Umpivasuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hames Collins
|
 |
Vastaus #50 : 14.05.2009 klo 23:58:57 |
|
TÄMÄ ON HUHU!
Kärde on lähtenyt. Seuraajasta ei ole tietoa.
Luotettavuus: ½ tähteä.
En tiedä tarinan alkulähdettä enkä välivaiheita, mutta tuollaisena se kantautui korviini. Kehotan suhtautumaan huhuun suurella varauksella.
Itse tiedän sen verran, että tämän päivän treenit peruttiin hieman ennen niiden alkua. Mitähän näistä palasista pitäisi yhdistellä...
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
 |
Vastaus #51 : 15.05.2009 klo 00:01:10 |
|
Itse tiedän sen verran, että tämän päivän treenit peruttiin hieman ennen niiden alkua. Mitähän näistä palasista pitäisi yhdistellä...
...ja hallituksen kokous oli tänään...
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 15.05.2009 klo 00:26:51 |
|
Vuorinen?! Olisi sinänsä hyvä valinta suoraan organisaation sisältä, mutta olisi junnutoiminnan kehittämisen kannalta heikko veto, samoin saattaa olla liiaksi Kärden lähipiiriä.
Ykkösestähän löytyisi muutamia potentiaalisia nimiä, joilla käsittääkseni on soppareissaan liigapykälä...
Veikkaan Vuorista ja yllätyshyökkäyksen jälkipeleihin tehnyt Leksa kakkoseksi. Auktoriteettivajetta tällä järjestelyllä tuskin paikattaisiin, mutta Pete jaro-taustastaan huolimatta vaikuttaa aika fiksulta tyypiltä. Kun rahaa ei ole, uusi valmentaja ei voi tulla nykyisten palkkalistojen ulkopuolelta.
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #53 : 15.05.2009 klo 00:31:47 |
|
Toivottavasti erosi tosiaan itse, jotta Vepsun ei tarvitse palkkaa maksella kauden loppuun asti. Kyllähän Kärde tehnyt jotain aivan käsittämättömiä ratkaisuja, kuten Forsellin penkittäminen sekä Hietaharjun ottaminen vaihtoon eilen (näsäviisastelijoille: toissapäivänä  ) Todellakin vaikuttaa siltä, että vaihdot suunniteltu etukäteen, eikä millään muotoa pelitilanteiden perusteella. Forsell otettiin Honkaa ja TamU:a vastaan vaihtoon suurinpiirtein samoilla minuuttiluvuilla. Jälkimmäistä peliä en nähnyt, mutta Honkaa vastaan oli Vepsun paras mielestäni.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 klo 00:36:10 kirjoittanut Lätkis »
|
|
|
|
|
höpönassu
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #54 : 15.05.2009 klo 01:10:17 |
|
TÄMÄ ON HUHU!
Kärde on lähtenyt. Seuraajasta ei ole tietoa.
Luotettavuus: ½ tähteä.
En tiedä tarinan alkulähdettä enkä välivaiheita, mutta tuollaisena se kantautui korviini. Kehotan suhtautumaan huhuun suurella varauksella.
Heh! Pakko tulla kommentoimaan, että onpa tässä tilanteessa omaperäisiä nämä huhut :-) Kärde luotettavan lähteen mukaan katsellut TPS:n kuvioita koko päivän ja pohtinut joukkueen johtoa ja pelaajia myöten täysin uutta taktiikkaa (nyt kunnossa oleville kavereille sopivampaa) tuon 4-2-3-1 kuvion sijaan. Edistystä sekin!
|
|
|
|
Ripareijo
Poissa
Suosikkijoukkue: Yli-Kiimingin Yritys
|
 |
Vastaus #55 : 15.05.2009 klo 01:35:48 |
|
Heh! Pakko tulla kommentoimaan, että onpa tässä tilanteessa omaperäisiä nämä huhut :-) Kärde luotettavan lähteen mukaan katsellut TPS:n kuvioita koko päivän ja pohtinut joukkueen johtoa ja pelaajia myöten täysin uutta taktiikkaa (nyt kunnossa oleville kavereille sopivampaa) tuon 4-2-3-1 kuvion sijaan. Edistystä sekin!
Eli sullekaan Kärde ei ole vielä kerrottu?
|
|
|
|
Brandö
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 15.05.2009 klo 06:08:17 |
|
Reinin kontaktien avulla L. van Gaal tekee oharit Bayernille ja suuntaa kohti kylmää pohjolaa!!! Samassa laivakontissa Rotterdamin satamasta lähtee puolustuksen uusi liideri ja peliä loistavasti rakentava Niklas Moisander. Syyksi siirtymiseen hän ilmoittaa halun olla lähempänä kaksoisveljeään tulevan kauden Mestareidenliigan pelien sijaan!! Myös penkityksiin Alkmaarissa kyllästynyt Toni Kolehmainen on kuullut, että Palloseurassa olisi tilaa yhdelle kovaa taistelevalle ja asennetta kentälle tuovalle keskikenttäpelaajalle!!!
Ja nyt lääkekaapin kautta töihin uneksimaan lisää...
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 15.05.2009 klo 08:55:03 |
|
Kärde has NOT left the building.
Samalla poppoolla mennään, mutta Kärde on luvannut laittaa keskustelevan nössömiehen syrjään ja aikoo jatkossa huutaa pelaajille enemmänkin, koska Raidan pelaajisto on tunnetusti juuri tämän sortin ohjausta kaipaavaa porukkaa. Tiedossa on myös penkityksiä jopa kalliimmille miehille, ellei asenne ja yritys parane.
|
|
|
|
Ranieri
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, FC Liverpool
|
 |
Vastaus #58 : 15.05.2009 klo 09:01:41 |
|
Valitettavasti väärä tieto.... Muutoksia on tulossa.... Kärde has NOT left the building.
Samalla poppoolla mennään, mutta Kärde on luvannut laittaa keskustelevan nössömiehen syrjään ja aikoo jatkossa huutaa pelaajille enemmänkin, koska Raidan pelaajisto on tunnetusti juuri tämän sortin ohjausta kaipaavaa porukkaa. Tiedossa on myös penkityksiä jopa kalliimmille miehille, ellei asenne ja yritys parane.
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 15.05.2009 klo 09:03:56 |
|
Valitettavasti väärä tieto.... Muutoksia on tulossa....
No pentele. Huijareita kaikki Vaasan futistutut (:keskari: heille).
|
|
|
|
ysiysi
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, KPV
|
 |
Vastaus #60 : 15.05.2009 klo 09:38:54 |
|
Jos nyt taas vähän rauhoituttaisiin täällä ja tuon kausitopicinkin otiskoinnissa, vai onko jollain jotain seuran vahvistamaa tietoa? mitään ei ainakaan ole julkaistu vielä.
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 15.05.2009 klo 09:50:09 |
|
ja tuon kausitopicinkin otiskoinnissa On ihan aiheellista kysyä, kenen taktiikoilla sunnuntaina mennään. Jos tänään ei tule uutisia, mennään Kärdellä, ja otsikon voi taas vaihtaa.
|
|
|
|
sleep0
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 15.05.2009 klo 09:50:19 |
|
Jos nyt taas vähän rauhoituttaisiin täällä ja tuon kausitopicinkin otiskoinnissa, vai onko jollain jotain seuran vahvistamaa tietoa? mitään ei ainakaan ole julkaistu vielä.
Varma tieto, että huomenna Pohjalaisessa lukee "Kärden" erosta. Hallitus kokoontuu tänään kriisikokoukseen, jossa päätetään mistä uusi valmentaja. Reini, Touru, Pyykölä? 
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 15.05.2009 klo 11:24:26 |
|
info klo 14
-vuorinen? -tuisku? -auge?
|
|
|
|
Umpivasuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Hames Collins
|
 |
Vastaus #64 : 15.05.2009 klo 11:34:12 |
|
Tiedote puhuu "valmennuksen uudelleenjärjestelyistä". Väittäisin, että Vuorinen. Reinille myös roolia?
Mutta, monet näköjään ainakin saivat haluamansa.
|
|
|
|
jaa-a
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 15.05.2009 klo 11:39:17 |
|
Vaasan Palloseuran päävalmentaja Tomi Kärkkäinen on irtisanoutunut tehtävästään. VPS järjestää asiasta ja valmennuksen uudelleenjärjestelystä tiedotustilaisuuden tänään perjantaina 15.5.2009 klo 14.00. http://www.vepsu.fi/tmp_vps_actual_0.asp?lang=1&sua=1&s=756Kait tämän ketjun voi sitten sulkea.
|
|
|
|
John Rambo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin
|
 |
Vastaus #66 : 15.05.2009 klo 11:45:24 |
|
Päätökseni irtisanoutumisesta syntyi edellisyönä. Intressini ovat pelkästään seuran menestymisen puolella ja katsoin, että minulla ei ole enää resursseja kääntää kelkkaa ylöspäin. Toivon, että toimii herättävänä tekijänä pelaajistolle, ja että VPS herää taistelemaan elintärkeistä sarjapisteistä jo ajatellen tulevan sunnuntain TPS -peliä.
Olen ihmisenä ja valmentajana se mikä olen enkä persoonaani voi muuttaa. Aikaa ja energiaa on suunnattu valtavasti tähän projektiin ja parhaani olen tehnyt. Mutta puhumme tulosurheilusta ja katson, että tämä ratkaisu palvelee parhaiten rakastamaani perhettä, omaa henkistä hyvinvointiani ja ennen kaikkea sydäntäni lähellä olevaa raitapaitajengiä.
Olen jalkapalloihminen, ja joskus jalkapallossa pitää tehdä kovia ratkaisuja pitkäjänteisyyttä ja kehittymistä ajatellen.
Uskon, että valmennusvastuun siirtäminen uusille tekijöille palvelee seuraa parhaiten tällä hetkellä ja kyseiset uudet valmentajat saavat täyden tukeni jatkoa ajatellen Kärdelle kyllä pisteet suoraselkäisyydestä, lisäksi säästi vielä seurankin resursseja eroamalla itse. Kiitos ajastasi Tomi, parempaa onnea seuraavan työtehtävän kanssa.
|
|
|
|
Speedi
|
 |
Speedi
Vastaus #67 : 15.05.2009 klo 11:52:11 |
|
Toivottavasti ne nyt ei sentään tee järkiratkaisua palkkaamalla Hannu Tourua ja varmistamalla samalla sarjapaikkansa. Tosin, eihän Tore reinimäiseen hassutteluun taida sopia. Onneksi.
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat
|
 |
Vastaus #68 : 15.05.2009 klo 11:56:02 |
|
Kärdelle kyllä pisteet suoraselkäisyydestä, lisäksi säästi vielä seurankin resursseja eroamalla itse. Kiitos ajastasi Tomi, parempaa onnea seuraavan työtehtävän kanssa.
Jos Kärde tosiaan erosi itse ilman ns. kultaista kädenpuristusta eli niin ja niin monen kuukauden palkkaa, niin hattua on tosiaan miehelle nostettava harvinaisesta teosta.
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #69 : 15.05.2009 klo 11:58:07 |
|
Jos Kärde tosiaan erosi itse ilman ns. kultaista kädenpuristusta eli niin ja niin monen kuukauden palkkaa, niin hattua on tosiaan miehelle nostettava harvinaisesta teosta.
Olispa TamUssakin noin suoraselkäistä toimintaa. Ja en muuten tarkoita pelkästään Zicoa...
|
|
|
|
noisemus
Poissa
Suosikkijoukkue: Good Company !
|
 |
Vastaus #70 : 15.05.2009 klo 11:58:38 |
|
Elämme mielenkiintoisia aikoja  Ja lukkoon vaan.
|
|
|
|
|
|