Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1550 : 12.03.2008 klo 14:16:40 |
|
Syy on ihan ok ja ymmärrettävä, jos ei ole pelaajia tarpeeksi, ei ole pelaajia tarpeeksi. Outoa kyllä, että tähän aikaan vuodesta laitettu kolme peliä 7 päivän sisälle, kun kesälläkin on aika harvassa tuollainen tahti.  Ehkä pelejä sopiessa on menty "juu juu käy käy"-linjalla, eli ei ole tarpeeksi katseltu kalenteria ja mietitty, että riittääkö joukkueen laajuus tässä vaiheessa pelaamaan otteluita tuolla tahdilla. Joka tapauksessa lisäpelaajia on saatava mahdollisimman pian. edit. Ainiin, viime viestissä unohtuikin mainita, että stadionille tulee tulevalle kaudelle kannattajakatsomo, johon myydään erillisiä fanikausareita.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 klo 14:32:37 kirjoittanut Incarnation »
|
|
|
|
|
FCSTOKE
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV
|
 |
Vastaus #1551 : 12.03.2008 klo 15:00:45 |
|
pori.selittelee TAAS.
|
|
|
|
|
feverton
Poissa
|
 |
Vastaus #1552 : 12.03.2008 klo 15:04:28 |
|
edit. Ainiin, viime viestissä unohtuikin mainita, että stadionille tulee tulevalle kaudelle kannattajakatsomo, johon myydään erillisiä fanikausareita.
Ostan! 
|
|
|
|
|
Baudelaire
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa, MynPa, porilainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #1553 : 12.03.2008 klo 15:16:27 |
|
PoPan myyntipäällikkö/pelaaja Luoman mukaan loukkaantumisia tuli viime lauantain VIFK-pelissä lisää ja miehiä on jo ennenstään sairastuvalla. Tässä siis tämä (jo aiemmin tiedetty) syy eilisen Pallo-Iirot -pelin perumiseen. Onhan se ymmärrettävää, että loukkaantuneita ja sairaita pelaajia ei tahdota laittaa pelaamaan kolmea ottelua (la - VIFK, ti - Pallo-Iirot, la - KaaPo) noin lyhyen ajan sisään, mutta toisaalta kokoonpanossa pitäisi olla laajuutta kestää vastaavat loukkaantumissumat ilman peruutuksia. Toivottavasti rinkiä laajennetaan vielä tuomalla lisää pelaajia joukkueeseen. Käykääs muuten PoPan foorumilla katsastamassa päivitystä PoPan fanituotteisiin liittyvissä jutuissa. Lipuista siellä on keskustelu aluillaan ja muista fanituotteista laitan sinne hieman saamaani lisäinfoa. PoPan rinki tosiaan vaikuttaa ainakin puolustajien osalta todella kapealta. En tiedä onko huono asia vai ei, mutta eihän Santahuhdan Matin pitäisi keskialueella tai sen pohjalla pelata. Tuntuu siltä, että hyökkääjiä tuntuu kyllä riittävän tarpeeksi, muttei puolustavia pelaajia.
|
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1554 : 12.03.2008 klo 16:35:53 |
|
PoPan rinki tosiaan vaikuttaa ainakin puolustajien osalta todella kapealta. En tiedä onko huono asia vai ei, mutta eihän Santahuhdan Matin pitäisi keskialueella tai sen pohjalla pelata. Tuntuu siltä, että hyökkääjiä tuntuu kyllä riittävän tarpeeksi, muttei puolustavia pelaajia.
Mielestäni rinki on tasaisen harva, eli vähän joka pelipaikalle pitäisi saada miehiä. Pari pelaajaa kun lähtee pois hyökkäyksestä, keskikentältä tai puolustuksesta niin heti tulee tenkkapoo. 2 monipuolista pelaajaa (hyökkääjä/keskikenttä ja toppari/laitapakki) hankkimalla tilanne näyttäisi paljon valoisammalta. VIFK-pelissä Karhuhallilla eräs herramies huhuili, että joku nigerialainen olisi tulossa Poriin. Tiedä tästä sitten... Pääasia olisi saada Piracaia pysymään PoPassa tämä kausi. feverton, onnistuitko rekisteröitymään PoPa-foorumille?
|
|
|
|
|
feverton
Poissa
|
 |
Vastaus #1555 : 12.03.2008 klo 17:49:26 |
|
en. Enkä saanut mielestäni mitään vahvistus viestiä. ja kun yritän uudelleen sanoo että s-posti osoite on jo rekisteröity. ja kun yritän kirjautua nii se sanoo että yritit loggautua vahvistamattomalla tunnuksella...  taitaa moderaattori aavistaa että fevertonin rekisteröitymisestä ei seuraa mitään hyvää... 
|
|
|
|
|
|
|
Heinze
Poissa
Suosikkijoukkue: HJ, FFM
|
 |
Vastaus #1557 : 12.03.2008 klo 18:24:39 |
|
Mielestäni rinki on tasaisen harva, eli vähän joka pelipaikalle pitäisi saada miehiä. Pari pelaajaa kun lähtee pois hyökkäyksestä, keskikentältä tai puolustuksesta niin heti tulee tenkkapoo. 2 monipuolista pelaajaa (hyökkääjä/keskikenttä ja toppari/laitapakki) hankkimalla tilanne näyttäisi paljon valoisammalta.
Totta, mutta kannattaa myös huomioida yhteistyösopimus MuSan kanssa. Miten tämä toimii, niin sitä en osaa sanoa. Luulisi kuitenkin olevan mahdollista yhteistyösopimksen myötä nostaa joitakin MuSan pelaajia tarvittaessa PoPan mukaan, mikäli tämä loukkaantumissuma kasaantuisi myös kesällä. PoPan pelaajaringistä sen verran, että onhan tuo keskikenttä aivan mielettömän kova II-divisioonatasolle. Ja tuo toinen mainitsemasi "monipuolinen pelaaja" PoPasta jo löytyykin, ja se on Santahuhdan Matti, kuten täälläkin on monet jo todenneet.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1558 : 12.03.2008 klo 18:56:54 |
|
Eikös Jazz kerran perunut pelin PoPaa vastaan? Lyhyt on muisti...
Kyllähän Jazz perui ja nimenomaan KERRAN, toisella kertaa joukkue kerättiin pakolla kasaan.
|
|
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1560 : 12.03.2008 klo 19:35:19 |
|
Kyllähän Jazz perui ja nimenomaan KERRAN, toisella kertaa joukkue kerättiin pakolla kasaan.
Ihan hyvän porukan saitte kasaan... Wecce, muista minä tiedän :keskari:
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1561 : 12.03.2008 klo 19:43:46 |
|
Ihan hyvän porukan saitte kasaan... Wecce, muista minä tiedän :keskari:
Sä nyt et tunnu tietävän mistään mitään.
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1562 : 12.03.2008 klo 19:47:01 |
|
En jaksa kirjoittaa tonne Pallo-Iirojen topiikkiin. Mistä nyt pitäs mennä poliisin puheille?
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1563 : 12.03.2008 klo 19:49:29 |
|
En jaksa kirjoittaa tonne Pallo-Iirojen topiikkiin. Mistä nyt pitäs mennä poliisin puheille?
Noista teikäläisen vihjailuista, kerro nyt ihmeessä mihin liittyy.
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1564 : 12.03.2008 klo 19:55:25 |
|
Wecce, mistä meinaat mennä poliisin puheille? Mistä minä vihjailin? Kerro nyt mulle, mitä minä en tiedä. Ainakaan tarkoituksella en vihjaillut. Ihmetyttää vaan sun antipatiat PoPaa kohtaan. Eikö joku PoPan pelaaja ottanut sua pienenä mukaan leikkeihin?
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1565 : 12.03.2008 klo 19:56:38 |
|
Wecce, mistä meinaat mennä poliisin puheille? Mistä minä vihjailin? Kerro nyt mulle, mitä minä en tiedä. Ainakaan tarkoituksella en vihjaillut. Ihmetyttää vaan sun antipatiat PoPaa kohtaan. Eikö joku PoPan pelaaja ottanut sua pienenä mukaan leikkeihin?
Muuten miten kahvikassa? Miksei sua näy enää joukkueenjohtajana? Muista, Pori on pieni kaupunki... Ekös tuossa ole selvä vihjaus, kerro nyt ihmeessä mitä tarkoitat.
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1566 : 12.03.2008 klo 20:03:23 |
|
En vihjaillut mitään. Olen seuraillut sun kirjoituksiasi täällä ja sanon, että voi vittu. Jos noin paljon vihaat PoPaa niin älä sitten käy PoPan peleissä kesällä, käy katsomassa 3-divarin matseja, käy katsomassa a-junnujen pelejä. Jos PoPa oksettaa sua noin paljon, minkä takia kirjoitat PoPan topikkiin, minkä takia sulla on kaikkeen oikea vastaus, minkä takia kommentoit kaikkea PoPaan liittyvää? Jos joku toivoo PoPalle hyvää niin ei se varmaan ole sulta pois. Poliisi, voi nyt vittu sun kanssa!!!
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1567 : 12.03.2008 klo 20:04:51 |
|
En vihjaillut mitään. Olen seuraillut sun kirjoituksiasi täällä ja sanon, että voi vittu. Jos noin paljon vihaat PoPaa niin älä sitten käy PoPan peleissä kesällä, käy katsomassa 3-divarin matseja, käy katsomassa a-junnujen pelejä. Jos PoPa oksettaa sua noin paljon, minkä takia kirjoitat PoPan topikkiin, minkä takia sulla on kaikkeen oikea vastaus, minkä takia kommentoit kaikkea PoPaan liittyvää? Jos joku toivoo PoPalle hyvää niin ei se varmaan ole sulta pois. Poliisi, voi nyt vittu sun kanssa!!!
No kerro nyt noista syytöksistäsi, palataan sitten aiheeseen PoPa, vai eikö ole munaa olla mies, ihme syytöksiä pystyy heittelemään mutta kommentoi nyt sitten niitä.
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1568 : 12.03.2008 klo 20:06:25 |
|
Eiköhän kaikki ole munattomia, jotka kirjoittaa erilaisille foorumeille nimimerkin takaa...
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1569 : 12.03.2008 klo 20:07:30 |
|
Eiköhän kaikki ole munattomia, jotka kirjoittaa erilaisille foorumeille nimimerkin takaa...
Sellaista se on, toisten nimimerkkien takana olijat vaan saadaan selville jos ne tekevät perättömiä henkilöön kohdistuvia vihjauksia.
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1570 : 12.03.2008 klo 20:10:35 |
|
Wecce, sinähän näköjään tunnet lain... Kerro nyt mistä vihjailen? En vihjaile edelleenkään mitään. Menes nyt juomaan lasi maitoa ja rauhoitu. Soita ja kerro vaikka Raikalle, että teidän touhu on perseestä, sitten saat ainakin minun arvostuksen.
|
|
|
|
|
Herkkä Pipari
Poissa
Suosikkijoukkue: AYHSMB
|
 |
Vastaus #1571 : 12.03.2008 klo 20:12:42 |
|
vai eikö ole munaa olla mies
Me muut kyllä nähdään, että Weccellä sitä on munaa, mutta näkeekö Wecce itse 
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #1572 : 12.03.2008 klo 20:13:51 |
|
Wecce, sinähän näköjään tunnet lain... Kerro nyt mistä vihjailen? En vihjaile edelleenkään mitään. Menes nyt juomaan lasi maitoa ja rauhoitu. Soita ja kerro vaikka Raikalle, että teidän touhu on perseestä, sitten saat ainakin minun arvostuksen.
No sinunhan se pitäisi tietää mistä vihjailet eikä minun. Mikä tarve minulla on kenellekkään soitella ja kertoa mitään, sinun arvostuksesi nyt on yhtä tyhjän kanssa.
|
|
|
|
|
feverton
Poissa
|
 |
Vastaus #1573 : 12.03.2008 klo 20:14:10 |
|
|
|
|
|
|
PSOAF
Poissa
|
 |
Vastaus #1574 : 12.03.2008 klo 20:15:43 |
|
Wecce, mee jo pois. Älä nolaa ittees enempää.
|
|
|
|
|
|
|
|