Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1150 : 17.06.2009 klo 20:16:19 |
|
Hei, olen Kivimies ja olin huono tänään.. Tuli varmaan yhteensä enemmän virheitä ja rikkeitä kuin kosketuksia palloon.
Hieno voitto joka tapauksessa, vaikka siihen vaadittiinkin hieman tuuria ja vastustajan paskaa viimeistelyä. Ensimmäistä puoliaikaa oli mukava katsella ja näytti jo siltä, että pelistä tulee helppo. Kolme hienoa maalia, kolme hienoa viimeistelyä. Toisella puoliajalla päästettiin kaveri turhaan pöyrittämään keskialueella ja heittelemään pitkiä palloja isokokoisille hyökkääjilleen. Puolustamisesta puuttuui se koko joukkueen kurinalainen prässi, joka on toiminut hyvin monessa pelissä tällä kaudella.
Toisaalta, mitä väliä.. Kolme pistettä kassissa on mukava lähteä kohti Juhannusta. Muistakaa käyttää sepaluksettomia housuja!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1151 : 17.06.2009 klo 21:29:29 |
|
Varsinkin ensimmäisen maalin "viimeistelylle".  Ketäs muuten jätti liivikassin koppiin? HK vai Karisma? Eikös tästä ole ollut puhetta, että se joka sen tuo, niin pitää huolta että se myös lähtee jonkun mukana? Jouduin nyt sitten itse ottamaan liivikassin ja huoltolaukun, eli tila alkaa loppumaan kesken...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1152 : 17.06.2009 klo 22:15:46 |
|
Varsinkin ensimmäisen maalin "viimeistelylle".  Ketäs muuten jätti liivikassin koppiin? HK vai Karisma? Eikös tästä ole ollut puhetta, että se joka sen tuo, niin pitää huolta että se myös lähtee jonkun mukana? Jouduin nyt sitten itse ottamaan liivikassin ja huoltolaukun, eli tila alkaa loppumaan kesken... Mähän sen sinne toin, mutta en ollut kuullut tuollaisesta sopimuksesta. Anteeksi. Jäihän sinne koppiin lähemmäs kymmenen ihmistä varmaan mun jälkeenkin vielä. Ja kun Naantalissa oltiin, niin tuskin kukaan kävellen oli. Kymmenestä varmasti ainakin kolme oli omalla autolla liikkeellä, joten joku muukin kuin sinä olisi saanut kassin mukaansa. Mikään ei myöskään estä aikaisin kopista poistuvaa ottamaan liivejä mukaansa. Alkaa vaan pänniä, kun tuo liivikassi sattuu lähes aina olemaan sun, mun tai karisman huostassa. Pallokassin kanssa oli jo sama rumba, kun kukaan ei sitä mukaansa halunnut. Nyt treenejä ollaan välillä vedetty kolmella treenikelpoisella pallolla, kun kukaan ei viitsi(?) tuoda palloa mukanaan. Hyvinhän se pallo siihen reppuun/muovikassiin mahtuu, eikä kyseinen kuljetustapa edes häiritse polkupyörällä ajoa. Talvella sitten voin sitten ottaa liivit vakituiseen huostaani treenien jälkeen, kun kuljen taas autolla treeneihin. Ikean sinistä kassia on hemmetin vaikea kuljettaa pyörällä, kun se on liivejä ja palloja täynnä. Nojoo, tulipahan taas hieman avauduttua. Itse ottelusta: Matsin eka puolisko oli meiltä hyvä. Loistavia perättäisiä yksilösuorituksia, joilla puhkottiin VG:n puolustus moneen kertaan. Toisen puoliajan vastatuuli tai väsyneet jalat päästivät VG:n vielä mukaan peliin, mutta tällä kertaa lopun hyvällä puolustamisella kotiin saatiin tuliaisina kolme pojoa. Oli aika huvittavaa katsoa viimeistä 20 minuuttia, koska peli vaikutti enemmän lentopallolta kuin futikselta. Tuli muuten ikävä muutaman vuoden takaista Kuparivuoren nurmea, joka silloin oli yksi Länsi-Suomen parhaimmista pelialustoista. Kentän tasosta kertoo paljon se, että Kärsämäen nurmi on tällä hetkellä paremmassa kunnossa kuin Kuparivuoren "helmi".
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1153 : 18.06.2009 klo 07:22:44 |
|
Itse ottelusta: Matsin eka puolisko oli meiltä hyvä. Loistavia perättäisiä yksilösuorituksia, joilla puhkottiin VG:n puolustus moneen kertaan. Toisen puoliajan vastatuuli tai väsyneet jalat päästivät VG:n vielä mukaan peliin, mutta tällä kertaa lopun hyvällä puolustamisella kotiin saatiin tuliaisina kolme pojoa. Oli aika huvittavaa katsoa viimeistä 20 minuuttia, koska peli vaikutti enemmän lentopallolta kuin futikselta. Tuli muuten ikävä muutaman vuoden takaista Kuparivuoren nurmea, joka silloin oli yksi Länsi-Suomen parhaimmista pelialustoista. Kentän tasosta kertoo paljon se, että Kärsämäen nurmi on tällä hetkellä paremmassa kunnossa kuin Kuparivuoren "helmi".
Saatiin mukavat kolme pistettä! Tuli niskat kipeeksi, kun katseli sitä naapurin pitkän pallon vetämistä.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1154 : 18.06.2009 klo 10:12:18 |
|
Mähän sen sinne toin, mutta en ollut kuullut tuollaisesta sopimuksesta. Anteeksi. Jäihän sinne koppiin lähemmäs kymmenen ihmistä varmaan mun jälkeenkin vielä. Ja kun Naantalissa oltiin, niin tuskin kukaan kävellen oli. Kymmenestä varmasti ainakin kolme oli omalla autolla liikkeellä, joten joku muukin kuin sinä olisi saanut kassin mukaansa. Mikään ei myöskään estä aikaisin kopista poistuvaa ottamaan liivejä mukaansa.
Alkaa vaan pänniä, kun tuo liivikassi sattuu lähes aina olemaan sun, mun tai karisman huostassa. Pallokassin kanssa oli jo sama rumba, kun kukaan ei sitä mukaansa halunnut. Nyt treenejä ollaan välillä vedetty kolmella treenikelpoisella pallolla, kun kukaan ei viitsi(?) tuoda palloa mukanaan. Hyvinhän se pallo siihen reppuun/muovikassiin mahtuu, eikä kyseinen kuljetustapa edes häiritse polkupyörällä ajoa.
Talvella sitten voin sitten ottaa liivit vakituiseen huostaani treenien jälkeen, kun kuljen taas autolla treeneihin. Ikean sinistä kassia on hemmetin vaikea kuljettaa pyörällä, kun se on liivejä ja palloja täynnä.
Itse kannan aina palloa mukana, kun sellainen vain löytyy. Nytkin auton takakontissa on niitä kaksi, koska kenellekään ei taaskaan kelvannut pallot Naantalista lähtiessä. Sitten tietenkin samalla valitetaan reeneissä siitä, kun ei ole palloja tarpeeksi. Maanantaista lähtien pistetään sitten liivit jakoon, jollei joku suostu tuota kassia ottamaan. Ja sakkoja tulee jos reeneihin tullaan ilman sitä v***n liiviä... Alkaa hieman jo v***ttamaan, kun jokainen juoksee karkuun liivikassia! Isot miehet (ja Miika); munat ja kaikki... Siinä vähän lisää avautumista! Ei todellakaan näin äijät!
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1155 : 18.06.2009 klo 10:38:24 |
|
Siinä vähän lisää avautumista! Ei todellakaan näin äijät!
Suosittelen kääntymistä Karisman puoleen. Psykoterapiaa ja alkoholijuomia yhden oven periaatteella...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2009 klo 10:52:04 kirjoittanut Kivimies »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1156 : 18.06.2009 klo 11:37:36 |
|
Itse kannan aina palloa mukana, kun sellainen vain löytyy. Nytkin auton takakontissa on niitä kaksi, koska kenellekään ei taaskaan kelvannut pallot Naantalista lähtiessä. Sitten tietenkin samalla valitetaan reeneissä siitä, kun ei ole palloja tarpeeksi. Maanantaista lähtien pistetään sitten liivit jakoon, jollei joku suostu tuota kassia ottamaan. Ja sakkoja tulee jos reeneihin tullaan ilman sitä v***n liiviä... Alkaa hieman jo v***ttamaan, kun jokainen juoksee karkuun liivikassia! Isot miehet (ja Miika); munat ja kaikki...
Siinä vähän lisää avautumista! Ei todellakaan näin äijät!
Itse otin pallon...  Mutta onhan se naurettavaa, että lähes jokaiselle on annettu pallo, mutta treeneissä niitä on max 7. En viitsis taas ostaa lisää, mutta niin on varmaan tehtävä, jotta treeneissä palloja riittää. Liiveistä olen samaa mieltä rc:n kanssa samaa mieltä. Jokaiselle keltainen ja punainen liivi mukaan...voi vaikka laittaa molemmat valmiiksi päälle, jotta ei tartte kassissa kantaa...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1157 : 18.06.2009 klo 11:40:47 |
|
Itse otin pallon...  Mutta onhan se naurettavaa, että lähes jokaiselle on annettu pallo, mutta treeneissä niitä on max 7. En viitsis taas ostaa lisää, mutta niin on varmaan tehtävä, jotta treeneissä palloja riittää. Liiveistä olen samaa mieltä rc:n kanssa samaa mieltä. Jokaiselle keltainen ja punainen liivi mukaan...voi vaikka laittaa molemmat valmiiksi päälle, jotta ei tartte kassissa kantaa... Osta samantien uudet pelipallot! Ja muistakaa juoda väkijuomia, sillee maltilla!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1158 : 18.06.2009 klo 12:53:01 |
|
Karisma ottaa sitten rauhassa, ettei maanantaina ihmetellä miksi mies ei tullut treeneihin!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1159 : 18.06.2009 klo 13:24:21 |
|
Karisma ottaa sitten rauhassa, ettei maanantaina ihmetellä miksi mies ei tullut treeneihin!
Todellakin! Jussi viettyy punkun ja erilaisten grillipötkylöiden kanssa mainiosti. Täytyy nostella maltilla, ku voi vaikka tulla juhannusfriiduja vastaan  Mites muiden juhannus?
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1160 : 18.06.2009 klo 13:51:05 |
|
Oon tässä jo pari kuukautta yrittäny kysellä, että tehtäiskö inventaario, missä pallot ovat ja paljonko niitä on hävinny. Voisko sen jo nyt tehdä s-postilla?
Nyt mää lähen työajalla uimaan Samppikseen. Ei oo kyllä herkku-keli.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1161 : 18.06.2009 klo 13:57:42 |
|
Mites muiden juhannus?
Kotona prinsessan kanssa; katsoo kummalla menee ensin hermot toisen kanssa. Kai sitä voisi oluen jos toisen kaadella ja varmaan tulee jotain syötyäkin, tosin säät eivät ainakaan inspiroi hirveästi. Saatana kun ois se lottovoitto tullut, niin olisin mökin ostanut. Oon tässä jo pari kuukautta yrittäny kysellä, että tehtäiskö inventaario, missä pallot ovat ja paljonko niitä on hävinny. Voisko sen jo nyt tehdä s-postilla?
Ei paskempi idea; se vaan että sähköposti tavoittaa yleensä sitten n. puolet joukkueesta vaan. Mutta jos nyt jokainen foorumia lukeva edes kartottaisi omat pallovarantonsa.
|
|
|
|
|
Iso Erkki
Poissa
|
 |
Vastaus #1162 : 18.06.2009 klo 14:50:23 |
|
Mulla ei tällä hetkellä ole palloa kun on toi etelän leiriviikko edessä.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1163 : 18.06.2009 klo 15:12:43 |
|
Kotona prinsessan kanssa; katsoo kummalla menee ensin hermot toisen kanssa. Kai sitä voisi oluen jos toisen kaadella ja varmaan tulee jotain syötyäkin, tosin säät eivät ainakaan inspiroi hirveästi. Saatana kun ois se lottovoitto tullut, niin olisin mökin ostanut.
Ainiin, onko huomenna esim. abc-asemilla veikkauspisteet auki, jotta voisi ensi viikolla katsella sitä mökkitonttia lehdistä? Mites muiden juhannus?
Plekua pelaten ja futista katsoen. Lauantaina vielä muutamaksi tunniksi töihinkin aamulla... Bisset ja grillattava pitäisi vielä käydä hommaamassa.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1164 : 18.06.2009 klo 16:08:09 |
|
Osta samantien uudet pelipallot!
Onko tähän jotain syytä??  Yksi pallo löytyy (siitäkin on päällinen rikki niin, että sisäkumi himan pullottaa...on tosin löytöpallo)
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1165 : 18.06.2009 klo 17:20:28 |
|
Ei paskempi idea; se vaan että sähköposti tavoittaa yleensä sitten n. puolet joukkueesta vaan. Mutta jos nyt jokainen foorumia lukeva edes kartottaisi omat pallovarantonsa.
Miten s-postia ei kaikki lue??? Ei oo palloja, ku vein mulla olleet pelipallot Pasille tänään.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1166 : 18.06.2009 klo 18:21:48 |
|
Onko tähän jotain syytä??  Siitä on jotenkin kimmoisuus poissa. Oon kai vain tottunut selectin palloihin  Hyvä pallo varmasti nurmella, mutta matolla vähän kummallinen...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1167 : 18.06.2009 klo 20:07:58 |
|
Siitä on jotenkin kimmoisuus poissa. Oon kai vain tottunut selectin palloihin  Hyvä pallo varmasti nurmella, mutta matolla vähän kummallinen... Mielestäni nuo uudet pallot ovat nimenomaan kimmoisia tekonurmella...siinä ja siinä, onko jopa liian kimmoisia. Eli en osta uusia pelipalloja, ellet itse maksa niitä.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1168 : 18.06.2009 klo 20:19:41 |
|
Mielestäni nuo uudet pallot ovat nimenomaan kimmoisia tekonurmella...siinä ja siinä, onko jopa liian kimmoisia. Eli en osta uusia pelipalloja, ellet itse maksa niitä.
Juu, onhan ne koviksi pumpattuina tosi kimmoisina, mutta sellaista rentoa littimäistä "napautus" -zippiä niillä on vaikia tehdä. Selectit on vaan hitusen kimmosampia. OIsko pallon pintajäykkyydessä eroa? Kai nää on loppujen lopuks pelaajasta kiinni?  Paljos hyvät selectit maksaapi?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2009 klo 20:22:19 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1169 : 18.06.2009 klo 21:04:57 |
|
Juu, onhan ne koviksi pumpattuina tosi kimmoisina, mutta sellaista rentoa littimäistä "napautus" -zippiä niillä on vaikia tehdä. Selectit on vaan hitusen kimmosampia. OIsko pallon pintajäykkyydessä eroa? Kai nää on loppujen lopuks pelaajasta kiinni?  Paljos hyvät selectit maksaapi? Mää oon kyllä kans sitä mieltä, että Niket juuri on kimmoisia. Jos tiputat Selectin ja Niken samalta korkeudelta, niin voisin vaikka vannoa, että Nike pomppaa korkeammalle. Pallo ei tuosta paljon paremmaksi mene, mutta on tietysti haastavampi ottaa haltuun. Sen sijaan sitä on todella mukava potkaista. Veikkaisin, että Nikellä lentää jopa kymmenen metriä pitemmälle kaaripallo, ku Selectillä.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1170 : 18.06.2009 klo 21:22:17 |
|
Juu, onhan ne koviksi pumpattuina tosi kimmoisina, mutta sellaista rentoa littimäistä "napautus" -zippiä niillä on vaikia tehdä. Selectit on vaan hitusen kimmosampia. OIsko pallon pintajäykkyydessä eroa? Kai nää on loppujen lopuks pelaajasta kiinni? Paljos hyvät selectit maksaapi?>60€ Ja mitä tulee pallojen "kimmoisuusvertailuun", niin http://www.soccerballworld.com/FIFA_Approvals.htm tuolta voit katsoa, mitä testejä joutuvat käymään. Nike on FIFA Approved ja Selectit (joilla ollaan aiemmin pelattu) on IMS. Mää oon kyllä kans sitä mieltä, että Niket juuri on kimmoisia. Jos tiputat Selectin ja Niken samalta korkeudelta, niin voisin vaikka vannoa, että Nike pomppaa korkeammalle. Pallo ei tuosta paljon paremmaksi mene, mutta on tietysti haastavampi ottaa haltuun. Sen sijaan sitä on todella mukava potkaista. Veikkaisin, että Nikellä lentää jopa kymmenen metriä pitemmälle kaaripallo, ku Selectillä.
Tosiaankin on tullut pelattua useampi vuosi Selectien kanssa ja nyt ekaa kertaa Nikellä ja olen kyllä ollut positiivisesti yllättynyt. Parhaimpia palloja, joilla olen koskaan pelannut. Ehkä se on vaan musta hyvä, että saan lennätettyä sen hätyrin pidemmälle kuin ennen  .
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1171 : 18.06.2009 klo 21:38:50 |
|
>60€ Ja mitä tulee pallojen "kimmoisuusvertailuun", niin http://www.soccerballworld.com/FIFA_Approvals.htm tuolta voit katsoa, mitä testejä joutuvat käymään. Nike on FIFA Approved ja Selectit (joilla ollaan aiemmin pelattu) on IMS. Tosiaankin on tullut pelattua useampi vuosi Selectien kanssa ja nyt ekaa kertaa Nikellä ja olen kyllä ollut positiivisesti yllättynyt. Parhaimpia palloja, joilla olen koskaan pelannut. Ehkä se on vaan musta hyvä, että saan lennätettyä sen hätyrin pidemmälle kuin ennen  . Ehkäpä sieltä P-linjasta on mukava heilauttaa jalkaa, kun kuula lentää kympin pidemmälle  Ite en vaan ole saanut Nikea oikeen jalkaan sopivaksi. Itse asiassa on ollut paljon mukavampaa pelata vieraiden palloilla matolla. Nurmella sitten onkin ihan sama, mikä kuula siinä alla on. Nää on makuasioita, tai sitte kiinni tekusta 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2009 klo 11:12:05 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1172 : 22.06.2009 klo 12:36:46 |
|
Tuli seuraavanlaista viestiä piirin suunnalta:
"Hei,
Keskiviikkona 24.6. koko Urheilupuisto on suljettu kello 15.00 eteenpäin Paavo Nurmen kisojen takia. TPS:n harjoitukset sekä Nelosen peli FC Inter 2-GPR FC on kisojen aikana Yläkentällä. Joukkueet pääsevät Yläkentälle Martin koulun viereisestä portista, mutta yhtenä ryhmänä eikä pelaaja kerrallaan. Kaupunki on luvannut tiedottaa asiasta portille, jotta osaavat varautua. Joukkueiden ei tarvitse ilmoittaa saapumisaikaa.
Terveisin Tommi Nummijoki Kilpailupäällikkö SPL Turku"
Eli saadaan sitten valmistua kokoontumaan yhteen paikkaan ennen ottelua. Melko nihkeää, mutta pakollista. Illan harjoituksissa sitten enemmän. Ja harjoitukset siis on klo 19.45 - 21.00.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1173 : 22.06.2009 klo 13:17:25 |
|
Tuli seuraavanlaista viestiä piirin suunnalta:
"Hei,
Keskiviikkona 24.6. koko Urheilupuisto on suljettu kello 15.00 eteenpäin Paavo Nurmen kisojen takia. TPS:n harjoitukset sekä Nelosen peli FC Inter 2-GPR FC on kisojen aikana Yläkentällä. Joukkueet pääsevät Yläkentälle Martin koulun viereisestä portista, mutta yhtenä ryhmänä eikä pelaaja kerrallaan. Kaupunki on luvannut tiedottaa asiasta portille, jotta osaavat varautua. Joukkueiden ei tarvitse ilmoittaa saapumisaikaa.
Terveisin Tommi Nummijoki Kilpailupäällikkö SPL Turku"
Eli saadaan sitten valmistua kokoontumaan yhteen paikkaan ennen ottelua. Melko nihkeää, mutta pakollista. Illan harjoituksissa sitten enemmän. Ja harjoitukset siis on klo 19.45 - 21.00.
Millä oikeudella piiri on määrännyt meidät pelaamaan tyhjille katsomoille ja kuka korvaa menetetyt lipputulot!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1174 : 22.06.2009 klo 13:25:15 |
|
Nyt sitten vaan piiri raastupaan! Meilläkin on oikeutemme!
Miten paljon kaikenkaikkiaan voidaan vaatia korvauksia?
|
|
|
|
|
|
|
|