Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #550 : 20.03.2009 klo 14:22:24 |
|
Velvollisuus hoidettu ja äänestys suoritettu.
Eiliseen aihepiiriin mielyttävistä naapureista palatakseni, huomasin äsken hissiin ilmestyneen taas uusia raapustuksia eilisen aikana. Tussilla kirjoitettu "Pelottaako?" sekä ilmeisesti avaimella kaiverrettu "Fuck the cops", jossa on jo niin monta sanaa, että ihan yhdellä hissireissulla sitä ei raapusteta. Jotain muutakin siellä oli kirjoitettu, mutta niistä ei enää saanut selvää. Joku on tainnut käyttää "vapaudu vankilasta" -korttinsa. Päivitän tilannetta tapahtumien edetessä.
T. Kyylä
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #551 : 20.03.2009 klo 14:40:46 |
|
Eiliseen aihepiiriin mielyttävistä naapureista palatakseni, huomasin äsken hissiin ilmestyneen taas uusia raapustuksia eilisen aikana. Tussilla kirjoitettu "Pelottaako?" sekä ilmeisesti avaimella kaiverrettu "Fuck the cops", jossa on jo niin monta sanaa, että ihan yhdellä hissireissulla sitä ei raapusteta. Jotain muutakin siellä oli kirjoitettu, mutta niistä ei enää saanut selvää. Joku on tainnut käyttää "vapaudu vankilasta" -korttinsa. Päivitän tilannetta tapahtumien edetessä.
T. Kyylä
Veikkaan, että eilinen skenaario oli teikän naapurit, koska se toinen oli kaiketi joku pirinainen (varmaks en sano ku oli pimiää). Tollaset pallikullit pitäisi kenttälapion iskuin vieroittaa huumehäröilystä, jonka jälkeen kunnallisella muilutuskyydillä Ruskon rajalle. Nämä ovat niitä kavereita, joille viranomaiset ovat täysin voimattomia. Niitä ei paljon valtion kustantamat hotellilomat hetkauta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 klo 14:44:45 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #552 : 20.03.2009 klo 14:54:09 |
|
Tulipa tuossa katseltua saunaillan antia, ja kyllä olisi voinut taas jäädä pitämättä... Onneksi ei sentään yhtään könsorgania vilahtanut ruudulla, mutta muutama hieman erikoinen asento/ilme ja onhan se Hirvenkaatajakin sitten virallisesti leimattu kansallissosialistiksi.  Näin muuten viime yönä unta jalkapallosta; pelasimme punapaitaista ylemmällä sarjatasolla pelaavaa joukkuetta vastaan ja veimme peliä miten tahdoimme. sunrunnerkin teki maalin Thomaksen hienosta syötöstä epäsuoran vapaapotkun seurauksena. Tosin itse olin paremmassa paikassa, mutta kaikki kunnia tuolle kenttien komeimmalle miehelle.  e. Milloin saadaan uusi joukkuekuva sivuille?
Nyt on sivuilla. Muut kuvat sitten varmaan lisäillään aikanaan, mutta kyllä siellä osa on sen näköistä, että ei urheilijoista voi moisia laittaa yleiseen jakoon.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 klo 15:22:03 kirjoittanut rc-auto »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #553 : 20.03.2009 klo 15:26:13 |
|
Helvetin komeita jannuja!
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #554 : 20.03.2009 klo 15:32:48 |
|
Hola, sombreros! Käykäähän jokainen naputtamassa pisteitä meitin orkesterille Radio Rockin sivuilla http://www.radiorock.fi/biisiarvostelut/arvostele.asp?id=827. Saavat heviletit nokilleen... Vaatii ainoastaan pari klikkausta. C'moon evribadi! Kuten sunnuntaina totesin, oon tämän viikon poissa kuvioista (peli+harkat), mutta maanantaista eteenpäin taas paikkakunnalla. Joten tsemppiä KaaRen kaatoon! Tuo on oikeesti ihan helevetin hyvä piisi, joten arvostelin sen mukaan. Pari viikkoa taaksepäin oikein lauleskelin mukana. Jää päähän soimaan.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #555 : 20.03.2009 klo 15:52:54 |
|
Tulipa tuossa katseltua saunaillan antia, ja kyllä olisi voinut taas jäädä pitämättä... Näin muuten viime yönä unta jalkapallosta; pelasimme punapaitaista ylemmällä sarjatasolla pelaavaa joukkuetta vastaan ja veimme peliä miten tahdoimme. sunrunnerkin teki maalin Thomaksen hienosta syötöstä epäsuoran vapaapotkun seurauksena. Tosin itse olin paremmassa paikassa, mutta kaikki kunnia tuolle kenttien komeimmalle miehelle.  Määki näin unta kuningaspelistä: Olin jonku Skotlantilaisen nuoren ryhmän mukana ja lensin joka reeneihin Brittien puolelta. Meinasin aina myöhästyä Finskin koneesta, mutta vaan kerran myöhästyin ite reeneistä. Vaikka olin ollu omasta mielestä joukkueen paras pelaaja, niin koutsi penkitti mut eka pelissä! Järjetöntä kotimaisten suosimista.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #556 : 20.03.2009 klo 17:15:30 |
|
"Inter pelaa sunnuntaina harjoitusottelun JIPPO:a vastaan 10.30" (Interin sivut) Rautakädeltä ei itseluottamusta puutu  Meillä on sit illalla reenit, jote säästele vähän.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 klo 17:18:30 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #557 : 20.03.2009 klo 18:58:27 |
|
Jos Berner on pistäny viestin eteenpäin, niin meidän pelikirja löytyy jokaisen sähköpostilootasta.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #558 : 20.03.2009 klo 20:24:27 |
|
Pääsekö meikä ja jonttu rautakäden kyydil pelii?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 klo 20:27:28 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #559 : 20.03.2009 klo 20:46:53 |
|
Pääsekö meikä ja jonttu rautakäden kyydil pelii?
Jos mulla on auto. Rouva lähti autolla ryyppäämään, mutta en sitte tiiä, meinaako se ajaa sen takas.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #560 : 20.03.2009 klo 21:07:37 |
|
Jos mulla on auto. Rouva lähti autolla ryyppäämään, mutta en sitte tiiä, meinaako se ajaa sen takas.
Soittelen aamulla.
|
|
|
|
|
PegLeg
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Barcelona
|
 |
Vastaus #561 : 20.03.2009 klo 21:22:04 |
|
Saavun paikalle huomenna autolla.
Viestiä tulemaan jos jollain ei vielä ole logistiikka kunnossa.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #562 : 20.03.2009 klo 21:25:14 |
|
Jos tuo kyyti ei natsaa, niin mun autossa on vielä tilaa. Niin ja on käyty äänestämässä, pariinkin otteeseen  . e. No pitäis ainakin johonkin mahtua! 
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #563 : 21.03.2009 klo 00:07:02 |
|
Jos Berner on pistäny viestin eteenpäin, niin meidän pelikirja löytyy jokaisen sähköpostilootasta.
Nyt vasta pääsin lähettämään viestin eteenpäin. Voi tulla kiire omaksua huomiseksi koko pelikirja.  Sähköpostiviestissä on myös tärkeää asiaa kausimaksusta, joten lue sähköpostisi mahdollisimman pian! e: Luin juuri tuon Maon Punaisen kirjan paksuisen pelikirjan ja oli kyllä järkevää tekstiä...vielä, kun pystyisi toteuttamaan tuota kentällä! 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.03.2009 klo 00:25:47 kirjoittanut Berner »
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #564 : 21.03.2009 klo 08:16:55 |
|
e: Luin juuri tuon Maon Punaisen kirjan paksuisen pelikirjan ja oli kyllä järkevää tekstiä...vielä, kun pystyisi toteuttamaan tuota kentällä!  Ihmettelin ku Pasi oikoluki tuon ja oli poistanu vaan yhden kohdan. Se koski MV:n hommaa 1) Ottaa pallot kii, 2) Ohjaa peliä ja 3) EI KERÄÄ ULOSAJOJA HARVESTERILLA. Joo, alkaa olla vähä vanha juttu. Mutta yks tärkeimpiä silti...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #565 : 21.03.2009 klo 09:08:28 |
|
Ihmettelin ku Pasi oikoluki tuon ja oli poistanu vaan yhden kohdan. Se koski MV:n hommaa 1) Ottaa pallot kii, 2) Ohjaa peliä ja 3) EI KERÄÄ ULOSAJOJA HARVESTERILLA.
Joo, alkaa olla vähä vanha juttu. Mutta yks tärkeimpiä silti...
Oisin vielä ilman kyytiä?
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #566 : 21.03.2009 klo 09:13:56 |
|
Mää voin hakea Uudenmaankadun Siwan edestä 8.45.
Teetkö aamupalan meille?
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #567 : 21.03.2009 klo 09:15:58 |
|
Ihmettelin ku Pasi oikoluki tuon ja oli poistanu vaan yhden kohdan. Se koski MV:n hommaa 1) Ottaa pallot kii, 2) Ohjaa peliä ja 3) EI KERÄÄ ULOSAJOJA HARVESTERILLA.
Joo, alkaa olla vähä vanha juttu. Mutta yks tärkeimpiä silti...
Milläs perkeleen ohjelmalla tuota *.dat-tiedostoa pitäisi päästä katselemaan? Ei löytynyt omalta koneelta sopivaa... No, enköhän mä omat tehtäväni tiedä melko tarkkaan. Ehkä...
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #568 : 21.03.2009 klo 09:16:41 |
|
Mää voin hakea Uudenmaankadun Siwan edestä 8.45.
Teetkö aamupalan meille?
OK olen siinä 8.45 uudenmaankadun siwa! Tänks!
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #569 : 21.03.2009 klo 09:31:29 |
|
Milläs perkeleen ohjelmalla tuota *.dat-tiedostoa pitäisi päästä katselemaan? Ei löytynyt omalta koneelta sopivaa... No, enköhän mä omat tehtäväni tiedä melko tarkkaan. Ehkä...
Hoida homma rc.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #570 : 21.03.2009 klo 09:32:46 |
|
Hoida homma rc.
Hoida homma Rautis! Vähän jo jännittää, vaikka viime yönä en nähnytkään palloilu-unia.
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #571 : 21.03.2009 klo 13:37:42 |
|
Adobe Reader tms.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #572 : 21.03.2009 klo 13:38:46 |
|
Huomenna sitten reeneissä uudella sykkeellä ja maanantaina jytyn kaatoon puhtaalta pöydältä. Vaikka tappion nieleminen tuntuu karvaalta täydellisen pelin hallinnan jälkeen, niin matsi oli osoitus sitä mikä tekee jalkapallosta niin huikean lajin. Jalkapallossa voi sattua kaikenlaista, ja usein sattuukin. Tästä voidaan oppia paljon, joten tappio ei todellakaan ollut turha!
"Your best teacher is your last mistake"
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #573 : 21.03.2009 klo 13:51:11 |
|
Huomenna sitten reeneissä uudella sykkeellä ja maanantaina jytyn kaatoon puhtaalta pöydältä. Vaikka tappion nieleminen tuntuu karvaalta täydellisen pelin hallinnan jälkeen, niin matsi oli osoitus sitä mikä tekee jalkapallosta niin huikean lajin. Jalkapallossa voi sattua kaikenlaista, ja usein sattuukin. Tästä voidaan oppia paljon, joten tappio ei todellakaan ollut turha!
"Your best teacher is Captain Charisma"
Korjasin : 
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #574 : 21.03.2009 klo 14:52:27 |
|
Tuossa kun lueskelin läpi joukkueen teesejä, niin huomasin että paljon jäi puuttumaan tänään. Huomenna sitten treeneissä uudella teholla, ja jokainen voisi miettiä sitä rooliaan kentällä ja toimia siten että hoitaa roolinsa. Ja jos ei hoida, niin joutuu minun kanssani painimaan kuin Boratissa konsanaan. Itsehän hoidin vain puolet ohjeistuksesta; "ohjaa peliä".  Ei näin!
|
|
|
|
|
|
|
|