Ensin itket laidoilta nousujen perään ja sitten kitiset vähistä avuista keskikentän laidalta puolustussuuntaan. Niinkö? Huolestuttavan pihalla ovat teepeen laitapuolustajat jos kumpaankiin suuntaan ollaan totaalisen yössä.
Sinulla ei taida olla käsitystä siitä, miten kolmen alakerralla pelataan ja mitä se vaatii keskikentän laidoilta?
Jos et ole huomannut, niin voin kertoa, ettei kenttä kapene omaan päähän.
Liikennepoliisit tienaa palkkansa käsiä heiluttelemalla, ei jalkapallovalmentajat.
No, toivottavasti olet tyytyväinen valmentajaan, joka keskittyy nojailemaan kädet puuskassa vaihtopenkin koppiin reagoimatta mitenkään, joukkueen harhaillessa epämääräisesti kentällä. Minä en.
Kovin on sinulla yksipuoliset kuviot jos haluat joukkueen taitavimman ja kovapotkuisimman kaverin nostelemaan keskityspalloja kääpiöille laitapakin tontilta.. Deania ikävä?
Tämä joukkueen taitavin ja kovapotkuisin kaveri on myös paras syöttäjä ja keskittäjä. Paikkoja voi myös vaihdella, monipuolisuuttahan minä peräänkuulutin, en Tenkulan tapaista pelkkää sivurajajuoksijaa. En minä ole poissulkenut keskelle leikkauksia ja kovia (yllättäviä) vetoja.
Mietipä vaikka miten tämä samantyyppinen umpivasuri on pelannut:

Dean olikin yksipuolisuudessaan luultavasti sinun mieleisesi pelaaja.
Ja Tenkula = paras. (hymiö)
Jos olet tuota mieltä niin annamma olla...