rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #350 : 26.02.2009 klo 14:47:34 |
|
Kannattaa vetää yläkulmiin, niin molarin on vaikea saada koppia.
Eikös sovittu jotain näistä salaisuuksista? Nyt vastustajatkin sitten tietää...
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #351 : 26.02.2009 klo 15:39:47 |
|
Kannattaa vetää yläkulmiin, niin molarin on vaikea saada koppia.
Eikös se ollut legendaarinen Ferenc Puskás, joka totesi tähtäävänsä aina maalivahtia päin... 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #352 : 26.02.2009 klo 15:52:22 |
|
Eikös se ollut legendaarinen Ferenc Puskás, joka totesi tähtäävänsä aina maalivahtia päin...  Meidän legendaariset futsal-hyökkääjät tekee samoin.
|
|
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #354 : 26.02.2009 klo 17:20:13 |
|
Mä aion ens kaudella vedellä vain yläkulmia.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #355 : 27.02.2009 klo 09:51:26 |
|
Ei kannata, et kuitenkaan osu 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #356 : 27.02.2009 klo 10:04:40 |
|
Ei kannata, et kuitenkaan osu  Tämä selittää paljon... Illalla nähdään!
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #357 : 27.02.2009 klo 10:17:31 |
|
Tämä selittää paljon... Illalla nähdään!
Näin tehdään, missä kunnossa muuten varvas on?
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #358 : 27.02.2009 klo 10:52:05 |
|
Morjenstahei! Mikäs on sunnuntain pelaajatilanne? Mahtuuko mukaan yksi kappale huonokuntoisia, ylipainoisia, huonon tatsin omaavia vasenjalkaisia laitapelaajia?
Mä voin olla vaikka pitsarina maalin takana. En tosin saa varmaan heitetty palloa maalin yli takaisin kentälle, mutta voin yrittää.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #359 : 27.02.2009 klo 11:06:02 |
|
Näin tehdään, missä kunnossa muuten varvas on?
Hellänä, mutta vaihtoehtoja ei taida pahemmin olla. Ja ei se pelin aikana tunnu kovin pahalta... Huomenna sitten valitan sitäkin enemmän. Morjenstahei! Mikäs on sunnuntain pelaajatilanne? Mahtuuko mukaan yksi kappale huonokuntoisia, ylipainoisia, huonon tatsin omaavia vasenjalkaisia laitapelaajia?
Mukaan vaan... Rotaatio pyörii kuin Rafalla konsanaan, ja jokainen minua pienempi saa näytön paikan. Ja jos Micke tulee, niin saa hänkin pelata. Tosin mitä minä olen lupailemassa, kun en kuitenkaan päätä. Tällainen perstuntuma vain on...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #360 : 27.02.2009 klo 15:29:12 |
|
Onkohan niitä rosvo-perttusia saatu kiinni, jotka veivät mun kärryn vuodenvaihteessa. Suomen Poliisivoimista eivät ole ottaneet muhun yhteyttä. Pitää varmaan itse alkaa kyselemään...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 klo 15:36:38 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #361 : 27.02.2009 klo 15:51:37 |
|
Onkohan niitä rosvo-perttusia saatu kiinni, jotka veivät mun kärryn vuodenvaihteessa. Suomen Poliisivoimista eivät ole ottaneet muhun yhteyttä. Pitää varmaan itse alkaa kyselemään...
Älä vaan turhaan häiritse poliiseja tällä asialla. Tämäkin tieto löytyy foorumilta, tai ainakin Youtubesta...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #362 : 27.02.2009 klo 16:30:26 |
|
Älä vaan turhaan häiritse poliiseja tällä asialla. Tämäkin tieto löytyy foorumilta, tai ainakin Youtubesta...
Edesvastuulliset tulisi saada kiinni ja laitettava laitoksiin. Missä viranomaisten tulosvastuu? Perustuslakihan takaa mulle omaisuuden suojan hyvin yksiselitteisesti, jonka piiriin fiestango kuului. Meikä haluan vain oikeuden tapahtuvan. Mikä Suomen nuoria vaivaa?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 klo 16:33:23 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #363 : 27.02.2009 klo 17:02:11 |
|
Mikä Suomen nuoria vaivaa?
Sanoppa muuta... :  Tsemppiä viikonlopun peleihin. Vedelkää paljon ylänurkkiä ja nöyryyttäkää vastustajia muutenkin kaikin tavoin... 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #364 : 28.02.2009 klo 00:16:31 |
|
Kukas meidän maaleista vastasi tänään, ja mikä on testipelaajan sukunimi? Hyvin pelattu jätkät; peukut koko joukkueelle! 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #365 : 28.02.2009 klo 00:28:02 |
|
Kukas meidän maaleista vastasi tänään, ja mikä on testipelaajan sukunimi? Hyvin pelattu jätkät; peukut koko joukkueelle!  Julle 2 Matti 1 vai 2? Mats 1 Jollei Matti tehnyt tuota toistaan, niin kukas paukutti vielä yhden, jos voitettiin 5-1? Tosiaan hyvä peli jätkät kauden avaukseksi! 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #366 : 28.02.2009 klo 00:37:25 |
|
Julle 2 Matti 1 vai 2? Mats 1 Jollei Matti tehnyt tuota toistaan, niin kukas paukutti vielä yhden, jos voitettiin 5-1? Tosiaan hyvä peli jätkät kauden avaukseksi!  Itse tosiaankin laskin 4-1, mutta voin olla väärässäkin...kuka tunnustaa tehneensä maalin?! 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #367 : 28.02.2009 klo 00:46:39 |
|
Itse tosiaankin laskin 4-1, mutta voin olla väärässäkin...kuka tunnustaa tehneensä maalin?! > : ( ; )
Soitetaan Jakoselle ja kysytään. Eikös sen tuomarina pitäisi tietää?  Eipä oo kyseinen kaveri paljoa vuosikymmenessä muuttunut tasollisesti.  Ensimmäisestä tilanteesta lähtien Jakonen vihelsi joitakin poikkeuksia lukuunottamatta tasollaan - päin persettä.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #368 : 28.02.2009 klo 00:51:21 |
|
Soitetaan Jakoselle ja kysytään. Eikös sen tuomarina pitäisi tietää?  Eipä oo kyseinen kaveri paljoa vuosikymmenessä muuttunut tasollisesti.  Ensimmäisestä tilanteesta lähtien Jakonen vihelsi joitakin poikkeuksia lukuunottamatta tasollaan - päin persettä. Ei se Jakoselta nyt erityisen huonosti mennyt...toki meni vihellyksiä väärin päin ja paitsioita vihellettiin/jäi viheltämättä, mutta yksin kaveri kuitenkin puhalsi, joten siihen nähden ok. Ja mainittakoon vielä perjantai-ilta peliajankohta, niin mulle ainakin kelpasi.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #369 : 28.02.2009 klo 09:50:15 |
|
Ei se Jakoselta nyt erityisen huonosti mennyt...toki meni vihellyksiä väärin päin ja paitsioita vihellettiin/jäi viheltämättä, mutta yksin kaveri kuitenkin puhalsi, joten siihen nähden ok. Ja mainittakoon vielä perjantai-ilta peliajankohta, niin mulle ainakin kelpasi.
4-1. Jakoselta lähes virheetön suoritus. Pääosin voi kyllä olla tyytyväinen: vaikka keskikenttää hallitsi vastustaja aika selvästi, niin mukavasti saatiin maalipaikkoja lähinnä vastahyökkäyksistä lähteneistä läpiajoista, eikä omassa päässä montaa vaarallista paikkaa ollut. Oliko tänään saliläpsyttelyjä?
|
|
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #371 : 28.02.2009 klo 11:59:07 |
|
Oliko tänään saliläpsyttelyjä?
Peruttiin salisessiot eilen, kun FC Lahti saapuu tänään kuppikselle klo 15.00. Littin pelaamisesta ei ole tietoa, mutta tuskin pelaa kun on lunta maassa.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #372 : 28.02.2009 klo 19:33:43 |
|
Tuolla Liikakapin pelissä mietittiin vielä eilistä ja yks tapahtuma nousi ylitse muiden: Wassun kauden ensimmäinen maalipotku. Ei jumalauta! LOL  Mietin sitte autossa, että se veti varmaan tahallaan kuudentoista kulman kohdalta sivurajasta yli, jotta saatais saunailtaan hupia. Wassulle 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #373 : 28.02.2009 klo 19:39:08 |
|
Tuolla Liikakapin pelissä mietittiin vielä eilistä ja yks tapahtuma nousi ylitse muiden: Wassun kauden ensimmäinen maalipotku. Ei jumalauta! LOL : D
Mietin sitte autossa, että se veti varmaan tahallaan kuudentoista kulman kohdalta sivurajasta yli, jotta saatais saunailtaan hupia. Wassulle :tuo ppi:
Luuli nähneensä Meriläisen kentän laidalla, ja ajatteli varmaan laittaa paremmaksi kuin Bantamoi.  Wassu Edustuksen ykkösmolariksi! 
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #374 : 28.02.2009 klo 20:13:10 |
|
Tajusin just, että mehän nähdään huomenna Kuorosodan finaalin mammuttimainen kahden tunnin lähetys klo 19 -->! 
|
|
|
|
|
|
|
|