Topi Heltta
Poissa
|
 |
Vastaus #25 : 01.05.2009 klo 14:15:08 |
|
Änkykykykystä, alkaa jo kirjoituskin vapisemaan samaan malliin, kun puhe tosi paikan tullen? Ei mypa, eikä nää teidän paskat läpät saa mua yhtään huolestumaan, 0-3 vähintään. Ja paluu tagas Turgu ei oo koskaan vittumaista. God Job!
Päässäs vapisee. Imekää te turkulaiset vaan korvianne. Minkäs sille voi, jos oot niin pönttö, ettet ymmärrä edes huolestua. Luulis kyllä vituttavan Snobilassa asustaminen. Etkö tiedä, että silloin ollaan hiljaa, kun ei mistään mitään ymmärretä. 0-3 on housussas kärsämö. Onko Varsinais-Suomessa huumorintajua?
|
|
|
|
|
Perlenbacher
Poissa
Suosikkijoukkue: Kajahtanut hinaajayrittäjä
|
 |
Vastaus #26 : 01.05.2009 klo 14:24:00 |
|
|
|
|
|
|
Erkka
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liège
|
 |
Vastaus #27 : 01.05.2009 klo 14:32:43 |
|
No nyt jytisee 
|
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #28 : 01.05.2009 klo 15:01:15 |
|
Päässäs vapisee. Imekää te turkulaiset vaan korvianne. Minkäs sille voi, jos oot niin pönttö, ettet ymmärrä edes huolestua. Luulis kyllä vituttavan Snobilassa asustaminen. Etkö tiedä, että silloin ollaan hiljaa, kun ei mistään mitään ymmärretä. 0-3 on housussas kärsämö. Onko Varsinais-Suomessa huumorintajua?
Topi, anteeex. Mikä vit on kärsämö???
|
|
|
|
|
Todellinen vahvistus
Poissa
|
 |
Vastaus #29 : 01.05.2009 klo 15:04:39 |
|

Interin nettisivujen mukaan PGM on loukkaantunut ja Pertot ei ole vielä mukana. Nikkari on lusinut bänninsä, mutta peli on mennyt nykyisillä jampoilla sen verran parempaan suuntaan ettei asiaa avaukseen taida olla. Jos pitäisi veikata, avauksessa jatkaa samat kuin viimeksikin. Eli: Grot Kennedy Paajanen Ojala Kauko Ramirez Lehtonen Verino Nyman Aho Bantamoivaihdossa vaikka: Monsalve, Tumanto, Furuholm, Purje, Seppälä, Sanevuori ja Nikkari.
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
 |
Vastaus #30 : 01.05.2009 klo 15:44:36 |
|
|
|
|
|
|
zipe
Poissa
|
 |
Vastaus #31 : 01.05.2009 klo 15:46:41 |
|
Saammehan, oi saammehan nähdä mahatifon huomenna? Suomen Turkusta kajahtaa! 
|
|
|
|
|
Neuvoton
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Athletic Bilbao, KaisLa
|
 |
Vastaus #32 : 01.05.2009 klo 16:18:02 |
|
Sanoinko itkeväni, en. Siellä mypaskonen päässä tuo Tamu voitto nyt vaan on tuntunut kihahtavan sen verran hattuun, että vähän on teitä täällä pakko rauhoitella  Olen sellaisen käsityksen saanut, että tamu oli yksinkertaisesti täysin paska, eikä niin, että mypa teki tamusta täysin paskan. Jos nyt itse rauhoittuisit ja miettisit kaksi kertaa, että onko tässä ristiretkessäsi oikein tolkkua. Kovasti olet muita rauhoittelemassa vaikka itse tunnut tässä muutaman käämin polttaneen ja vappusimaa liikaa nauttineen. Ihan sama missä käsityksessä olit ja olen aika varma, että et peliä nähnyt, joten ehkä kantsis säästää tota "rauhoitteluruutia" johonkin tähellisempään ja vähemmän noloon hommaan.
|
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
|
 |
Vastaus #33 : 01.05.2009 klo 17:00:23 |
|
Jos nyt itse rauhoittuisit ja miettisit kaksi kertaa, että onko tässä ristiretkessäsi oikein tolkkua. Kovasti olet muita rauhoittelemassa vaikka itse tunnut tässä muutaman käämin polttaneen ja vappusimaa liikaa nauttineen.
Ihan sama missä käsityksessä olit ja olen aika varma, että et peliä nähnyt, joten ehkä kantsis säästää tota "rauhoitteluruutia" johonkin tähellisempään ja vähemmän noloon hommaan.
Rauhotus ny vähän, ristiretki LOL. Ja jos sun mielestä mypa fanien kanssa jalkapallosta keskusteleminen on noloa, niin mikäs siinä, etköhän kuitenkin tiedä mistä puhut. Minä en sitä kuitenkaan häpeä.
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
|
 |
Vastaus #34 : 01.05.2009 klo 17:06:04 |
|
On totta, että molemmat olivat paskoja ja Mypan kasetti petti ennen loppuvihellystä. Ja tuo jossittelu on kyllä turhaa. Sanoinko itkeväni, en. Siellä mypaskonen päässä tuo Tamu voitto nyt vaan on tuntunut kihahtavan sen verran hattuun, että vähän on teitä täällä pakko rauhoitella  Olen sellaisen käsityksen saanut, että tamu oli yksinkertaisesti täysin paska, eikä niin, että mypa teki tamusta täysin paskan. No eiköhän se huomen illalla nähdä mistä kaikista koskista niitä palasia taas kalastellaan, kun nollatuloksen jälkeen valmistaudutaan seuraavan pelin pistejahtiin. Istuhan nyt tuolille tai käy mielummin makuulle ja mieti kenen pitää rauhoittua. Ketään täällä ei kiinnosta käsityksesi MyPa:n ja TamU:n kohtaamisesta, kun et kerran paikalla ollut. MyPa pelasi loistavasti ja tamperelaisille ei jäänyt mitään mahdollisuutta. Ja vielä tampu peli kihahtanut hattuun? Mielestäni ei ole väärin olla tyytyväinen loistavaan peliin. Jos pelaavat samalla tavoin, vopite olla että Inter ei pisteitä Saviniemestä saa.
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
|
 |
Vastaus #35 : 01.05.2009 klo 17:07:20 |
|
Rauhotus ny vähän, ristiretki LOL.
Herätit myötähäpeät  Junttimaisinta mitä tiedän jne.
|
|
|
|
|
Neuvoton
Poissa
|
 |
Vastaus #36 : 01.05.2009 klo 17:08:25 |
|
Ja jos sun mielestä mypa fanien kanssa jalkapallosta keskusteleminen on noloa, niin mikäs siinä, etköhän kuitenkin tiedä mistä puhut. Minä en sitä kuitenkaan häpeä. Kun nyt ensin keskustelisit jalkapallosta etkä kertoisi, peliä näkemättä, omia kuvitelmiasi ja muutenkin keskittyisit vaikka Interistä puhumiseen etkä MyPan kannattajien haukkumiseen noiden kuvitelmiesi pohjalta. Varmaan jalkapallosta puhuminen ei ole yhtä noloa kuin tuo nykyinen "keskustelusi", joten ehkä voisit sitten kokeilla sitä jalkapallosta keskustelemisesta. Etköhän ole jo ihan tarpeeksi "keskustellut" MyPan kannattajista ja keskustelijoista, ei siis muuta kuin siirry asiaan 
|
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
|
 |
Vastaus #37 : 01.05.2009 klo 17:15:09 |
|
Jeesustelua
Eli sä olet jonkinlainen mypaisä, joka on nyt kutsuttu paikalle laittamaan stoppi enemälle fooruminöyryytykselle, kun huutelun ja isoittelun aloittaneet mypalapset ovat ottamassa 100-0 turpaan foorumväännöissä? Hyvää ja arvokasta työtä  Ja sopii mulle, että yritetään keskustella enemmän vaikka tulevasta pelistä 
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
|
 |
Vastaus #38 : 01.05.2009 klo 17:56:32 |
|
Eli sä olet jonkinlainen mypaisä, joka on nyt kutsuttu paikalle laittamaan stoppi enemälle fooruminöyryytykselle, kun huutelun ja isoittelun aloittaneet mypalapset ovat ottamassa 100-0 turpaan foorumväännöissä? Hyvää ja arvokasta työtä  Ja sopii mulle, että yritetään keskustella enemmän vaikka tulevasta pelistä  Sinun sanoin: LOL.
|
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
|
 |
Vastaus #39 : 01.05.2009 klo 18:08:03 |
|
Enää ei keksitä mitään omaa tekstiä vai? Hyvä niin, jos nyt sitten saataisiin tämä asia keskustelu siirtymään vaikka keskusteluun tulevasta pelistä. Siihen mulla ei kyllä ole mitään annettavaa, jos se nyt yllätyksenä teille tuli. Piti kuitenkin kertoa, että myös ymmärrätte sen, saitteko? Ja hyvä, että Boriksellakin on hauskaa ja naurua riittää 
|
|
|
|
|
|
settingsun
|
 |
settingsun
Vastaus #40 : 01.05.2009 klo 18:25:09 |
|
Tähän sivistävän futiskeskustelun pyhättöön pitänee pistää omaa kommentiakin. MyPa ja Inter olivat surkeita keskenäisessä matsissa ja Inter Maariaanhaminaa vastaan myös. MyPa pelasi vakuuttavasti Tamua vastaan, mistä osa oli Tamun surkeutta, mutta se ei poista MyPan hyvän esityksen arvoa. Interinkin peli oli huomattavasti parempaa Jaroa vastaan suhteutettuna kahteen ensimmäiseen matsiin. MyPa tulee sisuuntuneena hakemaan revanssia Turun viime hetkillä ratkenneesta matsista. Toisaalta hyvä draivi on päällä vakuuttavasta TamU-pelistä. Interkin on menossa parempaan päin ja Grotin maalitilin avaantuminen luo uskoa hyökkäyspään suuntaan. Dragsman toimitsijakiellolla lienee jonkilainen vaikutus joukkoeeseen, aika näyttäköön minkälainen. MyPasta enemmän odotan viime pelistä lähinnä Multaharjulta ja Kuismalalta. Keskikenttä vaikuttaa paremmalta kuin aikoihin varsinkin jos Ady jatkaa nähdyllä linjalla. Votinov oli erittäin pirteä ensimmäisessä pelissä. Taisteli joka pallosta loppuun asti, mikä on sikäli jo paljon. Lopuksi kruunasi iltansa Kavenin antamaan lahjamaaliin. Häntä on pakko kehaista nyt tässäkin. Interin puolustus herättää pieniä kysymysmerkkejä. Lopputulosta en veikkaa, mutta nähdyn ja kuullun persteella veikkaan MyPan voittavan tämän pelin. Interiä ei silti sovi aliarvioida. Hallitseva mestari, mikä kertoo jo paljon.
|
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
 |
Vastaus #41 : 01.05.2009 klo 18:31:54 |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.05.2009 klo 23:52:06 kirjoittanut kluru »
|
|
|
|
|
Neuvoton
Poissa
|
 |
Vastaus #42 : 01.05.2009 klo 18:49:59 |
|
Eli sä olet jonkinlainen mypaisä, joka on nyt kutsuttu paikalle laittamaan stoppi enemälle fooruminöyryytykselle, kun huutelun ja isoittelun aloittaneet mypalapset ovat ottamassa 100-0 turpaan foorumväännöissä? Hyvää ja arvokasta työtä   Ja sopii mulle, että yritetään keskustella enemmän vaikka tulevasta pelistä  No mikset sitten keskustele vaan jatkat samalla säälittävällä vittuilun yrityslinjalla?
|
|
|
|
|
Todellinen vahvistus
Poissa
|
 |
Vastaus #43 : 01.05.2009 klo 19:06:36 |
|
Melko väsynyttä uhoa molemmilta puolilta, kun joukkueilla on takana vasta pari-kolme ottelua. Vielä reilu viikko sitten joukkueet olivat tuloksellisesti melko tasaiset ja ovat nyt molemmat parantaneet siitä. Tuskin tässä ajassa on mitään mullistavaa eroa ehtinyt tulla.
|
|
|
|
|
Memento Mori
Poissa
|
 |
Vastaus #44 : 01.05.2009 klo 19:07:34 |
|
No mikset sitten keskustele vaan jatkat samalla säälittävällä vittuilun yrityslinjalla?
Sieltä suunnaltahan vielä jatkettiin ja johan jo kerroin ettei mulla ole mitään annettavaa pelillisiin keskusteluihin, luetun ymmärtäminen missä pelaa? Ja hyvin tuo vittuilu tuntuu uppoavan, kun joka viestin jälkeen yritätte keksiä jotain nasevaa vittuilua takaisin, johon minun on sitten vastattava oikeasti jollain nasevalla kommentilla.
|
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
 |
Vastaus #45 : 01.05.2009 klo 19:33:35 |
|
Turkulaisilla noussu sima hiukan päähän.. Avauskokoonpanosta vielä sen verran että Multaharjun tilalle THE SAINT!! Votinov pelannu sen verran pirteesti että tuskin sen avauspaikka on uhattu.. mutta pitäähän Pyhimys päästää jo irti! 
|
|
|
|
|
Kilhammer
Poissa
|
 |
Vastaus #46 : 01.05.2009 klo 20:14:09 |
|
Avauskokoonpanosta vielä sen verran että Multaharjun tilalle THE SAINT!! Votinov pelannu sen verran pirteesti että tuskin sen avauspaikka on uhattu.. mutta pitäähän Pyhimys päästää jo irti!  Maxin pelaaminen TamUa vastaan oli todella hyvännäköistä, ajoittain jopa paljon tasokkaampaa kuin Neemelon vääntäminen viime kaudella. Ero onkin siinä, että Maxi pyrkii välittömästi kohti vastustajan maalia, kun taas Neemelo pudotteli palloja ja itseään keskikentälle, jolloin peli puuroutui liian usein. Lisää vain minuutteja alle ja maaliputki saa jatkoa.
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
|
 |
Vastaus #47 : 01.05.2009 klo 21:23:47 |
|
Enää ei keksitä mitään omaa tekstiä vai?
Olisi keksinyt mutta tuli se vanha nyrkkisääntö internet-väittelyistä mieleen joten ajattelin että lyhyestä virsi kaunis. Jottei menisi aivan ot:ksi niin sanotaan vaikka että olen melko varma että samalla kokoonpanolla mennään kuin Tamperettakin vastaan. Multaharju pitää avauspaikkansa, parempaa ei ole. Inter todennäköisesti ottaa Iltsun tiukasti kiinni, joka tuo lisää tilaa ja aikaa Votinoville ja Adylle. Usko Interin kaatoon on kova 
|
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
 |
Vastaus #48 : 01.05.2009 klo 22:19:44 |
|
Multaharju pitää avauspaikkansa, parempaa ei ole.
 Samalle paikalle vois tyrkätä Oksasen, Puhakaisen, Nakarin tai vaikka Tosaint Rickettsin.. Muki on ollu kyllä molemmissa tän kauden peleissä surkein mypasta.
|
|
|
|
|
saviniemen_mies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomifutiksen puuhastelu
|
 |
Vastaus #49 : 02.05.2009 klo 08:29:08 |
|
Multaharju pitää avauspaikkansa, parempaa ei ole. Inter todennäköisesti ottaa Iltsun tiukasti kiinni, joka tuo lisää tilaa ja aikaa Votinoville ja Adylle. Usko Interin kaatoon on kova  Tästä BorisC:n mielipiteestä Klurun kanssa samoilla linjoilla, vaikka Muki paransikin tamu matsissa jo hiukan siitä miten pelasi turussa, on meillä siltikin Oksanen, Puhakainen ja jopa Tossu joita voisi kokeilla. Turussa Maxi ja Ady olivat aivan liian yksin. Tussun vaihto toki toi lisää voimaa ja nyt kun hän on avauksessa muuttuu voimasuhde keskikentällä sen mukaisesti, lisäksi Maxille vielä tarvitaan enemmän apuja Iltsulta ja toiselta laiturilta kuka nyt lieneekään. Edelleen usko kotivoittoon on kova, ei se vaadi kuin että ollaan hereillä eikä anneta helppoja omiin ja saadaan haastettua interin puolustusta oikein kunnolla...
|
|
|
|
|
|
|
|