ptuutti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #75 : 14.02.2009 klo 02:58:02 |
|
Taysin samaa mielta, paitsi etta isoveikan paluu maajoukkueeseen pitaisi olla taysin selva. Suomen kokoisella jalkapallomaalla ei ole varaa pitaa Aleksein tasoista pelaajaa luupissa.
|
|
|
|
|
vargas
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #76 : 14.02.2009 klo 03:49:55 |
|
Suomen kokoisella jalkapallomaalla ei ole varaa pitaa Aleksein tasoista pelaajaa luupissa.
Suomen kokoisella jalkapallomaalla ei ole varaa tinkiä tippaakaan pelikurista.
|
|
|
|
|
wouters
Poissa
|
 |
Vastaus #77 : 14.02.2009 klo 04:37:39 |
|
Itseäni ihmetytti tuo Iltalehden uutisointi tuosta Romanin kommentista. Siinä väitettiin, että Roman olisi sanonut, että Suomen peli perustuu pitkälle Litmaseen ja tarvitaan uutta kymppipaikan pelaajaa kuten hänen veli. Hän ei todellakaan sanonut siinä Canalin haastattelussa mitään tuollaista. Ensinnäkään, jos Väyrynen on terve niin Litmanen ei karsinnoissa ole kentällä, joten ei Suomen peli todellakaan Baxterin ajatusmaailmassa Litmaseen perustu. Toiseksi tuosta uutisesta saa kuvan, että Litti pitäisi Roman mielestä heivata pois maajoukkueesta ja Losa tilalle.
Todellisuudessahan Roman sanoi haastattelussa sanasta sanaan näin: "Eka puoliaika oli mun mielest ihan hyvä meilt paitsi se viimeiset viis minuuttia. Mun mielest näky et me tarvitaan viel Litmast meiän peliin aika paljon. Näky heti tokal puoliajal ettei siit (pelist) tullu mitää ku Litti oli pois. Tarvitaan viel semmost kymppipelaajaa. Litmanen (ja) mun veli on semmonen. Mä luulen et kaikki näkee sen."
Tämän jälkeen toimittaja kysyi: "Luuletko, että isoveljellesi olisi tällä hetkellä käyttöä maajoukkueessa"? Tähän Roma vastasi: "Mä luulen et kaikki, jotka ymmärtää jalkapallost sanois sen. Et ei voi muuta sanoo"
En kolmenkaan luku kerran jälkeen ymmärtänyt viestiäsi. Sain Romanin puheista sen käsityksen, että Suomi tarvitsee pelatakseen hyvin Litin tai Losan kaltaista pelaajaa. (oli hänen nimensä sitten ali tai möttönen.) Eli nuorempi Eremenko esitti juuri samaa kritiikkiä kuin Sinä tai minä olemme esittäneet Baxterin sekoilusta. Voi olla, että tekstini oli turha, enkä osaa lukea.
|
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #78 : 14.02.2009 klo 07:51:06 |
|
En kolmenkaan luku kerran jälkeen ymmärtänyt viestiäsi.
Sain Romanin puheista sen käsityksen, että Suomi tarvitsee pelatakseen hyvin Litin tai Losan kaltaista pelaajaa. (oli hänen nimensä sitten ali tai möttönen.) Eli nuorempi Eremenko esitti juuri samaa kritiikkiä kuin Sinä tai minä olemme esittäneet Baxterin sekoilusta.
Voi olla, että tekstini oli turha, enkä osaa lukea.
"Pelimme perustuu pitkälti Jari Litmaseen. Uutta kymppipaikan pelaajaa kaivataan, Eremenko totesi Canal+:n haastattelussa pelin jälkeen." Mä en oikein ymmärrä edes mistä te kiistelette, mutta kyllähän tuo Iltalehden juttu antaa aivan väärän kuvan siitä, mitä Roman tarkoitti. Yksinkertaisesti Roman oli sitä mieltä, että pärjätäkseen Suomi tarvitsee 10-paikan pelaajaa, ja siihen pystyviä kavereita ei ole kuin Litmanen ja Losa.
|
|
|
|
|
Dial Square FC
Poissa
|
 |
Vastaus #79 : 14.02.2009 klo 11:56:49 |
|
"Pelimme perustuu pitkälti Jari Litmaseen. Uutta kymppipaikan pelaajaa kaivataan, Eremenko totesi Canal+:n haastattelussa pelin jälkeen."
Mä en oikein ymmärrä edes mistä te kiistelette, mutta kyllähän tuo Iltalehden juttu antaa aivan väärän kuvan siitä, mitä Roman tarkoitti.
Yksinkertaisesti Roman oli sitä mieltä, että pärjätäkseen Suomi tarvitsee 10-paikan pelaajaa, ja siihen pystyviä kavereita ei ole kuin Litmanen ja Losa.
Litmasta ja tätä itsekästä yksinyrittäjää, joka pelaa silloin kun huvittaa, ei voi verrata ikinä. Sinänsä veljelle joka puolustaa veljeään 
|
|
|
|
|
niko1900
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #80 : 15.02.2009 klo 03:05:09 |
|
Se on kyllä ihan totta, että Litistä ja Alekseista ei voi ainakaan uran/meriittien valossa hyvällä omallatunnolla puhua edes samalla suulla. Nykykuosissaankin Litillä on erilainen vaikutus joukkueen pelaamiseen kuin A.Eremenkolla. Toki molemmilla on hyvät puolensa, Litistä on vaan paljon helpompaa pitää. Se on varmaan mukava kaveri.
Omasta mielestä kyllä oli aivan 100% perusteltua tuo Romanin ns. "avautuminen". Ihan loistavaa, että joku muukin kuin Seppo Räty tai Isometsän Jari jättää ne selittelyt väliin. Tossa tilanteessahan olisi myös voinut sanoa, että "Jotenkin vaan se oma pelaaminen hukkui ehkä vaihtojenkin myötä toisella puoliajalla." Ainakin kaverin mielipide tuli selväksi.
|
|
|
|
|
reko
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #81 : 15.02.2009 klo 08:43:16 |
|
Se on kyllä ihan totta, että Litistä ja Alekseista ei voi ainakaan uran/meriittien valossa hyvällä omallatunnolla puhua edes samalla suulla. Nykykuosissaankin Litillä on erilainen vaikutus joukkueen pelaamiseen kuin A.Eremenkolla.
Näinpä. Litti on "tasalaatuinen", suoritukset aina hyvän ja erinomaisen välillä. Losalla esitykset toistaiseksi vaihtelevat surkeasta käsienlevittelystä lähes hetkittäiseen erinomaiseen. Omasta mielestä kyllä oli aivan 100% perusteltua tuo Romanin ns. "avautuminen". Ihan loistavaa, että joku muukin kuin Seppo Räty tai Isometsän Jari jättää ne selittelyt väliin. Tossa tilanteessahan olisi myös voinut sanoa, että "Jotenkin vaan se oma pelaaminen hukkui ehkä vaihtojenkin myötä toisella puoliajalla." Ainakin kaverin mielipide tuli selväksi.
Just näin, kyllä huippu-urheilussa pitää myös puhua asioista oikeilla nimillä ja suoraan. Baxter ei tätä suoraan tietenkään voinut sanoa, koska on antanut ymmärtää, että Litti ei ole avauksen mies. Tai toivottavasti syy on joku muu, esimerkiksi ettei halunnut "nolata" Dajaa, Tinttia yms. keskikentän pelureita.
|
|
|
|
|
futebooli
Poissa
Suosikkijoukkue: Juventus, Newcastle, Lupo
|
 |
Vastaus #82 : 15.02.2009 klo 09:35:00 |
|
Jo se että pikkuveli ripittää isoveljensä puolesta mediassa kertoo se miten säälittävä pelle on kyseessä.Jos juniori ei itse osaa asioitaan hoitaa niin ei tuollaiset avautumiset ainankaan asiaa auta.Hyviä pelimiehiä kumpikin mutta juniorilla vaan nous hattuun ja nyt tuntuu että romalle käy samoin harmi.
|
|
|
|
|
El Diego
Poissa
|
 |
Vastaus #83 : 15.02.2009 klo 11:29:18 |
|
Jo se että pikkuveli ripittää isoveljensä puolesta mediassa kertoo se miten säälittävä pelle on kyseessä.Jos juniori ei itse osaa asioitaan hoitaa niin ei tuollaiset avautumiset ainankaan asiaa auta.Hyviä pelimiehiä kumpikin mutta juniorilla vaan nous hattuun ja nyt tuntuu että romalle käy samoin harmi.
Eli kun haastattelija kysyy asiasta, niin olisi pitänyt jättää vastaamatta? Tai jauhaa ympäripyöreetä skeidaa? Mutta kun vastaa rehellisesti ja kertoo täysin päivänselvän totuuden, niin sitten on ilmeisesti kusi noussu päähän. 
|
|
|
|
|
RHD
Poissa
Suosikkijoukkue: FORZA ROMA
|
 |
Vastaus #84 : 15.02.2009 klo 14:00:29 |
|
Molempii Eremenkoja ei oo varaa menettää. Suomen suurin heikkous on pelinavaaminen eikä yksinkertasesti vaan oo pelaajia jotka voi vähänki aikaa pitää palloa, rauhottaa peliä, tehä tempon vaihdoksia jne. Tai tuoda palloa ylöspäin. Joukkuepuollustus on yleensä OK, ja maalivahtipeli maailmanluokkaa ja sen takii viime karsinnat meniki nii hyvin, ja kovista peleistä saatiin 0-0, 0-3:men sijaan..
|
|
|
|
|
SepiBoban
Poissa
Suosikkijoukkue: Myles Palmer
|
 |
Vastaus #85 : 15.02.2009 klo 14:08:36 |
|
Eli kun haastattelija kysyy asiasta, niin olisi pitänyt jättää vastaamatta? Tai jauhaa ympäripyöreetä skeidaa? Mutta kun vastaa rehellisesti ja kertoo täysin päivänselvän totuuden, niin sitten on ilmeisesti kusi noussu päähän.  sama. Ei ymmärrä.
|
|
|
|
|
ptuutti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #86 : 15.02.2009 klo 14:41:00 |
|
Niinpa, kylla Suomessa on sananvapaus ja ajettelunvapaus. Ja jos kysytaan, niin silloin vastataan suoraan. Itse olen taysin samaa mielta kuin Roman, Suomi tarvitsee sen yhden muista erottuvan pelaajan, jotta voisimme parjata naita Portugaleja ja muita vastaan. Se johtuu siita, ettei muiden taso siihen riita vaikka kelpo pelimiehia ovatkin. Mun toiveet kohdistuivat pitkaan Vayryseen ja Tainioon, sitten Eremenko jnriin, Romaniin, Perpaan jne... Ihan sama kuka se on, kunhan se peli pyorii ja on tehokasta. Nyt nayttaa silta, ettei ilman paljon parjattua Alekseita tosta pelista oikein tule mitaan, ellei kuningas ole kentalla. Eika Litmasen varaankaan voi tulevaisuudessa laskea. Siksi haluaisin antaa Alekseille synninpaaston ja nahda hanet maajoukkueessa. Joku totesi ettei Suomen tasoisella jalkapallomaalla ole varaa Eremenkon kaltaiseen kurittomaan kusipaahan, ma vaan totean, etta ei sitten kun ei arvokisat nayta kiinnostavan.
|
|
|
|
|
kerrihavari
Poissa
|
 |
Vastaus #87 : 15.02.2009 klo 14:51:25 |
|
Hodgson:han pystyi pitämään Eremenko jr:n helposti nuhteessa. Mitä kertoo Baxterin valmentajan taidoista, että hyllyttää pelaajan.
Toisaalta uusi rattijuoppoutensa, joten siinä mielessä vakava juttu.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #88 : 15.02.2009 klo 15:05:55 |
|
Molempii Eremenkoja ei oo varaa menettää. Suomen suurin heikkous on pelinavaaminen eikä yksinkertasesti vaan oo pelaajia jotka voi vähänki aikaa pitää palloa, rauhottaa peliä, tehä tempon vaihdoksia jne. Mihin Suomi siis tarvitsee Eremenkoja?
