Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1400 : 25.08.2009 klo 07:31:02 |
|
Sekä Masai että The Rock pongattu työmatkalla.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1401 : 25.08.2009 klo 14:42:10 |
|
Sekä Masai että The Rock pongattu työmatkalla.
Työmatkoilla kannattaa olla erityisen varovainen. Koskaan ei tiedä kehen törmää? Onnittelut Agalle mästerin lapusta. Nyt voit sitten alkaa keskittymään jalkapalloammattilaisen uraan  Jatko-opintoja? http://soccer-academy.com/AdultCampsRes.aspxMillos tarjoot valmistumiskaljat/iltamat koko joukkueelle?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 klo 15:03:02 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1402 : 25.08.2009 klo 15:24:58 |
|
Onkos tänään kukaan menossa katsomaan naisten emmöm-kisoja? : 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1403 : 25.08.2009 klo 15:48:59 |
|
Onkos tänään kukaan menossa katsomaan naisten emmöm-kisoja? :  Mä tuun, jos Aga tarjoaa olut kierroksen St. Patrickissa ja saatte tytöt pelaamaan ***.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 klo 15:53:24 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1404 : 25.08.2009 klo 16:51:43 |
|
Mä tuun, jos Aga tarjoaa olut kierroksen St. Patrickissa ja saatte tytöt pelaamaan ***.
En mä itse tänään vielä ole menossa. Vasta perjantaina sitten kupille Kupittaalle. 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1405 : 25.08.2009 klo 22:07:15 |
|
Onko kukaan huomenna (siis keskiviikkona) tuolla Vapaan tieteen kehdossa, eli yliopistolla? Lounasseuraa vailla/tarjolla...
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1406 : 26.08.2009 klo 09:29:07 |
|
Onko kukaan huomenna (siis keskiviikkona) tuolla Vapaan tieteen kehdossa, eli yliopistolla? Lounasseuraa vailla/tarjolla...
Mihin aikaan olisit menossa syömään?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1407 : 26.08.2009 klo 09:32:53 |
|
Mihin aikaan olisit menossa syömään?
Ei mulla niin väliä. Oon vielä kotona, mutta lähdössä n. 30 minuutin sisällä kirjastoon lukemaan.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1408 : 26.08.2009 klo 09:56:44 |
|
Ei mulla niin väliä. Oon vielä kotona, mutta lähdössä n. 30 minuutin sisällä kirjastoon lukemaan.
Mä voisin tulla ravintolaan x vaikka klo 12:30 tai 13:00, jos kestät pukumiehen seuraa.. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1409 : 26.08.2009 klo 11:16:27 |
|
Mä voisin tulla ravintolaan x vaikka klo 12:30 tai 13:00, jos kestät pukumiehen seuraa..  Mä oon kans koulussa. Eli jos meette safkaa, niin pirauttakaa mul niin tuun makkikseen kaffelle.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1410 : 26.08.2009 klo 21:41:43 |
|
Hellanlettas mitä porukkaa tuolla BB:ssa. Show saa aikaan aikamoista myötähäpeää.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1411 : 26.08.2009 klo 22:02:52 |
|
Hellanlettas mitä porukkaa tuolla BB:ssa. Show saa aikaan aikamoista myötähäpeää.
Mulle riitti pelkkä kuuntelu saamaan aikaan myötähäpeän... Televisio on raiskattu; mitä Arvi Lindkin sanoisi?
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1412 : 27.08.2009 klo 13:50:36 |
|
Mää en kans vaan pystyny kattomaan. Ei psyyke kestä sitä myötähäpeän määrää. Välissä laitoin kädet korville ja silmät kiinni. Lopulta luovutin, ku rouva ei suostunu vaihtaan kanavaa. Tänään taas jalkapalloiltaisiin pelin merkeissä.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1413 : 27.08.2009 klo 14:02:45 |
|
Mää en kans vaan pystyny kattomaan. Ei psyyke kestä sitä myötähäpeän määrää. Välissä laitoin kädet korville ja silmät kiinni. Lopulta luovutin, ku rouva ei suostunu vaihtaan kanavaa.
Tänään taas jalkapalloiltaisiin pelin merkeissä.
Kaipa se on psykologille mieluisampaa katsoa niitä psyykkisiä ongelmia tv:stä kuin lukea kirjasta. Samasta syystä itsekin katselen kovaa lakia, kahden keikkaa ja juuri nyt xenaa...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1414 : 27.08.2009 klo 19:47:28 |
|
Hyvä perusmatsi ja kolme pojoa. PIPS hampaaton ja oma p-linja hoiti naapurin yritykset tyylillä ja taidolla. http://www.youtube.com/watch?v=V8g7zj9alIA&feature=relatedMillos joukkueen maskotti nähään näissä karkeloissa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 19:58:21 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1415 : 27.08.2009 klo 20:31:10 |
|
Millos joukkueen maskotti nähään näissä karkeloissa?
Tänään sulla ois ollu mahollisuus päästä se irti...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1416 : 27.08.2009 klo 20:37:45 |
|
Toinen maali oli loistava näyte pelin nopeasta kääntämisestä; taidettiin kolmella eteenpäin vievällä syötöllä pelata koko pakka läpi. Jullen nosto kolmeen-nollaan olikin sitten jo Eurogoals-tasoa.  Hyvin PiPS jaksoi yrittää loppuun asti. Materiaali oli meillä vain astetta kovempaa luokkaa. PiPS:n nro 15 metsästi kyllä aivan turhaan lopussa toista keltaista itselleen. Piikkiöläiset ajavat omia junnujaan sisään hyvällä prosentilla. Muutama vuosi ja voitte olla toisessa päässä sarjataulukkoa. Inter pelasi kokonaisuudessaan mielestäni hyvin. Ei hölmöjä virheitä, uskallettiin pyörittää palloa, sekä terävät vastahyökkäykset, joista useista jäi vain maali puuttumaan. Keskikenttä rikkoi myös hyvin ja ruokki kärkiä oikea-aikaisilla pystysyötöillä. Tästä on hyvä jatkaa. PS. Ilmoittautumisia otetaan vastaan lauantain kisastudioon.  e. Ohitettiin muuten tänään viime kauden pistesaalis.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 20:39:59 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1417 : 27.08.2009 klo 22:48:43 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2009 klo 22:57:33 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1418 : 27.08.2009 klo 23:07:23 |
|
Kai sitä voisi itsekin sanoa jotain pelistä... Ensimmäinen puoliaika meni kohtalaisesti, mutta paljon parempaan olisi kyllä pystytty. Pallo liikkui välillä ihan hyvin, mutta välillä peli meni vähän kuljetteluksi, jolloin "helppoja" pallonmenetyksiä tuli paljon. Molemmat maalit tulivat nopeista vastahyökkäyksistä (ihan tarkkaan en muista, miten toinen maali alustettiin) ja varsinkin ensimmäisestä maalista olisi pitänyt ottaa enemmän opiksi ja pelata samoin (vähillä kosketuksilla ja pallon tehdessä työn). Toinen puoliaika olikin (ainakin laidalta katsottuna) melkoista neppailua. Jotenkin näytti siltä, kun oltaisiin tyydytty noihin ekan puoliajan maaleihin ja varmisteltiin voittoa. Vastustaja oli kuitenkin melko heikko, joten miksei sitä tempoa pidetty yllä ja tehty lisää maaleja?? Voitto kuitenkin tuli ja kolme pistettä (taas nollapeli, kauden 8.), joten kai sitä ihan tyytyväinen täytyy olla. Itse kyllä odotin joukkueelta hieman enemmän...
Hammarland-pelin jälkeen on pelattu kolme ottelua (SCR, RP ja PiPS) ja vaikka 9 pistettä on tullut, niin pelillisesti pelit ovat olleet heikohkoja. Ensi viikolla vastassa TuWe, joka hävisi tänään Pontevalle, mutta tuskin helppoa peliä on ainakaan luvassa...varsinkaan, jos peliesitykset jatkuvat samanlaisina.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1419 : 27.08.2009 klo 23:22:13 |
|
Kyllähän arvon saksalaisetsivällä on jälleen pointti sanoissaan. Parempaan oltaisiin pystytty kolmessa viime pelissä, ja kerrankin edeltävissä harjoituksissa oli kovempi tempo kuin itse pelissä. Se onkin sitten hieman huolestuttavaa ettei sitä pystytty siirtämään peliin.
No, kolme pistettä tuli jälleen ja ei vastustaja mitään oikein meidän maalille saanut. Nyt takaisin Brucen pariin ja ensi keskiviikkona nähdään.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1420 : 27.08.2009 klo 23:43:00 |
|
Parempaan oltaisiin pystytty kolmessa viime pelissä, ja kerrankin edeltävissä harjoituksissa oli kovempi tempo kuin itse pelissä.
Mun on pakko kysäistä sen verran tuosta pelin parantamisesta, että meinaatteko, että vastustaja pitäisi perseraiskata 9-0? Joukkuepeleissä on aika tavallista, että johtava joukkue "höllentää" otettaan. Laji kuin laji, niin eikös ne pisteet ratkaise? Mä oon tosi tyytyväinen tämän firman viimeisiin kolmeen otteluun, koska ollaan saatu täysi pistesaalis. Musta joukkeen pitäisi tuijottaa tulostaulua, eikä pelityyliä. Ainahan sitä voi parantaa peliä ja pyrkiä parempaan, mutta se on sitten loputon polku. Viime kauden interin mestarijoukkueella, ei läheskään kaikki pelit olleet myöskään el perfectoja. Voidaan olla tyytyväisiä, kuten RC yllä mainitsi, että meiltä löytyy vielä lisäkapasiteettia jos tarve on  Huomiota ei pitäisi laittaa pelin prantamiseen, josta saatiin täysi pistesaalis , vaan mahdollisen tulevan huonon pelin poistamiseen. Lainaten huippukoutseja, niin mestaruudet voitetaan tasaisella suorituksella. "If winning isn't everything, why do they keep score?" (Lombardi)
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 klo 00:01:20 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #1421 : 28.08.2009 klo 03:56:24 |
|
"If winning isn't everything, why do they keep score?" (Lombardi)
Vince Lombardi; hieno mies ja varmasti kova panemaan. 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #1422 : 28.08.2009 klo 07:33:24 |
|
Mun on pakko kysäistä sen verran tuosta pelin parantamisesta, että meinaatteko, että vastustaja pitäisi perseraiskata 9-0? Joukkuepeleissä on aika tavallista, että johtava joukkue "höllentää" otettaan. Laji kuin laji, niin eikös ne pisteet ratkaise?
Ei ketään tarvitse persraiskata, ja itse asiassa ongelma ei ole maalien teossa vaan pelin hallussa pitäminen olisi ihan mukavaa. Ja mitä siihen parantamiseen tulee, niin viime peleissä ei ole kovin ehjää peliä pelattu; täysi 90 minuutin suoritus on jäänyt puuttumaan viimeisessä kolmessa pelissä, ja en muutenkaan ymmärrä miksi otteita pitää höllätä 60 min kohdalla 2-0 -tilanteessa. Aika nopeasti se vastustaja sieltä tasoihin tulee, jos tarpeeksi siimaa antaa. Ja kyllä se siellä alhaalla vituttaa, kun keskikenttä alkaa löysäämään - varsinkin jos se löysääjä pelaa keskikentän pohjalla.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1423 : 28.08.2009 klo 08:34:09 |
|
Ei ketään tarvitse persraiskata, ja itse asiassa ongelma ei ole maalien teossa vaan pelin hallussa pitäminen olisi ihan mukavaa. Ja mitä siihen parantamiseen tulee, niin viime peleissä ei ole kovin ehjää peliä pelattu; täysi 90 minuutin suoritus on jäänyt puuttumaan viimeisessä kolmessa pelissä, ja en muutenkaan ymmärrä miksi otteita pitää höllätä 60 min kohdalla 2-0 -tilanteessa. Aika nopeasti se vastustaja sieltä tasoihin tulee, jos tarpeeksi siimaa antaa. Ja kyllä se siellä alhaalla vituttaa, kun keskikenttä alkaa löysäämään - varsinkin jos se löysääjä pelaa keskikentän pohjalla.
Onhan tuo totta, että eilenkin olisi ollut ainekset suurinumeroiseenkin voittoon, koska varsinkin 1. puoliajalla PiPS:n typerän korkealla pelannut linja olisi ollut erittäin helppo puhkoa kerta toisensa jälkeen. Ei vain keskikentän ja hyökkäyksen ajatukset jotenkin osuneet yksiin.. Toisaalta väliäkös tuolla. Kolme pistettä ja kolme nättiä maalia. Eihän tuossa ottelussa PiPS:llä ollut mitään saumoja. Eivät ainakaan mun laskujen mukaan saaneet ainuttakaan kunnon laukausta meidän maalia kohti ja pelinavaus jäi lähinnä pakkien räiskimiseksi. Penkillä juteltiin siitä, että me ollaan aina oltu sellainen joukkue, joka ei voita murskalukemin, vaan (laiskuuttamme) tyydytään pelailemaan muutaman maalin voittoja heikoimmistakin joukkueista. Viimeisin kausi vitosessa pahimpana esimerkkinä.. Toisaalta kovempia vastustajia vastaan ollaan lähes aina pystytty nostamaan tasoamme. Tällä kaudella positiivista on kuitenkin ollut se, että vaikka yritys ja tempo on saattanut laskea vastustajan tason mukana, niin ollaan kuitenkin aina pysytty pelaamaan omaa tiivistä peliämme ja tämä tasaisuus näkyy nyt sarjataulukossa. Vielä kun sivullekirjoittanut lopettaisi turhan jännittämisen ja rupeaisi pistämään palloja pussiin...
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1424 : 28.08.2009 klo 09:14:05 |
|
Puoliajalla neljä vaihtoa samalla kertaa ei voi olla vaikuttamatta peliin.Tällä kertaa se tappoi meidän pelin. Thomaskin katosi pelistä täysin kun joutui laidalta keskelle pelaamaan. Ekalla puokilla tuli hyviä tilanteita molemmista laidoista toisella puokilla kumpikaan laituri ei saanut mitään aikaan. Jullekin, vaikka maalin tekikin (kauden hienoimman), meni aika hukkaan kärjessä. Jonttu ja Juki vierekkäin keskikentän keskellä puolestaan takaa sen, että ylöspäin pelaaminen ei ainakaan nopeudu (tosin molemmat pelasi kyllä peruspeliä ihan virheettömästi). Kuitenkin ekalla puokilla Bernerin haltuun ja syöttö- metodi sekä Jullen nopeus olivat selvästi pahempaa myrkkyä vastustajalle kuin mitä koko keskikenttä pystyi esittämään toisella puoliajalla.
Toinen maali oli esimerkki maali siitä, miten olisi tullut pelata ja puhkaista vastustajan aivan typerä prässipeli. Siinähän vasemmalta laitapakilta lähtenyt pallo pelattiin kahdella syötöllä oikealle laitahyökkääjälle linjan taakse. Maalin synnyssä avain roolissa oli Jullen nopea syöttö prässin ohi keskelle ja Thomaksen pyrstötähden nopeudella tapahtunut laitapyrähdys, joka päättyi kliiniseen viimeistelyyn. Kolme yksinkertaista, nopeaa ja oivaltavaa suoritusta ja pallo repussa. Kerrankin sen maalin tekeminen näytti helpolta, samoin kuten Jullen maalikin, näittekö sen, vau, oli kyllä komea, se Jullen maali... komea mies, pallo ja maali... Sillälailla tsippasi, pallon tsippasi maaliin, meidän Julle...
|
|
|
|
|
|
|
|