Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #200 : 12.12.2006 klo 13:59:44 |
|
Jos palataan asiaan, eli Lehtis Villen uraan, niin onhan se persiistä, jos tuollaiselle pelimiehelle ei löydy paikkaa Veikkausliigasta kunnon palkalla.
Jos Leonoff on tosiaan esittänyt palkkioksi 30 donaa (jota en kyllä hevillä usko - on tarinan heikoin kohta), niin onhan se ihmisen pilkkaamista.
Ville Paskakoskelle - sinne on lyhyempi matka kuin Tampereelle ja palkka yleensä asianmukainen.
Mutta uskotaan nyt kuitenkin, että Ville saa sopparin pimppiin ja nähdään jälleen kerran hienoa asennetta Englanninkin kentillä.
Mikä muuten mätti Zicon kanssa? Kuitenkin Ville teki jokaisessa näkemässäni TamU:n matsissa vaikutuksen (jossa oli kentällä). Jos ei syntynyt maaleja, niin aiheutti aina maalitilanteita kunnon targetin tapaan. Omituista, jos tuota ei ymmärretä.
|
|
|
|
|
zolt
Poissa
Suosikkijoukkue: leicester city rapers
|
 |
Vastaus #202 : 12.12.2006 klo 16:23:03 |
|
kiitän vielä. vanha oppii uutta...
|
|
|
|
budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #203 : 12.12.2006 klo 21:41:12 |
|
Barnsley will not be pursuing their interest in striker Ville Lehtinen, who has been on trial at Oakwell. ... And caretaker manager Simon Davey told the club's website: "We will not be taking things any further with Ville." BBC
|
|
|
|
kuqi ja pehmeet tatsi
Poissa
|
 |
Vastaus #204 : 12.12.2006 klo 21:43:25 |
|
toivotaan että vile saisi sopimuksen englantiin 
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 12.12.2006 klo 22:00:38 |
|
Jos palataan asiaan, eli Lehtis Villen uraan, niin onhan se persiistä, jos tuollaiselle pelimiehelle ei löydy paikkaa Veikkausliigasta kunnon palkalla.
Onhan se tosiaan harmi, että liigassa rahat hupenee ja taso laskee, FC Haka perseauki, Honka perseauki, Tampu perseauki, TPS perseauki, Lahti perseauki jne. Ei hyvin mene liigafutiksella. Silti oishan Villelle kunnon palkallakin töitä löytyny mm. Mypasta tai Klubista, jos miehellä vähänkin ois ollu kunnianhimoa. Myllykoskelle jäba ei halunnu, koska ois menettänyt Kallion kippolat ja HJK:ssa ois joutunu istumaan penkillä, kuten Tampussakin. Liian ylpeä siis liigapelaajaksi. 
|
|
|
|
Xavi Hernández
Poissa
Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!
|
 |
Vastaus #206 : 13.12.2006 klo 03:52:00 |
|
|
|
|
|
The Hammer
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, West Ham, TPV (ja muutkin manselaiset)
|
 |
Vastaus #207 : 13.12.2006 klo 12:04:36 |
|
HULIGAANI mahtuisi Englannissa pelaamaan korkeintaan kakkos- tai kolmosdivariin - jos niissäkään avaukseen. Asennetta toki on - mutta niin on aika monella muullakin Brittein saarilla...
Villen (ja ennen kaikkea Veikkausliigan katsojien) kannalta on parempi jos hän jatkaa Suomessa. Liigassa ei liikaa Villen kaltaisia väriläiskiä ole. Ei tosiaan.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #208 : 13.12.2006 klo 12:13:53 |
|
Sinä et vaan osaa. Onnistuu ASCII-koodeilla ihan hyvin, ALT-132, ALT-148 ja ALT-134 ja sitä rataa...
Ostetaan elämä 
|
|
|
|
Jälkipelin Mestari
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 13.12.2006 klo 13:52:08 |
|
Ostetaan elämä  Niin, ihmisissä on eroja niin henkisessä kuin fyysisessäkin kapasiteetissa. Joku hyppää 8 metriä pituutta, toisen päästessä tuskin yhtä metriä. Joku ymmärtää ascii-koodin kaltaisen yksinkertaisen asia kertavilkaisulla, joku haikailee kokonaista elämää sen tajuamiseen
|
|
|
|
1x2
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 13.12.2006 klo 14:12:02 |
|
Jos Leonoff on tosiaan esittänyt palkkioksi 30 donaa (jota en kyllä hevillä usko - on tarinan heikoin kohta), niin onhan se ihmisen pilkkaamista.
Onko Veikkausliigassa nykyään niin hyvä ansiotaso että suomalaisen palkansaajan keskiarvoon osuva tarjous on jo pilkkaa? Oma mielikuva parin vuoden takaisista verotiedoista on että Kottila oli Klubissa pelatessaan parhaiten palkattu kotimainen pelaaja ja sai jotain reilu 50'000€ tuhatta vuodessa. Muistankohan ihan väärin? Siihen suhteutettuna nimittäin Lehtinen voisi siis olettaa saavansa korkeintaan 40'000€.
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #211 : 13.12.2006 klo 14:14:10 |
|
No onhan 30 000 ja 40 000€ välissä iso ero, joten siinä mielessä ihmisen pilkkaaminen ei ole ihan tuulesta temmattu väite.
|
|
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 13.12.2006 klo 14:23:21 |
|
Onko Veikkausliigassa nykyään niin hyvä ansiotaso että suomalaisen palkansaajan keskiarvoon osuva tarjous on jo pilkkaa? Pelaajayhdistyksen palkkatutkimuksen mukaan keskipalkka (puhutaan siis vuosipalkasta) on 17140 € + luontaisetuja 1280 €, eli kokonaispalkka 18420 €. Pelaajista joka neljäs tienaa vähemmän kuin 6667 €. Eli junnut vetävät tietysti tuota keskipalkkaa selvästi alaspäin. 18 % pelaajista palkka osuu välille 26667-33333 €, sitä enemmän, mutta kuitenkin alle 40000 tienaa 5 % pelaajista, yli 40000 mutta alle 46667 tienaavia on 3 % ja sitä enemmän tienaavia niin ikään 3 %. Eli aika pieneen siivuun kaikista liigapelaajista kyllä kuuluu, jos liksa alkaa nelosella ja siinä on viisi numeroa ennen pilkkua. Lähde: http://jpy.fi/files/Files/palkkatutkimus2006.pdf ps. nuo hieman oudot luokittelut ovat siis suoraan tuosta tutkimuksesta. Itse en olisi varmasti keksinyt mitään perusteluja tuollaisen luokittelun käytölle... Edit: Jahans, olin vähän hidas, mutta kirjoittelin kuitenkin vähän enemmän, joten jääköön näkyviin... Edit2: Laitetaanpa vielä, että palkka nousee mukavasti kun kertyy pelattuja liigapelejä vähän reilummin. 101-150 pelattua matsia tietävät jo keskimäärin 33430 € vuosipalkkaa, kun 150-200 matsia pelaneet saavat 1500 enemmän. Yli 200 pelattua ottelua tietävät sitten jo keskimäärin 37770 euron suuruista vuosipalkkaa. Ja noissa kokonaispalkoissa on siis luontaisedut mukana. Edit3: Kiitos tarkkaavaiselle lukijalle...
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2006 klo 00:43:17 kirjoittanut El Conejo »
|
|
|
|
|
Addick
Poissa
Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.
|
 |
Vastaus #215 : 13.12.2006 klo 18:57:50 |
|
Korjaa tekstisi. Eli 17140€ ei todellakaan ole kuukausiansio, vaan vuosiansio.
|
|
|
|
joseboy
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 13.12.2006 klo 21:21:01 |
|
Pistetään vaikka tänne, jos ei vielä muualla ole pistetty Haastattelu: Ville Lehtinen jättämässä liigakentät Julkaistu 13.12.2006 18:55 (päivitetty 18:56)
Veikkausliigan viime kauden maalipörssin nelonen, Tampere Unitedia edustanut Ville Lehtinen, on jättämässä ainakin tilapäiset jäähyväiset liigakentille. 11 maalia Suomen mestareille viimeistellyt Lehtinen kokee, ettei saa työstään ansaitsemaansa korvausta. Lehtinen kertoo MTV3:n haastattelussa myös testileireistään Englannissa ja mielipiteensä Palloliiton henkilövalinnasta.
Ville Lehtinen, olit joulukuun alussa Englannissa näyttämässä taitojasi paikallisille Championship-seuroille Barnsleylle ja Leedsille. Mikä on asian laita tällä hetkellä?
– Olen tällä hetkellä Helsingissä. Testileiri Leedsin kanssa meni hirveän hyvin, sekä treeneissä, että pelissä. Onnistuin maalinteossakin, mutta se ei riittänyt sopimukseen. Leeds on niin suuri seura, että se halusi maailmanluokan hyökkääjän, enemmän kuin mitä Ville on. Barnsleyn kanssa minun piti pelata reservipeli ja toistakymmentä seuraa olisi tullut seuraamaan ottelua. Peli kuitenkin peruttiin ja seuraava olisi vasta tammikuussa. Seura ei voinut tehdä sopimusta näkemättä minua pelissä. Leedsin peli pelattiin suljettujen ovien takana, joten sitäkään Barnsleyn edustajat eivät nähneet.
Sopimusta näihin kahteen seuraan ei siis vielä tässä vaiheessa syntynyt. Onko Sinulla muita mahdollisia seuroja kiikarissa?
– Englannissa kiinnostuneita on ainakin Leicester ja Nottingham Forest. En tiedä lähdenkö enää pelaamaan sinne. Myös siviilipuolella on uusia haasteita edessä.
Eli onko nyt niin, että Ville Lehtistä ei enää nähdä Veikkausliigassa kaudella 2007?
– Kyllä minä pahoin pelkään, että niin käy. Olen jollain tasolla saanut Veikkausliigassa paljon. Nyt olisin kaivannut askelta johonkin suuntaan. Nyt näyttää siltä, ettei niin tapahdu. Olen saanut Sammolta paikan johon olen tietyllä tavalla jo sitoutunut.
- Se on sääli, että minä olen vasta 28-vuotias, mutta seurat elävät säästöliekillä. Se, että jalkapallo on hieno peli, ei voi olla ainoa motivaatio pelaamiseen ammatikseen.
Aiotko ripustaa nappulakengät pysyvästi naulaan?
- En ole kuitenkaan missään nimessä lopettamassa jalkapalloa huipputasolla ja aion pitää itseni kunnossa. Esimerkiksi Ykkösen pelaaminen Jyväskylässä on kuitenkin aika matkan päässä. Yritin hakea seuraa pääkaupunkiseudulta, sillä en jaksanut enää ajaa Tampereelle. Siihen kaatui yritys MyPan kanssa, sillä he olisivat halunneet minun muuttavan sinne. Se on ihan ymmärrettävää. Olin innoissani Hongan jutusta, mutta se kaatui palkkauksen erimielisyyksiin.
Niin, miten tuo Hongan ja MyPan kuvio eteni? Sinua vietiin vuorotellen kumpaankin seuraan ja lopulta uutisoitiin, ettei kumpikaan halunnut Sinua.
– Honka otti minuun yhteyttä viikkoa ennen Honka - TamU -peliä. Kävimme neuvotteluja Tapiolassa, mutta heidän tarjoama ehdotus ei ollut taloudellisesti sitä mitä odotin. Myöhemmin Ari Virtanen kirjoitti Hesarissa, että olin lähestynyt Honkaa. Molemmat seurat olivat lähestyneet TamUa ja pyytäneet sieltä neuvotteluluvan. Tämän TamU voi vahvistaa En tiedä mistä toimittajan tiedot olivat tulleet. MyPan kanssa ei edes tullut neuvotteluja koska he halusivat minun muuttavan sinne.
Siirrytään muihin asioihin. Miltä Suomen A-maajoukkueen meno on näyttänyt silmiisi?
– Se on näyttänyt hirveän hyvältä alusta asti. Nyt on hyvä buumi päällä ja sen pitää jatkua. Jalkapallo saa koko ajan enemmän ja enemmän palstatilaa mediassa.
Markku Kanervan jatkaminen U21-joukkueen valmentajana on herättänyt keskustelua. Mitä mieltä olit hänen jatkosopimuksestaan?
– Millä perusteilla sopimus jatkuu? A-maajoukkueessa on pelaajia, jotka menestyvät. Kun he eivät menesty, tilalle pitää saada uusia pelaajia alle 21-vuotiaista. Menestyksen kautta peilaten pitää kysyä, miksi jatkosopimus tehtiin? En nyt suoraan sano, että Markku Kanerva on väärä henkilö valmentajaksi, mutta kyllä joukkue kaipaa menestystä.
(MTV3) Ville se ei kainostele.
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #217 : 13.12.2006 klo 21:25:08 |
|
Ville ;D 
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #218 : 13.12.2006 klo 21:26:43 |
|
Testileiri Leedsin kanssa meni hirveän hyvin, sekä treeneissä, että pelissä. Onnistuin maalinteossakin, mutta se ei riittänyt sopimukseen.
Barnsleyn kanssa minun piti pelata reservipeli ja toistakymmentä seuraa olisi tullut seuraamaan ottelua. 
|
|
|
|
Xavi Hernández
Poissa
Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!
|
 |
Vastaus #219 : 13.12.2006 klo 21:35:02 |
|
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
 |
Vastaus #220 : 13.12.2006 klo 21:36:08 |
|
Jos tädillä olisi munat olisi se setä. Jos Ville Lehtinen olisi parempi pelimies, ei tarvitsisi tuhlata Sammon tunkkaisessa konttorissa istumiseen parhaita vuosiaan. Kallion kuppiloissa katkeraa tilitystä kuunnellen seuraavat 40 vuotta. Yhyy. Nolo poistuminen parrasvaloista. Jos ja jos... 
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.12.2006 klo 21:37:27 kirjoittanut kinkladze »
|
|
|
|
|
romario#1
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #221 : 13.12.2006 klo 21:45:29 |
|
Sammon konttorista on hyvä spämmäillä foorumille. 
|
|
|
|
Ulkopuolinen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Inter
|
 |
Vastaus #222 : 13.12.2006 klo 22:16:53 |
|
Jos tädillä olisi munat olisi se setä. Jos Ville Lehtinen olisi parempi pelimies, ei tarvitsisi tuhlata Sammon tunkkaisessa konttorissa istumiseen parhaita vuosiaan. Kallion kuppiloissa katkeraa tilitystä kuunnellen seuraavat 40 vuotta. Yhyy. Nolo poistuminen parrasvaloista. Jos ja jos...  Miksei Lehtinen tule Turkuun? Huhujen mukaan S. Håkans olisi taas valmis kusettamaan Villeä ruutupaperisopparilla.  Sopisikohan tuo oikeasti Interiin? Ei se ainakaan huonommin voisi onnistua kuin muutamat viime kauden hyökkääjät. 
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #223 : 13.12.2006 klo 22:22:55 |
|
Aiotko ripustaa nappulakengät pysyvästi naulaan?
- En ole kuitenkaan missään nimessä lopettamassa jalkapalloa huipputasolla ja aion pitää itseni kunnossa. Esimerkiksi Ykkösen pelaaminen Jyväskylässä on kuitenkin aika matkan päässä. Yritin hakea seuraa pääkaupunkiseudulta, sillä en jaksanut enää ajaa Tampereelle. Siihen kaatui yritys MyPan kanssa, sillä he olisivat halunneet minun muuttavan sinne.
Hyvinkäälle ei ole niin pitkä matka 
|
|
|
|
kuqi ja pehmeet tatsi
Poissa
|
 |
Vastaus #224 : 13.12.2006 klo 22:26:20 |
|
Hyvinkäälle ei ole niin pitkä matka  riittäkö hysillä massit, kun ei liigaseuroillakaan riitä 
|
|
|
|
|
|