Hiljainen kostaja
Poissa
Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35
|
 |
Vastaus #950 : 08.05.2009 klo 22:15:18 |
|
Juostuja kilometrejä tuli varmaan yhteensä saman verran kuin Masai-miehelle aamulenkillä! Niin, kolmen miehen liike pelin aikana=Masai-miehen aamulenkki  On se mies vaan kone... Joo kilometrejä tuli varmaan aika reippaasti, mutta omalta osaltani liike oli monessa paikassa hieman turhaa.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #951 : 09.05.2009 klo 11:49:58 |
|
Tähän on kuitenkin vielä matkaa...Kaikkien aikojen paras; teknisiltä kyvyiltään ylivertainen, fyysinen ja henkinen preesens mieletön. MunAn tärkein yksittäinen pelaaja kaudella 98/99. Nollasi täysin Saksan '92 finaalissa. Lisäksi vielä kova panemaan! Ja bonusta tulee mahtavasta punaisesta nenästä!
|
|
|
|
|
Fröjdfeldt
Poissa
|
 |
Vastaus #952 : 09.05.2009 klo 13:01:47 |
|
Ihan hyvä peli kun ei omiin mennyt yhtään..tuomari on ilmeisesti puhallellut pelejä vähän korkeamalla tasolla. Kaveri vaikutti ylimieliseltä, otti kuitenkin suurimmat virheet pois! SCR kapitaanolle vielä erikoismaininta mukava kaveri!
Huomenna vois muuten ottaa pelipallot treeneihin mukaan niin sais vähän tatsia niihin palloihin, olen sitä mieltä että ne voisivat olla mukana aina kotipelin edeltävänä treenikertana!
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #953 : 09.05.2009 klo 14:18:40 |
|
Ihan hyvä peli kun ei omiin mennyt yhtään..tuomari on ilmeisesti puhallellut pelejä vähän korkeamalla tasolla. Kaveri vaikutti ylimieliseltä, otti kuitenkin suurimmat virheet pois! SCR kapitaanolle vielä erikoismaininta mukava kaveri!
Seppälä (ilmeisesti oli tuomarina) antaa pelata aika kovaa ja saattaa ehkä vaikuttaa jopa vähän ylimieliseltä, mutta se johtunee vain siitä ettei jaksa reagoida mussuttamiseen yhtään. Mikä siis on pelkästään positiivista verrattuna niihin muutamaan järjettömän helposti provosoituvaan kaveriin, joiden viheltäminen menee aina siihen pelaajien kanssa väittelyyn. Muutenkin noi piirin nuoremmat tuomarit ovat kyllä järjestään paremmin hommiensa tasolla kuin se vanha kaarti.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
Suosikkijoukkue: Turkulaisen potkupallon puolesta jo vuodesta 1982!
|
 |
Vastaus #954 : 10.05.2009 klo 17:09:48 |
|
Saisko kyytiä imppariin? Aga?
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #955 : 11.05.2009 klo 09:09:45 |
|
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #956 : 11.05.2009 klo 09:28:55 |
|
Ja viimeiseksi jäi: Bäckman, Johan: "Suomi voisi auttaa veljeskansaansa Viroa, mutta muiden maiden auttaminen on tuhlausta. Viro pitää liittää Suomen valtioon." Pikkasen jäin suu auki tosta mielipiteestä... Ykköstä en kyllä kerro, ku reeneissä!
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus
|
 |
Vastaus #957 : 11.05.2009 klo 10:40:18 |
|
Paras vaihtoehto oli se, jota olin jo päättänytkin äänestää  . Viimeisenä Kari Peitasamo :  e: Tein siis ensimmäisen vaalikoneen.
|
|
|
|
|
rc-auto
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjojen sakkopolitiikka
|
 |
Vastaus #958 : 11.05.2009 klo 14:20:53 |
|
Melkoisen heikkoja vaihtoehtoja tuolla omassa kärjessä... Taitaapi (huumori)ääni mennä Veltolle. Päättäville elimille tieto menikin jo, mutta tosiaan jalka on sen verran kipeä että keskiviikko taitaa tulla hieman liian aikaisin. Tulen huomenna ainakin käymään kentän laidalla, kun kerran mulle noi liivit jäi, mutta varusteet jää mitä todennäköisimmin kotiin. Näin tällä(kin) kertaa. 
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #959 : 11.05.2009 klo 16:16:38 |
|
Kiitos linkistä  Sain vahvistuksen henkilölle, joka saa tärkeän ääneni! -Go vote, makes you feel big and porwerful-  "kun sä laitat sille uuniperunoita ja sit..."
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 klo 18:15:17 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #960 : 11.05.2009 klo 19:56:06 |
|
Kiitos linkistä : ) Sain vahvistuksen henkilölle, joka saa tärkeän ääneni! -Go vote, makes you feel big and porwerful-  "kun sä laitat sille uuniperunoita ja sit..." Tuossa kuvassahan MV yrittää matkia Keravan kolleja  . Kovia jätkiä! Jollei joku siis tiedä jaksoa, niin tuossa MV näyttää, miten hinkkejä leivotaan  . Inter lähtee derbyyn jaetulta kärkisijalta  sillekkin. Tässä vaiheessa kautta en vielä maalieroa katsele.
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #961 : 11.05.2009 klo 20:26:15 |
|
Inter lähtee derbyyn jaetulta kärkisijalta  sillekkin. Tässä vaiheessa kautta en vielä maalieroa katsele. Jaahas, nyt o meikän osalta säbäkausi vihdoinkin paketissa ja voin heittää mailan nurkkaan! Pääseeköhän torstaina kortilla veritaksen puolelle? Oma veikkaukseni derbystä 0-0. Kummankaan tiimin maalinteko ei ole vielä tänä vuonna säväyttänyt 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 klo 20:41:50 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #962 : 11.05.2009 klo 20:41:22 |
|
Jaahas, nyt o meikän osalta säbäkausi vihdoinkin paketissa ja voin heittää mailan nurkkaan! Pääseeköhän torstaina kortilla veritaksen puolelle? Oma veikkaukseni derbystä 0-0.
Veikkaan ettei pääse. Mä menen ainakin suosiolla O-katsomoon. Tulosveikkaus 3-0, viime kaudesta ei tingitä  .
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #963 : 11.05.2009 klo 20:44:43 |
|
Veikkaan ettei pääse. Mä menen ainakin suosiolla O-katsomoon. Tulosveikkaus 3-0, viime kaudesta ei tingitä  . Aika rohkea veikkaus  Mitä enemmän maaleja sitä paremmin katsojat viihtyvät. Ei tuolla palloseuralla mikään huono nippu ole, vaikka alkukausi on ollut aikas tahmeaa. No torstaina sitten näkee mikäs se Väino Ruskea on miehiään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009 klo 20:47:51 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #964 : 11.05.2009 klo 21:46:04 |
|
Jaahas, nyt o meikän osalta säbäkausi vihdoinkin paketissa ja voin heittää mailan nurkkaan! Pääseeköhän torstaina kortilla veritaksen puolelle? Oma veikkaukseni derbystä 0-0. Kummankaan tiimin maalinteko ei ole vielä tänä vuonna säväyttänyt  rc-auto ei siis maininnut asiasta tai pojat eivät ole kuunnelleet...: 
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #965 : 11.05.2009 klo 21:52:39 |
|
rc-auto ei siis maininnut asiasta tai pojat eivät ole kuunnelleet...: : )
Veikkaan jälkimmäistä  :  Vaihteeksi taas näin. Sulla selvästikin on tietoa. Haluatko jakaa tiedon kanssamme? Jotain joku höpötti peliin menemisestä treeneissä...
|
|
|
|
|
Berner
Poissa
|
 |
Vastaus #966 : 11.05.2009 klo 21:58:12 |
|
Veikkaan jälkimmäistä  :  Vaihteeksi taas näin. Sulla selvästikin on tietoa. Haluatko jakaa tiedon kanssamme? Jotain joku höpötti peliin menemisestä treeneissä... Niin kuin on ollut jo useamman vuoden peräkkäin, eli derbyssä vain olympiakatsomoon.
|
|
|
|
|
Hiljainen kostaja
Poissa
|
 |
Vastaus #967 : 11.05.2009 klo 22:07:51 |
|
Niin kuin on ollut jo useamman vuoden peräkkäin, eli derbyssä vain olympiakatsomoon.
Kiitos tiedosta. Tällainen kutina mulla oli myös  . Mutta koska en jaksa enempää paikkoja venkslata, niin O-katsomonosassa lepuutan persettäni nauttien auringosta.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #968 : 12.05.2009 klo 08:35:05 |
|
Melkoisen heikkoja vaihtoehtoja tuolla omassa kärjessä... Taitaapi (huumori)ääni mennä Veltolle.
1) Oon ajanu Velttoa sukille ja tää on tosijuttu. Lisää voi tiedustella seuraavassa saunaillassa. 2) Unta näin viime yönä siitä, että Tindelle oli perustettu oma topikki. Eka päivän aikana oltiin kuudennella sivulla, mutta en valitettavasti muista muuta... 3) Aika jäätävää gonahtamista meikältä: aamulla soitettiin kesken unien ja kysyttiin töihin, niin vastaisn, että eikö joku muu vois mennä... Ei varmaan kysellä enää. Aurinkoki paistaa ja linnut laulaa...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2009 klo 08:40:11 kirjoittanut Rautakäsi »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #969 : 12.05.2009 klo 10:58:05 |
|
Aika jäätävää gonahtamista meikältä: aamulla soitettiin kesken unien ja kysyttiin töihin, niin vastaisn, että eikö joku muu vois mennä... Ei varmaan kysellä enää. Aurinkoki paistaa ja linnut laulaa...
Tää on hyvä. Nuorena poikana mulle soitettiin hakemastani työpaikasta kello kahdeksan aamulla. En saanut paikkaa, koska opiskeljan aamu on nukkumista varten. Tarvitaanko tänään palloja?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 klo 07:50:14 kirjoittanut Kapteeni Karisma »
|
|
|
|
|
Kapteeni Karisma
Poissa
|
 |
Vastaus #970 : 13.05.2009 klo 08:24:36 |
|
Saisko kyytiä yläkentälle tänään? Pääsen vasta viiden jälkeen töistä, jote voi tulla hoppu.
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #971 : 13.05.2009 klo 08:38:03 |
|
Saisko kyytiä yläkentälle tänään? Pääsen vasta viiden jälkeen töistä, jote voi tulla hoppu.
Ookko nää jo töisä? Ennen peliä -lounas Mikrossa joskus myöhään. Näyttäis olevan auki 14.30, mutta mennäänkö joskus kahelta?
|
|
|
|
|
Agagabuto
Poissa
Suosikkijoukkue: Internazionale
|
 |
Vastaus #972 : 13.05.2009 klo 08:52:07 |
|
Ookko nää jo töisä?
Ennen peliä -lounas Mikrossa joskus myöhään. Näyttäis olevan auki 14.30, mutta mennäänkö joskus kahelta?
Mulle käy, nähdään kahdelta.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #973 : 13.05.2009 klo 08:57:31 |
|
Mulle käy, nähdään kahdelta.
Mä en kyllä jaksa oottaa kahteen saakka, kun oon istunu töissä jo 8:00 alkaen, mutta voitte toki mennä keskenänne..
|
|
|
|
|
Rautakäsi
Poissa
|
 |
Vastaus #974 : 13.05.2009 klo 10:46:40 |
|
Mä en kyllä jaksa oottaa kahteen saakka, kun oon istunu töissä jo 8:00 alkaen, mutta voitte toki mennä keskenänne..
Ota välipala tai välipäivä.
|
|
|
|
|
|
|
|