rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #175 : 12.02.2009 klo 23:35:29 |
|
Loppuviikon harjoitukset peruttu. Seuraava tapahtuma ensi keskiviikon juoksut... Be there or become like me!
|
|
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #177 : 13.02.2009 klo 00:58:46 |
|
Mulla on yks vahvistus kiikarissa, mutta asia on vielä kesken. Latonu kovasti maaleja nelosta vähä korkeemmalla.
Juho Mäkelä? Ei tarvita, koska meillä on Kivimies!
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #178 : 13.02.2009 klo 09:47:26 |
|
Juho Mäkelä? No comments.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #179 : 13.02.2009 klo 11:27:43 |
|
Mulla on yks vahvistus kiikarissa, mutta asia on vielä kesken. Latonu kovasti maaleja nelosta vähä korkeemmalla.
Heikki Suhonen?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #180 : 13.02.2009 klo 11:58:43 |
|
Casagrande? Nurmela? Dionisio? Kaijalainen? Teberio? Vai löytyykö listasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_AC_Oulussa_pelanneista_jalkapalloilijoistaTäällä kuuluu spekuloida nimillä, jotta voi kesällä sitten rehennellä sillä että Malisen (kolmos)valmentajapesti ja Nurmela - Kottila tutkaparin siirtyminen pantapäihin oli jo toteutumassa, mutta saarelaisten salaliitto esti siirrot...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #181 : 13.02.2009 klo 12:17:41 |
|
No comments.
Kukahan se mahtaa olla
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #182 : 13.02.2009 klo 12:19:22 |
|
Nyt Saloon lähteviin on liittynyt myös Kivimies, joten varmoja lähtijöitä ovat tällä hetkellä: Jete Iso E Berner Rautakäsi Kivimies Hasselit
Kalle jättäytyy pelistä pois loukkaantumisen takia.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 13.02.2009 klo 12:48:28 |
|
Kalle jättäytyy pelistä pois loukkaantumisen takia.
Ilmeisesti maalintekijää tarvitaan? Tiedättekö kyllä kenelle soitatte... 
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #184 : 13.02.2009 klo 12:51:50 |
|
Ilmeisesti maalintekijää tarvitaan? Tiedättekö kyllä kenelle soitatte...  Voihan mulle soitella, mutta en mä varmaan viitti lähteä. Jos nyt ihan pakkotilanne tulee niin...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 13.02.2009 klo 13:21:30 |
|
Joko sunrunnerin piilarit ovat saapuneet ja onko Kostajan jalka pelikunnossa?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #186 : 13.02.2009 klo 13:27:50 |
|
Just tulin pieneltä lenkiltä ja nivunen tuntui ihan hyvältä. Voin siis tulla matsiin, jos joukkueessa on tilaa. Mulla on muuten sit liivit ja pallot autossa (+ niin perkeleesti pientä mustaa kumirouhetta  ).
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 13.02.2009 klo 13:39:11 |
|
Vähän epävarmalta kuullostaa pelikunto; onko aika taas kaivaa naftaliinista Aggis&rc-auto -kaksikko hyökimään. Joskus aikanaan sillä duolla ainakin on tehty maali - tosin vihreän veran saralla... tai jotain.
Kylläpä töissä on tylsää.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 13.02.2009 klo 13:42:18 |
|
Vähän epävarmalta kuullostaa pelikunto; onko aika taas kaivaa naftaliinista Aggis&rc-auto -kaksikko hyökimään. Joskus aikanaan sillä duolla ainakin on tehty maali - tosin vihreän veran saralla... tai jotain.
Treeneissä tehtyjä maaleja ei lasketa!  Muutenkin noita hyökkääjiä tuntuu edelleen olevan, kun kentällä nähdään duo Hassel&Hassel, Rautakäsi&Kivimies. Mitenkäs muuten oli niiden keskiviikon sakkojen laita?
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #189 : 13.02.2009 klo 13:47:05 |
|
Joko sunrunnerin piilarit ovat saapuneet ja onko Kostajan jalka pelikunnossa?
Ovat tulleet, joten tarvittaessa olen käytettävissä. Maalintekijäksi meitsistä ei kyllä ole.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 13.02.2009 klo 13:47:53 |
|
Treeneissä tehtyjä maaleja ei lasketa!  Muutenkin noita hyökkääjiä tuntuu edelleen olevan, kun kentällä nähdään duo Hassel&Hassel, Rautakäsi&Kivimies. Mitenkäs muuten oli niiden keskiviikon sakkojen laita? Pelissä tehty joskus maali, kun Aggis murtautui laidaltaan uskomattomalla tekniikallaan ja laukoi; maalivahti kuitenkin torjui mutta onneksi paikalla oli "Kaskenkadun Köller" ja siirsi pallon kylmänrauhallisesti maaliin. Maalista on tietenkin vuosia (ja kiloja) aikaa, mutta virallisessa pelissä joskus näin on käynyt. Sakkoja katselen sitten kotona kun ehdin. Kyllähän sieltä jonkin verran tietenkin tuli... Tulee hyvä kausi, kun saadaan sakoilla katettua kuluja.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #191 : 13.02.2009 klo 13:48:58 |
|
Ovat tulleet, joten tarvittaessa olen käytettävissä. Maalintekijäksi meitsistä ei kyllä ole.
Ei muuta kuin mukaan vaan. Lähtö on sitten klo 19.00 Kupittaalta (kioskin vierestä). Mun autoon mahtuu kolme henkeä itseni lisäksi, joten toinen auto vielä tarvitaan. Kysyitkö jo siitä treenivuoron pituudesta?
|
|
|
|
|
sunrunner
Poissa
|
 |
Vastaus #192 : 13.02.2009 klo 13:56:13 |
|
Kysyitkö jo siitä treenivuoron pituudesta?
Virallisissa lapuissa kuulemma lukee että on tunnin vuoro.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 13.02.2009 klo 14:06:43 |
|
Jumankauta, mitä viestitykitystä tulee kaikilta  . Mä voin kyl passata tän kierroksen pelin, vaikka Salossa onkin helvetin hyvä kenttä. Jos edes joku matsiin menijöistä tulisi huomenna katsomaan Inter-Mifkiä autolla, niin saataisiin vaivatta siirrettyä pallokassi mun autosta toiseen biiliin. Kumirouhetta ei tarvitse enää pelätä  .
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 13.02.2009 klo 14:20:24 |
|
Mul on tuo huoltolaukku, tarviitteko sitä pelissä? Vai löytyykö omat teipit?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #195 : 13.02.2009 klo 14:40:57 |
|
Kotisivujen uudelle musiikki-ilmeelle  . Saiskohan joku datahanska vaihdettua tohon mustan taustan tilalle Vieraspaitojemme värin? Sopisis ehkä vielä paremmin soittimen värin kanssa yhteen. 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #196 : 13.02.2009 klo 15:35:04 |
|
Kotisivujen uudelle musiikki-ilmeelle :yl os:  . Saiskohan joku datahanska vaihdettua tohon mustan taustan tilalle Vieraspaitojemme värin? Sopisis ehkä vielä paremmin soittimen värin kanssa yhteen.  Kehitysehdotukset YV:nä. Ja musiikkitarjontaankin voi vaikuttaa tietyin rajoituksin. Kyllä sun melkein pitää mennä sunnuntaina Saloon; pakkeja on turhan vähän jollet mene. Vaikka löytyykö korvaajia? Itse voin tietenkin tulla Lothar Matthausin kaltaiseksi pelinrakentajaksi, mutta kyllä se tiedetään miten siinä käy... 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #197 : 13.02.2009 klo 16:31:36 |
|
Fanimäärä vain kasvaa; viimeisin taitaa etsiä seuraa itselleen... Mahtaakohan joukkueen budjetista lohjeta lentolippuihin rahaa?  Käykääpä kaikki katsomassa Doumbian tyylinäyte
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 13.02.2009 klo 16:36:25 |
|
Nauroin kippurassa kun sivuilla pamahti scatman soimaan.  Tosin, soitin ei pelittänyt mulla kunnolla, vaan alkoi soittamaan kahta biisiä samaan aikaan. http://www.youtube.com/watch?v=VUwX1xIZIEQ
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 13.02.2009 klo 18:16:48 |
|
Kehitysehdotukset YV:nä. Ja musiikkitarjontaankin voi vaikuttaa tietyin rajoituksin.
Kyllä sun melkein pitää mennä sunnuntaina Saloon; pakkeja on turhan vähän jollet mene. Vaikka löytyykö korvaajia? Itse voin tietenkin tulla Lothar Matthausin kaltaiseksi pelinrakentajaksi, mutta kyllä se tiedetään miten siinä käy... : (
Okki, tästä lähtien spämmään privaa tosta aiheesta. No kai mä voin sinne Saloon lähteä, mutta jos nyt joku sattuu haluamaan pakin paikkaa ees vähän ni mun puolesta kentälle vaa heittää Luciomaisia nousuja. Sä voit hyvin lähtee, jos mieli tekee.  Fanimäärä vain kasvaa; viimeisin taitaa etsiä seuraa itselleen... Mahtaakohan joukkueen budjetista lohjeta lentolippuihin rahaa? : D Käykääpä kaikki katsomassa Doumbian tyylinäyteEi futispelejä pomputtelemalla voiteta  . Pomputtelutaidolle toki  . Nauroin kippurassa kun sivuilla pamahti scatman soimaan. ; ) Tosin, soitin ei pelittänyt mulla kunnolla, vaan alkoi soittamaan kahta biisiä samaan aikaan.
Mulla teki kanssa ekan kerran niin. Niitä biisejä ei saa vissiin vaihdella liian nopeaan.
|
|
|
|
|
|
|
|