Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #1425 : 11.09.2009 klo 19:09:00 |
|
Siteeraten suurta ja mahtavaa  se oli eräänlainen taktiikka. huomenna vastassa aivan erilainen joukkue, eli uudet kujeet mielessä  Joojoo mä kyllä ymmärsin sen, että oli tärkeä peli ja ei saanut ainakaan hävitä, mutta kyllä nyt esim. vastaiskuissa voisi ylös nostaa enemmän pelaajia kuin sen yhden tai kaksi. Muutenkin jos on tarkoitus sumputtaa omassa päässä niin en suosittelisi pelaamaan 3-5-2:lla. Kolmella puolustajalla pelaaminen on kuitenkin omassa päässä aina riski ja varsinkin siinä tapauksessa jos vastustaja pystyy luomaan hetkellisen ylivoimatilanteen laituria vastaan. Sato ei vaan osannut käyttää tätä hyväkseen kuin muutaman kerran, joten raisiolaisittain ehkä homma loppujen lopuksi taisi mennä ihan kelvollisesti. Siihen on ihan pätevät syyt miksei nykyään monikaan joukkue edes pelaa enää kolmella puolustajalla ja jos pelaavat niin kyllä ennemminkin sillä haetaan lisäpelaajia hyökkäyskolmannekselle kuin että sitä käytettäisiin passiivisena puolustusmuodostelmana...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 klo 19:11:50 kirjoittanut Kaihlamo »
|
|
|
|
|
SmoSmo
Poissa
Suosikkijoukkue: RaiTeePee, Kyröskosken apassit
|
 |
Vastaus #1426 : 11.09.2009 klo 19:11:26 |
|
Joojoo mä kyllä ymmärsin sen, että oli tärkeä peli ja ei saanut ainakaan hävitä, mutta kyllä nyt esim. vastaiskuissa voisi ylös nostaa enemmän pelaajia kuin sen yhden tai kaksi. Muutenkin jos on tarkoitus sumputtaa omassa päässä niin en suosittelisi pelaamaan 3-5-2:lla. Kolmella puolustajalla pelaaminen on kuitenkin omassa päässä aina riski ja varsinkin siinä tapauksessa jos vastustaja pystyy luomaan hetkellisen ylivoimatilanteen laituria vastaan. Sato ei vaan osannut käyttää tätä hyväkseen kuin muutaman kerran, joten raisiolaisittain ehkä homma loppujen lopuksi taisi mennä ihan kelvollisesti.
mutta onneksi puolustuksessa on nopeita ja valtavan kokoisia pääpelispesiaisteja  eli ei hätää =)
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Milan/Italy/Lops/R.I.P RTP/TPS
|
 |
Vastaus #1427 : 11.09.2009 klo 19:28:19 |
|
mutta onneksi puolustuksessa on nopeita ja valtavan kokoisia pääpelispesiaisteja  eli ei hätää =) [/quote hheheeheehhheehehehehehheheh
|
|
|
|
|
diabolik
Poissa
Suosikkijoukkue: /=\Lahti, Hellas Verona/=\
|
 |
Vastaus #1428 : 11.09.2009 klo 20:40:12 |
|
BFB -Campus 1-2 (0-1)
Piikkiön Läskit Pojat lähtivät karkoittamaan putoamispeikkoa pakaroiltaan ja Proffan kellarin pastellipojat halusivat varmistaa sarjapaikkansa. siinä lähtökohdat illan pelille. Itse pelissä kaikki mikä ei ollut kusta, oli paskaa. Olisi voinut juoda matsioluet ilman peliäkin.
En olisi uskonut, että sanon ääneen haluavani mieluummin pelata KHT:lla kuin Piikkiön nurmella. Nurmikenttä tappoi campuksen laitapelin ja pelinrakentelun alkuunsa, kun pallo ei liikkunut yhtään niin kuin oli tottunut. Lisäksi nurmi oli todella huono. Noh, kerrankin campus vie huonollakin pelillä pisteet-yleensä on tullut sipuliin.
BFB rakensi alusta alkaen vaarallisimmat tilanteet ja Campus joutui peesaamaan ja hylkäämään omat yrityksensä lyhytsyöttöpeliin. Campuksen puolustus ja vapaaehtoinen maalissa pelasivat upeasti ja katkoivat suurimman osan piikkiöläisten läpisyötöistä. Kuin varkain campus siirtyi johtoon hyvällä pystysyötöllä ja pitivät johdosta pitkälle kiinni, kunnes BFB tuli upealla vedolla tasoihin. Muutaman pystysyöttöhyökkäyksen jälkeen Campuksen laituri vei hienolla yksilösuorituksella Campuksen voittoon. Pisteet olisivat yhtä voineet jäädä pellon reunaan Piikkiöön, mutta nyt kävi näin.
Oman ikävän lisänsä Kauppakoulun jäsenten väliseen otteluun toi muutama piikkiöläinen, jotka jatkuvasti pelasivat vammaisen väärin ymmärtämättä omaa päin vittua olevaa pelityyliään. Se kuumensi muuten leppoisaa peliä suotta, koska dumari ei aina ajoissa puuttunut siihen kummankaan joukkueen osalta. Speedy Nieminen ja esim. herrasmiestoppari nro 20 yrittivät rauhoittaa muutamaa janaria, jotka leimasivat koko joukkueensa, mutta eivät valitettavasti onnistuneet. Ilman hölmöilyään BFB olisikin varmaan vienyt pisteet. Nyt he tuhlasivat energiansa tilanteiden jälkeiseen nillittämiseen ja tuomarille länkyttämiseen. Ko. muutamat kaverit eivät varmasti itse ymmärrä pelaavansa päin helvettiä, vaan luulevat pelaavansa vain kovaa.
Eipä siinä- matsin jälkeen oli taas hauska lätistä tuttujen kanssa- siis kiitokset Piikkiöön ja Speedyn vastinetta (Montussa) odotellessa…
+++ Campuksen toppari, joka pelasi upeasti maalissa 2. kerran elämässään --- Ottelun taso
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009 klo 20:55:06 kirjoittanut diabolik »
|
|
|
|
|
diabolik
Poissa
Suosikkijoukkue: /=\Lahti, Hellas Verona/=\
|
 |
Vastaus #1429 : 11.09.2009 klo 20:52:42 |
|
.
|
|
|
|
|
Speedy
Poissa
|
 |
Vastaus #1430 : 12.09.2009 klo 12:24:19 |
|
BFB -Campus 1-2 (0-1)
Josko siellä Montussa vielä olette tai jo uuteen nousuun Proffassa, niin tässä pientä vastinetta. Peli oli meillä joo ihan hyvin hallussa, mutta kaksi hiukan helpohkoa maalia (varsinkin jälkimmäinen) riitti tällä kertaa meitä vastaan. En koko peliä nähnyt, joten en siksi kokonaisuudesta tiedä muuta, kuin mitä mulle kerrottiin. Pelaajan numero meni kyllä salettiin perseelleen, koska nro 20 pelasi kärjessä. Asia (ja kenestä oli kyse) tuli kuitenkin selväksi, joten ei sinänsä mitään. Omiin silmiini/korviini vierasjoukkue oli se, joka kitisi joka tilanteessa, aiemmin en ole tuollaista Campuksessa havainnut. Meillä peli pyöri ihan mukavasti, mutta niin vaan se putoamispeikko pysyy vahvasti pakaroilla. Pientä apinaa on havaittavissa selässä voittojen kannalta, uskallus ratkaista peli ainakaan positiiviseen suuntaan puuttuu tällä hetkellä. Matseja on onneksi riittävästi jäljellä, joten ei tässä sinänsä vielä mikään suuri hätä ole, joukkueessa tuntuu edelleen olevan hyvä henki. Suomalaiseen tyyliin viikonlopun kautta uuteen nousuun!
|
|
|
|
|
Kierepotku
Poissa
|
 |
Vastaus #1431 : 12.09.2009 klo 13:28:44 |
|
Matseja on onneksi riittävästi jäljellä, joten ei tässä sinänsä vielä mikään suuri hätä ole, joukkueessa tuntuu edelleen olevan hyvä henki. Suomalaiseen tyyliin viikonlopun kautta uuteen nousuun!
Speedyllä on ihailtavan hieno tyyli suhtautua positiivisesti vaikka joukkue on sarjan pohjilla..Hatunnoston paikka!
|
|
|
|
|
gatga
Poissa
|
 |
Vastaus #1432 : 12.09.2009 klo 16:59:52 |
|
Kaare - Wilpas2 4-1
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1433 : 12.09.2009 klo 17:30:50 |
|
FC Turku - Nagu 0-0 ... Ryhti - RaiTeePee 4-4
|
|
|
|
|
Sato UltrA
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo, Juventus
|
 |
Vastaus #1434 : 12.09.2009 klo 20:58:26 |
|
SaTo kiittää
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1435 : 13.09.2009 klo 00:57:46 |
|
SaTo kiittää
Kiitti mun muistaakseni kevätkierroksellakin jossain pelissä eikä hyödyntänyt sitä  oisko nyt sit aika ??
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #1436 : 13.09.2009 klo 01:24:25 |
|
Kiitti mun muistaakseni kevätkierroksellakin jossain pelissä eikä hyödyntänyt sitä  oisko nyt sit aika ?? Millainen peli oli? Tuskin ainakaan samalla tavalla sumputitte kuin keskiviikkona tuloksesta päätellen  , vaikka sarjataulukkoon tulikin sama määrä pisteitä...
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1437 : 13.09.2009 klo 01:42:09 |
|
Millainen peli oli? Tuskin ainakaan samalla tavalla sumputitte kuin keskiviikkona tuloksesta päätellen  , vaikka sarjataulukkoon tulikin sama määrä pisteitä... ei sumputettu niinku maaleista voi päätellä,lähdettiin silti vastustajan tempoon mukaan vaikka johdettiinki jo 3-1 ja sit oltiinki jo tappiol 3-4 mut onneks saatiin loppuun tasoitus sentään,sama määrä pisteitä tuli joo valitettavasti ja näin tätä myöden varmaan sinetöitiin paikkamme 5ylemmäs ensivuonnakin... noh,niinhän se menee nousun ansaitsevat joukkueet jotka pystyvät tasaisesti pelaamaan läpi koko kauden... 
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1438 : 13.09.2009 klo 01:51:18 |
|
ei sumputettu niinku maaleista voi päätellä,lähdettiin silti vastustajan tempoon mukaan vaikka johdettiinki jo 3-1 ja sit oltiinki jo tappiol 3-4 mut onneks saatiin loppuun tasoitus sentään,sama määrä pisteitä tuli joo valitettavasti ja näin tätä myöden varmaan sinetöitiin paikkamme 5ylemmäs ensivuonnakin... noh,niinhän se menee nousun ansaitsevat joukkueet jotka pystyvät tasaisesti pelaamaan läpi koko kauden...  vaikka tosin tippuminenkaa ei ole mahdotona! :O
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1439 : 13.09.2009 klo 14:18:16 |
|
Hevosmiesten mukaan tilanne tällä hetkellä... Lieto 2 - TuPV 0-1 Jaksakaa Oranssit!!!
|
|
|
|
|
Kukonpoika
Poissa
|
 |
Vastaus #1440 : 13.09.2009 klo 15:19:10 |
|
jaaha, nyt menee pitkävetolappu oikein  Ryhti-RaiTeePee 2 ja raision derby osa 2/2 jää työväenfutareil Eipä mennyt JeJen pitkävetolappu vieläkään oikein 
|
|
|
|
|
Linkki
Poissa
|
 |
Vastaus #1441 : 13.09.2009 klo 16:18:51 |
|
Lieto2-TuPV 1-2
|
|
|
|
|
gatga
Poissa
|
 |
Vastaus #1442 : 13.09.2009 klo 16:20:28 |
|
Hevosmiesten mukaan tilanne tällä hetkellä... Lieto 2 - TuPV 0-1 Jaksakaa Oranssit!!!
1-2 päätty, vaikee peli paltsareil vaik pelii hyvin hallitsiki.
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1443 : 13.09.2009 klo 17:00:30 |
|
mut raision herruus jäi meille :P RTP 4p Ryhti 1p :P
|
|
|
|
|
Kukonpoika
Poissa
|
 |
Vastaus #1444 : 13.09.2009 klo 17:53:25 |
|
Mä luulin että Raision herruus kuuluu SCR:lle ku kert tasoa ylempänä neppailee...  No okei, turha näsäviisaus pois, sovitaan että vitosdivarin Raision herruus menee RaiteePeelle.
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1445 : 13.09.2009 klo 18:41:57 |
|
Mä luulin että Raision herruus kuuluu SCR:lle ku kert tasoa ylempänä neppailee...  No okei, turha näsäviisaus pois, sovitaan että vitosdivarin Raision herruus menee RaiteePeelle. :P
|
|
|
|
|
Kierepotku
Poissa
|
 |
Vastaus #1446 : 13.09.2009 klo 19:18:08 |
|
Mä luulin että Raision herruus kuuluu SCR:lle ku kert tasoa ylempänä neppailee...  No okei, turha näsäviisaus pois, sovitaan että vitosdivarin Raision herruus menee RaiTeePeelle. No tällä hetkellä näyttää Raision jalkapallon lähitulevaisuus ja ainakin ensi kauden osalta heikolle, sillä raisiolaisen jalkapallon lippulaiva pelannee ensi kesänä V-divisioonassa, ellei nyt sitten vitosen RaiTeePee tai nelosen SCR voita kaikkia loppuja otteluita..Eikä sekään ei välttämättä riitä.  Vanhaa klisettä käyttäen: Sitä saa mitä tilaa
|
|
|
|
|
JeJe
Poissa
|
 |
Vastaus #1447 : 13.09.2009 klo 21:47:53 |
|
No tällä hetkellä näyttää Raision jalkapallon lähitulevaisuus ja ainakin ensi kauden osalta heikolle, sillä raisiolaisen jalkapallon lippulaiva pelannee ensi kesänä V-divisioonassa, ellei nyt sitten vitosen RaiTeePee tai nelosen SCR voita kaikkia loppuja otteluita..Eikä sekään ei välttämättä riitä.  Vanhaa klisettä käyttäen: Sitä saa mitä tilaano sillä nyt ei ole merkitystä tässä kaupungissa ku jalkapalloa lajina arvostetaan yhtä paljon ku kilo paskaa...lentopallo/yleisurheilu rules!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
futis09
Poissa
|
 |
Vastaus #1448 : 13.09.2009 klo 23:06:42 |
|
no sillä nyt ei ole merkitystä tässä kaupungissa ku jalkapalloa lajina arvostetaan yhtä paljon ku kilo paskaa...lentopallo/yleisurheilu rules!!!!!!!!!
Olen futiksen kannattaja mutta en asu raisiossa. On hienoa, että Raisiossa on fiksuja futiksen pelaajia ja kannattajia (joskus). Kenttä tuli (tekonurmi) vihdoin!!! Mutta päättäjät, eivät vieläkään ymmärrä, että on muitakin lajeja kuin uinti, lentopallo ja yleisurheilu. Kaikkien lajien harrastajat ovat tärkeitä, mutta eikö pitäisi tarkastella harrastajamääriä kun määrärahoista päätetään. Liikuntapaikat ovat kyllä sovittu niin, että uimahallisssa kilpauinti päättää mitä muut veronmaksajat saavat ratoja käyttöönsä.!!!!! Olen kuullut, että päättävissä KUNNAN elimissä on uinnin edunvalvojia enemmistö tai ainakin päätöksen tekijöiden johtohahmoja. Olen todella ulkopuolinen ja katsellut ja kokenut Raison tilannetta ulkopuolisena ja puolueettomana. Olen unohtanut, anteeksi, jäähallit. Älkää nyt helvetissä enää niitä lisää rakenna, vaan laittakaa rahat todellisten puurtajien ja harrastajien hyväksi eli jalkapalloon. Ei kai kunnan tehtävänä ole rakentaa jäähalleja, joita voi vuokrata turkulaisille seuroille alle kustannusten/tunti. Onko todella niin, ettei kaupungin päättäjät tiedä jalkapallon harrastaja määrää. Todennäköisesti, koska ovat asiasta ulkona kuin lumiukot
|
|
|
|
|
variant
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Hot Lips, TPS
|
 |
Vastaus #1449 : 14.09.2009 klo 11:56:06 |
|
Olen futiksen kannattaja mutta en asu raisiossa. On hienoa, että Raisiossa on fiksuja futiksen pelaajia ja kannattajia (joskus). Kenttä tuli (tekonurmi) vihdoin!!! Mutta päättäjät, eivät vieläkään ymmärrä, että on muitakin lajeja kuin uinti, lentopallo ja yleisurheilu. Kaikkien lajien harrastajat ovat tärkeitä, mutta eikö pitäisi tarkastella harrastajamääriä kun määrärahoista päätetään. Liikuntapaikat ovat kyllä sovittu niin, että uimahallisssa kilpauinti päättää mitä muut veronmaksajat saavat ratoja käyttöönsä.!!!!! Olen kuullut, että päättävissä KUNNAN elimissä on uinnin edunvalvojia enemmistö tai ainakin päätöksen tekijöiden johtohahmoja. Olen todella ulkopuolinen ja katsellut ja kokenut Raison tilannetta ulkopuolisena ja puolueettomana. Olen unohtanut, anteeksi, jäähallit. Älkää nyt helvetissä enää niitä lisää rakenna, vaan laittakaa rahat todellisten puurtajien ja harrastajien hyväksi eli jalkapalloon. Ei kai kunnan tehtävänä ole rakentaa jäähalleja, joita voi vuokrata turkulaisille seuroille alle kustannusten/tunti. Onko todella niin, ettei kaupungin päättäjät tiedä jalkapallon harrastaja määrää. Todennäköisesti, koska ovat asiasta ulkona kuin lumiukot
Nyt jos joku raisiolainen jalkapallotekijä innostui kunnallispolitiikasta, niin mars mars seuraaviin vaaleihin vaan ehdokkaaksi. Totta kai, jos päättäjät ovat uinti/lentopalloihmisiä, asioita juuri näissä lajeissa viedään eteenpäin. Harrastajamäärät ovat tässä suhteessa toisarvoinen asia, kun puhutaan kilpaurheilusta tai ihan mistä tahansa vähän ammattimaisemmasta urheilusta (kts.pääsarjatasot).
|
|
|
|
|
|
|
|