FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.11.2025 klo 07:56:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 69

Kirjoittaja Aihe: Turun Piiri 5. div. vuosi 2009  (Luettu 111171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #175 : 08.03.2009 klo 15:33:50

kyse olikin varmaan niistä ketä ko. "herra" ON VALMENTANUT, esim: Kaihlamo ja varmaan tpk:ssa jonkun/jotkut rikkaat kakarat joutunut pelaan väärissä paikoissa tai penkillä, ni oisko siinä syy...??
Mut nyt saa loppua tämä p*ska, joukkueemme tekee itse omat päätökset ja katsotaan mekin nyt vuorostaan mihin rahkeet riittää..
EI PITÄIS MUILLE KUULUA YHTÄÄN, joten josko sitä puheen aihetta vois vaihtaa..

En ole istunut penkillä yhdenkään valmentajan toimesta. Ja kyllä ne valmentajan potkut on tulleet tässä tapauksessa joka paikasta ihan valmentajan kyvyttömyydestä valmentaa. Toivottovasti teillä on vähintään yhtä hyvä joukkuehenki kuin Ruskolla, sillä se tulee olemaan koetuksella kauden aikana, ja oli oikeastaan se juttu ainakin Ruskolla minkä takia ei koko homma levähtänyt käsiin taikurin touhujen jäljiltä.
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #176 : 08.03.2009 klo 16:10:57

En ole istunut penkillä yhdenkään valmentajan toimesta. Ja kyllä ne valmentajan potkut on tulleet tässä tapauksessa joka paikasta ihan valmentajan kyvyttömyydestä valmentaa. Toivottovasti teillä on vähintään yhtä hyvä joukkuehenki kuin Ruskolla, sillä se tulee olemaan koetuksella kauden aikana, ja oli oikeastaan se juttu ainakin Ruskolla minkä takia ei koko homma levähtänyt käsiin taikurin touhujen jäljiltä.
Puhuu suuri ja mahtava ärrpeen valmentaja joka on löytänyt itsensä jääkiekkotolppien välistä jalkapallo "valmentajaksi" jonka suurin  meriitti on koskaan ollut ärrpeen edustus..
Orange

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tupv

Vastaus #177 : 08.03.2009 klo 16:13:16

Tänään kupittaalla tupv.-scr.. taitaa olla molemmille joukkueille kauden avaus vääntö.
Sami Näätä

Poissa Poissa

Vastaus #178 : 08.03.2009 klo 16:15:42

Tänään kupittaalla tupv.-scr.. taitaa olla molemmille joukkueille kauden avaus vääntö.

Sama juttu SaTolla ja Wilpas 2:lla tänään Salon tekonurmella. SaTolta ainakin osa pelaajista puuttuu korismatsin takia, mutta pääasia että kausi saadaan polkaistua käyntiin kunnolla.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #179 : 08.03.2009 klo 17:21:18

Puhuu suuri ja mahtava ärrpeen valmentaja joka on löytänyt itsensä jääkiekkotolppien välistä jalkapallo "valmentajaksi" jonka suurin  meriitti on koskaan ollut ärrpeen edustus..

Miten koko juttu liittyy mun valmentamiseen? Käsittääkseni et ole yksissäkään mun vetämissä treeneissä ollut saati keskustellut edes naamatusten jalkapalloilullisista asioista allekirjoittaneen kanssa. Ja muutenkaan et näköjään kovinkaan hyvin allekirjoittaneen henkilöhistoriaa tunne. Ilmeisesti se riittää jonkin sortin perusteluksi allekirjoittaneen mollausyritykseen, että allekirjoittaneen neljä vuotta nuorempi veli on Kuningaspalloa vienyt junnuissa kuin litran mittaa. Ihan kysymyksenä vaan, eikö hälytyskellot yhtään soi kun lähes kaikki kyseisen valmentajan alaisuudessa pelanneet pitää taikuria ihan vitsinä? Jopa valmentajakoulutuksessa kouluttajaa myöden ollaan näille ylätoppareille, jonoharjoituksille ja pelin kääntämisille sun muille jutuille naurettu.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 klo 17:44:01 kirjoittanut Kaihlamo »
Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #180 : 08.03.2009 klo 17:47:59

Mun mielestä sulla ei vaan ole varaa arvostella yhtään ketään, ainakaan ton valmentamisen suhteen..
ja jep joo, paraskin puhuja.. paljon olet tosiaan mun kanssa ollut tekemisissä kun on varaa homoksikin haukkua ja vetoa vaan johonkin junnu juttuihin.. vitut mä sua mitään "vainoa", oon vaan helvetin kyllästynyt äijän kommentoimiseen, varsinkaan kun edelleenkään sulla ei oo varaa ketään arvostella.. Mut jos tämä nyt jäisi sitten tähän jo.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #181 : 08.03.2009 klo 18:09:08

Mun mielestä sulla ei vaan ole varaa arvostella yhtään ketään, ainakaan ton valmentamisen suhteen..
ja jep joo, paraskin puhuja.. paljon olet tosiaan mun kanssa ollut tekemisissä kun on varaa homoksikin haukkua ja vetoa vaan johonkin junnu juttuihin.. vitut mä sua mitään "vainoa", oon vaan helvetin kyllästynyt äijän kommentoimiseen, varsinkaan kun edelleenkään sulla ei oo varaa ketään arvostella.. Mut jos tämä nyt jäisi sitten tähän jo.

Missä vaiheessa mä olen sua homoksi haukkunut? (ei kai taas olla menty vanhaan profiili-jekkuun :D)

Ja miksei olisi varaa, jos kerran olen yhden kauden sitä paskaa vierestä katsonut? Vai pitäiskö tässä olla vähintään 20 vuotta valmennuskokemusta, että voi arvostella jotain harrastesarjojen hylkiövalmentajaa. Varsinkin kun olen ihan valtakunnantasolla tunnustettujen hyvien valmentajien valmennuksessa lähes koko junnuikäni ollut ja sellaisessa valmennustiimissä yhtenä osana lätkän puolella itse 5 vuotta ollut, uskoisin tunnistavani hyvän valmentajan sellaisen nähdessäni. Eli sun logiikalla ei voi arvostella esim. maajoukkuepelaajia, jos ei ole vähintään 50 maaottelua itsellä vyöllä, vai?  Mieti nyt sekuntti ekaks ennen kuin tollasta paskaa alat kirjoittamaan. Jollen paremmin tietäisi ketä vastapuolella kirjoittaa, niin voisi puolustelusta luulla olevan "kun HÄN ei näe niin HÄN ei näe"-pojan kirjoittamassa...

Ja edelleenkään sä et ole ollut yhtäkään mun vetämää treeniä katsomassa ja et myöskään ole mun kanssa mun valmennusfilosofiasta keskustellut, joten en myöskään sinuna kauheasti alkaisi arvostelemaan asioita joita et 100% varmuudella tunne edes vähän alusta. Jos joku meidän joukkueen pelaajista arvostelisi niin silloin asiassa voisi olla jotain keskustelun aihettakin, mutta tämä tuntuu vaan lähinnä sokealta hakuammunnalta, jonka motiiveja voi vaan ihmetellä. Palataan asiaan vaikka juhannuksen tietämissä ja jos pystyt edes yhdet kokonaisuutena mietityt ja onnistuneet Taikurin vetämät harjoitukset mulle esittämään niin tarjoan vaikka bissen sulle siitä hyvästä. Ruskolla tälläistä ihmettä ei koko kautena tapahtunut...
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 klo 18:23:51 kirjoittanut Kaihlamo »
Zabala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #182 : 08.03.2009 klo 18:53:40

Lopputulos 1-0 Palloveikoille.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #183 : 08.03.2009 klo 18:59:15

Tästä on mukava jatkaa kohti sarjapelejä! Paljon on tekemistä vielä yhteispelin ja pelikunnon kanssa, mutta tämä oli erittäin hyvä kauden ensimmäiseksi peliksi.

Ja oli muuten komea osuma..
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #184 : 08.03.2009 klo 19:00:05

Tästä on mukava jatkaa kohti sarjapelejä! Paljon on tekemistä vielä yhteispelin ja pelikunnon kanssa, mutta tämä oli erittäin hyvä kauden ensimmäiseksi peliksi.

Ja oli muuten komea osuma..

Millainen joukkue oli SCR?
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #185 : 08.03.2009 klo 19:07:47

Millainen joukkue oli SCR?

Siellä tais olla 6-7 vanhan SCR1:sen pelaajaa. Aika fyysisen oloinen porukka, se jäi päällimäisenä mieleen. Kauden eka peli heiltäkin niin on aika vaikea sanoa mitään vielä. Paljon tuntuivat hakevan kaukolaukauksia ja muutenkin laukoivat aika paljon paikasta kuin paikasta. Lukemistakin voi päätellä, ettei kuitenkaan kovinkaan hyvällä menestyksellä. Pitihän SCR enemmän palloa ja hyökkäsi enemmäm kuin Paltsarit, mutta varsinkin loppua kohden TuPV sai myös rakenneltua hyviä vastahyökkäyksiä. Yhdestä tuli sitten tuo voittomaali laukauksella kuudentoista ulkopuolelta.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #186 : 08.03.2009 klo 19:09:58

Siellä tais olla 6-7 vanhan SCR1:sen pelaajaa. Aika fyysisen oloinen porukka, se jäi päällimäisenä mieleen. Kauden eka peli heiltäkin niin on aika vaikea sanoa mitään vielä. Paljon tuntuivat hakevan kaukolaukauksia ja muutenkin laukoivat aika paljon paikasta kuin paikasta. Lukemistakin voi päätellä, ettei kuitenkaan kovinkaan hyvällä menestyksellä. Pitihän SCR enemmän palloa ja hyökkäsi enemmäm kuin Paltsarit, mutta varsinkin loppua kohden TuPV sai myös rakenneltua hyviä vastahyökkäyksiä. Yhdestä tuli sitten tuo voittomaali laukauksella kuudentoista ulkopuolelta.

Kiitoksia Tuoppi
SmoSmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RaiTeePee, Kyröskosken apassit

Vastaus #187 : 08.03.2009 klo 19:27:19

scr hallitsi peliä, paikkoja olis ollut jopa 4 maaliin, mutta ei osunut.
ja maalithan ne ratkaisee
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 klo 19:34:41 kirjoittanut SmoSmo »
Kierepotku

Poissa Poissa

Vastaus #188 : 08.03.2009 klo 19:29:14

Tuohan tuollainen lopputulos ainakin itseluottamusta alempisarjalaisille. Tulokset ei kuitenkaan kerro tässä vaiheessa kevättä vielä mitään, sillä joukkueiden ulkotreenien määrä heittelehtii laidasta laitaan.. Raisiolaisilla se on edelleen ihan nollilla. Kaarina, salo-, ja turkulaisilla on etumatkaa sen vuoksi. Vitosen ratkaisupelit pelataan syksyllä.
Kuinkas isoilla ringeillä Paltsarit ja Socceri operoivat?
« Viimeksi muokattu: 08.03.2009 klo 19:31:09 kirjoittanut Kierepotku »
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #189 : 08.03.2009 klo 19:39:41

scr hallitsi peliä, paikkoja olis ollut jopa 4 maaliin, mutta ei osunut.
ja maalithan ne ratkaisee

Niin oli joo, en mä sitä kielläkään. Jonkun vaan tarttis tehdä niistä. Oli meilläkin siinä lopussa pari hyvää paikkaa. Ja kuten sanottu, näistä peleistä on aika turha vetää mitään suurempia johtopäätöksiä. Voitto on kuitenkin aina voitto ja kun se vielä tulee ylempidivarilaisesta, se nostaa mukavasti itseluottamusta ja joukkuehenkeä.

Kuinkas isoilla ringeillä Paltsarit ja Socceri operoivat?

Meillä oli tässä pelissä muutama vaihturi, ringissä pyörii vajaa parikymmentä jannua.
vts

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RaiTeePee 09->

Vastaus #190 : 08.03.2009 klo 20:17:35

Kaihlamo/Kuningaspallo eiköhän nyt olisi aika lopettaa tämä RaiTeePeen valmentaja asioiden käsittely ja jutustella välillä muista asioista,se nähdään myöhemmin sopiiko Kyseisen herran valmennustapa RaiTeePeelle (tähän asti ei ole näköjään sopinut millekkään joukkueelle,kirjoituksista päätellen,itse en pysty vielä mitään sanomaan valmentajasta kun eilen pelasin ekan pelin Taukan alaisuudessa.

kaikilla on oma mielipide tapauksesta ja se sallitaan.
Rabben11

Poissa Poissa

Vastaus #191 : 08.03.2009 klo 20:41:44

Kaihlamo/Kuningaspallo eiköhän nyt olisi aika lopettaa tämä RaiTeePeen valmentaja asioiden käsittely ja jutustella välillä muista asioista,se nähdään myöhemmin sopiiko Kyseisen herran valmennustapa RaiTeePeelle (tähän asti ei ole näköjään sopinut millekkään joukkueelle,kirjoituksista päätellen,itse en pysty vielä mitään sanomaan valmentajasta kun eilen pelasin ekan pelin Taukan alaisuudessa.

kaikilla on oma mielipide tapauksesta ja se sallitaan.

Puhut juuri asiaa.
Silti toi kunkku on jäätä.
expertise

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: salon toverit

Vastaus #192 : 08.03.2009 klo 21:19:15

wilpas II - sato: 1-1.

Itse en ollut paikalla mutta koottuna kommenteista: SaTo hallitsi peliä, mutta syötöt ja keskitykset vielä hakivat osoitetta, joka vaikeutti maalien tekoa tai todellisten paikkojen luontia. Kausi kuitenkin käyntiin ilmeisen positiivisissa merkeissä!

Wilppaan peli oli ilmeisesti ollut enemmän sekaisin, vaikka ongelmia oli ollut molemmilla. SaTo kuitenkin pystyi organisoituunkin pelaamiseen, ainakin jossain suhteessa. Sikäli wilpura on varmaankin ihan tyytyväinen tasapeliin.

Vasta parit treenit takana, joten tästä se lähtee.
Makkosen Kari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jakosen ajokortti

Vastaus #193 : 08.03.2009 klo 21:43:17

kyse olikin varmaan niistä ketä ko. "herra" ON VALMENTANUT, esim: Kaihlamo ja varmaan tpk:ssa jonkun/jotkut rikkaat kakarat joutunut pelaan väärissä paikoissa tai penkillä, ni oisko siinä syy...??
Mut nyt saa loppua tämä p*ska, joukkueemme tekee itse omat päätökset ja katsotaan mekin nyt vuorostaan mihin rahkeet riittää..
EI PITÄIS MUILLE KUULUA YHTÄÄN, joten josko sitä puheen aihetta vois vaihtaa..

Vaihdetaan vaan aihetta ja Teidän valintannehan se on ketä teitä valmentaa. Kysyn teiltä kuitenkin viimeistään kesätauolla, että mitkä on fiilikset. TPK:ssa ei ole yhtään ainoaa rikkaan kakaraa ja syy oli se, että vanhemmat olivat sitä mieltä ettei ko. herra kykene/osaa valmentaa!
Sami Näätä

Poissa Poissa

Vastaus #194 : 08.03.2009 klo 22:25:49

wilpas II - sato: 1-1.

Itse en ollut paikalla mutta koottuna kommenteista: SaTo hallitsi peliä, mutta syötöt ja keskitykset vielä hakivat osoitetta, joka vaikeutti maalien tekoa tai todellisten paikkojen luontia. Kausi kuitenkin käyntiin ilmeisen positiivisissa merkeissä!

Wilppaan peli oli ilmeisesti ollut enemmän sekaisin, vaikka ongelmia oli ollut molemmilla. SaTo kuitenkin pystyi organisoituunkin pelaamiseen, ainakin jossain suhteessa. Sikäli wilpura on varmaankin ihan tyytyväinen tasapeliin.

Vasta parit treenit takana, joten tästä se lähtee.

Ihan kelpo suoritus SaTolta kauden ensimmäiseksi otteluksi: parin-kolmen maalin voittolukemat olisi pitänyt pystyä takomaan taululle, mutta onneksi tässä vaiheessa kautta ei vielä pelata tuloksesta. Pallonhallinta ja maalipaikat melko totaalisesti keltapunaisille, mutta viimeisten ratkaisujen kanssa oli hakemista ja lopputulos jäi siksi heikonpuoleiseksi. Pelillisesti kuitenkin lupauksia antava esitys, keskiviikkona jatkuu talkoot taas tekonurmella.

Omalta osaltani peli loppui valitettavasti 10-15 minuuttia ennen täyttä aikaa kun polvi sanoi jälleen itsensä irti. Tällä hetkellä paine päänupissa on melkoinen. Vanhaa sanontaa mukaillakseni, voiko vitutukseen kuolla?

Tästä tulikin sellainen mieleen, että mites muut 5. divarin porukat ovat pärjänneet loukkaantumisten kanssa. SaTon kohdalla polvet ja erityisesti eturistisiteet tuntuvat olevan melkoista kertakäyttötavaraa. Koko ajan tuntuu olevan 2-4 äijää keppien varassa kentän laidalla...
Vicmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sun City Raisio 2 TePa

Vastaus #195 : 09.03.2009 klo 08:56:41

Periaatteessa viisi viime vuoden edustuksen pelaajaa on nyt mukana. Yks luunkova toppari pelas jo suurimman osan viime kautta kakkosen mukana. Vaihtureita SCR:lla oli mukana muistaakseni kuusi kappaletta.
Speedy

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 10.03.2009 klo 13:18:07

PaiHa - BFB ke 11.3 klo 20 Paimion KHT

BFB aloittaa treenipelit ilman yhtäkään ulkotreeniä, futsalia suuri osa on talven aikana pelannut, mutta isommasta pallosta tuntuma taitaa melkein kaikilla olla reilusti viime vuoden puolelta. Muutoksia joukkueeseen on jonkin verran tulossa / tullut viime vuodesta, huomenna pitäisi jo uusia kasvoja olla mukana. Kattellaan miten käy.
Herodes

Poissa Poissa

Vastaus #197 : 10.03.2009 klo 15:36:41

loistava rapo: sato - wilpas II 1-1

Otteluraportti löytyy jo SaTon kotisivuilta!

lisäksi: loistava uutinen

---SaTon think tankissä on taas lyöty viisaan päät yhteen, ja lujaa.

Huhujen mukaan SaTon futispeleissä alettaisiin jakamaan vastustajajoukkueen parhaimmistolle drinkkilippuja. Lirputtimia, joilla saisi bisset paikallisesta.

Toivottavasti tällainen porkkana ei kirvoita vastustajia liian koviiin suorituksiin kotijoukkueen kannalta. 
diabolik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: /=\Lahti, Hellas Verona/=\

Vastaus #198 : 10.03.2009 klo 17:42:35

kaljaa ja makkaraa!

ARVOSTAN!
Tällaisen vanhan, paatuneen divarijyrän mieltä lämmittää jo ajatuskin moisesta.

Itselläni on kauden 1. tavoitteena päästä vetämään SaTon kisamakkaraa. Ja Salossa aftermatchpintitkin maistuvat yleensä paremmille (kenties vitutuksen vuoksi).
Edelleen nostan hattua, että jaksatte Salossa nähdä vaivaa tällä harrastesarjan tasollakin. Usein tuo touhu kun hyytyy alkuinnostuksen jälkeen, mutta Salossa tuntuu kiihtyvän.

juntusen miika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues

Vastaus #199 : 11.03.2009 klo 12:05:59

Mikäs tuon errea-cupin 1.kierroksen matsin TuKV- UPK (3-0 luov.)taustalla oli?Luulisi nelosen porukan saavan jengin kasaan cupia varten/jättävän osallistumatta jos porukkaa ei ole.Ilmoittautumisestakaan ei ole pitkää aikaa,ja silloin vois olettaa ainakin tällaisten asioiden olevan selvillä...

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 69

Siirry: