Beerleaders
Poissa
Suosikkijoukkue: VilTe
|
 |
Vastaus #250 : 17.05.2009 klo 21:19:13 |
|
Tribe-VilTe kuulemma 2-1.
Pitää paikkansa. Pelattiin huonosti ja laiskasti ei ansaittu enempää. Joka pelissä meidän on näköjään pakko antaa vastustajalle yksi ilmainen maali ja tällä kertaa Tribe2. nautti oikein sen tekemisestä. Voittomaali oli pelimiehen ratkaisu Triben veskarilta. Hieno veto!
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #251 : 17.05.2009 klo 21:29:10 |
|
Pitää paikkansa. Pelattiin huonosti ja laiskasti ei ansaittu enempää. Joka pelissä meidän on näköjään pakko antaa vastustajalle yksi ilmainen maali ja tällä kertaa Tribe2. nautti oikein sen tekemisestä. Voittomaali oli pelimiehen ratkaisu Triben veskarilta. Hieno veto!
Ilman ilmaisia maaleja peli olis päättynyt 1-0. oli teidänkin maali pieni moka meijän molarilta... mutta paikkas sen kyllä ihan komeesti 22m vaparista taka yläkulmaan. Mun mielestä yllättävän rauhallinen peli.
|
|
|
|
|
Beerleaders
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 17.05.2009 klo 21:38:07 |
|
Ilman ilmaisia maaleja peli olis päättynyt 1-0. oli teidänkin maali pieni moka meijän molarilta... mutta paikkas sen kyllä ihan komeesti 22m vaparista taka yläkulmaan. Mun mielestä yllättävän rauhallinen peli.
Tuomari oli ylivoimaisesti pelin parasta antia ja varmaan pääasiallisin syy pelin rauhallisuuteen. Toisaalta... meitin pelit on kyllä yleensä aikas rauhallisia, mutta Siuron kentältä on kyllä muunlaisiakin muistoja olemassa.
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
 |
Vastaus #253 : 17.05.2009 klo 22:48:17 |
|
Yep, oli kyllä parasta tribeä mitä olen ikinä nähnyt. Sun asentees oli myös sellainen, jota en ole ennen kutosessa nähnyt. Eikä siinä mitään, olisi hienoa jos itse pystyisi samanlaiseen loppuun asti pelaamiseen. Mulla jäi taas tekeminen puhumisen asteelle, valitettavasti. Toivottavasti meidän kassari muistaa viimeistään tämän pelin jälkeen, että siurossa on tultava keskityksiin kunnolla vastaan. Triben maalivahdilla ei näyttänyt olevan vastaavanlaisia ongelmia keskityksiin tuloissa, vai eivätkö meidän kaverit vaan menneet kyllin hanakasti maalille. Tosi rauhallinen peli, illan parasta antia oli kun Beer säikähti niin, että pyllähti perseelleen keski-alueella. En tiennyt olisinko nauranut vai itkenyt.. Todella toivon, että Volttia vastaan Teräs pesee kasvonsa. Muuten voi olla raskas kausi tiedossa. Ansomäessä kesällä sitten revanssi tribestä... Tulos tietysti hieman kyrpii, mutta kuten Beerkin totesi niin ei ansaittu yhtään enempää. Perinteinen syyllinen tappioon kuitenkin löytyi heti taiston tauottua, ja valinta osui tälläkin kertaa minun kohdalleni. Ja tottahan se on, olisi pitänyt päästää Mako vaan ohi, ei se olisi kuitenkaan maalia tehnyt..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.05.2009 klo 22:53:35 kirjoittanut Alatason Arkkiperkele »
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #254 : 17.05.2009 klo 22:55:08 |
|
Yep, oli kyllä parasta tribeä mitä olen ikinä nähnyt. Sun asentees oli myös sellainen, jota en ole ennen kutosessa nähnyt. Eikä siinä mitään, olisi hienoa jos itse pystyisi samanlaiseen loppuun asti pelaamiseen. Mulla jäi taas tekeminen puhumisen asteelle, valitettavasti.
Toivottavasti meidän kassari muistaa viimeistään tämän pelin jälkeen, että siurossa on tultava keskityksiin kunnolla vastaan. Triben maalivahdilla ei näyttänyt olevan vastaavanlaisia ongelmia keskityksiin tuloissa, vai eivätkö meidän kaverit vaan menneet kyllin hanakasti maalille.
Tosi rauhallinen peli, illan parasta antia oli kun Beer säikähti niin, että pyllähti perseelleen keski-alueella. En tiennyt olisinko nauranut vai itkenyt..
Todella toivon, että Volttia vastaan Teräs pesee kasvonsa. Muuten voi olla raskas kausi tiedossa. Ansomäessä kesällä sitten revanssi tribestä...
Tulos tietysti hieman kyrpii, mutta kuten Beerkin totesi niin ei ansaittu yhtään enempää.
Perinteinen syyllinen tappioon kuitenkin löytyi heti taiston tauottua, ja valinta osui tälläkin kertaa minun kohdalleni. Ja tottahan se on, olisi pitänyt päästää Mako vaan ohi, ei se olisi kuitenkaan maalia tehnyt..
En ainakaan jalalla... Se oli allekirjoittaneen ensimmäinen peli kenttäpelaajana ja sen ainakin itte huomasin... Paikat aivan paskana kaulasta alaspäin..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 klo 12:49:07 kirjoittanut VEIjari »
|
|
|
|
|
Juninho Paulista
Poissa
|
 |
Vastaus #255 : 18.05.2009 klo 12:26:18 |
|
Pirkkalasta eilen: PJK/3 - AS-Team 1-1 (0-1)
Molemmilla paikkansa. AS-Team väsähti toisella jaksolla totaalisesti kahdesta vaihtomiehestä huolimatta ja kotijoukkue pääsi myllyttämään. Lopussa tosin vierailla muutama hyvä paikka, Siniset taisivat turhautua suoritukseen. Klubin laukaukset olivat luvalla sanoen heikkoja, lähes poikkeuksetta metritolkulla ohi tai yli. AS pelasi fiksusti omilla vahvuuksillaan. Alhaalla makaavalla puolustuslinjalla. Antoi vastustajan syötellä vapaasti vielä keskialueella, mutta sumputti alakerran. Kumpikaan joukkue ei olisi tänään edes ansainnut pistettä enempää.
|
|
|
|
|
O.J.
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Tribe, Tamu, PiPo-79
|
 |
Vastaus #256 : 18.05.2009 klo 13:00:12 |
|
Viimeinkin Tribe sai pisteet Teräkseltä! Hienoa!
|
|
|
|
|
reiteni Mahlainen
Poissa
|
 |
Vastaus #257 : 18.05.2009 klo 18:14:37 |
|
Viimeinkin Tribe sai pisteet Teräkseltä! Hienoa!
Olis ollut hieno nähdä tämä ottelu. Huhujen mukaan Triben eka maali tuli heti toisen puoliajan aloituksesta. Seitsemän sekunnin jälkeen. Toinen oli ollut maalivahdin vetämä vapari muutama minuutti ennen loppua. Huhujen mukaan mies vartiointia harrastanut VilTe oli tykännyt kopautella nilkoille huolella? Lisätietoja tästä?
|
|
|
|
|
Terry #8
Poissa
Suosikkijoukkue: NoPs , HarrasteFutis Nokia
|
 |
Vastaus #258 : 18.05.2009 klo 20:19:36 |
|
Olis ollut hieno nähdä tämä ottelu. Huhujen mukaan Triben eka maali tuli heti toisen puoliajan aloituksesta. Seitsemän sekunnin jälkeen. Toinen oli ollut maalivahdin vetämä vapari muutama minuutti ennen loppua.
Huhujen mukaan mies vartiointia harrastanut VilTe oli tykännyt kopautella nilkoille huolella? Lisätietoja tästä?
Ei ne nyt mitään sikaa pelannu mutta muutaman kerran tuli myöhässä.. Siuron Wembley oli kyl hyvässä hapessa :littipeukku:
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
 |
Vastaus #259 : 18.05.2009 klo 21:35:37 |
|
Olis ollut hieno nähdä tämä ottelu. Huhujen mukaan Triben eka maali tuli heti toisen puoliajan aloituksesta. Seitsemän sekunnin jälkeen. Toinen oli ollut maalivahdin vetämä vapari muutama minuutti ennen loppua. Niin, se avausmaali oli kieltämättä hyvä opetus siitä mihin siuro antaa mahdollisuuden, eli nosto kuudentoista sisään josta suoraan aloituksesta eteenpäin rynnännyt Mako pääsi puskemaan palloon ennen kuin maalivahtimme ehti väliin. Vähän hankala paikka puolustuksellekin yrittää blokata palloton kaveri, joten ihan estelemättä pääsi pistämään sisään. Siinä sitten vielä törmäsi maalivahtiimme, josta pieni periaatteellinen mutina piti pitää. Tuomari kuitenkin näki tilanteen oikein. Voisi melkein sanoa, että ainoa joka teräksestä kyseisessä tilanteessa edes otti pari askelta oli maalivahti. Maalivahdin vetämä vapari oli sitten "ihan kohtalainen". Huhujen mukaan mies vartiointia harrastanut VilTe oli tykännyt kopautella nilkoille huolella? Lisätietoja tästä?
Miesvartioinnissa ei oikein voinut puhua, vähän katseella seurattiin. Makoa ja Arvia hieman enemmän kuin muita. Kopauksia toki tuli, mutta minusta ei mitään huolella vetelyä ollut. Ainakaan Teräksen mittapuun mukaan. Vaikka toki, enemmän kuin pari kertaa meikäläiset tulivat huomattavastikin myöhässä. Siihen nähden, että tuomari oli minusta kerrassaan erinomainen ja otti koko lailla kaikki tempaukset pois, niin varsin vähän vapareita tuli ja jo se kertoo siitä että metsurihommissa ei oltu. Itse "kopautin" tasan sen kerran josta 2-1 vapari tuli, eikä sekään minusta ollut mikään törkeä teko vaikka Makosta jokin vinkaus pääsikin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.05.2009 klo 21:39:24 kirjoittanut Alatason Arkkiperkele »
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #260 : 18.05.2009 klo 21:42:27 |
|
Niin, se avausmaali oli kieltämättä hyvä opetus siitä mihin siuro antaa mahdollisuuden, eli nosto kuudentoista sisään josta suoraan aloituksesta eteenpäin rynnännyt Mako pääsi puskemaan palloon ennen kuin maalivahtimme ehti väliin. Vähän hankala paikka puolustuksellekin yrittää blokata palloton kaveri, joten ihan estelemättä pääsi pistämään sisään. Siinä sitten vielä törmäsi maalivahtiimme, josta pieni periaatteellinen mutina piti pitää. Tuomari kuitenkin näki tilanteen oikein. Voisi melkein sanoa, että ainoa joka teräksestä kyseisessä tilanteessa edes otti pari askelta oli maalivahti.
Maalivahdin vetämä vapari oli sitten "ihan kohtalainen".
Miesvartioinnissa ei oikein voinut puhua, vähän katseella seurattiin. Makoa ja Arvia hieman enemmän kuin muita. Kopauksia toki tuli, mutta minusta ei mitään huolella vetelyä ollut. Ainakaan Teräksen mittapuun mukaan.
Siihen nähden, että tuomari oli minusta kerrassaan erinomainen ja otti koko lailla kaikki tempaukset pois, niin varsin vähän vapareita tuli ja jo se kertoo siitä että metsurihommissa ei oltu.
Itse "kopautin" tasan sen kerran josta 2-1 vapari tuli, eikä sekään minusta ollut mikään törkeä teko vaikka Makosta jokin vinkaus pääsikin.
Ei pelissä tainnut olla kun yks tilanne missä VilTen #12 ajo pallosta ohitte mun sukille. ei se mikään törkeä sukitus ollu mistä se maalia edeltänyt vapari tuli. Tais multa karata vähän pallokin ennen sitä. Onkohan VilTen molarilla paikat yhtä kipeet kun mulla siitä pikku kolaroinnista jossa en nähnyt veskaria ollenkaan kun palloa seurasin. Mutta taisin siinäkin tilanteessa osua palloon ennen kun törmättiin. Vai?
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #261 : 18.05.2009 klo 22:07:28 |
|
Mulla tais tällä kertaa pysyä suu kiinni yllättävän hyvin. Vai?
|
|
|
|
|
Maccarone
Poissa
|
 |
Vastaus #262 : 18.05.2009 klo 23:03:19 |
|
Ei pelissä mitään sukituksia ollut, mutta kyllä Viltessä(en muista numeroa), oli jätkä joka ei pelannu varmaan kertaakaan suoranaisesti palloo, vaan jyräämällä juoksi aina jätkää kohti. Itseäni ainakin vituttaa tuollaiset ihmiskuulamaiset ratkaisut ja repijät. Sille ei mitään voi jos ei ole pelisilmää mennä niihin tilanteisiin, mutta vauhtia saa nurmella pois ostamalla pitemmät tapit, niin stoppaakin nopeemmin.
|
|
|
|
|
termosH
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Teivo, Ilves
|
 |
Vastaus #263 : 18.05.2009 klo 23:19:39 |
|
Pipo-79 - FC Polla 3-0
|
|
|
|
|
Donisoni
Poissa
Suosikkijoukkue: Tanpere, Suami sekä RMA
|
 |
Vastaus #264 : 18.05.2009 klo 23:21:42 |
|
15.5, HirPy - FC Trompi, 4 - 0
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
 |
Vastaus #265 : 18.05.2009 klo 23:37:34 |
|
Kerrassaan hämmästyttävän hyvin, eikä saatu edes sun peliä sekaisin höpöttämällä. Ilmeisesti ei osata edes provosoida enää. Vai olisitko kasvanut ihmisenä hiusten leikkauksen myötä. Pelaaminen oli ainakin parantunut selvästi.. Meidän molari on tottunut kolhuihin, joten lienee vain tyytyväinen kun ei joutunut tällä kertaa menemään sentään "Siurosta sairaalaan" kuten viime kaudella. Siinä jälkimmäisessä tilanteessa en tiedä osuiko kumpikaan teistä ensin palloon.. ellei sitten vastapalloon. Eli loppujen lopuksi, perkeleesti pientä jälkipuintia pelistä, jossa taisi tulla vain yksi varoitus, eikä kukaan loukkaantunut ellei sitten henkisesti. Minäkin sain sentään viimekin yönä nukutuksi, vaikka kierroksia oli vielä kotonakin jäljellä. Pääasia että saadaan vähän tunnelmaa näihin höntsypeleihin, muuten menee ihan ikämiespalloksi.
|
|
|
|
|
wihtahousu
Poissa
Suosikkijoukkue: HirPy
|
 |
Vastaus #266 : 19.05.2009 klo 13:28:13 |
|
15.5, HirPy - FC Trompi, 4 - 0
Oli melkoista roiskimista puolin ja toisin. HirPy vain taisi roiskia enemmän maalia kohti  Taisi olla molempien joukkueiden puolustajat ihmeissään vastustajan nopeista kärjistä.
|
|
|
|
|
Mortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #267 : 19.05.2009 klo 13:34:34 |
|
Pelaako HirPyssä vielä se pieni ja taitava kärkimies ?
|
|
|
|
|
wihtahousu
Poissa
Suosikkijoukkue: HirPy
|
 |
Vastaus #268 : 19.05.2009 klo 13:54:58 |
|
Pelaako HirPyssä vielä se pieni ja taitava kärkimies ?
Jos ollaan samassa kaverissa, niin kyllä.
|
|
|
|
|
Bamsenaattori
Poissa
|
 |
Vastaus #269 : 19.05.2009 klo 20:10:34 |
|
HärmäKäpy - Loiske/2 2-2 (0-0)
|
|
|
|
|
Beerleaders
Poissa
|
 |
Vastaus #270 : 19.05.2009 klo 21:36:00 |
|
Joo, olit niin vaiti kentällä etten meinannut edes huomata sua. Meitin veskaria puhutellaan Aakeksi vaikka onkin oikeasti Marko, koska näyttää ihan nuorelta Aake Kallialalta. Pitkään mietin teidän "Arvia" erinimisen pelaajan kohdalla, mutta sitten juolahti mieleen, että yhdennäköisyys taitaa olla Arvi Lindistä? 
|
|
|
|
|
VEIjari
Poissa
|
 |
Vastaus #271 : 20.05.2009 klo 08:17:47 |
|
Joo, olit niin vaiti kentällä etten meinannut edes huomata sua. Meitin veskaria puhutellaan Aakeksi vaikka onkin oikeasti Marko, koska näyttää ihan nuorelta Aake Kallialalta. Pitkään mietin teidän "Arvia" erinimisen pelaajan kohdalla, mutta sitten juolahti mieleen, että yhdennäköisyys taitaa olla Arvi Lindistä?  Teidän molari näyttää mun mielestä ainakin kauempaa ihan Pasi Nurmiselta.
|
|
|
|
|
Ilmiö
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #272 : 20.05.2009 klo 12:10:41 |
|
Tänään kausi korkataan todenteolla, kun ilmeisesti päästään FC Voltin vieraina pelaamaan nurmelle. Hiekkakentät :keskari:
|
|
|
|
|
Alatason Arkkiperkele
Poissa
|
 |
Vastaus #273 : 20.05.2009 klo 12:25:17 |
|
Teidän molari näyttää mun mielestä ainakin kauempaa ihan Pasi Nurmiselta.
Entäs lähempää? Aika läheistä tuttavuutta kun kävit tekemässä.
|
|
|
|
|
Vilhelmus
Poissa
Suosikkijoukkue: Keikyän yritys
|
 |
Vastaus #274 : 20.05.2009 klo 14:21:46 |
|
Tänään kausi korkataan todenteolla, kun ilmeisesti päästään FC Voltin vieraina pelaamaan nurmelle. Hiekkakentät :keskari:
Karkun Royal Arenalle  Mikäli vielä illalla säät suosii, voisi tuota huippuottelua lähteä jopa katsomaan.
|
|
|
|
|
|
|
|