolla tähän on hyvä uskoa.
Hyvä ennakko  Erämiehen kevätkiimalle ja futishuumalle vielä pakko antaa erikseen  Voi kunpa kaikki olisivat yhtä innokkaita kuin hän!
|
|
|
|
|
Hitti-Litti
Poissa
|
 |
Vastaus #245 : 17.03.2009 klo 10:45:03 |
|
Atalanta ja Jippo lähellä yhteistyösopimusta
Italian pääsarjan Serie A:n huippujoukkue haluaa joensuulaisseuran tiiviiseen yhteyteensä.
Maailman tasokkaimpiin jalkapallosarjoihin kuuluvan Italian Serie A:n bergamolaisseura Atalanta kosiskelee Ykkösessä pelaavaa joensuulaista Jippoa yhteistyöseurakseen.
Atalantan puheenjohtaja Alessandro Ruggeri ja hänen luottomiehenään Jippo-projektia vatävä Sem Moioli saapuivat maanantai-iltana Joensuuhun neuvottelemaan tarkemmin yhteistyöstä ja saamaan lisää tietoa Jipon toiminnasta.
Seurojen neuvottelut etenivät maanantaina hyvässä hengessä ja niitä jatketaan tiistaina.
Lombardialaisseura on erityisen kuuluisa vahvasta juniorituotannostaan ja seuran päätavoitteena on kehittää Jipon junioritoimintaa ja luoda yhteistyöverkosto, jota kautta itäsuomalaisten seurojen nuorilla pelaajilla olisi mahdollisuus päästä pelaamaan ja leireilemään Italiaan.
– Suomi ja Skandinavian maat yleensä ovat paikkoja, joista löytyy hyviä urheilijoita. Olen kuullut paljon hyvää Jipon junioritoiminnasta ja saimme tänne yhteyden Loreno Dalla Vallen kautta, Moioli sanoo.
Moiolin mielestä Liverpoolissa pelaava joensuulaislähtöinen Lauri Dalla Valle on hyvä esimerkki siitä, että huippupelaajia kasvaa myös pienillä paikkakunnilla.
– Hänen nousunsa huipulle herätti meidät. Maailma on nykyään pieni. Meillä on yhteistyöseuroja myös Kiinassa ja USA:ssa. Olemme kiinnostuneita Jiposta seurana – sekä junioritoiminnan kehittämisestä että edustusjoukkueesta.
Jipon ja italialaisseuran yhteistyön piti alkaa jo viime vuonna, mutta seuran pitkäaikaisen puheenjohtajan Ivan Ruggerin vakava sairastuminen siirsi hankkeen aloittamista.
”Vain voitettavaa”
Seuran puheenjohtajana toimii nyt Ivan Ruggerin 23-vuotias poika. Ruggerit kuuluvat Italian rikkaimpiin sukuihin.
Atalantan budjetti on 20 miljoonaa euroa. Seura käyttää vuosittain junioritoimintansa pyörittämiseen viisi miljoonaa euroa.
Jippo puolestaan pelaa Ykkösessä 150 000 euron budjetilla.
Atalantan puheenjohtaja Alessandro Ruggeri myöntää, ettei tunne kovin laajasti suomalaista jalkapalloa.
– Minulla ei ole siitä juurikaan käsitystä, mutta toki tunnen suomalaisia huippupelaajia maailmalta, Ruggeri myöntää.
Jipon puheenjohtaja Jussi Väisänen on otettu italialaisten kiinnostuksesta.
– Olemme valtavan iloisia, ylpeitä ja yllättyneitä siitä, tunnettu italialainen kasvattajaseura ja huippujoukkue on kiinnostunut tekemään yhteistyötä kanssamme.
– Tutkimme kaikki tällaiset asiat erittäin mielellämme. Meillä on tässä asiassa ainoastaan voitettavaa, jos pystymme yhteistyön avulla kehittämään junioritoimintaamme ja juniorivalmentajien koulutusta, Väisänen sanoo.
Atalantan kanssa tehtävän yhteistyön lähtökohta on Väisäsen mukaan junioritoiminnan vahvistaminen.
Seurat keskustelevat alkuviikosta Joensuussa yhteistyön muodoista.
Yhtenä vaihtoehtona keskusteluissa on ainakin suomalaisitalialaisen osakeyhtiön perustaminen Jipon taustalle.
|
|
|
|
|
Lortto
Poissa
|
 |
Vastaus #246 : 17.03.2009 klo 12:56:05 |
|
loistava homma 
|
|
|
|
|
Karjalan kierosilmä
Poissa
|
 |
Vastaus #247 : 18.03.2009 klo 11:41:14 |
|
Erinäisiä vuosia sitten oli kanssa jokin Italia-viritys, josta piti tulla rahaa niin maan perkeleesti, taisi joku italialainen olla Jipon johtokunnassakin. Homma kuihtui kuitenkin pois. Toivottavasti tästä tulee nyt rahallisesti jotain konkreettisempaa.
|
|
|
|
|
Lortto
Poissa
|
 |
Vastaus #248 : 18.03.2009 klo 13:11:40 |
|
Erinäisiä vuosia sitten oli kanssa jokin Italia-viritys, josta piti tulla rahaa niin maan perkeleesti, taisi joku italialainen olla Jipon johtokunnassakin. Homma kuihtui kuitenkin pois. Toivottavasti tästä tulee nyt rahallisesti jotain konkreettisempaa.
Ettet vain nyt satu muistelemaan JiiPeen AC Schio (ja olikohan mukana myös Montechio)-virityksiä? Jipolla ei taida olla noita virityksiä olla ollut, muuta kuin se, että Chievo:n leireille on junnuja päässyt leireille.
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #249 : 18.03.2009 klo 13:25:39 |
|
Tuleeko vihdoin taitoa