FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
05.08.2025 klo 14:00:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Täällä seurataan Juan Davidin urakehitystä  (Luettu 1799 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Leka Harkko

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 28.11.2006 klo 12:36:00

Mitähän sille jumppaihmekaratekapunnertajabodarilapselle kuuluu? Muistatte varmaan. Vieläkö elää?

Eikö se lopettanut, tai ainakin vähensi, kun selvisi elimistön kärsineen liian tiukasta treeni/ruokavalio rääkistä?

Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 28.11.2006 klo 12:38:08

Ja on ihan normaalia tehdä mainosvideo omasta lapsesta ja laittaa se internettiin. Toivottavasti ei pala loppuun lapsonen.
Mikä ihmeen mainosvideo? Tavallisesti kuvattu video omasta lapsesta. Onhan siellä Youtubessa muitakin videoita ihmisten lapsista. Kyllä minäkin olisin melko ylpeä, jos itselläni olisi tuollainen lapsi.
paristoradio

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 28.11.2006 klo 12:51:48

Mikä ihmeen mainosvideo? Tavallisesti kuvattu video omasta lapsesta. Onhan siellä Youtubessa muitakin videoita ihmisten lapsista. Kyllä minäkin olisin melko ylpeä, jos itselläni olisi tuollainen lapsi.

Joopa joo. Minä en ole hyväuskoisesta näkökulmastasi kovin vakuuttunut.
Azzurri #5

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 28.11.2006 klo 13:01:22

..
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 klo 18:37:00 kirjoittanut Azzurri #5 »
paristoradio

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 28.11.2006 klo 13:05:54

Ihmettelenpäs vain moista teilaamista, kun et sinäkään tiedä, miten asiat oikeasti ovat.

Kenet minä olen teilannut?
Ja onpahan vain oma vankka, kyyninen mielipiteeni, jonka kehitin katsellessani videota.

Lahjakas lapsi, ei siinä mitään. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että jo nyt vanhemmat (tai kuka lie) lataa odotuksia pienen Juanin tulevaisuudelle.

Puhutaan asiasta 3 vuoden päästä, ja katsotaan mitä tapahtui.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #30 : 28.11.2006 klo 13:40:44

Lässyn lässyn. Oli mainosvideo tai ei, mitä väliä? Joka tapauksessa taitavampaa 5-vuotiasta en minä ettekä te ole koskaan nähneet.
paristoradio

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 28.11.2006 klo 13:46:34

Lässyn lässyn. Oli mainosvideo tai ei, mitä väliä? Joka tapauksessa taitavampaa 5-vuotiasta en minä ettekä te ole koskaan nähneet.

Näin on nyt. Katsotaan, miten pallo kiinnostaa 8-vuotiaana.
joks11

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 28.11.2006 klo 14:09:44

Näin on nyt. Katsotaan, miten pallo kiinnostaa 8-vuotiaana.

Jep. Itsehän en ole mainostanut kaveria miksikään tulevaisuuden tähdeksi, vaan perkeleen taitavaksi 5-vuotiaaksi.
paristoradio

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 28.11.2006 klo 14:22:16

Jep. Itsehän en ole mainostanut kaveria miksikään tulevaisuuden tähdeksi, vaan perkeleen taitavaksi 5-vuotiaaksi.
Enkä minä ole väittänyt, että olisit mainostanut.
Taitava lapsi.
joks11

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 28.11.2006 klo 14:38:51

Taitava lapsi.

On. Harjoitusmäärät(ohjatut+ei ohjatut) ovat varmaan aika huimia kun hallitsee kroppansa noin hyvin. Pelkällä pelaamisella ja pallon potkimisella ei tuollainen ole mahdollista.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #35 : 28.11.2006 klo 14:44:51

Paljonko on kehitystä tapahtunut sitten viime näkemän  ::) ???
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #36 : 28.11.2006 klo 14:54:37

Uuh... se vähän alusta, mitä jaksoin katsoa, ei todellakaan ollut mikään "tavallisesti kuvattu video omasta lapsesta", vaan vaivalla koottu ja kerätty mainosvideo. Vaikea kuvitella (myönnetään, tulee mutuna, minulla ei ole tapana katsella Youtubesta vauvavideoita...), että Youtubeen viitsisi kukaan hirveästi editoida useiden minuuttien videopätkiä omasta kersastaan. Taatelintallaajan halpa ja moraaliton rahastusyritys, vene puhki vaan :keskari:

Sivuja: 1 [2]

Siirry: