Niin, jos luit tuon edellisen viestini niin huomasit varmaan, että olisinkin itse hakemassa keinoja, jotka eivät ole rangaistuksia...
Tappouhkausten lähettäminen, lähti se sitten Mourinholta niin kuin joku ehdotti tai joltain häiriintyneeltä jonkun muun seuran fanilta, on käsittääkseni Englannissakin sitä tasoa oleva asia, ettei sitä selvitetä FA:ssa vaan poliisin toimesta. Jos poliisit saavat selville uhkausten lähettäjän, voidaan varmasti myös todeta oliko hän jotenkin sidoksissa Chelseaan ja sen jälkeen rankaista myös Chelseaa jos tarve niin vaatii.
Itse olisin enemmän kiinnostunut tuollaisia asioita ennaltaehkäisevistä toimista.
Ja minusta kaikki rangaistuksen pitäisi tietysti olla kaikille samoja. Eikä minulla ole mitään Chelseaa vastaan. Ainoastaan Mourinhon julkiset puheet ovat mielestäni tyhmiä. Nyt Gudjohnsen on esimerkillään osoittanut, miten niihin pitäisi suhtautua:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/6157850.stmJos kaikki muutkin pystyisivät suhtautumaan noin, ei kenenkään tarvitsisi miettiä pitäisikö Mourinholle ja hänen julkisuuteen antamilleen lausunnoille tehdä jotain...
Ja tuosta nimimerkki Matista sen verran, että itsekin olen jokseenkin skeptinen sen suhteen, että sen takana olisi se ainoa oikea Matti...