Linkki
Poissa
|
 |
Vastaus #1050 : 09.08.2009 klo 15:48:44 |
|
Eipä se Bosnassakaan ole kuin se yksi pitkä kaljupäinen kaveri jota pelikiellon saatuaan peluutetaan väärällä nimellä, joka aiheuttaa jatkuvasti hankaluuksia. Puolet porukasta pelaa, koska tykkää pelata ja loput on sitten raavittu kasaan ties mistä. Toki pistää vituttamaan itseäkin, kun joutuu jatkuvasti olemaan varuillaan kentällä, että milloin sattuu ja lujaa, mutta omasta mielestäni kyse ei ole kuin parin Bosnan pelaajan kykenemättömyydestä yhtään mihinkään.
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Milan/Italy/Lops/R.I.P RTP/TPS
|
 |
Vastaus #1051 : 11.08.2009 klo 07:56:13 |
|
näyttää vaan vuosi vuodelta tulevan tasaisemmaksi tämä 5divarin ylälohko 
|
|
|
|
|
Sepetius
Poissa
|
 |
Vastaus #1052 : 11.08.2009 klo 08:19:40 |
|
Vuosi vuodelta, monesko kausi tä on sulla vitosessa/miesten sarjoissa? toinen?
|
|
|
|
|
expertise
Poissa
Suosikkijoukkue: salon toverit
|
 |
Vastaus #1053 : 11.08.2009 klo 10:47:37 |
|
Ke 12.08 1800 MynPa - Ryhti (1
Mielenkiintoinen matsi tulossa. Veikkaan, että Mynpan voittotili aukeaa vihdoin syyskaudenkin osalta.
Ke 12.08 1900 RaiTeePee - LTU 2 (1
Pelaajien vaihtuvuudesta kärsivä LTU2 tuskin yllättää Raisiossa, ellei mukana ole nippu ykkösen vahvistuksia. LTU2 hävisi kuitenkin W2:lle juuri kotonaan... To 13.08 1915 KaaRe - SaTo (2
SaTo ottaa revanssin kevätkaudella huonosti menneestä pelistä. Pe 14.08 1900 Wilpas 2 - TuPV (2
Kärkikamppailu (!) TuPvin puolustus on valitettavasti liikaa W2:lle. Pitääkö TuPv 0:n jo 3 kerran putkeen?
Erittäin tasainen sarja (en käytä sanaa "taas", tai ilmausta "vuosi vuodelta", koska en omaa +10v aladivarikokemusta) syyskaudelle tulossa niin kuin on jo monasti sanottu. Kärkikolmikkoon yltävät ne, jotka pystyvät säilyttämään pelillisen tasonsa tasaisena eikä ainakaan useamman pelin notkahdusputkia synny. Myös tuurilla on osuutta asiaan: sikäli kun tärkeiden pelaajien poissaolot ja loukkaantumiset ovat onnesta kiinni.
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1054 : 11.08.2009 klo 12:15:47 |
|
Vuosi vuodelta, monesko kausi tä on sulla vitosessa/miesten sarjoissa? toinen?
nii että tilastoja ja männä vuosia ei osaa kattoa ilman pelaamatta,propsit sulle 
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1055 : 11.08.2009 klo 14:42:42 |
|
"Laitilan Sanomat Mika LIntula" ... Pelin loppuhetkillä FC Bosnan pelaajat saivat kaksi ansaittua ulosajoa törkeistä otteistaan, joita joukkue esitti myös kevätkierroksella Laitilassa käydyssä pelissä. Varsinkin Toni Rintelään kohdistunut sylkäisy ja hiekan heitto jättivät ikävän maun joukkueesta... vuodesta toiseen...
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1056 : 11.08.2009 klo 15:17:38 |
|
"Laitilan Sanomat Mika LIntula" ... Pelin loppuhetkillä FC Bosnan pelaajat saivat kaksi ansaittua ulosajoa törkeistä otteistaan, joita joukkue esitti myös kevätkierroksella Laitilassa käydyssä pelissä. Varsinkin Toni Rintelään kohdistunut sylkäisy ja hiekan heitto jättivät ikävän maun joukkueesta... vuodesta toiseen...

|
|
|
|
|
Nimimerkki
Poissa
|
 |
Vastaus #1057 : 11.08.2009 klo 18:23:28 |
|
Pelaakohan Jyske tällä kaudella enää yhtään kotipeliä? Mitään joukkuetta ei näköjään kiinnosta tulla paikan päälle  Tällä kertaa luovutti PaRe.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 18:24:37 kirjoittanut Nimimerkki »
|
|
|
|
|
vihree kakkone
Poissa
|
 |
Vastaus #1058 : 12.08.2009 klo 08:16:31 |
|
Pelaakohan Jyske tällä kaudella enää yhtään kotipeliä? Mitään joukkuetta ei näköjään kiinnosta tulla paikan päälle  Tällä kertaa luovutti PaRe. Jos siirtäisitte kotipelinne lähemmäs asutusta 
|
|
|
|
|
fcturku-82
Poissa
|
 |
Vastaus #1059 : 12.08.2009 klo 10:23:17 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.08.2009 klo 10:24:42 kirjoittanut fcturku-82 »
|
|
|
|
|
gatga
Poissa
|
 |
Vastaus #1060 : 12.08.2009 klo 20:05:00 |
|
Raiteepee - LTU2 2-2
|
|
|
|
|
Kierepotku
Poissa
|
 |
Vastaus #1061 : 12.08.2009 klo 20:56:14 |
|
Raiteepee - LTU2 2-2
Joo RaiTeePee jatkoi siitä mihin edellisen(MynPa)ottelun toisella jaksolla jäi.. Matka kohti alempaa sarjaa jatkuu..!
|
|
|
|
|
Zen0m
Poissa
Suosikkijoukkue: LTU & Barca
|
 |
Vastaus #1062 : 12.08.2009 klo 21:02:06 |
|
Raiteepee - LTU2 2-2
Sää oli hyvä, sade kastellut kentän niin ei tarvinnut betonilla juosta. Ruoho tosin vähä pitkää, sieltä täältä tuli yli 20cm ruohon korsia vastaan. Pelillisesti matsi oli ajoittain hyvääkin. Molemmilla oli kyllä paikkoja vaikka muille jakaa. Raiteepeen kärjet ei tänään onnistunu viimeistelyssä mutta tuo asia kun korjataan ni on tehokas joukkue, huomattiinhan se keväällä. Ja lopuksi muutama epäkohta matsista tässä: 1. Ei tullu Littoisiin kolmea pojoa vaan yksi piste  2. Toine linjatuomari oli tyhjä arpa, esim. liputti n.7-10 s tilanteen jälkeen pilkun 3. Päätuomarin käsivirheet ja "käsivirheet" eivät olleet pelin aikana ollenkaan linjassa, ei sitte kummankaan joukkueen puolelta katsottuna Kiitoksia RaiTeePee:lle mukavasta matsista!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.08.2009 klo 12:18:46 kirjoittanut Zen0m »
|
|
|
|
|
fcturku-82
Poissa
|
 |
Vastaus #1063 : 13.08.2009 klo 16:33:26 |
|
huomenna klo 19.15 alkaen turun urheilupuiston yläkentällä Fc Turku vs. Lieto2 Kaikki katsomaan ja todistamaan kun lehterit täytyy!!!!! 
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #1064 : 13.08.2009 klo 17:18:39 |
|
Joo RaiTeePee jatkoi siitä mihin edellisen(MynPa)ottelun toisella jaksolla jäi.. Matka kohti alempaa sarjaa jatkuu..!
äläpäs nyt kieris viitsi, katsoit peliä liikaa niiden sun tivoli lasien läpi.. peli näytti huomattavasti paremmalta toisella puoli ajalla!!! Sää oli hyvä, sade kastellut kentän niin ei tarvinnut betonilla juosta. Ruoho tosin vähä pitkää, sieltä täältä tuli yli 20cm ruohon korsia vastaan. Pelillisesti matsi oli ajoittain hyvääkin. Molemmilla oli kyllä paikkoja vaikka muille jakaa. Raiteepeen kärjet ei tänään onnistunu viimeistelyssä mutta tuo asia kun korjataan ni on tehokas joukkue, huomattiinhan se keväällä. Ja lopuksi muutama epäkohta matsista tässä: 1. Ei tullu Littoisiin kolmea pojoa vaan yksi piste  2. Toine linjatuomari oli tyhjä arpa, esim. liputti n.7-10 s tilanteen jälkeen pilkun 3. Päätuomarin käsivirheet ja "käsivirheet" eivät olleet pelin aikana ollenkaan linjassa, ei sitte kummankaan joukkueen puolelta katsottuna Kiitoksia RaiTeePee:lle mukavasta matsista! En tiedä, omasta mielestäni juurikin ruohotupot pilasit voittomme :p kerttula on ollut (varmaan tuleekin olemaan) aika huonossa kunnossa viime aikoina.. tuomari oli aivan käsittämättömän paska (taaskin) korttia olisi voinut heilutella teidän #4:lle kahteenkin otteeseen ekalla puoli ajalla, onneksi Vesku otti sen vaihtoon, sama se teidän laitalinkki (afrotyyppi) sen olisi voinut laputtaa.. En nyt ole todellakaan varma kun en nähnyt mut juttujen mukaan toisella puoli ajalla olisi sylkäissyt meidän kaveria päin (itse olin selin, en nähnyt mutta huudon kuulin meidän pelaajalta) ja "tilanteen" jälkeen olin kuulevinani että tuomari olisi jollain "omalla" kielellä puhutellut kyseistä pelaajaa?? (mun kuulo on tosiaan erittäin huono) Enkä nyt sano ihan varmaksi mutta mun mielestä pallo vedettiin käteen siinä 16:sta sisällä, enkä nyt ainakaan nähnyt kenenkään "laittavan" siihen kättä eteen, jos nyt säännöt sanoo että vaikka pallo vedettäisiin käteen niin aika harva tuomari lähtee ratkomaan 1-1 tilanteessa vartti ennen loppua. Ihan jees matsi, joka omasta näkökulmasta olis voinut päättyä parin kolmen maalin voittoon meille.. jos olis taaskin ollut tuuria matkassa, kuten LTU:lla toisessa maalissa 
|
|
|
|
|
Zen0m
Poissa
Suosikkijoukkue: LTU & Barca
|
 |
Vastaus #1065 : 13.08.2009 klo 19:51:44 |
|
äläpäs nyt kieris viitsi, katsoit peliä liikaa niiden sun tivoli lasien läpi.. peli näytti huomattavasti paremmalta toisella puoli ajalla!!!En tiedä, omasta mielestäni juurikin ruohotupot pilasit voittomme :p kerttula on ollut (varmaan tuleekin olemaan) aika huonossa kunnossa viime aikoina.. tuomari oli aivan käsittämättömän paska (taaskin) korttia olisi voinut heilutella teidän #4:lle kahteenkin otteeseen ekalla puoli ajalla, onneksi Vesku otti sen vaihtoon, sama se teidän laitalinkki (afrotyyppi) sen olisi voinut laputtaa.. En nyt ole todellakaan varma kun en nähnyt mut juttujen mukaan toisella puoli ajalla olisi sylkäissyt meidän kaveria päin (itse olin selin, en nähnyt mutta huudon kuulin meidän pelaajalta) ja "tilanteen" jälkeen olin kuulevinani että tuomari olisi jollain "omalla" kielellä puhutellut kyseistä pelaajaa?? (mun kuulo on tosiaan erittäin huono) Enkä nyt sano ihan varmaksi mutta mun mielestä pallo vedettiin käteen siinä 16:sta sisällä, enkä nyt ainakaan nähnyt kenenkään "laittavan" siihen kättä eteen, jos nyt säännöt sanoo että vaikka pallo vedettäisiin käteen niin aika harva tuomari lähtee ratkomaan 1-1 tilanteessa vartti ennen loppua. Ihan jees matsi, joka omasta näkökulmasta olis voinut päättyä parin kolmen maalin voittoon meille.. jos olis taaskin ollut tuuria matkassa, kuten LTU:lla toisessa maalissa  Ko. #4 on portugalissa, kotimaassaan ollut tuomari yli 6 vuotta, omien sanojensa mukaan. En ymmärrä niitä ihmeellisiä ajoja, taklauksia ja muminoita joita hän tekee jatkuvasti. Olet ihan oikeassa että korttia olis pitäny vilauttaa hänelle. Ja tuosta afro tyypistä tai hänen tekemisistään en osaa sanoa mitään, oli edustukselta lainassa. Uusi kaveri sielläkin käsittääkseni. Ja tuo päätuomari, olen hänen kanssaan junnuna pelannut vissiin neljä vai viisi vuotta samassa joukkueessa ja oli hänen tyylinen puhallus kyllä. Jos huomio ei keskity häneen niin sitten sitä haetaan erillaisilla ratkaisuilla, tällä kertaa olivat huonoja ratkaisuja puolin jos toisin.. Ja tuo pilkku joka tuli niin oli tosiaan avustavan liputtama. Itse joskus muutama vuosi sitten kun tuomarikursseilla kävin niin sanottii jotain tyyliin tämä: "linjurin ei tarvitse pilkkuihin sekaantua millään tavalla, ennen kuin ollaan kolmos divarin matsissa jossa niitä kolmea silmä paria oikeesti tarvitaan. Eli unohtakaa boksi ja jättäkää se päätuomarille kokonaan" Toki onhan kaikki muuttunut muutaman vuoden aikana suuntaan jos toiseen.. mutta ei, näin sen ei pitäisi muuttua. Eiköhän tuosta pelistä taas kasvettu yhtä kokemusta rikkaampana kohti seuraavaa voittoa! 
|
|
|
|
|
Sato UltrA
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo, Juventus
|
 |
Vastaus #1066 : 13.08.2009 klo 20:04:27 |
|
KaaRe - SaTo; 1-0
|
|
|
|
|
Winston Smith
Poissa
|
 |
Vastaus #1067 : 13.08.2009 klo 20:44:39 |
|
KaaRe - SaTo; 1-0
KaaRe selvästi parempi pallollisessa pelissä ja muutenkin asteen paremmalla motivaatiolla liikkeellä. SaTo tiputti karvausta Ryhti-pelistä, mikä vaikuttaa mielestäni suoraan pelaajien yleiseen aktiivisuuteen ja tahtotasoon. Molempien joukkueiden puolustuslinjat hoitivat tehtävänsä varmasti, joten pelissä ei maalipaikoilla herkuteltu. Tosin KaaRen maali tuli ensimmäisen puoliajan alussa, kun koko SaTo-pakka nukahti pahan kerran.
|
|
|
|
|
Tipinho#10
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale, Salon Toverit
|
 |
Vastaus #1068 : 13.08.2009 klo 21:24:56 |
|
KaaRe selvästi parempi pallollisessa pelissä ja muutenkin asteen paremmalla motivaatiolla liikkeellä. SaTo tiputti karvausta Ryhti-pelistä, mikä vaikuttaa mielestäni suoraan pelaajien yleiseen aktiivisuuteen ja tahtotasoon. Molempien joukkueiden puolustuslinjat hoitivat tehtävänsä varmasti, joten pelissä ei maalipaikoilla herkuteltu. Tosin KaaRen maali tuli ensimmäisen puoliajan alussa, kun koko SaTo-pakka nukahti pahan kerran.
Paketin kasassa pitämisessä oli suuret ongelmat. Nimenomaan Kaare oli pallollisena niin paljon parempi et jos me oltais karvattu ja höntyilty ni sisäterä passei olisi kiertänyt enemmänki pelaajien ohi. Tiivistettynä vielä, välit pakkien, kk:n ja hyökkäyksen välilllä aivan vituillaan ja liian suuret.
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1069 : 13.08.2009 klo 21:30:31 |
|
no eipä ole satollakaan pelit alkanut ihan toivotunlaisesti... tä on jalkapalloa ja pelit menee miten menee...
|
|
|
|
|
Sami Näätä
Poissa
|
 |
Vastaus #1070 : 13.08.2009 klo 22:12:43 |
|
SaTo tiputti karvausta Ryhti-pelistä, mikä vaikuttaa mielestäni suoraan pelaajien yleiseen aktiivisuuteen ja tahtotasoon. Jokaisesta pelistä opitaan jotain ja tässä taisi tulla tiivistetysti tämänkertainen opetus. Jatkossa SaTon kannattaa luottaa totuttuun 90 minuutin rasvaprässiin ilman turhia konstailua - tulee ainakin otettua kunnon alkulämpö heti pelin ensiminuuteilla  Yleensä tuomarit pääsevät esiin vain negatiivisessa mielessä, joten vaihtelun nimissä pitää tällä kertaa antaa tunnustusta tuomarikolmikolle joka hoiti tehtävänsä tyylikkäästi. Päätuomarin linja oli tiukka mutta tasapuolinen ja täysin johdonmukainen. Linjatuomaritkin saivat paitsiovihellykset kohdilleen ja ottivat muutenkin roolia tilanteissa joissa olivat lähempänä ja näkivät päätuomaria paremmin mitä joissakin tilanteissa tapahtui.
|
|
|
|
|
SmoSmo
Poissa
Suosikkijoukkue: RaiTeePee, Kyröskosken apassit
|
 |
Vastaus #1071 : 13.08.2009 klo 22:22:10 |
|
äläpäs nyt kieris viitsi, katsoit peliä liikaa niiden sun tivoli lasien läpi.. peli näytti huomattavasti paremmalta toisella puoli ajalla!!!En tiedä, omasta mielestäni juurikin ruohotupot pilasit voittomme :p kerttula on ollut (varmaan tuleekin olemaan) aika huonossa kunnossa viime aikoina.. tuomari oli aivan käsittämättömän paska (taaskin) korttia olisi voinut heilutella teidän #4:lle kahteenkin otteeseen ekalla puoli ajalla, onneksi Vesku otti sen vaihtoon, sama se teidän laitalinkki (afrotyyppi) sen olisi voinut laputtaa.. En nyt ole todellakaan varma kun en nähnyt mut juttujen mukaan toisella puoli ajalla olisi sylkäissyt meidän kaveria päin (itse olin selin, en nähnyt mutta huudon kuulin meidän pelaajalta) ja "tilanteen" jälkeen olin kuulevinani että tuomari olisi jollain "omalla" kielellä puhutellut kyseistä pelaajaa?? (mun kuulo on tosiaan erittäin huono) Enkä nyt sano ihan varmaksi mutta mun mielestä pallo vedettiin käteen siinä 16:sta sisällä, enkä nyt ainakaan nähnyt kenenkään "laittavan" siihen kättä eteen, jos nyt säännöt sanoo että vaikka pallo vedettäisiin käteen niin aika harva tuomari lähtee ratkomaan 1-1 tilanteessa vartti ennen loppua. Ihan jees matsi, joka omasta näkökulmasta olis voinut päättyä parin kolmen maalin voittoon meille.. jos olis taaskin ollut tuuria matkassa, kuten LTU:lla toisessa maalissa  yleensä kunnon tuomari antaa ohjeet ennen peliä avustaville, mitä niiden kuuluu huomioida/liputtaa pelissä
|
|
|
|
|
Shuudi
Poissa
|
 |
Vastaus #1072 : 14.08.2009 klo 10:06:09 |
|
äläpäs nyt kieris viitsi, katsoit peliä liikaa niiden sun tivoli lasien läpi.. peli näytti huomattavasti paremmalta toisella puoli ajalla!!!En tiedä, omasta mielestäni juurikin ruohotupot pilasit voittomme :p kerttula on ollut (varmaan tuleekin olemaan) aika huonossa kunnossa viime aikoina.. tuomari oli aivan käsittämättömän paska (taaskin) korttia olisi voinut heilutella teidän #4:lle kahteenkin otteeseen ekalla puoli ajalla, onneksi Vesku otti sen vaihtoon, sama se teidän laitalinkki (afrotyyppi) sen olisi voinut laputtaa.. En nyt ole todellakaan varma kun en nähnyt mut juttujen mukaan toisella puoli ajalla olisi sylkäissyt meidän kaveria päin (itse olin selin, en nähnyt mutta huudon kuulin meidän pelaajalta) ja "tilanteen" jälkeen olin kuulevinani että tuomari olisi jollain "omalla" kielellä puhutellut kyseistä pelaajaa?? (mun kuulo on tosiaan erittäin huono) Enkä nyt sano ihan varmaksi mutta mun mielestä pallo vedettiin käteen siinä 16:sta sisällä, enkä nyt ainakaan nähnyt kenenkään "laittavan" siihen kättä eteen, jos nyt säännöt sanoo että vaikka pallo vedettäisiin käteen niin aika harva tuomari lähtee ratkomaan 1-1 tilanteessa vartti ennen loppua. Ihan jees matsi, joka omasta näkökulmasta olis voinut päättyä parin kolmen maalin voittoon meille.. jos olis taaskin ollut tuuria matkassa, kuten LTU:lla toisessa maalissa  Olis kyl kans voinu päättyy parin kolmen maalin voittoon ltu:lle 
|
|
|
|
|
Speedy
Poissa
|
 |
Vastaus #1073 : 14.08.2009 klo 12:00:49 |
|
BFB - FC NU 2 - 1 ( 1 - 1 ). Vitosen alemmassa eilen kohtuu kuuma peli, jonka kuumuus kyllä johtui ainoastaan vieraista, jotka lämpenivät toisilleen ja tuomariin. Tuloksena FC NU:lle kaksi punaista pelin loppuvaiheissa, molemmat kahdella keltaisella. Toinen kaveri sai molemmat keltaisensa suun soitosta, toiselle ihan pelitilanteista. Jotain raporttia FC NU:n kiihkoamisista taisi lähteä piiriin. Paikkoja tuhlailtiin taas ja oli vieraillakin mahdollisuuksensa. FC NU:lle tolkuton määrä paitsioita ja yleensä vielä hyvin selviä sellaisia. Muutama kaveri vastustajalla kuumeni yllättävän paljon ja joukkueen siviilipukuinen henkilökin juoksi toisella puoliajalla kesken pelin kentälle vaahtoamaan tuomioista. Jos oltaisiin lämmetty, niin tappeluhan siellä olisi tullut. Nyt jo meinasivat tuomarin kanssa tapella. Joukkueessa kuitenkin ihan fiksujakin jamppoja ja pari ihan pelimiestäkin. Ratkaisu tuli pilkulta viitisen minuuttia ennen loppua, kun BFB:n hyökkääjä sai jalkansa palloon ennen FC NU:n pakkia, eikä tuomarille jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin antaa rankkari. BFB:n sivutkin ovat taas heränneet eloon ja muuttaneet ulkomuotoaan jonkin verran. Sivut löytyvät osoitteesta: www.bfb.muusi.net
|
|
|
|
|
B87202
Poissa
|
 |
Vastaus #1074 : 14.08.2009 klo 12:24:26 |
|
Tänään olisi W2-Tupv, vitosen ylälohkon kärkikamppailussa. Laittaisin rahani Wilppaalle.
|
|
|
|
|
|
|
|