Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #875 : 23.04.2009 klo 21:35:02 |
|
Siis mä olin ottavana osapuolena. Joku mopopoika kolahti takapuskuriin  . Kävin siinä samantien tsekkaamassa, mutta ihan pieni kuluma siihen vain tuli, ei edes lommoa, joten en vaatinut korvauksia henkisestä kärsimyksestä ja toivotin turvallista matkaa pojalle. Kääntyipä mopopoika heti seuraavissa valoissa turvallisesti todella vanhoilla vihreillä, eli niinkin hyvin neuvot purivat  . Kopautus tapahtui siinä parkkipaikalta käännyttäessä Hippoksentielle. Jenkeissä olisit jo miljonääri, jos olisit haastanut jätkän oikeuteen! 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #876 : 23.04.2009 klo 21:37:07 |
|
Jenkeissä olisit jo miljonääri, jos olisit haastanut jätkän oikeuteen!  Valitettavan totta  .
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #877 : 23.04.2009 klo 23:45:45 |
|
Ketäs kaikkia nyt saadaan lauantaina mukaan visailemaan? Ainakin perusporukka on lupautunut tulemaan, mutta viimeisen kierroksen kunniaksi voisi muutama lisäjäsen olla paikallaan... Ja jatkot sitten tietenkin meillä virtuaalirokaten, virtuaalijalkapalloillen ja henkevästi keskustellen. Ja sieltä sitten baariin... 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #878 : 24.04.2009 klo 00:13:38 |
|
Ketäs kaikkia nyt saadaan lauantaina mukaan visailemaan? Ainakin perusporukka on lupautunut tulemaan, mutta viimeisen kierroksen kunniaksi voisi muutama lisäjäsen olla paikallaan... Ja jatkot sitten tietenkin meillä virtuaalirokaten, virtuaalijalkapalloillen ja henkevästi keskustellen. Ja sieltä sitten baariin...  Mä nyt varmistan osallistumiseni koko settiin tällä viestillä. Eiköhän me voitto napata päätösvisan kunniaksi  . Nyt saa kokeisiin lukeminen riittää ja huomenna taitaa tulla uusintaan oikeuttava tietomäärä paperille. Lauantain lämpimiä kelejä odotellessa voi huomenna tulla neppailemaan jokainen ken tykkää. Mulla on kuusi (6) palloa, niin kenenkään ei tarvitse juosta (paitsi 8-kertaisen höntsän keskusmiehen).
|
|
|
|
|
Iso Erkki
Poissa
|
 |
Vastaus #879 : 24.04.2009 klo 07:12:47 |
|
Ketäs kaikkia nyt saadaan lauantaina mukaan visailemaan? Ainakin perusporukka on lupautunut tulemaan, mutta viimeisen kierroksen kunniaksi voisi muutama lisäjäsen olla paikallaan... Ja jatkot sitten tietenkin meillä virtuaalirokaten, virtuaalijalkapalloillen ja henkevästi keskustellen. Ja sieltä sitten baariin...  Myös mukana lauantaina. Ja pitää vielä hiukan testata tuota takareittä et jos, tulisin illan reeneihinkin.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #880 : 24.04.2009 klo 08:57:40 |
|
Siis mä olin ottavana osapuolena. Joku mopopoika kolahti takapuskuriin  Tässä tapauksessa oli hyvä tuli takapuolelle, eikä etupuolelle. -Jää odottamaan Matin paluuta Mervin luokse, koska lehtien pitää myydä-
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.04.2009 klo 09:03:52 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #881 : 24.04.2009 klo 21:53:09 |
|
Olen palannut! Tänään ei ehtinyt reenamaan, mutta sunnuntaina sitten tulen esittelemään retkiviiksiä.
Hienosti olette pelannu keskiviikkona, vaikka enhän mä mitään muuta odottanutkaan!
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #882 : 24.04.2009 klo 22:02:05 |
|
Olen palannut! Tänään ei ehtinyt reenamaan, mutta sunnuntaina sitten tulen esittelemään retkiviiksiä.
Hienosti olette pelannu keskiviikkona, vaikka enhän mä mitään muuta odottanutkaan!
Huomenna visailemaan?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #883 : 24.04.2009 klo 22:11:50 |
|
Huomenna visailemaan?
En taida päästä.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
|
 |
Vastaus #884 : 25.04.2009 klo 11:11:53 |
|
Nyt kaikki pelaamaan Totin vapaapotkupeliä!
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #885 : 25.04.2009 klo 11:38:34 |
|
En vaan osaa  . Neljännelle vetopaikalle pääsin ja sitten loppuikin jo yritykset.
|
|
|
|
|
Sandro
Poissa
|
 |
Vastaus #886 : 26.04.2009 klo 12:31:00 |
|
Meikäläisen flunssa sen kun vaan jatkuu - nyt jo siis yli viikon! Että tuskin tuun illalla treenaamaan, taaskaan. Vähän alkaa ketuttamaan jo tämä tukkoisuus... Mutta kiitos, rc-auto, nyt mä voin treenata virtuaalisesti noita vapareita koko illan! Äkkiseltään tuntuis kyllä maalinteko olevan helpompaa pelikentällä kuin tossa pelissä. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #887 : 26.04.2009 klo 13:35:09 |
|
Meikäläisen flunssa sen kun vaan jatkuu - nyt jo siis yli viikon! Että tuskin tuun illalla treenaamaan, taaskaan. Vähän alkaa ketuttamaan jo tämä tukkoisuus...
Multakin jää reenit illalla väliin.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #888 : 26.04.2009 klo 15:43:10 |
|
Multakin jää reenit illalla väliin.
Mä tuon liivikassin, mutta ei ole mustakaan treenaamaan. Nivunen ja pää sattuu, eri syistä tosin.
|
|
|
|
|
Lucas
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC
|
 |
Vastaus #889 : 26.04.2009 klo 16:06:56 |
|
Takareisivamma ja hyytävä darra pitää meikäläisen sivussa pelikentiltä tänään.
|
|
|
|
|
PegLeg
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Barcelona
|
 |
Vastaus #890 : 26.04.2009 klo 18:13:10 |
|
Pahoittelut myöhäisestä ilmoituksesta, mutta palasin juuri Helsingin valloitukselta, eikä paukut riitä treeneihin!
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #891 : 27.04.2009 klo 08:19:22 |
|
Kovin on vähissä jätkät olleet reeneistä. Aika vaikea on jalkapalloa harjoitella yhdeksällä miehellä, joista kaksi ei kuulu edes joukkueeseen. Pe ja Su siis seitsemän jäsentä paikalla. Jatko on aika arveluttavaa, koska eihän tämä voi olla näkymättä kentällä.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #892 : 27.04.2009 klo 09:47:10 |
|
Kovin on vähissä jätkät olleet reeneistä. Aika vaikea on jalkapalloa harjoitella yhdeksällä miehellä, joista kaksi ei kuulu edes joukkueeseen. Pe ja Su siis seitsemän jäsentä paikalla. Jatko on aika arveluttavaa, koska eihän tämä voi olla näkymättä kentällä.
Alle kahellatoista ei pysty reenaamaan. Asiasta vois mainita seuraavissa reeneissä.
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
|
 |
Vastaus #893 : 27.04.2009 klo 11:03:05 |
|
Harmin paikka, mistäköhän moinen kato näin yllättäen mahtaa johtua. Ehkä on juo(s)tu liikaa? Itselleni kävi nyt niin, että omalääkäri määräsi viikon antibioottikuurin, joten täytyy katsoa millaisessa kunnossa olen ja sen mukaan sitten palata ruotuun, joko keskiviikkona tai sitten sunnuntaina.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #894 : 27.04.2009 klo 11:17:40 |
|
Harmin paikka, mistäköhän moinen kato näin yllättäen mahtaa johtua. Ehkä on juo(s)tu liikaa? Itselleni kävi nyt niin, että omalääkäri määräsi viikon antibioottikuurin, joten täytyy katsoa millaisessa kunnossa olen ja sen mukaan sitten palata ruotuun, joko keskiviikkona tai sitten sunnuntaina.
Oot vilustuttanu ittes siellä pohjosessa vai olitko Meksikossa?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #895 : 27.04.2009 klo 12:11:42 |
|
Tällä hetkellä joukkuetta taitaa vaivata sama kato kuin edustustakin. Sairastuvalla on ollut tietääkseni ainakin kuusi pelaajaa. Luultavasti tulen kokeilemaan keskiviikkona matsin jälkeen pidettäviin treeneihin, että miten paikat kestää. Eli siis keskiviikkona treenit alkavat vasta Inter-Jaro-matsin jälkeen noin 20.30. Asiasta sovittiin viime harjoituksissa ainakin mun, Markun ja valmentajan kanssa  .
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #896 : 27.04.2009 klo 14:33:07 |
|
Tällä hetkellä joukkuetta taitaa vaivata sama kato kuin edustustakin. Sairastuvalla on ollut tietääkseni ainakin kuusi pelaajaa. Luultavasti tulen kokeilemaan keskiviikkona matsin jälkeen pidettäviin treeneihin, että miten paikat kestää. Eli siis keskiviikkona treenit alkavat vasta Inter-Jaro-matsin jälkeen noin 20.30. Asiasta sovittiin viime harjoituksissa ainakin mun, Markun ja valmentajan kanssa  . Onko siis lyhyemmät reenit?
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #897 : 27.04.2009 klo 15:07:08 |
|
Onko siis lyhyemmät reenit?
Riippuu siitä, onko kentälle tulossa joku muu porukka ysiltä. Jos ketään ei silloin ilmesty, niin jatketaan pidempään.
|
|
|
|
|
Masai-mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Inter
|
 |
Vastaus #898 : 27.04.2009 klo 20:01:29 |
|
Palasin juuri Hampurista. Helevetin hienon maratonin olivat lapinpolttajat järjestäneet. Loppuajaksi tuli 2.49.29 ja sijoitus oli 137 (miesten sarjassa oli 11129 osallistujaa). Juoksin siis 3000m coopereita 14 kappaletta putkeen eli tavoite täyttyi.
Palaan harjoitusvahvuuteen vapun jälkeen (tämä sillä edellytyksellä että maksani ei lyö itseään tilttiin kuuden viikon tipattomuudesta suuttuneena). Pallotatsi on takuulla yhä yhtä paska kuin aina ennenkin.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #899 : 27.04.2009 klo 20:07:08 |
|
Palasin juuri Hampurista. Helevetin hienon maratonin olivat lapinpolttajat järjestäneet. Loppuajaksi tuli 2.49.29 ja sijoitus oli 137 (miesten sarjassa oli 11129 osallistujaa). Juoksin siis 3000m coopereita 14 kappaletta putkeen eli tavoite täyttyi.
Palaan harjoitusvahvuuteen vapun jälkeen (tämä sillä edellytyksellä että maksani ei lyö itseään tilttiin kuuden viikon tipattomuudesta suuttuneena). Pallotatsi on takuulla yhä yhtä paska kuin aina ennenkin.
Ei vittu morjes! Hienoa!  Kolme vuotta vielä ja olympiakultaa metsästämään!  Taisit olla ihan parhaimpia valkoihoisia ja samalla suomalaisia.
|
|
|
|
|
|
|
|