Tricky tree
Poissa
|
 |
Vastaus #375 : 11.12.2007 klo 15:15:05 |
|
Smam. Taitaapi olla ensimmäinen UCL peli mikä tällä kaudella tulee katsottua. Ei noi poolit, barcat, realit, manut, chelskit yms kiinnosta ees vähää alusta. Tulossa on tasainen ja jännittävä ottelu. Kiva myös nähdä kreikkalaista tunnelmaa tv:n välityksellä, toivottavasti kotikannattajat järjestävät kunnon näytöksen  Tähän täysin sama! Onneksi Viasat on useasti ollut näissä miehen paras kaveri Useasti näyttävät ainakin yhtä peliä, jossa ei pelaa näitä "suur-seuroja" 
|
|
|
|
jaja
Poissa
|
 |
Vastaus #376 : 11.12.2007 klo 15:46:00 |
|
Mikä saatanan hönö tää pirinen oikein on? 
|
|
|
|
Penkkitopi
Poissa
|
 |
Vastaus #377 : 11.12.2007 klo 15:46:04 |
|
Kerrassaan naurettava kolumni. Kuka jaksaa katsoa suurseurojen pelejä joka kierroksella? Erittäin mielenkiintoisesta otteluvalinnasta YLElle kerrankin 
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
 |
Vastaus #378 : 11.12.2007 klo 16:00:16 |
|
Kerrassaan naurettava kolumni. Kuka jaksaa katsoa suurseurojen pelejä joka kierroksella? Erittäin mielenkiintoisesta otteluvalinnasta YLElle kerrankin  Todellakin. Samipoolin juhlapeli surkeaa kyläjengi Besikstasia olisi pitänyt näyttää!! Jälkeenpäin on helppo viisastella, mutta ennakko-odotusten perusteella Schalke-Selssi kuullosti paljon kovemmalta kuin 8-0 leijailu. Piriseen voi kuitenkin yhtyä siinä, että Yle kusee hommat. Leikkauksia tapahtuu, hommat kusee ja samalla pääpöllö naittaa itsensä alaisensa kanssa. uuh. Pirinen totesi myös jotain: 'näyttäkää minulle kaikki jotka katsovat mielummin olympiakos-werdan'  Voin kertoa Pirispekalle, että suomipuuli käsitys on pahasti laho. Canal+ on melkein jokaisen jalkapallofanin ulottuvilla. Suurimman osan poolistien Liverpool-mittarista täyttää canalin kalinat. Miksi vielä pakkosyöttää puulia yleisradiolta? Tiedän useamman *puul-fanin* jotka olivat tyytyväisiä ettei Liverpool vie taas ohjelma-aikaa ylellä toisten tieltä.
|
|
|
|
siffo
Poissa
Suosikkijoukkue: lahelaiset
|
 |
Vastaus #379 : 11.12.2007 klo 18:34:08 |
|
Pirinen on "toimittaja" ja se itkee sitä kun hänen suosikkijoukkueensa (Liverpool) peliä ei näytetä telkkarista.
Hirveetä paskaa koko "kolumni"  Mielenkiintoista, että paras futista sivunnut kirjoitus oli Tami Tammisen juttu takasivun palstalla. 
|
|
|
|
Holmgård
Poissa
|
 |
Vastaus #380 : 11.12.2007 klo 18:48:08 |
|
Hirveetä paskaa koko "kolumni"  Mielenkiintoista, että paras futista sivunnut kirjoitus oli Tami Tammisen juttu takasivun palstalla.  Sama
|
|
|
|
Don K
Poissa
|
 |
Vastaus #381 : 12.12.2007 klo 01:19:22 |
|
Palaute laitettu Harri Piriselle. Linkitin tämän ketjunkin, että moni haluaa nähdä muitakin kuin Liverpoolin pelejä.
E:Veikkaajan taso on tosiaankin laskusuunnassa ja olen harkinnut todella monen vuoden kestotilauksen lopettamista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 klo 01:20:56 kirjoittanut Don K »
|
|
|
|
|
Rene Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #382 : 12.12.2007 klo 01:30:36 |
|
Paska lehti. Irtonumeroita olen syksyllä lueskellut ja jos siellä nyt joku Suomi-lädi-huora-apina nyt itkee Liverpoolin perään, niin jää irtonumerotkin ostamatta. Muutenkin lehden tarjonnasta suurin roska(brittifutis, bröm-bröm ym) tulee hypittyä yli. Toisaalta Röngän Urheilulehti oli vielä suurempi vitsi :keskari:
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
 |
Vastaus #383 : 12.12.2007 klo 14:14:57 |
|
Voin ehkä paljastaa tyhmyyteni tällä,mutta veikkaaja lehti saapui Eestiin tänään ja 2krt olen jo töissä sen selannut ,enkä löydä mitään "piriskolumnia"...eli millä vitun sivulla se on vai onko mulla joku myöhäispainos josta se on poistettu  Kiitos,ei mulla muuta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.12.2007 klo 14:20:55 kirjoittanut euroflex »
|
|
|
|
|
shots
Poissa
|
 |
Vastaus #384 : 12.12.2007 klo 14:17:06 |
|
Joku voisi kyllä skannata koko jutun tänne.
|
|
|
|
Luigi
Poissa
|
 |
Vastaus #385 : 12.12.2007 klo 14:37:16 |
|
Voin ehkä paljastaa tyhmyyteni tällä,mutta veikkaaja lehti saapui Eestiin tänään ja 2krt olen jo töissä sen selannut ,enkä löydä mitään "piriskolumnia"...eli millä vitun sivulla se on vai onko mulla joku myöhäispainos josta se on poistettu  Kiitos,ei mulla muuta. Sivun 3 alalaita, eli heti lehden alussa siis. 
|
|
|
|
Kolomen Kopeekan Keegan
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.
|
 |
Vastaus #386 : 12.12.2007 klo 15:04:46 |
|
Naurettava kirjoitus Piriseltä tosiaan. Tilasin pitkästä aikaa Veikkaajan syksyksi ja pakko sanoa, että lehti on tuottanut pettymyksen. Jutut ovat olleet monin paikoin uskomatonta tuubaa. Saa nähdä jaksaako jatkaa tilausta enää ensi vuoden puolella. Harmi vaan, että vaihtoehdot ovat Suomessa aika vähissä, Röngän Urheilulehti on vieläkin surkeampi tuotos.
|
|
|
|
|
Rela
Poissa
|
 |
Vastaus #388 : 12.12.2007 klo 21:34:56 |
|
Oksettavin kolumni mitä olen koskaan lukenut. Tuollainen naurettavan puolueellinen Liverpool-huoran kirjoitus saa kyllä vihan nousemaan ja arvostus lehteä koskeen laski pakkasen puolelle. Toivon todellakin, että kirjoittajan postilaatikko on täyttynyt positiivisista vastauksista otteluvalintaa kohtaa. Vielä kerran Piiriselle :keskari: :keskari: :keskari:
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
 |
Vastaus #389 : 12.12.2007 klo 21:51:15 |
|
Eilen naurettiin kyseiselle jutulle duunissa aika makoisasti. YLE:ltä eilen oikein hyvä otteluvalinta ja erittäin hyvä ettei tilalle ahdettu jotain vastenmielistä spanskia kuten Realia vaan rohkeasti sukellettiin pienempien seurojen pariin 
|
|
|
|
Energetik
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutis
|
 |
Vastaus #390 : 13.12.2007 klo 20:49:12 |
|
Tais se Timo Waldeninkin silmäkulma kostua kun "väärän" pelin näyttivät..
Walden Veikkaajassa: "Euroopan televisioyhtiöt -kotoista Yleämme lukuunottamatta suunnistivat juuri Marseilleen, sillä tappion draama kiehtoo televisiokatsojia maailmalla jopa enemmän kuin riemu jatkopaikasta".
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
 |
Vastaus #391 : 13.12.2007 klo 20:51:17 |
|
Ihan mielenkiinnosta. Voisiko joku katsoa viime viikon ja tämän viikon lehtiä... Viime viikon lehdestä sivu 17 ja tämän viikon lehdestä sivu 18.  :keskari: Taitaa olla jutut vähissä 
|
|
|
|
Keano
Poissa
|
 |
Vastaus #392 : 13.12.2007 klo 21:23:09 |
|
Tilasin pitkästä aikaa Veikkaajan syksyksi ja pakko sanoa, että lehti on tuottanut pettymyksen. Jutut ovat olleet monin paikoin uskomatonta tuubaa. Veikkaajan taso on tosiaan laskenut kuin se kuuluisa lehmän häntä sen jälkeen, kun kyseinen aviisi myytiin SanomaWSOY:lle ja siirrettiin Ilta-Sanomien alaisuuteen. 
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
 |
Vastaus #393 : 13.12.2007 klo 21:52:51 |
|
Tais se Timo Waldeninkin silmäkulma kostua kun "väärän" pelin näyttivät..
Walden Veikkaajassa: "Euroopan televisioyhtiöt -kotoista Yleämme lukuunottamatta suunnistivat juuri Marseilleen, sillä tappion draama kiehtoo televisiokatsojia maailmalla jopa enemmän kuin riemu jatkopaikasta".
Tippis taisi pari vuotta sitten sattua kerran samaan taksiin päässään uudenkarhea Liverpool -pipo. Rene voinee vahvistaa asian kun oli itse samassa taksissa?
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #394 : 13.12.2007 klo 22:47:02 |
|
Tuo Pirisen juttu sai veren kiehumaan vähäksi aikaa.
|
|
|
|
harmooni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #395 : 14.12.2007 klo 01:43:29 |
|
Minä voin rehellisesti sanoa, oi Pirinen, että katsoin paljon mieluummin ottelun Olympiakos - Werder Bremen kuin Marseille - Liverpool. Ole hyvä!
Nimimerkillä "Lopetin Veikkaajan tilaamisen muutama kuukausi sitten."
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2007 klo 01:46:20 kirjoittanut harmooni »
|
|
|
|
|
Rene Higuita
Poissa
|
 |
Vastaus #396 : 14.12.2007 klo 16:51:52 |
|
Tippis taisi pari vuotta sitten sattua kerran samaan taksiin päässään uudenkarhea Liverpool -pipo. Rene voinee vahvistaa asian kun oli itse samassa taksissa?
Kyllä vaan. Hieno mies  Kesällä tuli kumottua jokunen lasi erinomaista viskiä Tippiksen takapihalla. Erityismaininta Tippiksen Mexicolaiselle uunille 
|
|
|
|
Mac^
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
 |
Vastaus #397 : 18.12.2007 klo 15:58:36 |
|
Harri Pirisen kolumnista "Ylen anki piha" oli tullut paljon palautetta IS Veikkaajalle. Tässä yksi vastaus. Meitä on hyvin paljon Suomessa sellaista porukkaa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa liverpuppeleiden taikka muidenkaan englantilaisseurojen paskafutis edes vähää alusta! Kovin on samannäköistä kieltä kuin mitä täällä viljellään. Kuka tunnustaa? *** Itse jutusta. YLE närkästyttää välillä minuakin. Saisi esimerkiksi tulla Veikkausliiga koko kauden loppuun Urheilukanavalla jne. Mutta miksi kritisoidaan YLEä urheilua käsittelevässä lehdessä? "YLE mainostaa omia urheilu-ohjelmiaan jne jne..." MTV3:n Tulosruutuhan ei muuta tee kuin kerro lähinnä juttuja lajeista, jotka myös kanavalla pyörivät. Urheiluruutuhan on sentään laatutavaraa. Eniten jalkapalloa kuitenkin näytetään maasta kuin maasta, ja muutenkin paljon monipuolisempaa eikä kiinni siitä, mitä urheilua oma kanava näyttää. Ja itse olisin kyllä valinnut katseltavaksi myös mieluummin Olympiakos-Werder Bremen -ottelun kuin Marseille-Liverpool. Toi Piripää viljelee lehteen kyllä melkein aina paskaa. Alentaa lehden tasoa. Kai sitä vois muutenkin siirtyä Urheilulehden tilaamiseen heti, kun mahdollista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.12.2007 klo 15:59:38 kirjoittanut Mac^ »
|
|
|
|
|
S/A/M
Poissa
Suosikkijoukkue: Brunamosse IF
|
 |
Vastaus #398 : 18.12.2007 klo 16:53:44 |
|
Itsekin löysin ton jutun paremmin täältä kuin itse lehdestä :  Oli tosiaan valtavaa tuubaa  Vähän hapan maku suussa tuota Veikkaajaa nykyään lukee. Kuten täällä todettu, taso on laskenut jopa tämän syksyn mittaan kurjasti. Urheilulehti on taasen semmoinen, ettei sitä tule koskaan ostettua, joten asiaan vihkiytyneet voisi kertoa missä kumpikin lehti on parempi ja missä huonompi! Kiits! Toisaalta, kun omia aatoksiaan asiasta käsittelee pienessä mielessään, niin pakko myöntää että FF2 on selkeästi eniten omiin mielipiteisiini vaikuttava, viihdyttävin ja asiantuntevin futismedia. Tämä kertoo varmaan myös musta itsestä jotain... : 
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #399 : 18.12.2007 klo 17:13:01 |
|
Ei yhtään "varmaa tietoa" Klubin tulevasta kaudesta  Alkaako ideat loppua : 
|