FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.02.2026 klo 23:06:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 59 [60] 61 ... 82

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Kutonen 2009  (Luettu 89078 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuningas#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KyPS

Vastaus #1475 : 10.08.2009 klo 16:10:09

Kohta sitten kohti Pansion upeaa jalkapallokenttää :) eiköhän sieltä voitto kotiin väännetä. Oma pelaaminen ratkennee taas parin tunnin sisällä :D
El_Apache

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atletico Ispoinen, Jesus Quintana, Valencia C.F.

Vastaus #1476 : 10.08.2009 klo 17:15:19

Noh, eiköhän me jotku kamppeet saada päälle laitettua sitten pelissä.

Mites sä Valenciaa oot tukenu? Pidä seura pystyssä, itsekin tuolla ens vuonna vähintään 6kk tulee hengailtua niin olishan se mukavaa että höntsäseura säilyis hengissä. Valenciahan on muuten hieno paikka, mutta täydellisestä se jää koska siellä ei pelata TURUN PIIRIN KUTOSTA :D

Viime tiistain lensin Barcelonaan, josta Aviksen vuokra-autolla se 360km Valenciaan (pari päivää välillä Tarragonassa). Upein kaupunki Lontoon lisäksi jossa olen käynyt, pakko lähteä joskus uudestaan. Valitettavasti Arsenal reenimatsi jäi välistä, kun piti mennä Barcelonaan mutta reissusta jäi kuitenkin käteen käynnit El Madrigalilla, Mestallalla ja Camp Noulla, joten ihan onnistunut pyörähdys. Valenciassa tuli bongattua Miguel eräästä kalaravintolasta ja Barcelonan Olympia-satamassa oli Kim Källström seurueineen viettämässä iltaa ;). Toivottavasti reissusta tarttui myös pelillistäosaamista messiin :D.
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #1477 : 10.08.2009 klo 18:57:02

Åbo - TPK3 2-0

Pelistä ei oo oikeen mitään sanottavaa. Meidän jäpät ei jaksanut juosta nuorten maahanmuuttajien perässä tos pahteessa. Eka maali oli ainakin komea laukas kahen tolpan kautta maaliin. Onnea sille vitun 17 vuotiaalle pikkuarabille joka sanoi lyövänsä mua nyrkillä naamaan kun vähän otin kylkeen pelitilanteen jälkeen. Mikset lyönyt? Olisi varmasti käsi murtunut tyhmä amisviiksi.

TAPAUS AHMED!

Åbo rikkoo selkeesti keskiympyrässä, jolloin huudan 19 metristä (omalla puolella) "puhalla nyt siihen pilliin!", Ahmed puhaltaa pilliin ja keskeyttää pelin. Tulee antamaan mulle keltaisen kortin suunsoitosta  ja antaa epäsuoran vapaapotkun Åbolle siitä paikasta jossa mä seisoin kun huusin "vihellä siihen pilliin!"

MITÄ VITTUA!?! TOI ÄIJÄ EI SAA KYLLÄ VIHELTÄÄ EDES SIT SITÄ KUTOSDIVARIA. VOI PERKELE MIKÄ HOMO. MIES EI OSAA EDES YKSINKERTAISIMPIA SÄÄNTÖJÄ!! NYT JOKU VOI ANTAA MULLE JONKUN SÄHKÖPOSTIN TAI PUHELINNUMERON, ETTÄ VOIN TEHDÄ TOSTA MIEHESTÄ VALITUKSEN JA KOKOON NIITÄ LÄPPIÄ TÄSTÄ TOPIKISTA MYÖS SIIHEN MUKAAN KYSEISESTÄ AHMEDISTA.

Onko muuten korviksilla pelaaminen sallittua, jos ne on teipattu? Ahmed ainakin käski meidän jäpän menemään ottamaan korvikset pois. Ainakin isommissa liigoissa teippaukset on sallittu aikaisemmin.
Wang

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, Åbo Club de Fùtbol

Vastaus #1478 : 10.08.2009 klo 19:18:23

Mun mielest se korvissääntö meni oikein mut muuten sit hei mitä vittua? Käski mun mennä lukemaan sääntökirjaa ku kyseisestä epäsuorasta vapaa-potkusta kysyin et eikös suunsoiton takia peli jatku tuomaripallolla ja omasta mielestäni sen olisi pitänyt jatkua meidän heitolla keltaisesta huolimatta.. Korjatkaa sit kumpi oikein mut toi epäsuora ei ainakaa taatusti ollut oikea tuomio..

Hävittiin helvetisti paremmal tänää ja vaik Åbo pyörittikin ni eipä niil kovin montaa vaarallist tilannet saanu luotuu sen verran hyvin puolustettiin.. Toinen maali oli halpa ja ensimmäinen pirun hieno.. Meillekki siunaantu toisel puoliajal muutama paikka johtuen osittain siitä et siirrettiin kk-keskel 3 äijää ja siit et Åbo hyökkäs ja hyökkäs.. Ja meiän äijilt loppuenlopuks helkkarin hyvää taisteluu 1 vaihturil noin kovakuntost sakkii vastaan..

Ja vielä Ahmedista; ajattelin myös soittaa piiriin ja sanoa että jos me näist jotain maksetaan ni ei se tollast paskaa saa olla.. Ja kun ei ollut eka kerta eikä pelkästään meidän peleis.. Ja vaadin muuta selitystä sille et toi viel saa viheltää, kuin se et muita ei oo.. Taatusti on jotain nuoria jotka viheltäis mielellään noitakin pelei ja sais kokemust miesten peleistä ja ainakin meidän pelit on tällä kaudella olleet erittäin siistejä et ei pitäis nuorellakaan mennä paskat housuun näit vihellelles.. Ja paskempaan ei ainakaan voi sortua kuin tää kaveri..

E. Kertokaas miten se pärjäs TuWe- KyPS pelis?
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 klo 19:22:26 kirjoittanut Wang »
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #1479 : 10.08.2009 klo 19:21:41

Toivottavasti reissusta tarttui myös pelillistäosaamista messiin :D.

Vai kenties sittenkin ennemmin pelillistäosaamista Messistä? ;)

Ja tuomareita koskevat valitukset voi lähettää varmaan tänne: [email protected]
« Viimeksi muokattu: 10.08.2009 klo 19:25:58 kirjoittanut Kaihlamo »
Wang

Poissa Poissa

Vastaus #1480 : 10.08.2009 klo 19:35:25

Ja tuomareita koskevat valitukset voi lähettää varmaan tänne: [email protected]

Tätä Kattelust itekki ajattelin.. Mut joo toi et kerää noit juttui kuulostaa ihan hyvält koska ei täs oo enää järkee :D
El_Apache

Poissa Poissa

Vastaus #1481 : 10.08.2009 klo 20:13:11

Melkoinen sanaleikki saatiin aikaiseksi :D
_Baros_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #1482 : 10.08.2009 klo 20:34:50

e
« Viimeksi muokattu: 17.09.2010 klo 15:30:43 kirjoittanut _Baros_ »
Wang

Poissa Poissa

Vastaus #1483 : 10.08.2009 klo 20:42:24

Voi olla että puhun täyttä paskaa, mutta jostain mulla on jääny semmonen kuva että toi epäsuora ois oikein jos tuomari pistää suunsoiton takia pelin poikki. Vaparin paikka kyllä olisi loogisemmin siitä, missä pallo on ollut. Korostan että tää voi olla jostain mun päiväunestakin, mut ihan ku olisin joskus kuullu tommosesta... Tuomarit (siis oikeat tuomarit :)) kertokaas faktoja...?

Tämä ei toki muuta sitä faktaa, minkä kaikki ovat jo todenneet, että ko. kaverin ei kuuluisi viheltää yhtään jalkapallo-ottelua missään ja koskaan.

Mut peli meni just siin kohtaa poikki ku oli katsonu ensin et pallo meni yli.. No en tiä mut paska se tosiaan on :D
_Baros_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool

Vastaus #1484 : 10.08.2009 klo 20:44:55

E
« Viimeksi muokattu: 17.09.2010 klo 15:27:49 kirjoittanut _Baros_ »
Maicon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #1485 : 10.08.2009 klo 21:10:16

Eikös korvisten teippaaminenkin ole kiellettyä nykyään? (Toisaalta Ahmed ei sanonut mitään, kun TuWen pelaaja #18 piti korvassaan korvista ???)

Ja sitten illan paskimpaan antiin: TuWe/2 2 - 1 FC KyPS (1-1) :-[ :keskari:

Paskaa peliä Pansiossa, kuinkas muuten. Ahmed oli... Ahmed. Kaksi korttia pelissä jaettiin: Molemmat samalle KyPS-pelaajalle. Ensin keltainen ja sitten suora punainen, suunsoitosta kuulemma molemmat. Ihan paskoja oltiin. Vastinetta tulossa Ahmedista, ja se saa molemmat joukkueet taakseen.

Vahvaa suorittamista.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #1486 : 10.08.2009 klo 21:45:11

Korvakorut on kielletty. Ainoastaan sileää kihla/vihkosormusta saa Turun piirissä pitää pelissä.

Mikäli pallo on pelissä ja tuomari keskeyttää sen epäurheilijamaisen käytöksen vuoksi, on pelinjatkamistapa epäsuoravapaapotku paikasta jossa pallo oli. Mikäli pallo ei ole pelissä, esim heitto, peliä jatketaan heitolla, vaikka annettaisiin katkon aikana kortti epäurheilijamaisesta käytöksestä.

Muuhun en ota kantaa, muutakuin ihmettelen ettei Maicon pysäyttänyt TuWea?
James Thompson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc KyPS

Vastaus #1487 : 10.08.2009 klo 21:56:41

Miehen työn teette jos Ahmedin saatte hyllylle tuomarihommista. Mutta ei Ahmed ainoa kassalla oleva tuomari ole mitä kutosessa tällä kaudella on vihellellyt, tuntuu osilla tuomareista olevan käsittämättömän ylimielinen asenne touhuun, johtuukohan siitä että "joutuvat" puhaltelemaan alimmalla tasolla.
Maicon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #1488 : 10.08.2009 klo 21:59:18

Muuhun en ota kantaa, muutakuin ihmettelen ettei Maicon pysäyttänyt TuWea?

>:(

Aika hukassa olin, varsinkin ekan puoliajan. TuWen 32:n kanssa oli tekemistä. Kuulin, että ei ne loistavat taktiikatkaan paremmissa piireissä, tai pienemmissä lajeissa, aina tulosta tuo. ;) Hyvä yritys kaiketi kuitenkin.

Vastine oli tulossa muuten siitä, että Ahmed provosoi KyPS-pelaajaa, kun antoi tälle varoituksen suunsoitosta: "Sano jotain, niin saat punaisen. Sano jotain", tai vähän siihen suuntaan oli tuomarin suusta kuulemma tullut. Itse en ollut kovin lähellä tilannetta. Nämä KyPSin väitteet allekirjoitti myös TuWen koutsi.
Kuningas#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KyPS

Vastaus #1489 : 10.08.2009 klo 22:13:00

Joo sellasta tänään :D

KyPSn pelaaja saa keltaisen suunsoitosta. Kun lappua tullaan hänelle näyttämään tuli tuomarin suusta; Sano jotain, sano vielä jotain, sano!. Sen kuuli ja näki hyvin siihen penkille, kun olin jo siviilit päällä siellä seisoskelemassa. Mielestäni aika hieno yritrys saada jätkä pihalle pelistä, mutta ei vielä onnistunut. No parin minuutin päästä heilui sitten suora punainen.

Ja vielä pelin jälkeenkin nähtiin pari sekavaa tilannetta joissa joukkueet keskustelivat toistensa kanssa niin tuomari pamahtaa sitten sinne sekaan :D

Joo ja peli oli paskaa. Ite taidan hoitaa nyt reiden kuntoon, kun ei tuo oikein motivaatiota kasvata, että "pelaa" pelissä sen vartin eikä siitä tule yhtään mitään...
El_Apache

Poissa Poissa

Vastaus #1490 : 10.08.2009 klo 23:50:09

Ahmedillehan on aivan perusjuttuja tuo yllyttäminen, joka on aivan vitun järjetöntä. Meidän pelissä ihmetytti se, kun A tuli sanomaan pelin jälkeen, että "kyllä niitä vitun neekereitä voi siellä huudella, meikäläinen on asunut kauemmin suomessa kun moni teistä on elänyt" :D. Tällaista en mitenkään muista kummankaan joukkueen ottaneen puheeksi kyseisessä matsissa, eli melkoinen marttyyriasenne. Sellaista (suht varmaa)tietoa on myös liikkunut, että kyseinen herra olisi aikanaan hakenut allsvenskaniin jonkinmoista tuomarilisenssiä, koska täällä ei ilmeisesti pelien taso riitä "Ylos". No taitaa siellä olla niin monta nimeä jo vetoomuksessa, että saattaa pelit olla puhallettu tältä kaudelta.
Wang

Poissa Poissa

Vastaus #1491 : 11.08.2009 klo 04:18:53

Ahmedillehan on aivan perusjuttuja tuo yllyttäminen, joka on aivan vitun järjetöntä. Meidän pelissä ihmetytti se, kun A tuli sanomaan pelin jälkeen, että "kyllä niitä vitun neekereitä voi siellä huudella, meikäläinen on asunut kauemmin suomessa kun moni teistä on elänyt" :D. Tällaista en mitenkään muista kummankaan joukkueen ottaneen puheeksi kyseisessä matsissa, eli melkoinen marttyyriasenne. Sellaista (suht varmaa)tietoa on myös liikkunut, että kyseinen herra olisi aikanaan hakenut allsvenskaniin jonkinmoista tuomarilisenssiä, koska täällä ei ilmeisesti pelien taso riitä "Ylos". No taitaa siellä olla niin monta nimeä jo vetoomuksessa, että saattaa pelit olla puhallettu tältä kaudelta.

Lähtee sit vaik La Ligan kuhan pysyy pois rakkaalta Pansion Urheilukentältä. Ja epäsuorasta vaparista olin sit puoliks vääräs :(
Hellboy

Paikalla Paikalla

Vastaus #1492 : 11.08.2009 klo 05:09:06

Tehkää nyt sitten joku OIKEASTI siitä Ahmedista joku virallinen valitus!!!!! Saatte taatusti Hot Lipsien pelaajien tuen sille valitukselle... No more Ahmed please!!!
Scholesin uima-allas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITÄPÄÄTY

Vastaus #1493 : 11.08.2009 klo 07:47:24

Jos olisin seisonut muutaman metrin takana päin niin olisiko Ahmed antanut rangaistuspotkun mahdollisesti Åbolle? Ensinnäkin totta vitussa se on tyhmää ja hyödytöntä kitistä tuomarille, mutta niin selvä selkääntulo kun siinäkin tilanteessa sai mut huutamaan että viheltää siihen pilliin. Pallo menee puolenvaihdolla sivurajasta yli ja mies viheltää pilliin ja tulee sanomaan mulle päin naamaa että "no nyt sit vihelsin siihen pilliin!". Mä oon pelannut 17 vuotta jo putkeen jalkapalloa (Kupittaan nappulaliiga, Fc Inter, Fc Kurvin Vauhti (HKI) & TPK 3) kaikennäköisten tuomarien kanssa. Kyllä sinne on ties kuinka paskaa dumaria sekaan mahtunut, mutta kukaan ei ole ollut sentään noin paska. Ei todellakaan. Mun mielestä tollanen lapun nostaminen suoraan yhdestä huudosta, jota en edes luokittele kovin pahaksi päänpaukuttamiseksi on aivan vitun osaamattoman tuomarin touhua. Tuomarilla pitäisi olla näkemystä ja itsehillintää kentällä. Ahmedilla ei ole kumpaakaan, eikä osaa edes sääntöjä.

Kyllä me Wangin kanssa tosta toi valitus duunataan, joten joka joukkue joka haluaa osallistua valitukseen niin lähettäkööt kapteenit/valmentajat vaikka mulle tai Wangille privaa. Kun se ei ole vaan tä yks peli. Toi kusipää pilaa joka pelin minkä se viheltää. Eikä näköjään vaan meidän joukkueen.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 07:49:59 kirjoittanut Scholesin uima-allas »
JeJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Milan/Italy/Lops/R.I.P RTP/TPS

Vastaus #1494 : 11.08.2009 klo 07:54:03

kenelläkään tietoa fc koivu-fc tykit pelin tulosta??
Wang

Poissa Poissa

Vastaus #1495 : 11.08.2009 klo 12:17:05

Muistuupa tässä keväältä mieleen vielä sellainenkin kun saatiin rankkari (en muista peliä, mahdollisesti pamaus), niin Ahmed tulee pelin jälkeen sanomaan että ensi kerralla hän ei tuollaista filmausta vihellä.. WTF!! Toki hienoa että sentään itse tajusi et on apina. ja uskoisin et mitä enemmän joukkeit tän jutun taakse tulee niin sitä kovemmas painees piiri asian tiimoilta on.. Ja uskoisin et 95% piirin joukkueist on tän jutun takana :D
ikämies

Poissa Poissa

Vastaus #1496 : 11.08.2009 klo 12:23:45

Tehkää nyt sitten joku OIKEASTI siitä Ahmedista joku virallinen valitus!!!!! Saatte taatusti Hot Lipsien pelaajien tuen sille valitukselle... No more Ahmed please!!!

Ei ole mitään hyötyä tehdä valitusta.. Piirissä ollaan aina tuomarin puolella, koska tuomareista on pulaa. Kokemusta on tästä asiasta. Tuomarin sana painaa aina enemmän, kun valmentajien tai pelaajien.
Napanen

Poissa Poissa

Vastaus #1497 : 11.08.2009 klo 12:27:08

koivu-tykit peli siirretty syksymmälle. koivu ei kuulemma ois saanut tarpeeksi porukkaa kasaan...
bamse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: maapisteet

Vastaus #1498 : 11.08.2009 klo 12:28:52

koivu-tykit peli siirretty syksymmälle. koivu ei kuulemma ois saanut tarpeeksi porukkaa kasaan...

Eikös tässä muutenkin ole kutosessa ollut tapana vajaaalla pelata, ilman että otteluja siirretään? :)
Champion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kakka tulee.

Vastaus #1499 : 11.08.2009 klo 14:07:28

joo meikäläinen voi tulla kirjeeseen messiin heiton tiimoilta, ahmedi tais keväällä vihellellä meijän ja pipsin matsin, torjuin vedon kahdessakympissä kun tuiln vastaan ja ahmedi levitteli käsiä (kenties suoran punaisen paikka tai jotain) :D ja sitten tämä viimeinen hot lips - heitto matsin rankkarin viheltäminen ja aivan älytön pillin puhaltelu puolin ja toisin, välillä toiselle vapareita 10 krt putkeen ja sit vaihdetaan suuntaa ja toinen joukkue saa 10 vaparia putkeen. en enää jaksa koittaa ottaa niitä ahmedin puhaltamia rankkareita kiinni.
mun puolestani vaikka vastustajan valmentaja saisi puhaltaa mieluummin matsin ku itse ISOSUURITUOMARIJUMALA AHMED KAIKKIEN KENTTIEN KUNINGAS.

Varsinkin se että jos ahmedi puhaltaa meidän ja åifk:n matsin ni se on jo pelattu valmiiksi koska sen tietää kumpaa joukkuetta AHMED kannattaa.. :/

rasisti en ole mutta kyllä suomalaiset (lue. jopa jalonen) tuomarit hommansa paremmin hoitaa..
ja antavat pelaajien ratkaista matsin.

ei mulla muuta.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 14:08:53 kirjoittanut Champion »

Sivuja: 1 ... 59 [60] 61 ... 82

Siirry: