Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #1775 : 17.10.2009 klo 11:27:55 |
|
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1776 : 17.10.2009 klo 12:59:21 |
|
PAU PAU!! Nyt mennään!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #1777 : 17.10.2009 klo 13:09:01 |
|
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #1778 : 18.10.2009 klo 11:45:17 |
|
Huh-huh.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #1779 : 18.10.2009 klo 12:01:40 |
|
Huh-huh.
Älä muuta sano...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1780 : 18.10.2009 klo 12:30:02 |
|
Huh-huh.
Älä muuta sano...
No oliko hyvät keitot?  Mä oon ainakin unohtanut puolet kaikista kamoista Autokiilaan tai jonnekin matkan varrelle. Kun heräsin, kummastakin ranteesta löytyi Börsin ranneke  Lisäksi en muista yhtään mitään baarista. Börsin jonosta taitaa olla viimeinen muistikuva. Sen kyllä huomasin, ettei rahaa ole palanut paljoa. Päätäkin särki helvetisti siinä yhdeltätoista, mutta puolikas burana ja tunti unta auttoivat siinäkin asiassa.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #1781 : 18.10.2009 klo 13:02:21 |
|
No oliko hyvät keitot?  Mä oon ainakin unohtanut puolet kaikista kamoista Autokiilaan tai jonnekin matkan varrelle. Kun heräsin, kummastakin ranteesta löytyi Börsin ranneke  Lisäksi en muista yhtään mitään baarista. Börsin jonosta taitaa olla viimeinen muistikuva. Sen kyllä huomasin, ettei rahaa ole palanut paljoa. Päätäkin särki helvetisti siinä yhdeltätoista, mutta puolikas burana ja tunti unta auttoivat siinäkin asiassa. Olit kyllä HK eilen kunniaksi itsellesi ja todistit, että olet oikea joukkuepelaaja! Itse laiminlöin myös materiaalivastuun ja jätin saunakamat joko saunalle tai sitten taksiin... Muistikuvat pukuhuoneesta pökeen siirtymisestä eivät ole mitenkään terävimmästä päästä. Hyvä, että tulee rentouduttua näin viikonloppuisin niin jaksaa taas viikon painaa hommia. Kiitokset veljeksille saunatiloista. Entäpä muut, mites Karisma, menikö hulinaksi? Oliko Jontulla hyvä yöpala? Tuliko uusia rekrytointeja, henkilökohtaisella tai joukkuetasolla? Yritystä ainakin taisi olla...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1782 : 18.10.2009 klo 13:50:01 |
|
Olit kyllä HK eilen kunniaksi itsellesi ja todistit, että olet oikea joukkuepelaaja!
Mtäh? 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1783 : 18.10.2009 klo 14:39:50 |
|
Ilta meni mukavasti ja rauhallisesti. Jälleen yhdet perinteikkäät saunasetit läpikäytynä, hyvä me.
|
|
|
|
|
Lucas
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #1784 : 18.10.2009 klo 14:49:39 |
|
Kiitokisa veljet mukavasta saunaillasta. Kiitokset joukkueenjohdolle hyvistä järjestelyistä ja veljeksille Tkoski isännöinnistä. Jatkan potemista.
|
|
|
|
|
Masai-mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Inter
|
 |
Vastaus #1785 : 18.10.2009 klo 17:40:14 |
|
No oliko hyvät keitot?  Mä oon ainakin unohtanut puolet kaikista kamoista Autokiilaan tai jonnekin matkan varrelle. Kun heräsin, kummastakin ranteesta löytyi Börsin ranneke  Lisäksi en muista yhtään mitään baarista. Börsin jonosta taitaa olla viimeinen muistikuva. Sen kyllä huomasin, ettei rahaa ole palanut paljoa. Päätäkin särki helvetisti siinä yhdeltätoista, mutta puolikas burana ja tunti unta auttoivat siinäkin asiassa. Se toinen ranneke oli varmaan mun. Olin todistetusti Börssissä, mutta rannekkeesta ei mitään havaintoa.  En muuten muistaisi edes olleeni Börsässä, mutta aamulla taskusta löytyi narikkalappu. Oli varmaan ollut vähän vilpoinen kotimatka, koska päällä oli vain t-paita. Kauluspaidan unohdin toki jo Autokiilaan. Vahvaa suorittamista. Lopputulos Pirtu vs. Masai-mies 1-0.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1786 : 18.10.2009 klo 18:32:31 |
|
Se toinen ranneke oli varmaan mun. Olin todistetusti Börssissä, mutta rannekkeesta ei mitään havaintoa. : D En muuten muistaisi edes olleeni Börsässä, mutta aamulla taskusta löytyi narikkalappu. Oli varmaan ollut vähän vilpoinen kotimatka, koska päällä oli vain t-paita. Kauluspaidan unohdin toki jo Autokiilaan. Vahvaa suorittamista. Lopputulos Pirtu vs. Masai-mies 1-0.
Sain myös toisenlaisen selityksen asialle  : Kävelin kaveria moikkaamaan kävelykadulle Börsistä, jonka jälkeen päätettiin mennä takaisin Börsiin. No enhän mä tajunnut siinä kondiksessa, että mulla oli ranneke jo valmiiksi. Kaveri maksoi mut sisälle, ja onnistuin vielä näyttämään toista rannettani, jossa ranneketta ei vielä ollut. Eli mut maksettiin kaksi kertaa Börsiin. Viisasta, ellen jopa sanoisi. 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1787 : 18.10.2009 klo 19:03:25 |
|
Tää on kyl ollut sellainen tappopäivä...en edes muista, koska olisi ollut näin heikko happi vielä tähän aikaan illasta. Katsotaan, jos "jo nyt" pystyisi syömään vähän enemmän. Muistikuvia löytyy kyllä börssistä, mutta ei mitään hirveän selviä... Vaimo on muuten ollut todella tyytyväinen, kun ei "uskaltanut" jättää edes jälkikasvua meikäläiselle tunniksi, päästäkseen itse jumppaan. : 
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1788 : 18.10.2009 klo 19:16:05 |
|
... Lisäksi en muista yhtään mitään baarista. Börsin jonosta taitaa olla viimeinen muistikuva. Sen kyllä huomasin, ettei rahaa ole palanut paljoa. Päätäkin särki helvetisti siinä yhdeltätoista, mutta puolikas burana ja tunti unta auttoivat siinäkin asiassa.
Mulle ainakin jäi taksimatkasta mieleen se, kun HK kysyi kuljettajaltamme: "Oletko sä Kosovosta?" Kuski oli onneksi ihan huumorintajuinen nuorimies ja totesi vienon hymyn kera olevansa somali...  Olisi ehkä pitänyt antaa kaverille hieman vaarallisen työn lisää, koska pojat saivat myös kuningasidean järjestää takapenkillä oman private shown Full Monty -tyyliin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.10.2009 klo 19:19:17 kirjoittanut Kivimies »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1789 : 18.10.2009 klo 19:22:17 |
|
Mulle ainakin jäi taksimatkasta mieleen se, kun HK kysyi kuljettajaltamme: "Oletko sä Kosovosta?" Kuski oli onneksi ihan huumorintajuinen nuorimies ja totesi vienon hymyn kera olevansa somali... : ) : ylos: Olisi ehkä pitänyt antaa kaverille hieman vaarallisen työn lisää, koska pojat saivat myös kuningasidean järjestää takapenkillä oman private shown Full Monty -tyyliin...
LISÄTIETOJA!  Miksi mä tollasta oon mennyt kysymään?  Voi helvetti kun taas hävettää (toki myös naurattaa). e. Ja mikäs helvetin show on pistetty takapenkillä pystyyn? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.10.2009 klo 19:23:27 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1790 : 18.10.2009 klo 19:25:16 |
|
Niin ja oli kyllä selvästi hyvät bileet! Kiitoksia järjestävälle taholle mahtavasta illasta.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #1791 : 18.10.2009 klo 20:51:07 |
|
Mulle ainakin jäi taksimatkasta mieleen se, kun HK kysyi kuljettajaltamme: "Oletko sä Kosovosta?" Kuski oli onneksi ihan huumorintajuinen nuorimies ja totesi vienon hymyn kera olevansa somali...  Olisi ehkä pitänyt antaa kaverille hieman vaarallisen työn lisää, koska pojat saivat myös kuningasidean järjestää takapenkillä oman private shown Full Monty -tyyliin... Priceless! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.10.2009 klo 20:53:01 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #1792 : 19.10.2009 klo 00:31:39 |
|
 Mahtava ilta! Muistikuvat autokiilasta poisumisen jälkeen ovat melko heikot. sen kuitenkin muistan että kotimatkalla en sitten tunnistanut edes prinsessaa ja vain kävelin ohitse - ja siitähän se riemastui. kellonajoista ei ole mitään tietoa ja toivottavasti en hirveästi kuluttanut rahojani. Kiitos kaikille!
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #1793 : 19.10.2009 klo 08:20:32 |
|
 kellonajoista ei ole mitään tietoa ja toivottavasti en hirveästi kuluttanut rahojani. Kiitos kaikille! Et ainakaan mulle tarjonnu... 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1794 : 19.10.2009 klo 10:30:00 |
|
Vaikka tänään tuskin kellään enää darraa on, niin tässä seuraavaa kertaa ajatellen... http://www.hurmio.org/~ville/nii.html
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1795 : 19.10.2009 klo 15:53:45 |
|
: D
Mahtava ilta! Muistikuvat autokiilasta poisumisen jälkeen ovat melko heikot. sen kuitenkin muistan että kotimatkalla en sitten tunnistanut edes prinsessaa ja vain kävelin ohitse - ja siitähän se riemastui. kellonajoista ei ole mitään tietoa ja toivottavasti en hirveästi kuluttanut rahojani.
Kiitos kaikille!
 Onpa ollut vahvaa suorittamista leveällä rintamalla, kun näitä viestejäkin täällä lukee. Näähän on näitä legendaarisia flasheja  . Perjantaisin joskus tullut katsottua Mikä päivä tänään on?-versioita. Puhuttiinko muuten jotain treenaamisen aloittamisesta tai jostain höntsistä illan mittaan? Mulla ainakin ois vähän haluja höntsäillä joku päivä.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #1796 : 19.10.2009 klo 20:23:17 |
|
 Onpa ollut vahvaa suorittamista leveällä rintamalla, kun näitä viestejäkin täällä lukee.Näähän on näitä legendaarisia flasheja  . Perjantaisin joskus tullut katsottua Mikä päivä tänään on?-versioita. Puhuttiinko muuten jotain treenaamisen aloittamisesta tai jostain höntsistä illan mittaan? Mulla ainakin ois vähän haluja höntsäillä joku päivä. Marraskuusta alkaen kerran viikossa, jos saadaan vuoro järjestettyä. BTW. Ketkä oli mun kanssa samassa taksissa Autokiilasta Börssiin? Mä en ainakaan omien muistikuvieni perusteella ole maksanut kyydistä mitään, joten ilmoitusta vain tänne, niin pistän rahaa tulemaan...
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #1797 : 19.10.2009 klo 20:46:51 |
|
Mä oon kanssa uskoakseni Kivimiehelle vielä velkaa taksista. Uattelin maksaa treeneissä.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1798 : 19.10.2009 klo 21:41:22 |
|
Mä oon kanssa uskoakseni Kivimiehelle vielä velkaa taksista. Uattelin maksaa treeneissä.
Vaikka helpon rahan houkutus onkin suuri, niin joudun valitettavasti toteamaan, että tyhjensit jo kukkarosi 20-centin kolikoista heti noustuamme kosovolaismiehen kuljettamasta ajoneuvosta. Olemme siis sujut... Sen sijaan RC-auton kanssa minulla on vielä kana kynittävänä...
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #1799 : 19.10.2009 klo 21:44:09 |
|
Vaikka helpon rahan houkutus onkin suuri, niin joudun valitettavasti toteamaan, että tyhjensit jo kukkarosi 20-centin kolikoista heti noustuamme kosovolaismiehen kuljettamasta ajoneuvosta. Olemme siis sujut... Myös Iso-Erkki on maksunsa maksanut.. Sen sijaan RC-auton kanssa minulla on vielä kana kynittävänä... Hups, ei kai tullut paljastettua mitään...  Olisi ehkä pitänyt antaa kaverille hieman vaarallisen työn lisää, koska pojat saivat myös kuningasidean järjestää takapenkillä oman private shown Full Monty -tyyliin...
|
|
|
|
|
|
|
|