FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.01.2026 klo 17:42:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 75 [76] 77 ... 82

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Kutonen 2009  (Luettu 89031 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #1875 : 24.09.2009 klo 14:08:01

WaLLuu hengitä välillä...
WaLLuu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ÅIFK2

Vastaus #1876 : 24.09.2009 klo 14:10:56

Hienoa keskustelua täällä! Ylos

Onko sillä väliä sekosiko vai hermostuiko JOS UHKASI VETÄÄ TURPAAN?

Menkää nyrkkeilysalille takomaan toisianne tai opetelkaa luistelemaa ja pelaamaan jääkendoa, niin voitte rauhassa tapella!

ps. olisi mukava nähdä PaVin-Åbo2 ottelu. Voisi tulla pientä kärhämää!
No kelaa vähän sinäkin mitä tääl oikeen kirjotetaan/uhkaillaan/haukutaan/rasistisii kommenttei ym...niin toi toi uhkau turpaan vetämises ei oo mitään verrattuna miten meitä täällä uhkaillaan...

WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1877 : 24.09.2009 klo 14:12:24

WaLLuu hengitä välillä...
Siis pakkohan täälä vähän pitää omia puolustää ettei koko ala,keski ja ylä lohko tuu saattaa meit teho-osastol
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1878 : 24.09.2009 klo 14:15:37

No kelaa vähän sinäkin mitä tääl oikeen kirjotetaan/uhkaillaan/haukutaan/rasistisii kommenttei ym...niin toi toi uhkau turpaan vetämises ei oo mitään verrattuna miten meitä täällä uhkaillaan...

Mites teitä on täällä uhkailtu?

pistäs oikein lainauksia kehiin!
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1879 : 24.09.2009 klo 14:16:22

En voi tosiaankaan ymmärtää Åbon pelaajia! Jokaisen pitäisi mennä kotiin kasvamaan! Kaveri ottaa selvän keltaisen kortin ja sekoaa täysin! Uhkaa vetää Tpk3 pelaajaa turpaa! ois kannattanu mennä kokeilee niin ois ollu yks hansakasvatti taas vähemmän!! Toivottavasti joku joukkue antaa kunnon opetuksen Åbolle vaikka nyrkein! Ei mitään järkeä Åbo!!! HÄVETKÄÄ!!
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1880 : 24.09.2009 klo 14:17:33

Täällä annetaan myös inspiraatiota muille joukkuelle vetää meit päähän ja se on vois sanoo astetta vakavempi juttu!!!
Bollklubben 48

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Bollklubben 48, Torre Calcio

Vastaus #1881 : 24.09.2009 klo 14:18:10

Jep jep. Olet tainnut lukea jotain rivien välistä jota en minä ainakaan ole huomannut? Yleensä täällä on aika rauhallista keskustelua, vähän läpänheittoa välillä.
footylegend

Poissa Poissa

Vastaus #1882 : 24.09.2009 klo 14:19:46

aika ennen ff2: pelissä huudettiin toisille ja uhkailtiin. pelin jälkeen käteltiin ja unohdettiin kärhämät

aika jälkeen ff2 keksimisen: pelissä huudettiin toisille ja uhkailtiin. pelin jälkeen käteltiin ja unodettiin kärhämät. ja kotona ff2:lle haukkumaan ja haastamaan lisää jotta saadaan vanhat haavat auki.

onko se nyt järkevää lähteä puimaan täällä pelin jälkeen ketä on haukkunut ketäkin tyhmäksi tai pyllypääksi. se kuuluu futikseen, mutta vain pelin aikana. jokainen siellä joskus jotain uhoaa, mutta tuskin sitä oikeasti tarkoittaa. jotkut on kuumaverisempiä kuin toiset. ottakaa olut kaikki niin rauhoitutte
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #1883 : 24.09.2009 klo 14:20:08

Huikeaa tykitystä WaLLuu:lta :D Piristi päivääni Ylos
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1884 : 24.09.2009 klo 14:22:23

Kyl Kyl aina vitsit ymmärtää..mut mä luulen et on mennyt vähän överiks tää juttu...
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1885 : 24.09.2009 klo 14:22:53

WaLLu wallu eihän se ole uhkailua jos joku sanoo "toivottavasti joku joukkue..."

ettet nyt vaan olisi ymmärtänyt hieman väärin, kun ei tuo suomen kieli ole niitä parhaita puoliasi!
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1886 : 24.09.2009 klo 14:24:18

aika ennen ff2: pelissä huudettiin toisille ja uhkailtiin. pelin jälkeen käteltiin ja unohdettiin kärhämät

aika jälkeen ff2 keksimisen: pelissä huudettiin toisille ja uhkailtiin. pelin jälkeen käteltiin ja unodettiin kärhämät. ja kotona ff2:lle haukkumaan ja haastamaan lisää jotta saadaan vanhat haavat auki.

onko se nyt järkevää lähteä puimaan täällä pelin jälkeen ketä on haukkunut ketäkin tyhmäksi tai pyllypääksi. se kuuluu futikseen, mutta vain pelin aikana. jokainen siellä joskus jotain uhoaa, mutta tuskin sitä oikeasti tarkoittaa. jotkut on kuumaverisempiä kuin toiset. ottakaa olut kaikki niin rauhoitutte
Hyvä et joku sentään ymmärtää..Mut se et mennään ff2:ssa haukkumaan ja uhomaan ja vetämään muita joukkueita tappelemaan niin se ei kuullosta kovinkaan fiksulta!
El_Apache

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atletico Ispoinen, Jesus Quintana, Valencia C.F.

Vastaus #1887 : 24.09.2009 klo 14:25:02

Keskitytäänkö välillä fudikseen ??? Ylos
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1888 : 24.09.2009 klo 14:25:46

WaLLu wallu eihän se ole uhkailua jos joku sanoo "toivottavasti joku joukkue..."

ettet nyt vaan olisi ymmärtänyt hieman väärin, kun ei tuo suomen kieli ole niitä parhaita puoliasi!
Okei ei välttämättä mutta se antaa inspiraatioo muille joukkueille UMMARAKOSINÄÄÄ NYYYT???
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1889 : 24.09.2009 klo 14:27:52

Okei ei välttämättä mutta se antaa inspiraatioo muille joukkueille UMMARAKOSINÄÄÄ NYYYT???
Eikai kukaan nyt ota tosissaan tollasesta mitään turpaan veto-asennetta peliin teitä vastaan.

Kuhan vaan joku purki pettymystään ja pikkasen meni provo yli. Ainakin sulle uppos hyvin!
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1890 : 24.09.2009 klo 14:28:49

Kyl tää mun suomen kieli ihan loistava mut välillä tulee niitä kirjotus virheitä ku joutuu kiireellisesti kirjottelee useammalle henkilöille..tuttu tunne varmaan sullakin?
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #1891 : 24.09.2009 klo 14:30:26

Kyl tää mun suomen kieli ihan loistava mut välillä tulee niitä kirjotus virheitä ku joutuu kiireellisesti kirjottelee useammalle henkilöille..tuttu tunne varmaan sullakin?

Juu sina hyva kirottamaan suomi kieli. Me muut olla vaan vaha sokea Ylos
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1892 : 24.09.2009 klo 14:31:34

Eikai kukaan nyt ota tosissaan tollasesta mitään turpaan veto-asennetta peliin teitä vastaan.

Kuhan vaan joku purki pettymystään ja pikkasen meni provo yli. Ainakin sulle uppos hyvin!
Siis sä et nyt vieläkään ymmärrä tätä mun ja mun ÅBO:n pelaajien tilannetta,koska et sinäkään varmaan jaksais kuunnella tämmöst sana paskaa niskoilles,jos jaksat niin sun kannattais ryhtyy papiks!
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1893 : 24.09.2009 klo 14:34:33

Siis sä et nyt vieläkään ymmärrä tätä mun ja mun ÅBO:n pelaajien tilannetta,koska et sinäkään varmaan jaksais kuunnella tämmöst sana paskaa niskoilles,jos jaksat niin sun kannattais ryhtyy papiks!

Tehän olette aina puhtaita pulmusia, ettekä koskaan hermostu mistään turhaan?

Miten se sitten aina on että mamu-joukkueille tulee niitä värillisiä kortteja tuplasi sen verran mitä muille?

Tuomarit rasisteja?
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1894 : 24.09.2009 klo 14:42:49

Saiko wallu sydärin vai miksi jo yli 5 minuuttia hiljaisuutta?
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1895 : 24.09.2009 klo 14:55:28

Tehän olette aina puhtaita pulmusia, ettekä koskaan hermostu mistään turhaan?

Miten se sitten aina on että mamu-joukkueille tulee niitä värillisiä kortteja tuplasi sen verran mitä muille?

Tuomarit rasisteja?
sä voi mennä noita kommentteja vähän läpi ja kattoo mis vaihees oon sanonut ottä emme hermostu koskaan,määritä pikkusen tuota hermostua turhaan eli selitä vähän mitä sillä tarkotat??En tiiä onko tuomarit rasisteja en oo kysynyt,mutta puolueettomia joskus ovat olleet..ja mielipide tämäkin
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1896 : 24.09.2009 klo 14:58:14

Saiko wallu sydärin vai miksi jo yli 5 minuuttia hiljaisuutta?
Kyl mä vielä hengis oon..mut en vaan jaksa hukkaa energiaa tälläseen lässynlässy paskaan ku ei täs kuitenkaan oo mitään hyötyy en voi vaihtaa kenenkään ajatuksii..mun puolest annetaan vaik olla...mut se riippuu kans teist.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2009 klo 15:02:27 kirjoittanut WaLLuu »
WaLLuu

Poissa Poissa

Vastaus #1897 : 24.09.2009 klo 15:18:02

moni ihmettelee miks ÅBO:n joukkue on niin mulkku varmaankin sen takia koska yksi tietty joukkue en halua mainita nimeä pelas meitä vastaan ja se oli helvetin likaista molemmilta joukkueilta silloin,ja he menivät heti foorumiin kertomaan kaikkee paskaa ja isontaa asioita ja muiden joukkueiden pelaajat lukee sen ja kertoo muille joukkueen pelaajille jne...ja meille tulee vastustajia ennakkoluuloilla ja inhoo meit jo ennestään...kuvittele ittes pelaavas tällasil joukkueit vastaan..meillä on myös ollut tosi puhtaita otteluja ja useista selvitty ilman yhtään kortteja ja siin vaihees rupee miettii et onkohan se vika meissä vai jossain muissa.
Rabben11

Poissa Poissa

Vastaus #1898 : 24.09.2009 klo 15:25:40

sä voi mennä noita kommentteja vähän läpi ja kattoo mis vaihees oon sanonut ottä emme hermostu koskaan,määritä pikkusen tuota hermostua turhaan eli selitä vähän mitä sillä tarkotat??En tiiä onko tuomarit rasisteja en oo kysynyt,mutta puolueettomia joskus ovat olleet..ja mielipide tämäkin
WaLLuu, et ilmeisemmin ole alkuperältä suomen kansalainen ??? Rasismi älkää aina käyttäkö tuota sanaa, olette sen jo kuluttanut loppuun.
Ei kaikki erimielisyys ole rasismia. Voi olla muutenkin eri mieltä asioista. Ja rasismi sitä tapahtuu paljon kantaväestöä kohtaan. Toivoisin, heittäkää jo sana rasismi roskiin.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Vastaus #1899 : 24.09.2009 klo 15:51:35

WaLLuu, et ilmeisemmin ole alkuperältä suomen kansalainen ??? Rasismi älkää aina käyttäkö tuota sanaa, olette sen jo kuluttanut loppuun.
Ei kaikki erimielisyys ole rasismia. Voi olla muutenkin eri mieltä asioista. Ja rasismi sitä tapahtuu paljon kantaväestöä kohtaan. Toivoisin, heittäkää jo sana rasismi roskiin.

Männä vuosina esim. FC NU:a vastaan oli helvetin kiva pelata kun jokainen taklauskin oli rasismia heidän pelaajiensa mukaan :D Oikealle rasismille punainen kortti, mutta kukkahattutäteilylle :keskari:

Sivuja: 1 ... 75 [76] 77 ... 82

Siirry: