FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.07.2025 klo 22:04:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Kirjoittaja Aihe: Mikko Manninen  (Luettu 13458 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tatsi

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 11.07.2011 klo 20:58:53

RoPS nyt ei ole mikään mittari, mutta nostan silti tämän illan jälkeen ylös. Liigan paras laituri, ei siitä pääse mihinkään. Ylos

Täysin sama Vastiksen kanssa.
Jool the Fool

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #151 : 11.07.2011 klo 21:03:15

Toivottavasti Mixu antaa edes näyttöpaikan. Manninen jos kuka sen tällä hetkellä ansaitsisi.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 11.07.2011 klo 21:04:19

Toivottavasti Mixu antaa edes näyttöpaikan. Manninen jos kuka sen tällä hetkellä ansaitsisi.

Ehdottoman sama.
Fotboll

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleksi

Vastaus #153 : 11.07.2011 klo 21:05:03

RoPS nyt ei ole mikään mittari, mutta nostan silti tämän illan jälkeen ylös. Liigan paras laituri, ei siitä pääse mihinkään. Ylos

Sama.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #154 : 11.07.2011 klo 21:05:17

Vaikka liigan parhaaksi hehkutankin, niin mä heitän tähän jarruja. Ei sillä, etteikö Manu näyttöpaikkaansa ansaitsisi, mutta mä luulen, että mj-pelit on liian kovia. Manu dominoi liigapelejä ja nautiskelee, mutta siihen se jää.
Tatsi

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 11.07.2011 klo 21:12:49

Kyllähän Manulla olisi ollut aikoinaan saumat ulkomaille (ja toki vieläkin), mutta mikäs siinä kalastellessa Suomen vesillä Ylos On se hienoa nauttia kaverista oman joukkueen riveissä.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #156 : 11.07.2011 klo 21:20:29

Ei tule juuri mieleen JJK:n peliä tällä kaudella jossa Manu ei olisi ollut joukkueen paras pelaaja.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 11.07.2011 klo 21:26:20

Ei tule juuri mieleen JJK:n peliä tällä kaudella jossa Manu ei olisi ollut joukkueen paras pelaaja.

Juu, en tuota RoPS-vertausta sillä ottanutkaan mukaan, että vähättelisin Manun alkukautta. Niissä peleissä, jotka JJK:lta olen nähnyt, on Manu tosiaan ollut JJK:n ja joskus jopa kentän paras.
Jool the Fool

Paikalla Paikalla

Vastaus #158 : 11.07.2011 klo 21:48:56

Vaikka liigan parhaaksi hehkutankin, niin mä heitän tähän jarruja. Ei sillä, etteikö Manu näyttöpaikkaansa ansaitsisi, mutta mä luulen, että mj-pelit on liian kovia. Manu dominoi liigapelejä ja nautiskelee, mutta siihen se jää.
Jos Sorsa, Ääritalo ja Mannström ovat saaneet kokeilla, niin miksi ei Manninen? Vaikka ei minuutteja tulisikaan kuin muutama, niin maajoukkuevalinnan merkitys sekä miehelle itselleen, niin myös seuralle ja koko maakunnalle olisi merkittävä. Miettikääpä nyt sitä millaisia mainoskikkoja Vesalainen keksisi, kun joukkueessaan olisi maajoukkuemies... ;)
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 11.07.2011 klo 21:53:50

Mähän sanoin, etten jarruttele sen takia, etteikö Manninen näyttöpaikkaa ansaitsisi. Käännetään siis ymmärrettävämpään muotoon: Manninen ansaitsee näyttöpaikan maajoukkueessa siinä missä Mannström tai Sorsakin.  En vain itse usko, että Mannisesta on maajoukkuessa apua edellämainittuja enempää, jos sitäkään.
Jool the Fool

Paikalla Paikalla

Vastaus #160 : 11.07.2011 klo 22:06:27

Mähän sanoin, etten jarruttele sen takia, etteikö Manninen näyttöpaikkaa ansaitsisi. Käännetään siis ymmärrettävämpään muotoon: Manninen ansaitsee näyttöpaikan maajoukkueessa siinä missä Mannström tai Sorsakin.  En vain itse usko, että Mannisesta on maajoukkuessa apua edellämainittuja enempää, jos sitäkään.
Käännän myös itse ymmärrettävämpään muotoon:
En usko, että Manninen olisi välttämättä mikään ratkaisu maajoukkueen ongelmiin, mutta valinnan symbolinen merkitys olisi mielestäni kaikkein suurin. Mies itse saisi takuulla buustia ja hänen markkina-arvonsa nousisi sekä paikallisesti että kansainvälisesti. Hyvät näytöt 10 minuutissa seuraavassa karsintapelissä --> siirto Ruotsiin ja JJK:n kassaan rahaa. Ja sitä ennen toki junnut pääsisivät Harjulle ihastelemaan "maajoukkueäijää" ja Vesalainen markkinoisi perse ruvella miestä, joka dominoi maajoukkuepaidassa --> 4000 AM ka. Ylos
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #161 : 11.07.2011 klo 22:41:55

Pelaat vitun dominoivasti Veikkausliigassa = Saat tilaisuutesi maajoukkueessa. Ei kuulosta lainkaan järjettömältä toimintatavalta.
51 days

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 12.07.2011 klo 09:42:09

Manninen on fiksu joukkuepelaaja, pelaa sitä paremmin mitä paremmat kaverit ovat vieressä. Uskon että vain parantaa maajoukkueessa, mikäli pitää pelirohkeutensa.
sebuv

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 16.07.2011 klo 10:02:42

Ilmeisesti Mixu bongattu eilen tehtikseltä :) Ylos Tarkempaa rapoa Manun esityksestä?
Conky

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 16.07.2011 klo 10:23:42

Ilmeisesti Mixu bongattu eilen tehtikseltä 

Ja Ollis Ylos

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Siirry: