JM-07
Poissa
Suosikkijoukkue: # 7 * * Jere Sr * * Suomen parhaat syötöt
|
 |
Vastaus #1000 : 25.01.2008 klo 23:16:03 |
|
Se on kyllä kauheeta, kun joku Skotti tuli vähän kovempaa tilanteeseen ja Perpa-parka loukkaantui  Futis on kontaktilaji. Jep, jep. Onko Sun nilkka pistetty päreiksi? Se skotti muuten tuli liukkarilla takaapäin jaloille, että ei ollut ihan normaali "vähän kovempaa". Jos et usko, niin katso se video. Taitaa löytyä YouTubesta vieläkin. Mä oon seurannu SM-sarjaa/Veikkausliigaa vuodesta 1977 lähtien, eli kolkytävuotta, matsien määrää en edes oo laskenut. "Ulkomaillakin" on jokunen matsi nähty livenä. Että ehkä jotain olen joskus itsekin havainnoinut siitä että futis on kontaktilaji. Ilmeisesti vain täällä ihanteena on joku Steve Walsh -tyyppinen pelitapa, Lätkikseenhän se kyllä kuuluukin. Ite tykkään enemmän taitopelistä, jossa vastustajan vahingoittaminen tapahtuu vahingossa, ei tahallaan, kuten tämä skottipaska teki.
|
|
|
|
|
Maquina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #1001 : 25.01.2008 klo 23:19:26 |
|
Mitä tulee tissiposkeksi haukkumiseen, niin kirjoittaja voi hyvinkin hakeutua Perpan välittömään läheisyyteen jossakin sopivassa tilanteessa laukomaan viisauksiaan suoraan kasvoista kasvoihin. Tai sitten kirjoittaa palautteensa reilusti omalla nimellään. Pitää olla itsellä plakkariss aika hyvät saavutukset extreemeosastolla että tuon "mainelausunnon" nettiin kirjoittaa.
Vittu tälle tuli revettyä. "Perpa tulee ja vetää sua lättyyn" Ei helvetti  Nythän sillä olis taas hyvä paikka loistaa maajoukkue pelissä ja ehkä jotenkin sitä kautta saada peliaikaa tai toinen seura missä pääsis kentälle.
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1002 : 25.01.2008 klo 23:23:47 |
|
Vittu tälle tuli revettyä. "Perpa tulee ja vetää sua lättyyn" Ei helvetti  Nythän sillä olis taas hyvä paikka loistaa maajoukkue pelissä ja ehkä jotenkin sitä kautta saada peliaikaa tai toinen seura missä pääsis kentälle. Etköhän tehnyt turhan pitkälle menevän johtopäätöksen tekstistäni... Sitaattien käyttö sallitaan vain kun oikeasti lainataan toisen tekstiä. 
|
|
|
|
|
falc
Poissa
|
 |
Vastaus #1003 : 25.01.2008 klo 23:28:06 |
|
Kevin Thomson taklasi Perpaa, ei Skotlanti!!
En ymmärrä Perpan logiikkaa.
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1004 : 25.01.2008 klo 23:36:23 |
|
Kevin Thomson taklasi Perpaa, ei Skotlanti!!
En ymmärrä Perpan logiikkaa.
Ei jumalauta. Toinen asiallinen puheenvuoro. Eivätkö kaikki olekkaan teloituskomppaniassa. FF horjuu, jos yksikin uskaltaa ajatella eri tavalla.  Tuohonhan Perpa voisi hyvin kertoa syynkin, miksi ei Skotlantia vastaan. Kyllä minäkin olen pettynyt tuohon päätökseen, koska olisin ilman muuta lähtenyt skotteihin peliä katsomaan. Silti kunnioitan Perpan päätöstä ja uskon että hänellä on hyvät perusteet päätökselleen. Luulen myös että hän on asiasta maajoukkueen johdolle jo aikaa sitten kertonut. Petturiksi leimaaminen on hyvin helppoa. Mutta tietenkään jalkapalloilijoita eivät koske samat säännöt kuin muita ihmisiä.
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #1005 : 25.01.2008 klo 23:43:21 |
|
Lapsellinen pelle toi Hetemaj. Kotiin kasvamaan moinen paskahousu. Eipä mulla muuta.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #1006 : 25.01.2008 klo 23:45:04 |
|
Vittu tälle tuli revettyä. "Perpa tulee ja vetää sua lättyyn" Ei helvetti  Nythän sillä olis taas hyvä paikka loistaa maajoukkue pelissä ja ehkä jotenkin sitä kautta saada peliaikaa tai toinen seura missä pääsis kentälle. Sama. Se että Perpalla olisi kyky leipoa perusfoorumistia lättyyn ei varmaan kovin monia säväytä. Kyllä ne näytöt pitäisi esittää siellä kentällä.
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #1007 : 25.01.2008 klo 23:45:05 |
|
Lapsellinen pelle toi Hetemaj. Kotiin kasvamaan moinen paskahousu. Eipä mulla muuta.
 :keskari: Olen JM-07 samaa mieltä 
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1008 : 25.01.2008 klo 23:49:22 |
|
Maquina, muistatkos tällaisen tekstin. Ihan suoraan lainausta sinulta, ei itse keksimää.  "Ikäviä nämä kahden jalan taklaukset ovat, koska ne voivat päättää jopa vastustajan uran. Näistä pitäisi antaa vaikka sitten jälkikäteen pitkät pelikiellot, jotta tällaiset ylilyönnit saataisiin vähenemään." Mr Thomsonille ei edes keltainen heilahtanut. Edit: otin yhden extra-peen pois. 
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #1009 : 25.01.2008 klo 23:52:03 |
|
 :keskari: Olen JM-07 samaa mieltä  Jos pelaaja haluaa kasvaa henkisesti, niin ton luokan vastoinkäymiset pitää pystyä kohtaamaan uuestaan, että niistä pääsee yli. Tommonen paskahousumainen toiminta on lähinnä säälittävää.
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1010 : 25.01.2008 klo 23:54:41 |
|
Hyvä Calumus, hienoa että osallistut Perpan terapeuttiseen keskusteluun. 
|
|
|
|
|
Maquina
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #1011 : 25.01.2008 klo 23:55:46 |
|
Maquina, muistatkos tällaisen tekstin. Ihan suoraan lainausta sinulta, ei itse keksimää.  "Ikäviä nämä kahden jalan taklaukset ovat, koska ne voivat päättää jopa vastustajan uran. Näistä pitäisi antaa vaikka sitten jälkikäteen pitkät pelikiellot, jotta tällaiset ylilyönnit saataisiin vähenemään." Mr Thomsonille ei edes keltainen heilahtanut. Edit: otin yhden extra-peen pois.  Niin? Entäs sitten vaika tollaista olisin kirjoittanutkin. Jokaisessa pelissä se on mahdollista, että jollakin kilahtaa ja sukille tullaan molemmat jalat edellä. Ei tule kyllä tähän hätään ketään muuta pelaaja mieleen, joka olisi kieltäytynyt pelistä sillä perusteella, kun viime kerrallakin sattu. 
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1012 : 25.01.2008 klo 23:59:42 |
|
Muistellaan yhdessä, ehkä noita jokunen vielä löytyy. Vai olisko Perpa tosiaan ensimmäinen, matkalla Guinnesin ennätysten kirjaan.
Perpa kertoi rehellisesti syynsä miksi jää pois. Joku muu saattaa vaikka keksiä sen.
|
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #1013 : 26.01.2008 klo 01:04:32 |
|
Uuh mikä tissiposki. Tässähän olisi ollut täydellinen tilaisuus maksaa kalavelkoja.
Uskomattoman säälittävää.
En voi ymmärtää logiikka
Hohhoijaa. Karsintojen ehkäpä pahin vieraspeli ja tämä sankari kieltäytyy. Toivottavasti pistetään maajoukkueista pellolla määrittelemättömäksi ajaksi. Lapsellinen pelle toi Hetemaj. Kotiin kasvamaan moinen paskahousu. Eipä mulla muuta.
Samaa mieltä kyseisten kirjoittajien kanssa. HomohomoHJK:n kasvatit tuntuvat olevan vässyköitä kaikki, Markus Halstillekin tuli itku kun lädi vähän koulutti testileirillä.
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1014 : 26.01.2008 klo 01:14:43 |
|
"110% sama . Pepsi on täyteläistä, kun taas Coca-Cola maistuu ihan sitruuna-Fairylle." Juotko muuten paljonkin sitruuna-Fairya, arvon Fenley Stastus. 
|
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #1015 : 26.01.2008 klo 01:34:50 |
|
"110% sama . Pepsi on täyteläistä, kun taas Coca-Cola maistuu ihan sitruuna-Fairylle." Juotko muuten paljonkin sitruuna-Fairya, arvon Fenley Stastus.  Viestihistorian tutkimiselle "  " Liittyykö jotenkin Perpaan?
|
|
|
|
|
Mouho
Poissa
Suosikkijoukkue: Matula (sympatiat Ketulle)
|
 |
Vastaus #1016 : 26.01.2008 klo 01:59:12 |
|
Luulisi että pelaaja saisi tällaisesta lisämotivaatiota näyttää skottirunkkareille mutta mitäpä minä mistään tietäisin : 
|
|
|
|
|
Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
 |
Vastaus #1017 : 26.01.2008 klo 02:13:08 |
|
Varma tieto: Skotlannin U21-pelaajat on Facebookissa lähetelleet Hetemaj'lle virtuaalikahdenjalanliukkareita ja muita ilkeyksiä minkä johdosta äijä jänistää. 
|
|
|
|
|
vargas
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #1018 : 26.01.2008 klo 04:35:36 |
|
nyt on pakko kääntää takkinsa.  itsekin ihmettelin perpan päätöstä. mutta mitään roy keaneja en kaipaa. tuolla lätkän puolella palkataan pelaajia tappelemaan jne. jos sitä kaipaa ni
|
|
|
|
|
huckerby
Poissa
|
 |
Vastaus #1019 : 26.01.2008 klo 08:21:01 |
|
Ei tossa ratkaisussa oikein mitään logiikkaa ole eikä sitä tarvitse ymmärtää. Toisaalta Perpan ratkaisu on kuitenkin joukkueen kannalta hyvä. Mieluummin näen kentällä jonkun joka pystyy antamaan täyden panoksensa joukkueelle, kuin Perpan pelaamassa pakotettuna ja varomassa loukkaantumista. Seuraavissa peleissä Perpa voi sitten taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa kyykyttää.
|
|
|
|
|
anttij
Poissa
Suosikkijoukkue: Operaatio AM
|
 |
Vastaus #1020 : 26.01.2008 klo 11:09:03 |
|
Luulisi että pelaaja saisi tällaisesta lisämotivaatiota näyttää skottirunkkareille mutta mitäpä minä mistään tietäisin :  Kun näin miten Shefki "näytti" serbirunkkareille viime kesäkuussa, niin toivoin että Shefki olisi mieluummin vetänyt perpamaiset johtopäätökset ja kieltäytynyt pelaamasta  Huckerby puhuu asiaa: jos pelkotiloja tai turhaa jännitettä on, saattaa olla parempi ratkaisu jättäytyä pois. Turha tän takia on Perpaa täysin leimata, annetaan miehen kuitata tää hyvillä pelisuorituksilla muissa matseissa 
|
|
|
|
|
Elias
Poissa
|
 |
Vastaus #1021 : 26.01.2008 klo 11:17:37 |
|
Ei jumalauta. Toinen asiallinen puheenvuoro. Eivätkö kaikki olekkaan teloituskomppaniassa. FF horjuu, jos yksikin uskaltaa ajatella eri tavalla.  Tuohonhan Perpa voisi hyvin kertoa syynkin, miksi ei Skotlantia vastaan. Kyllä minäkin olen pettynyt tuohon päätökseen, koska olisin ilman muuta lähtenyt skotteihin peliä katsomaan. Silti kunnioitan Perpan päätöstä ja uskon että hänellä on hyvät perusteet päätökselleen. Luulen myös että hän on asiasta maajoukkueen johdolle jo aikaa sitten kertonut. Petturiksi leimaaminen on hyvin helppoa. Mutta tietenkään jalkapalloilijoita eivät koske samat säännöt kuin muita ihmisiä. Jos Perpa ei pelaa, niin et lähde? Moi Perpan äiti 
|
|
|
|
|
JM-07
Poissa
|
 |
Vastaus #1022 : 26.01.2008 klo 11:29:55 |
|
Jos Perpa ei pelaa, niin et lähde? Moi Perpan äiti  No, jos olen rehellinen, niin reissu on kyllä suunnittelussa muutenkin, mutta tuo olisi kieltämättä antanut hieman lisäpontta asialle. Toisaalta loppukeväästä pitää käydä ManCityn peli, joten pelimerkit pitää laskea. Perpan äitille iso 
|
|
|
|
|
ringhio
Poissa
|
 |
Vastaus #1023 : 26.01.2008 klo 11:30:24 |
|
Hetemaj on ilmeisesti lähtenyt mukaan iltalehden Minä En Kiusaa-kampanjaan. Ihan hyvä sinänsä, mutta tämä Perpan kommentti aiheutti kuitenkin pientä hymähtelyä: - Suomalaisten lasten pitäisi olla vähän vahvempia. Heillä on aika helppo elämä ja he ovat aika heikkoja sisältä. Mä olen ollut aina vahva. Jos joku kiusaa mua, se ei ole niin paljon haitannut, hän sanoo. :  Ja sitten kun Perpa loukkaantuu Skotlanti-pelissä, niin äkkiä ollaankin että "En pelaa ku mää viimekski luokkaannuin tässä pelissä", vaikka tämä Perpan taklaaja ei ilmeisesti edes pelaa. Tosi vahva oot Perpa :keskari:
|
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
 |
Vastaus #1024 : 26.01.2008 klo 11:40:36 |
|
Kieltämättä tilanne asettaa perparimin aika epäedulliseen valoon. Jostain treenipelistä kieltäytymisen vielä ymmärtäisi, mutta kuvittelisi kaveria kiinnostavan kovapanoksinen, kilpailullinen ottelu kun peliminuutit AEK:ssa ovat jääneet vähille. Ammattipelaajilta odottaisi hieman enemmän uskallusta.
|
|
|
|
|
|
|
|