FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.11.2025 klo 07:45:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Äänestys
Kysymys: Minkälaisella otsikolla lähdetään tähän kauteen?
Paino on voimaa; ylipaino on ylivoimaa
Pantapäiden tukkanurkka
Traktoreita karkuun
Valmentaja ja pelaajat hukassa, mistä uusia?
Onko mahdollista pelata paremmin kuin edustus?
Viekö sosiaalipoliittinen taloustilanne mielenkiinnon joukkueen otteilta?
Itsemaaleja jo vuodesta 2001

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 91

Kirjoittaja Aihe: FC Inter/2 2009 - Pantapäiden tukkanurkka  (Luettu 57335 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!

Vastaus #725 : 06.04.2009 klo 10:08:52

Mä reenaan taas kotona kuumeen mittaamista, yskimistä ja niistämistä.

Joskus pitää. Koitahan kellistää se lenssu ku kausi lähestyy :) R-käsi voitaisko reeneissä ottaa enemmän pelaamista, kun tuo eka peli tulee pian vastaan?
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #726 : 06.04.2009 klo 13:04:17

R-käsi voitaisko reeneissä ottaa enemmän pelaamista, kun tuo eka peli tulee pian vastaan?

Kakspiippunen juttu: Pelaamalla oppii kyllä pelitempoa, mutta jos jätkiä on reeneissä reilu 10, niin muuta siinä ei juuri opikaan. Pitäs saada harjotuspelejä, jotta oppis tuota sijoittumista puolustuspelissä, mistä oon eniten huolissani. Syöttö ja maalintekoreeneissä saa aika paljon kuitenkin kosketuksia verrattuna pelireeneihin. Kun ollaan niin älyttömän vähän reenattu, nii tällä hetkellä tärkeintä on kosketusten määrä.
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #727 : 06.04.2009 klo 13:11:38

Kakspiippunen juttu: Pelaamalla oppii kyllä pelitempoa, mutta jos jätkiä on reeneissä reilu 10, niin muuta siinä ei juuri opikaan. Pitäs saada harjotuspelejä, jotta oppis tuota sijoittumista puolustuspelissä, mistä oon eniten huolissani. Syöttö ja maalintekoreeneissä saa aika paljon kuitenkin kosketuksia verrattuna pelireeneihin. Kun ollaan niin älyttömän vähän reenattu, nii tällä hetkellä tärkeintä on kosketusten määrä.

Se on kyllä totta, että pallon kanssa pitäisi saada enemmän aikaa. On aika puolittainen olo tuon pallon kanssa vielä. Voitais pelata vaikka joka reeneissä 20-25 minuuttia kavennetulla kentällä niin saadaan sitä pelitilannesijoittumista ja pelissä tehtäviä ratkaisuja edes jonkin verran harjoiteltua.
rc-auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka

Vastaus #728 : 06.04.2009 klo 15:00:24

Se on kyllä totta, että pallon kanssa pitäisi saada enemmän aikaa. On aika puolittainen olo tuon pallon kanssa vielä. Voitais pelata vaikka joka reeneissä 20-25 minuuttia kavennetulla kentällä niin saadaan sitä pelitilannesijoittumista ja pelissä tehtäviä ratkaisuja edes jonkin verran harjoiteltua.

Odottaisin sitten sitä pelinomaista suorittamista myös Karismalta, jos vaatimuksia aletaan esittämään.
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35

Vastaus #729 : 06.04.2009 klo 16:10:33

Ottaako Berner pallokassin mukaan, jos palataan takaisin siihen pallokassijärjestelmään. Näemmä tuottaa suurelle osalle jäätäviä vaikeuksia kantaa se yksi pallo repussa/kädessä paikalle. Ja mä alan kulkemaan pyörällä treeneissä, jotta ei pallokassi/liivikassi jumitu vaihteeks mun auton takakonttiin. :-[
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #730 : 06.04.2009 klo 17:17:25

Odottaisin sitten sitä pelinomaista suorittamista myös Karismalta, jos vaatimuksia aletaan esittämään.
Joskus koulukiireet vievät terän harjoituksista. Mutta yritän skarpata, ku viime reeneissä oon ollu aika lapanen.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2009 klo 17:33:04 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus

Vastaus #731 : 06.04.2009 klo 21:39:39

Ottaako Berner pallokassin mukaan, jos palataan takaisin siihen pallokassijärjestelmään. Näemmä tuottaa suurelle osalle jäätäviä vaikeuksia kantaa se yksi pallo repussa/kädessä paikalle. Ja mä alan kulkemaan pyörällä treeneissä, jotta ei pallokassi/liivikassi jumitu vaihteeks mun auton takakonttiin. :-[
Kuten varmaan huomasit, niin en ottanut pallokassia mukaan. Enkä myöskään aio ottaa, paitsi, jos joku lupaa kantaa sen aina treeneihin. Uskoisin, että se tie ollaan kuljettu loppuun. Ajattelin myös ostaa kuluvalla viikolla lisää palloja, jotta jokaisella olisi se yksi pallo mukana.

BTW Mitenkäs treenit tänään menivät? Oliko paljon porukkaa, oliko Karisma edelleen lapanen, ottiko rc edelleen huikeita koppeja ja pistettiinkö Rautakädeltä jälleen joulut? :D
« Viimeksi muokattu: 06.04.2009 klo 21:41:20 kirjoittanut Berner »
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #732 : 06.04.2009 klo 21:59:14

Kuten varmaan huomasit, niin en ottanut pallokassia mukaan. Enkä myöskään aio ottaa, paitsi, jos joku lupaa kantaa sen aina treeneihin. Uskoisin, että se tie ollaan kuljettu loppuun. Ajattelin myös ostaa kuluvalla viikolla lisää palloja, jotta jokaisella olisi se yksi pallo mukana.

BTW Mitenkäs treenit tänään menivät? Oliko paljon porukkaa, oliko Karisma edelleen lapanen, ottiko rc edelleen huikeita koppeja ja pistettiinkö Rautakädeltä jälleen joulut? :D

Multa laitettiin joulut, josta itsensä kasaaminen vie noin 1,5 viikkoa.
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Vastaus #733 : 07.04.2009 klo 20:30:26

No joo, eipä mulla enää oikeastaan väliä, onko pallokassia vai ei, kun pääsin viimeksi nopeasti livistämään paikalta. Tästä lähtien pitää vaan sitten tulla pyörällä paikalle :D. Ensi treenien pallomäärälle Ylos.

e. Jos sunnuntaina paistaa aurinko ja on illalla vielä 10 astetta lämmintä, niin lupaan vetää treenit shortseissa! (Oli se darran taso kuinka paha tahansa.) 8)
« Viimeksi muokattu: 07.04.2009 klo 20:35:31 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #734 : 07.04.2009 klo 20:37:35

No joo, eipä mulla enää oikeastaan väliä, onko pallokassia vai ei, kun pääsin viimeksi nopeasti livistämään paikalta. Tästä lähtien pitää vaan sitten tulla pyörällä paikalle :D. Ensi treenien pallomäärälle Ylos.

e. Jos sunnuntaina paistaa aurinko ja on illalla vielä 10 astetta lämmintä, niin lupaan vetää treenit shortseissa! (Oli se darran taso kuinka paha tahansa.) 8)
Sunnuntain treeneissä päästään koittamaan tulevan kauden mahdollista uutta pelipalloa...eli testataan sunnuntaina yhtä palloa, onko tarpeeksi hyvä ja jos on, niin ostan sitten enemmän. Tuon myös muutaman uuden treenipallon, jotta palloja sitten olisi tarpeeksi.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #735 : 07.04.2009 klo 21:09:51

Lähetin erittäin tärkeää sähköpostia, joten käykääpä lukemassa!

e: Oli kyllä huikeeta tekstiä tuossa liitetiedostossa (itse luin vasta äsken). :D Pitäisikö tehdä gradu ko. aiheesta? ;) Vaadin, että säännöt annetaan kaikille futista aloitteleville ja viimeistään siinä vaiheessa, kun aloittaa pelaamaan juniori-sarjoissa!
« Viimeksi muokattu: 07.04.2009 klo 21:19:44 kirjoittanut Berner »
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #736 : 07.04.2009 klo 21:45:02

Tästä palloasiastahan ollaan sovittu, ja jollei jätkiä ala kiinnostamaan se pallojen paikalle/paikalta raahaaminen, niin joukkueenjohtajien pitää keksiä sääntö jonka mukaan pallot sitten jaetaan pelaajille mukaan; esim. pallot jaetaan harjoituksiintulojärjestyksen mukaan (viimeinen - ensimmäinen), jolloin todennäköisesti se reippain jätkä ei joudu ottamaan palloa mukaansa. Loppuupahan se itku sitten. Ja jos Rautikselta kysytään, niin tuskin häntä haittaa pallottomuus, ja itse kukin varmasti tietää mitä sitten tehdään.

Jos sunnuntaina paistaa aurinko ja on illalla vielä 10 astetta lämmintä, niin lupaan vetää treenit shortseissa! (Oli se darran taso kuinka paha tahansa.) 8)

Darrassahan on parasta treenata shortsit jalassa - itse asiassa se on ainoa tapa! Vai mitä sunrunner?

Oli kyllä huikeeta tekstiä tuossa liitetiedostossa!

Ylos Taas on pohjoisen lumet sulaneet ja tekstiä on tullut patojenkin yli.
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Vastaus #737 : 07.04.2009 klo 21:46:19

Lähetin erittäin tärkeää sähköpostia, joten käykääpä lukemassa!

e: Oli kyllä huikeeta tekstiä tuossa liitetiedostossa (itse luin vasta äsken). : D Pitäisikö tehdä gradu ko. aiheesta? ; ) Vaadin, että säännöt annetaan kaikille futista aloitteleville ja viimeistään siinä vaiheessa, kun aloittaa pelaamaan juniori-sarjoissa!
Jep, huutonaurua "säännöille". Ikärasismille :keskari: :D. Höynätieteen tutkija -nimikkeelle tuli vielä erikseen repeiltyä.

PS. Poikkeuksetta olen kyllä aina höntsäillyt siten, että tuplista seuraa triplat, eikä quattrot. Mitenkäs tästä eteenpäin? ??? Höynästähän katoaa kaikki hauskuus, jos joltain laitetaan kolme kertaa puikot-> 8-kertainen keskusmies-> puoli tuntia paskanjauhantaa... Auttakaa nyt mielenvikaista.

e. tuli
« Viimeksi muokattu: 07.04.2009 klo 21:47:59 kirjoittanut Hiljainen kostaja »
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Vastaus #738 : 07.04.2009 klo 21:49:45

Darrassahan on parasta treenata shortsit jalassa - itse asiassa se on ainoa tapa! Vai mitä sunrunner?
Nyt on pakko peukkuhekotella. :D Ylos
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #739 : 07.04.2009 klo 22:13:59

PS. Poikkeuksetta olen kyllä aina höntsäillyt siten, että tuplista seuraa triplat, eikä quattrot. Mitenkäs tästä eteenpäin? ??? Höynästähän katoaa kaikki hauskuus, jos joltain laitetaan kolme kertaa puikot-> 8-kertainen keskusmies-> puoli tuntia paskanjauhantaa... Auttakaa nyt mielenvikaista.

e. tuli
Näistä tuli nyt tämän joukkueen viralliset höynäsäännöt, eli kannattaa pitää jalat viimeiseen asti yhdessä. BTW. Kuka toimii höynäjumalana? ??? :D
Kivimies

Poissa Poissa

Vastaus #740 : 08.04.2009 klo 07:25:41

Lainaus
potkuliike
Yksi potkuliike määrittelee kosketusten lukumäärän. Peliväline voi kimmota useita kertoja pelaajan jalassa potkuliikkeen aikana. Tästä säännöstä hyötyvät yleensä maalivahdit ja pelaajat, joilla ei ole erityisen hyvä tekniikka.

Tulen vetoamaan tähän sääntöön jatkossa usein.. Ylos

Seuraavaan lainaukseen en ota enempiä kantaa, mutta joskus saatan olla väsynyt. Taitopelaaminen vie voimia...

Lainaus
kierre
Tarkoittaa pelaajan jatkuvaa höynänä olemista. Johtuu usein väsymyksestä ja vielä useammin taidonpuutteesta.
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #741 : 08.04.2009 klo 09:36:00

1. Näistä tuli nyt tämän joukkueen viralliset höynäsäännöt, eli kannattaa pitää jalat viimeiseen asti yhdessä. 2. BTW. Kuka toimii höynäjumalana? ??? :D

1. Ei näistä mitään tule, nämä on aina olleet voimassa. N. 500 vuotta jo yleismaailmallisesti. Yleensä tietämättömyyteen lainsäädännössä ei voi vedota, joten oon vähä ihmetellen katellu tuota touhua. Edellisten reenien huippukohtia oli ku Totti tai Toppe alko kyseleen, että eikö tätä voi pelata "oikeilla jalkapallon säännöillä". Jumalauta, mulla on muutenki korkee verenpaine!

2. Yleensä ringin vanhin ja kokenein, taitavin tai paras suolaaja. Aika näyttää.
Kivimies

Poissa Poissa

Vastaus #742 : 08.04.2009 klo 09:45:52

2. Yleensä ringin vanhin ja kokenein, taitavin tai paras suolaaja. Aika näyttää.

Otollisissa olosuhteissa täytän yllä mainitut kriteerit 4/4, normaaliolosuhteissa en...

Tällöin vetoan kieltoerehdykseen Tuoppi
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #743 : 08.04.2009 klo 11:06:31

Eikö se ollut niin, että seuraavaksi höynäillään sitten sunnuntaina, vaikka ohjelmaan oli merkattu tuo lauantai?
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #744 : 08.04.2009 klo 11:42:07

Eikö se ollut niin, että seuraavaksi höynäillään sitten sunnuntaina, vaikka ohjelmaan oli merkattu tuo lauantai?

Jep... pitääkin käydä muokkaamassa aikataulua.
Berner

Poissa Poissa

Vastaus #745 : 08.04.2009 klo 12:57:51

Varaan oikeuden huudella välisyöttöä aina, kun syötän pallon johonkin! :D
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #746 : 08.04.2009 klo 14:19:19

Varaan oikeuden huudella välisyöttöä aina, kun syötän pallon johonkin! :D

---> keskelle.
rc-auto

Poissa Poissa

Vastaus #747 : 09.04.2009 klo 09:42:54

Lainaus käyttäjältä: höynätieteen tutkija Esa Kauppinen
potkuliike
Yksi potkuliike määrittelee kosketusten lukumäärän. Peliväline voi kimmota useita kertoja pelaajan jalassa potkuliikkeen aikana. Tästä säännöstä hyötyvät yleensä maalivahdit ja pelaajat, joilla ei ole erityisen hyvä tekniikka.

Tottakai yritti vain ottaa haltuun...
Kapteeni Karisma

Poissa Poissa

Vastaus #748 : 09.04.2009 klo 10:45:28

Ethän sitten RC-auto yritä tuommoista, koska sun pelikuntos on joukkueelle kullanarvoinen asia.
Rautakäsi

Poissa Poissa

Vastaus #749 : 09.04.2009 klo 12:06:13

Kotiläksyt pääsiäiseksi. Kaikkia ei välttämättä tarvi osata, mutta jokaiselta vaadin jonku tempun opettelua sunnuntaiksi.

http://www.youtube.com/watch?v=PB51Es87lCc&feature=related

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 91

Siirry: