FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.07.2025 klo 22:41:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 7

Kirjoittaja Aihe: Mikko Manninen  (Luettu 13470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Turilas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK ja Huuhkajat

Vastaus #50 : 01.06.2009 klo 12:43:03

Tulehan Mikko takaisin Jyväskylään! :)

Smam.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 01.06.2009 klo 13:09:37

Manninen on Suomen oloihin aivan huippulinkki. Nyt jostakin syystä ei vain homma toimi TPS:issä, toisin kuin Hakassa. Ei muuta kuin siirto takaisin Valkeakoskelle, ja peli-ilo löytyy + maajoukkuepaikka pamahtaa takaisin!

- Hakassa tuskin enää kiinnostusta. Miksi olisikaan, koska kun Manninen lähti, Hakasta tuli kärkijoukkue.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 01.06.2009 klo 15:39:20

- Hakassa tuskin enää kiinnostusta. Miksi olisikaan, koska kun Manninen lähti, Hakasta tuli kärkijoukkue.

ei se hakassa mahtuisikaan enää avaukseen! strandvall dominoi oikeata laitaa! ja mannista tuskin muualla kannattaa peluuttaa..
vaginavainu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kylkimyyry

Vastaus #53 : 01.06.2009 klo 16:04:12

manninenko se eilen heitti rabonalla läpisyötön?
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #54 : 01.06.2009 klo 18:56:30

Manninen on Suomen oloihin aivan huippulinkki. Nyt jostakin syystä ei vain homma toimi TPS:issä, toisin kuin Hakassa. Ei muuta kuin siirto takaisin Valkeakoskelle, ja peli-ilo löytyy + maajoukkuepaikka pamahtaa takaisin!
Vaihtaisin Ärtsin kuntouduttua päittäin vaikkapa Holopaiseen Ylos
Fixu-Mixu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #55 : 02.06.2009 klo 01:28:24

No annetaan Manulle nyt vielä jonkun verran aikaa, ennen kuin lopullista tuomiota annetaan. On kuitenkin selvää, ettei mies ole vielä näyttänyt parasta osaamistaan eikä ole täysin sopeutunut joukkueeseen. Potentiaalia tuntuu mielestäni kuitenkin löytyvän reilusti parempiin suorituksiin ja haastatteluiden perusteella kaveri vaikuttaa varsin sympaattiselta pelurilta. Parannettavaa on, paljonkin, mutta mielestäni meidän kannattajien pitäisi uskoa ja luottaa siihen, että uudet hankinnat tulevat pelaamaan omalla tasollaan, kunhan sopeutuvat joukkueen taktiikkaan paremmin. Toki saattaa flopata joka tapauksessa, mutta annetaan nyt vielä aikaa :)
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège

Vastaus #56 : 02.06.2009 klo 01:58:29

mies ole vielä näyttänyt parasta osaamistaan eikä ole täysin sopeutunut joukkueeseen.
Manulla alkaa kuitenkin 100 VL-esiintymisen rajapyykki lähestyä ja onhan se täällä ollut kuitenkin jo reilu puoli vuotta?

Ei ole esim. Brownilla ollut vaikeuksia pelata jollei tasollaan, niin ainakin erittäin hyvin, vaikka tuli joukkueeseen vasta keväällä luultavasti varsin mitättömin tiedoin Veikkausliigasta.

Toivotaan toki, että Manu tekisi Wusut ja saisi sen "apinan selästä".
Fixu-Mixu

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 02.06.2009 klo 02:24:16

Manulla alkaa kuitenkin 100 VL-esiintymisen rajapyykki lähestyä ja onhan se täällä ollut kuitenkin jo reilu puoli vuotta?

Ei ole esim. Brownilla ollut vaikeuksia pelata jollei tasollaan, niin ainakin erittäin hyvin, vaikka tuli joukkueeseen vasta keväällä luultavasti varsin mitättömin tiedoin Veikkausliigasta.

Toivotaan toki, että Manu tekisi Wusut ja saisi sen "apinan selästä".

Ensimmäinen on kyllä totta. Toisaalta Manulla on vasta n. 10 VL-peliä Tepsissä. Ekasta puolesta vuodestahan Manninen kuitenkin pelasi liigacupin pelit varsin mukiinmenevästi ollen jatkuvasti joukkueen parhaita.

Brown on tosiaan sopeutunut hyvin. Tosin joillekin sopeutuminen on hankalampaa kuin toisille, oli sitten kyse täysin uudesta liigasta tai uudesta maasta tai sitten ei. Se on paljon ensimmäisistä peleistä kiinni.

Nimenomaan tämä viimeinen on tärkeää ja mitä pikemmin apina sieltä selästä katoaa, sen parempi. Pari hyvää peliä Manulta, niin miehen peli saattaakin näyttää täysin toisenlaiselta tähän mennessä nähtyyn verrattuna. Kuten juuri mainitsemallasi Wusulla, olkoonkin että Wusu pelasi ihan hyviä pelejä ennen maalihanojen aukeamistakin.

E: Eikä Rähmösen surkea alkukausi ole helpottanut miehen oloa joukkueessa. Mielestäni Manninen onkin toistaiseksi näyttänyt lupaavammalta juuri vasemmalla, vaikka miehen suosikkilaita pitikin olla oikea.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 klo 02:25:50 kirjoittanut Fixu-Mixu »
Bragun Baggio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #58 : 02.06.2009 klo 10:21:31

manninenko se eilen heitti rabonalla läpisyötön?

Kyllä. Syöttö lähenteli taidetta, vaikka tilanne taidettiinkin viheltää paitsioksi.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #59 : 02.06.2009 klo 12:10:36

Sanottakoon nyt itsekin, että ei vielä luovuteta Manun suhteen, pojat ja tytöt. Vaikka on ollut pääosin surkea alkukaudesta, itse jaksan ainakin vanhojen meriittien pohjalta odottaa huomattavasti parempaa jossakin vaiheessa. Se ei toki poista sitä tosiasiaa, että juuri nyt homma ei toimi ja penkin pitäisi kutsua.

Rähmösen umpisurkea peli Manun alla ei varmasti helpota ollenkaan, mutta ei tätä voi silti pelkästään Räpsän piikkiin laittaa. Toisaalta, mikä tässä on muna ja mikä kana, paha mennä sanomaan.

Toistaiseksi luotan siihen, että Manu tulee parantamaan.
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 06.06.2009 klo 15:56:26

Kattelin joutessani Manun videon tps-tv:stä eikä voi kuin ihmetellä mitä Manulle on tapahtunut. Koskissa Manu tuntui aina sympaattiselta ja iloiselta. TPS:n videossa näkyi jäätynyt ja jännittynyt hiippari.

Samalta näyttää ikävä kyllä pelikentällä.

Onko Turku tosiaan noin vittumainen paikka?
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1

Vastaus #61 : 06.06.2009 klo 16:25:06

Kattelin joutessani Manun videon tps-tv:stä eikä voi kuin ihmetellä mitä Manulle on tapahtunut. Koskissa Manu tuntui aina sympaattiselta ja iloiselta. TPS:n videossa näkyi jäätynyt ja jännittynyt hiippari.

Samalta näyttää ikävä kyllä pelikentällä.

Onko Turku tosiaan noin vittumainen paikka?
Samaa olen itsekin miettinyt pitkään ja heitin tuossa yhden iltapäivälehtitoimittajan läsnäollessa ilmaan mietteen, että olisiko kyseisessä seurassa pelaajien voimakasta klikkiytymistä? Mutta ainakaan kyseinen toimittaja ei ole alkanut kaivelemaan asiaa. Mietiskelin itse, että esimerkiksi Kuuselan epäonnistuminen valmentajana Turussa on voinut mennä osittain sen piikkiin. Ja Paatelainen taas oli sen verran iso mies ja kova rähjäämään, että pelaajat (klikkeihin kuulumattomatkin) pelkäsivät häntä enemmän kuin klikkejä. Pasi on yrittänyt myös rähjäämällä saada pelkoa joukkueeseen, mutta on ihan eri asia kun iso ja pieni valmentaja rähjää. Ison rähjääminen voi olla pelottavaa, mutta pienen huvittavaa. Mutta tämä kaikki on omalta puoleltani pelkkää arvailua ja spekulointia. Mitään sisäpiiritietoa minulla ei ole.
Jaakko

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 06.06.2009 klo 16:37:51

Samaa olen itsekin miettinyt pitkään ja heitin tuossa yhden iltapäivälehtitoimittajan läsnäollessa ilmaan mietteen, että olisiko kyseisessä seurassa pelaajien voimakasta klikkiytymistä? Mutta ainakaan kyseinen toimittaja ei ole alkanut kaivelemaan asiaa. Mietiskelin itse, että esimerkiksi Kuuselan epäonnistuminen valmentajana Turussa on voinut mennä osittain sen piikkiin. Ja Paatelainen taas oli sen verran iso mies ja kova rähjäämään, että pelaajat (klikkeihin kuulumattomatkin) pelkäsivät häntä enemmän kuin klikkejä. Pasi on yrittänyt myös rähjäämällä saada pelkoa joukkueeseen, mutta on ihan eri asia kun iso ja pieni valmentaja rähjää. Ison rähjääminen voi olla pelottavaa, mutta pienen huvittavaa. Mutta tämä kaikki on omalta puoleltani pelkkää arvailua ja spekulointia. Mitään sisäpiiritietoa minulla ei ole.

Pasia en kamalana räyhääjänä kopissa pidä. Varmasti välillä antaa pelaajien kuulla kunniansa, mutta mitä olen pelaajilta kuullut, niin ainakin he ovat ihan tyytyväisi olleet ja mitään kauhutarinoita ei ole vielä korviin kuulunut.

Mannisen osalta näkyy, että apina on selässä. Muutamaa hyvää suoritusta seuraa pallonmenetys, kun yrittää liian pitkälle pelata itse. Uskoisin, että muutama onnistuminen voi muuttaa pelin suhteellisen paljon.
kortepohja

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 06.06.2009 klo 17:03:49

Manu, Petrescun Tomi ja Korhosen Janne JJK:ssa kaudella 2011 - VARMA TIETO!
sulo

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 06.06.2009 klo 17:27:13

mahtaako kolmikkoa divaripallo niin paljon kiehtoa,että j-kylässä pelailisivat?
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 06.06.2009 klo 17:35:19

Pasi on yrittänyt myös rähjäämällä saada pelkoa joukkueeseen, mutta on ihan eri asia kun iso ja pieni valmentaja rähjää. Ison rähjääminen voi olla pelottavaa, mutta pienen huvittavaa.

- Olen jo kauan sitten sanonut, kun Pasia on spekuloitu jopa maajoukkuekoutsiksi, että sopii paremminkin maajoukkueen maskotiksi. Fyysisen preesensin meritystä ei voi ylikorostaa.
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 07.06.2009 klo 23:29:32

Hyvin sä heität veikkausta, ottaen huomioon ettet kirjoituksestasi päätellen tiedä asiasta mitään. Enkä tarkoita ottaa kantaa siihen, että voiko tuo olla totta vai ei. Itse en ole kyllä moisesta kuullut minkäänlaista huhua (ennen tätä), mutta en toki väitä että se mitään tarkoittaisi.

Luulenpa että Manulla on vain huonojen suoritusten jäljiltä iso apina selässä ja muutama onnistuminen putkeen saattaa jo auttaa paljon.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #67 : 07.06.2009 klo 23:33:38

Hyvin sä heität veikkausta, ottaen huomioon ettet kirjoituksestasi päätellen tiedä asiasta mitään. Enkä tarkoita ottaa kantaa siihen, että voiko tuo olla totta vai ei. Itse en ole kyllä moisesta kuullut minkäänlaista huhua (ennen tätä), mutta en toki väitä että se mitään tarkoittaisi.

Luulenpa että Manulla on vain huonojen suoritusten jäljiltä iso apina selässä ja muutama onnistuminen putkeen saattaa jo auttaa paljon.

Mitä tarkoittaa klikkiytyminen ???
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #68 : 07.06.2009 klo 23:35:24

Mitä tarkoittaa klikkiytyminen ???

Eikös se ole jotain sellaista, että porukan sisälle syntyy jotain kuppikuntia, jotka sitten kyräilevät toisilleen. Jotenkin noin ainakin itse käsitän tuon klikkiytyimisen.
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #69 : 08.06.2009 klo 01:10:22

Eikös se ole jotain sellaista, että porukan sisälle syntyy jotain kuppikuntia, jotka sitten kyräilevät toisilleen. Jotenkin noin ainakin itse käsitän tuon klikkiytyimisen.
Sitä juuri.
Norppa

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 08.06.2009 klo 11:31:24

OT, mutta koska edellä viitattiin Pasin fyysiseen kokoon. Mä en ole koskaan kokenut että ihmisen karisma tai sen puute olisi ensisijaisesti kiinni hänen fyysisestä koostaan. Tietysti isokokoisella ihmisellä on hitusen helpompi asema, mutta kyllä karsima pääosin tulee jostain muusta; siitä ihmisen persoonasta, mitä hän puhuu ja miten kohtelee muita ihmisiä. Mä en oikein osaa Pasin karismasta sanoa, koska en koskaan ole miestä henkiläkohtaisesti tavannut. TV:n perusteella voi sanoa, ettei se hänen tietynlainen kohkaamisensa lähtökohtaisesti ole kovin karismaattista, mutta se et hän puhuu aina 100%:sta asiaa ja puhuu suoraan sen sijaan on karsimaattista. Pukukopista en siis osaa sanoa mitään. Mut se pelkkä fyysinen koko ei musta vie vielä mitään pois.
futari26

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 28.06.2009 klo 02:22:11

Onhan Mikkoa kovasti kosiskeltu ulkomaillekin, mutta ei ainakaan vielä halua lähteä - ja jos lähtee, tuskin kovin kauas. Turku ei oikeen Mikolle näytä sopivan, ei suju peli läheskään yhtä hyvin kuin Hakassa. Toivottavasti huonot pelit tps:n kanssa ei vaikuta ulkomaisten joukkueiden päätöksiin, olishan se kiva jos Mikko lähtis jonnekin kauemmas. Tietty kelpais jos se tulis takas Jyväskyläänkin, nostais jjk:n sieltä sarjataulukon pohjamudista.. Tai sitten menis ees takas Hakaan, siellä on sen paras kaverikin.
Joey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #72 : 20.09.2009 klo 05:50:11

TPS:n mestaruuden tae Ylos Vitut mistään ruskeesta wäinöstä..
JAK

Poissa Poissa

Vastaus #73 : 20.09.2009 klo 11:52:14

TPS:n mestaruuden tae Ylos Vitut mistään ruskeesta wäinöstä..

:D ::)
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #74 : 15.08.2010 klo 20:56:46

Veikkausliigan paras pelaaja. Tällä hetkellä suorastaan dominoiva pelaaja, jonka pitäisi pelata Maajoukkueessa. Harmittavasti soppari loppuu tähän kauteen, ja todennäköisesti ensi kaudella ei enää ole kunniaa nähdä tätä pelaajaa Turussa.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 7

Siirry: