Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #150 : 21.02.2009 klo 09:08:21 |
|
RaiTeePee lähtee tänään Kaarinaan KaaRe:n vieraaksi klo: 10.15---> Toivotaan että tänään saataisiin peliä enemmän haltuun vaikka keskikentältä vakio kalustoa uupuukin : 
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #151 : 21.02.2009 klo 13:49:12 |
|
RaiTeePee lähtee tänään Kaarinaan KaaRe:n vieraaksi klo: 10.15---> Toivotaan että tänään saataisiin peliä enemmän haltuun vaikka keskikentältä vakio kalustoa uupuukin :  Ja niinhän siinä kävi että Kaare hallitsi ja RaiTeePee väsyi aivan täysin (vaikka ajoittain peli olikin ihan siistin näköistä) ja loppu tulos oikeutetusti 3-1 Kaarelle 
|
|
|
|
|
Bigo
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo
|
 |
Vastaus #152 : 25.02.2009 klo 10:37:58 |
|
Jollain tietoa koska otteluohjelma julkaistaan?
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #153 : 04.03.2009 klo 22:49:30 |
|
Nyt kuuluu kummia Raisiosta. Vitosen isoin jymypaukku on kajahtanut ilmoille. Raiteepeen uutena koutsina aloittaa Taikuri Uusilehto. Onnittelut Raisioon. "  "
|
|
|
|
|
0raakkeli
Poissa
|
 |
Vastaus #154 : 04.03.2009 klo 22:53:12 |
|
Nyt kuuluu kummia Raisiosta. Vitosen isoin jymypaukku on kajahtanut ilmoille. Raiteepeen uutena koutsina aloittaa Taikuri Uusilehto. Onnittelut Raisioon. "  " Muistaakseni Ruskoakin onniteltiin ahkerasti aikanaan
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #155 : 04.03.2009 klo 22:54:42 |
|
Muistaakseni Ruskoakin onniteltiin ahkerasti aikanaan
ja syystä...
|
|
|
|
|
Makkosen Kari
Poissa
Suosikkijoukkue: Jakosen ajokortti
|
 |
Vastaus #156 : 04.03.2009 klo 22:59:31 |
|
Nyt kuuluu kummia Raisiosta. Vitosen isoin jymypaukku on kajahtanut ilmoille. Raiteepeen uutena koutsina aloittaa Taikuri Uusilehto. Onnittelut Raisioon. "  " Ei jumalauta. Uskoin ja toivoin RaiTeePee:n olevan joukkue isolla Jiillä mutta lapasia kaikki. Kysyn kesäkuussa, että onko vielä kaikki hyvin.
|
|
|
|
|
Sami Näätä
Poissa
|
 |
Vastaus #157 : 05.03.2009 klo 11:05:37 |
|
Jotain valaistusta asiaan meille, joille Taikuri Uusilehto ei ole tuttu nimi?
|
|
|
|
|
Makkosen Kari
Poissa
|
 |
Vastaus #158 : 05.03.2009 klo 12:29:25 |
|
Jotain valaistusta asiaan meille, joille Taikuri Uusilehto ei ole tuttu nimi?
Valmensi aikoinaan Kisureita. Siirtyi tutunkauppana Lietoon jossa oli "värikkäät" kaksi kautta jonka jälkeen sai kenkää. Valmensi seuraavan kauden Liedossa junnuja tajusi lähteä itse, siirtyi Ruskolle ja sai taas kenkää. TPK:n junnujen valmentajana yllätysyllätys kenkää vanhempien painostuksesta. Että tällaisen referenssin kaveri omistaa
|
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #159 : 05.03.2009 klo 13:37:32 |
|
Eiköhän Taikuri kesätauolla saa lähteä, viimeistään syksyllä, kun joukkue alkaa pelätä 5 alempaan tippumista. Vaihtoehtoisesti voi Suotonen ja kumppanit ruveta pyytelemään papereita pois työväenpalloilijoilta.. Ei hän noita hyviä valmentajia 4-5 divariin puissa kasva, mut... olen sanaton..
|
|
|
|
|
Yli-ikäinen junnu
Poissa
Suosikkijoukkue: PaTo
|
 |
Vastaus #160 : 05.03.2009 klo 15:06:42 |
|
Eihän noita hyviä valmentajia 4-5 divariin puissa kasva, mut... olen sanaton..
Samoilla linjoilla Mustiksen kanssa... Olen sanaton, mutta itken ja nauran samaan aikaan. Villi veikkaus, että heinäkuussa alkaa valmentajan pallia polttamaan liikaa...
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #161 : 05.03.2009 klo 15:45:24 |
|
|
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #162 : 05.03.2009 klo 16:18:31 |
|
Kylläpäs iso-T herättää keskustelua..hehheh.. mut kyl mä myös odotan innolla että pääsen fillarilla kesällä, parin keppanan kanssa kentän laidalle kurkkimaan ja kuuntelemaan ku Taikuri huutelee maitokorin päältä rakentaja lätsä vinossa, RTP:n jätkille ohjeita... ei sais lytätä Raiteepee:tä ,mut yleensä se on vaan niin että historia toistaa itseään. Toivotaan nyt et ei mee hommat ihan vituiks, ettei tapahdu taas samalla tavalla RTPlle kun tuossa pari vuatta takaperin...motivaatio loppui koko porukalta ja kiinnostus, sekä seura ajautui ilmeisesti perustajineen jonkilaisiin riitoihin..mutta mene ja tiedä. Tsemppiä RaiTeePee:lle nyt kuitenkin kauteen!
|
|
|
|
|
Janttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Liedon Pallon joukkueet junnuista Edustukseen
|
 |
Vastaus #163 : 06.03.2009 klo 13:57:03 |
|
Nähdäänkö RaiTeePeen uusi valmentaja jo huomenna Liedon Vietolan tekonurmella? Siellä pelataan n. 18.00 alkaen Lieto2 - RaiTeePee matsi. Peli on Liedo2 kauden eka matsi ja ulkokentälle treenaamaankin päästiin ekaa kertaa vasta eilen. Salitreeniä ja lenkkiä on koko tammi-helmikuu kyllä vedetty, mutta ei valtavan suurella ringillä kylläkään. Kiinnostava nähdä mikä on pelituntuma näin kauden alkuun. Viertolan kenttä ainakin eilen iltamyöhällä vihersi hienosti pikkupakkasessa.
|
|
|
|
|
Makkosen Kari
Poissa
|
 |
Vastaus #164 : 06.03.2009 klo 16:00:47 |
|
Nähdäänkö RaiTeePeen uusi valmentaja jo huomenna Liedon Vietolan tekonurmella? Siellä pelataan n. 18.00 alkaen Lieto2 - RaiTeePee matsi. Peli on Liedo2 kauden eka matsi ja ulkokentälle treenaamaankin päästiin ekaa kertaa vasta eilen. Salitreeniä ja lenkkiä on koko tammi-helmikuu kyllä vedetty, mutta ei valtavan suurella ringillä kylläkään. Kiinnostava nähdä mikä on pelituntuma näin kauden alkuun. Viertolan kenttä ainakin eilen iltamyöhällä vihersi hienosti pikkupakkasessa.
Jos tulee niin sitä pitää lähteä ja kannattaa lähteä katsomaan hieman kauempaakin. Tarjolla siis futista ja sirkushuveja!
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #165 : 07.03.2009 klo 23:00:46 |
|
Tänään iltasella Lieron kentällä oli vastakkain Lieto2 - RaiTeePee 0-3 (0-2)
|
|
|
|
|
Sato UltrA
Poissa
Suosikkijoukkue: SaTo, Juventus
|
 |
Vastaus #166 : 07.03.2009 klo 23:48:23 |
|
Ei muista miten saa FFpeukalon, mutta sen paikka  Ps. Montako maalia Suotonen iski?
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #167 : 07.03.2009 klo 23:53:41 |
|
Ei muista miten saa FFpeukalon, mutta sen paikka  Ps. Montako maalia Suotonen iski? Valmentajan pelityyli + pelaajamateriaali = Todennäköisesti kaikki, mutta kun otetaan huomioon kuuluisa lause, "ei ne hyökkääjät niitä maaleja tee" niin veikkaan ettei tehnyt yhtään 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.03.2009 klo 23:55:02 kirjoittanut Kaihlamo »
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #168 : 08.03.2009 klo 00:34:52 |
|
Ei muista miten saa FFpeukalon, mutta sen paikka  Ps. Montako maalia Suotonen iski? Valmentajan pelityyli + pelaajamateriaali = Todennäköisesti kaikki, mutta kun otetaan huomioon kuuluisa lause, "ei ne hyökkääjät niitä maaleja tee" niin veikkaan ettei tehnyt yhtään  paremmalla viimeistelyllä oltais voitu voittaa ehkä jopa 6-8maalilla.. Esim: 3-4tolppaa, eräs ex-rp olisi laittanut paikoista ja oli monella muullakin siellä paikkansa, mutta ei se aina onnistu.. Mut Suotonen,A.Laine ja Kulju jokaiselle 1maali.. (Suotonen vetosi uusiin nappiksiin ja lupasi jättää kesäänkin jotain) ja Kaihlamo katsele vaan omia "taktiikoitas" äläkä puutu muiden tekemisiin..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 klo 00:41:22 kirjoittanut Kuningaspallo »
|
|
|
|
|
Rabben11
Poissa
|
 |
Vastaus #169 : 08.03.2009 klo 00:45:01 |
|
Kunkku sä oot jäätä, ei herneitä nenään.
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
|
 |
Vastaus #170 : 08.03.2009 klo 00:48:28 |
|
paremmalla viimeistelyllä oltais voitu voittaa ehkä jopa 6-8maalilla.. Esim: 3-4tolppaa, eräs ex-rp olisi laittanut paikoista ja oli monella muullakin siellä paikkansa, mutta ei se aina onnistu.. Mut Suotonen,A.Laine ja Kulju jokaiselle 1maali.. (Suotonen vetosi uusiin nappiksiin ja lupasi jättää kesäänkin jotain) ja ai että Kaihlamo ku on katkeraa tilitystä, mene parkumaan sinne omalle foorumille.. Harmi ettei se treeni matsi toteutunut, olis sun "taktiikat" voinu haudata sen jälkeen jonnekkin syvälle..
Katkeraa, mistä? Teidän valmentajasta, vitosen ylälohkossa pelaamisesta, Liedon kakkosen voitosta, Kaarelle häviämisestä vai mistä? Nyt taitaa entisellä RP:n lahjattomalla junnupelaajalla hieman keulia mopo nyt. Lähinnä naurattaa ja tavallaan säälittää, että jätkät jotka on joukkueen perustaneet tyhjästä ja saaneet homman vihdoin toimimaan, aikovat riskeerata koko toiminnan täysin naurettavalla valmentajavalinnalla. No omapa on asianne, mutta en mä kuitenkaan Laineille, Saskalle ja kumppaneille toivo mitään paskaa. Fakta on kuitenkin se, että ei niitä potkuja valmentajat harrastesarjoissa ja junnujoukkueista huvin vuoksi saa.
|
|
|
|
|
Makkosen Kari
Poissa
|
 |
Vastaus #171 : 08.03.2009 klo 10:52:25 |
|
Katkeraa, mistä? Teidän valmentajasta, vitosen ylälohkossa pelaamisesta, Liedon kakkosen voitosta, Kaarelle häviämisestä vai mistä? Nyt taitaa entisellä RP:n lahjattomalla junnupelaajalla hieman keulia mopo nyt. Lähinnä naurattaa ja tavallaan säälittää, että jätkät jotka on joukkueen perustaneet tyhjästä ja saaneet homman vihdoin toimimaan, aikovat riskeerata koko toiminnan täysin naurettavalla valmentajavalinnalla. No omapa on asianne, mutta en mä kuitenkaan Laineille, Saskalle ja kumppaneille toivo mitään paskaa. Fakta on kuitenkin se, että ei niitä potkuja valmentajat harrastesarjoissa ja junnujoukkueista huvin vuoksi saa.
Niin nimenomaan viimeinen pesti TPK:ssa päättyi siihen, että VANHEMMAT potki äijän pois. Eikä se kuulemma Liedossakaan kaukana ollut, tajusi vaan itse lähteä sitä ennen Ruskolle.
|
|
|
|
|
SmoSmo
Poissa
Suosikkijoukkue: RaiTeePee, Kyröskosken apassit
|
 |
Vastaus #172 : 08.03.2009 klo 11:44:52 |
|
Niin nimenomaan viimeinen pesti TPK:ssa päättyi siihen, että VANHEMMAT potki äijän pois. Eikä se kuulemma Liedossakaan kaukana ollut, tajusi vaan itse lähteä sitä ennen Ruskolle.
turha täällä siitä on enään vinkua, että joutui istumaan vaihtopenkilla.
|
|
|
|
|
Makkosen Kari
Poissa
|
 |
Vastaus #173 : 08.03.2009 klo 12:59:21 |
|
turha täällä siitä on enään vinkua, että joutui istumaan vaihtopenkilla.
Minä olen viimeksi istunut vaihtopenkillä silloin kun sinä paskansit vaippaasi. Ko. "herra" ei ole ikinä, eikä koskaan tule, valmentamaan minua.
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #174 : 08.03.2009 klo 15:10:17 |
|
Minä olen viimeksi istunut vaihtopenkillä silloin kun sinä paskansit vaippaasi. Ko. "herra" ei ole ikinä, eikä koskaan tule, valmentamaan minua.
kyse olikin varmaan niistä ketä ko. "herra" ON VALMENTANUT, esim: Kaihlamo ja varmaan tpk:ssa jonkun/jotkut rikkaat kakarat joutunut pelaan väärissä paikoissa tai penkillä, ni oisko siinä syy...?? Mut nyt saa loppua tämä p*ska, joukkueemme tekee itse omat päätökset ja katsotaan mekin nyt vuorostaan mihin rahkeet riittää.. EI PITÄIS MUILLE KUULUA YHTÄÄN, joten josko sitä puheen aihetta vois vaihtaa..
|
|
|
|
|
|
|
|