Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1575 : 23.09.2009 klo 22:17:09 |
|
Vaadin tällaista tuuletusta seuraavalta maalintekijältä!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1576 : 23.09.2009 klo 22:57:21 |
|
Vaadin tällaista tuuletusta seuraavalta maalintekijältä! Sama!  Toki punainen kortti ja lyönti voisi jäädä lopusta pois... Jullen robotteja on vielä pakko peukutella(  ). Enpä ollut silloin vähään aikaan nähnyt yhtä jäätävää settiä.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1577 : 24.09.2009 klo 09:36:17 |
|
Autolla posottelen menemään Nurmijärveltä Helsinkiin ja matka kestää n. 30 minsaa. Ajotyylihän täällä on ihmisillä tosi agressiivinen ja en ole kyllä ihan sinut vielä sen asian kanssa, mutta ei vielä kolareita.
Nii vähä? Iha aamuruuhkassa vai?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1578 : 24.09.2009 klo 11:26:44 |
|
Ketään tulossa syömään yliopistolle tänään?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1579 : 24.09.2009 klo 12:06:38 |
|
Tiesittekö, että fysiikka on syvältä. 6h putkeen, josta kärsittävänä vielä 5. Doh!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1580 : 24.09.2009 klo 12:17:27 |
|
Olen täällä skolessa, mut kävin jo syämässä. Rautakäsikin näkyi olevan safkalla. Mihis aikaan oisit tulossa?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1581 : 24.09.2009 klo 13:21:24 |
|
Olen täällä skolessa, mut kävin jo syämässä. Rautakäsikin näkyi olevan safkalla. Mihis aikaan oisit tulossa?
Lähdin jo sieltä, kun ei ketään laittanut forumille ajoissa viestiä. Kävin loppujen lopuksi Caloniassa kahvilla ja nyt katselen kotona Musen livekeikkaa Wembleyltä ja koitan keksiä, mitä graduun kirjottais...
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1582 : 24.09.2009 klo 13:22:25 |
|
Lähdin jo sieltä, kun ei ketään laittanut forumille ajoissa viestiä. Kävin loppujen lopuksi Caloniassa kahvilla ja nyt katselen kotona Musen livekeikkaa Wembleyltä ja koitan keksiä, mitä graduun kirjottais...
Mää oisin ollu Callulla? Etkö muka tuntenut läsnäoloa?!?
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1583 : 24.09.2009 klo 13:23:25 |
|
Mää oisin ollu Callulla? Etkö muka tuntenut läsnäoloa?!?
Muut vain katsoi mua halveksien, kun lueskelin talousasioita...näkyykö se oikeasti niin paljon päälle?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1584 : 24.09.2009 klo 18:39:06 |
|
Nii vähä? Iha aamuruuhkassa vai?
Jep. Tänään olikin sitten jo ihan eri meininki aamulla Turuntiellä. Olin kehä kolosen kohilla 8.15 mutta Pitäjänmäkeen ehdin vasta 9 jälkeen. Siellä seistiin moottoritiellä kolmella kaistalla ja satasen nopeusrajoitus kyltti naureskeli vieressä pahantahtoisesti. Onko muuten väärin heilauttaa hyvästien merkiksi kolme kilometriä ja 45 minuuttia takana madelleelle autoilijalle kun tämä erkanee "joukosta" aiemmasta liittymästä? Mun mielestä olimme kokeneet yhdessä jotain joka lähensi meitä autoilijoina...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1585 : 24.09.2009 klo 20:54:25 |
|
Jep. Tänään olikin sitten jo ihan eri meininki aamulla Turuntiellä. Olin kehä kolosen kohilla 8.15 mutta Pitäjänmäkeen ehdin vasta 9 jälkeen. Siellä seistiin moottoritiellä kolmella kaistalla ja satasen nopeusrajoitus kyltti naureskeli vieressä pahantahtoisesti. Onko muuten väärin heilauttaa hyvästien merkiksi kolme kilometriä ja 45 minuuttia takana madelleelle autoilijalle kun tämä erkanee "joukosta" aiemmasta liittymästä? Mun mielestä olimme kokeneet yhdessä jotain joka lähensi meitä autoilijoina...
Jos Helsinkiin joskus muuttaisin, niin taitaisi prätkä olla pakko-ostos. Sillä voisi surutta ajella autojonojen väleistä.  Satasen alueella ajettaisiin niin kuin pitääkin - satasta. Pysähtyneistä autoista huolimatta.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1586 : 24.09.2009 klo 22:26:50 |
|
...Onko muuten väärin heilauttaa hyvästien merkiksi kolme kilometriä ja 45 minuuttia takana madelleelle autoilijalle kun tämä erkanee "joukosta" aiemmasta liittymästä? Mun mielestä olimme kokeneet yhdessä jotain joka lähensi meitä autoilijoina...
Puolen vuoden päästä osaat varmaan itse vastata tuohon kysymykseen. Eikös ne keskimmäistä sormea heiluttele siellä, vai oliko se New York?
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1587 : 25.09.2009 klo 12:34:32 |
|
Katse tulevaan jne..
Mitä sarjaa me nyt oikein pelataan tulevalla futsalkaudella? Mehän tiputtiin viime talvena kolmoseen, mutta tuolla futsaltopickissa horistiin jotain täydennysmenettelystä...
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1588 : 25.09.2009 klo 14:15:08 |
|
Katse tulevaan jne..
Mitä sarjaa me nyt oikein pelataan tulevalla futsalkaudella? Mehän tiputtiin viime talvena kolmoseen, mutta tuolla futsaltopickissa horistiin jotain täydennysmenettelystä...
Kolmoseen ollaan ilmoittauduttu, mutta jos useampi luopuu sarjapaikastaan Kakkosessa, niin jossain vaiheessa sitä paikkaa tarjotaan meille...
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1589 : 25.09.2009 klo 16:29:12 |
|
Eli kokonaisaika Nurmijärveltä keskustaan? Eikö skootterilla ois aika näppärä mennä?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1590 : 25.09.2009 klo 16:40:25 |
|
Ilmainen olut vai Inter-TamU? Itse olisin ilmaisen juoman puolella.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #1591 : 25.09.2009 klo 17:56:16 |
|
Eli kokonaisaika Nurmijärveltä keskustaan?
Eikö skootterilla ois aika näppärä mennä?
Tulin tuolla kertaa Turusta päin... Nurmijärveltä kestää reitistä ja ruuhkasta riippuen 30-45 minsaa töihin. Kakspyöräsen jos hankin niin äiti ei kuulemma enää omaksi tunnusta.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1592 : 26.09.2009 klo 11:20:27 |
|
Kolmoseen ollaan ilmoittauduttu, mutta jos useampi luopuu sarjapaikastaan Kakkosessa, niin jossain vaiheessa sitä paikkaa tarjotaan meille...
Mä olen henkisesti valmistautunut pelamaan Futsalia kolmosessa. Kakkosen vauhti oli viime kaudella ehkä liikaa jengin sitoutumiseen talvikauden potkiskeluihin. Tää on vaan mu mielipide... Mitäs muut o mieltä?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1593 : 26.09.2009 klo 11:34:13 |
|
Mä olen henkisesti valmistautunut pelamaan Futsalia kolmosessa. Kakkosen vauhti oli viime kaudella ehkä liikaa jengin sitoutumiseen talvikauden potkiskeluihin. Tää on vaan mu mielipide... Mitäs muut o mieltä?
Henkisesti olen valmistautunut pelaamaan muutaman matsin kolmosessa.
|
|
|
|
|
PegLeg
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Barcelona
|
 |
Vastaus #1594 : 26.09.2009 klo 12:56:42 |
|
Tukkoisuus jatkuu, huomenna varmuudella katsomon puolella. Tuon pullot paikalle.
-Osku
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1595 : 26.09.2009 klo 13:10:39 |
|
Tukkoisuus jatkuu, huomenna varmuudella katsomon puolella. Tuon pullot paikalle.
-Osku
GPR peliin hoidat ittes sit kuntoon
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1596 : 26.09.2009 klo 15:55:10 |
|
Tuleeko porukka katsomaan tänään peliä? Varttia yli Veritaksen päädyssä...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1597 : 26.09.2009 klo 16:21:26 |
|
Tuleeko porukka katsomaan tänään peliä? Varttia yli Veritaksen päädyssä...
Kappas, että peli tänään. Voishan sitä tulla, ku viimeksi kävin matsissa toukokuussa.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1598 : 27.09.2009 klo 08:31:19 |
|
Näkikö kukaan, mitä tuossa Lehtosen ulosajossa tapahtu, ku eihän tuo Iltalehen kamera pysyny mukana?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #1599 : 27.09.2009 klo 09:24:58 |
|
Näkikö kukaan, mitä tuossa Lehtosen ulosajossa tapahtu, ku eihän tuo Iltalehen kamera pysyny mukana?
Interin sivuilta: "Reilut viisi minuuttia myöhemmin Interin kapteeni Henri Lehtosen päässä pimeni. Pänä lähti kostamaan Juha Pirisen aikaisempaa liukutaklausta, sillä seurauksella, että sai teostaan täysin aiheesta punaisen kortin." Onko sitten potkinut vastustajaa sukille tilanteen jälkeen, mikä tuppaa olemaan Pänällä joskus tapana...
|
|
|
|
|
|
|
|