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #89 : 15.02.2009 klo 15:08:02 |
|
Niinpa, kylla Suomessa on sananvapaus ja ajettelunvapaus. Ja jos kysytaan, niin silloin vastataan suoraan. Itse olen taysin samaa mielta kuin Roman, Suomi tarvitsee sen yhden muista erottuvan pelaajan, jotta voisimme parjata naita Portugaleja ja muita vastaan. Ei esimerkiksi Ruotsilla ole mitään luovaa kymppipaikan taiteilijapelaajaa ja hyvin pyyhkii siltä. Kurittomalla artistilla on nykyfutiksessa käyttöä lähinnä piikissä ja ehkä laidassa.
|
|
|
|
|
Din
Poissa
|
 |
Vastaus #90 : 15.02.2009 klo 15:11:37 |
|
Mihin Suomi siis tarvitsee Eremenkoja?
Niinpä :  Mihinköhän?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 klo 15:14:41 kirjoittanut Din »
|
|
|
|
|
RHD
Poissa
Suosikkijoukkue: FORZA ROMA
|
 |
Vastaus #91 : 15.02.2009 klo 16:34:08 |
|
Mihin Suomi siis tarvitsee Eremenkoja?
Nojoo totta, hävitäähän me kuitenki...
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #92 : 15.02.2009 klo 16:36:39 |
|
Shefkiä ei otettu maajoukkueeseen ja seurajoukkueessakin oli tilanne todella surkea, mtuta hän jaksoi uskoa itseensä ja harjoitteli ahkerasti, mikä palkittiin peliajalla edustusjoukkueessa ja lopulta maajoukkueessa.
Toivottavasti Alekseilta löytyisi samanlaista asennetta - ja ennen kaikkea jättäisi ne hölmöilyt pois elämästään.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #93 : 15.02.2009 klo 17:24:29 |
|
Ei esimerkiksi Ruotsilla ole mitään luovaa kymppipaikan taiteilijapelaajaa ja hyvin pyyhkii siltä.
- Viimeinen hyökkäykset hidastava "luova kymppipaikan taiteilija" maajoukkuejalkapallossa Litmasta ja Suomea lukuunottamatta oli Kolumbian Carlos Valderrama 90-luvun alussa. Sen jälkeen se on jäänyt maailmalla vanhanaikaiseksi. Vain Suomessa on kangistuttu taiteilijakaavaan.
|
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #94 : 15.02.2009 klo 18:50:51 |
|
- Viimeinen hyökkäykset hidastava "luova kymppipaikan taiteilija" maajoukkuejalkapallossa Litmasta ja Suomea lukuunottamatta oli Kolumbian Carlos Valderrama 90-luvun alussa. Sen jälkeen se on jäänyt maailmalla vanhanaikaiseksi. Vain Suomessa on kangistuttu taiteilijakaavaan.
 Nyt kyllä kosahti asiantuntijapiirit pahemman kerran.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.02.2009 klo 18:53:02 kirjoittanut Pyhäinhäväistys »
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #95 : 15.02.2009 klo 19:29:48 |
|
 Nyt kyllä kosahti asiantuntijapiirit pahemman kerran. - Noin replikoidaan yleensä, kun tietopohja ei riitä, tai muuten ei jostain syystä kyetä antamaan perusteltua vastaväitettä.
|
|
|
|
|
Zippendaali
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV
|
 |
Vastaus #96 : 15.02.2009 klo 19:31:35 |
|
Riquelme?
|
|
|
|
|
kerrihavari
Poissa
|
 |
Vastaus #97 : 15.02.2009 klo 19:32:39 |
|
- Noin replikoidaan yleensä, kun tietopohja ei riitä, tai muuten ei jostain syystä kyetä antamaan perusteltua vastaväitettä.
Juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas, eipäs uskomaton kestokyky jätkillä kun jaksaa jauhaa tuota samaa hedelmätöntä paskaa vuodesta toiseen.
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
 |
Vastaus #98 : 15.02.2009 klo 19:39:29 |
|
Riquelme?
- Kärjistetyimmillään peliä hidastavat taiteilijat henkilöityvät nimenomaan Litmaseen ja Valderramaan. Toinen meni jo pois... vanhanaikaisena 90-luvulla.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
|
 |
Vastaus #99 : 15.02.2009 klo 19:45:20 |
|
Riquelme?
Riquelme onkin tavattoman yliarvostettu, saavutukset seura- ja A-maajoukkuetasolla eivät ole kummoiset. No, Alexei ei ole Riquelme. Kymppipaikalle tarvitaan usein edes hippusellinen peliälyä
|
|
|
|
|
|
|
|