FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.10.2025 klo 17:07:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 56

Kirjoittaja Aihe: RP-67 'Seablues' 2007  (Luettu 52882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Uge

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues

Vastaus #275 : 21.04.2007 klo 13:04:21

komppaan! itelle ainaki tulee hyvä olo siitä ku o tehny kunnolla jotain.vetoja ja viimeistelyä ja kunnon tempo reeneihin niinku momo tos kans kaipas. no huomenna illalla ois tempoa tarjolla ku mennään potkimaan momon kanssa.kaikki halukkaat mukaan

halukkaille Ylos Ylos

mä voisin tulla ainazki potkimaan huomenna joskus siin päiväl esim 16.00.   

surullista seurata vierestä seabluesien alkanutta kautta kun oma alkaa vasta viikon päästä.

toi artzidanen viesti oli täyttä aziaa, hyvä avautuminen  Ylos Tuoppi

ei tohon auta muu kuin pieni palaveri valmentajan kanssa, alkaa vituttaa kun lukee noit juttui miten se on peluuttanu ja miten on joiltain jätkiltä kuullu.

ArtZidane

Poissa Poissa

Vastaus #276 : 21.04.2007 klo 13:11:24

Ittellä on kymmenen aikaan peli et sen jälkeen sopii tulla nöyryyttämään Kopoo!
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #277 : 21.04.2007 klo 13:18:53

Aikamoista. Vois melkein sanoo "Voi Jukra". Vai mitä Momo? 8) ;)
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #278 : 21.04.2007 klo 13:34:39

Aikamoista. Vois melkein sanoo "Voi Jukra". Vai mitä Momo? 8) ;)
Koittakaas kumminki kaikki muistaa et pelataan nelosta. Ei se voittaminen oo tärkeintä vaan rehti kilpailu, eiks jeh? ;) ;) :) :) Tuoppi Tuoppi
Harrastuksena tätä kaikki mun tietääkseni vetelee ni mun mielest tärkeint olis se et kaikil ois reeneis/peleis hyvä meininki ja sais hyvän hien päälle ja kaikki pääsis pelaamaan kun siitä kumminki niin perkeleesti maksetaan. Totta kai voittaminen ois kivaa mut seki tulis varmaan helpommin kun se järjetön vikinä loppuis reeneissä/peleissä niinku jalaton jalkaki viime reenien jälkeen totes. Koutsin kans vois vaikka koko joukkue istuu fiksusti alas ja puhuu sit näist jutuista, ei niin et joku sankari menee ens reeneissä sanoo sil "Miks me vittu noin tehdään, tehtäis ennemmin näin." Vakavasti täytyy tietty ottaa mut osa tuntuu ottavan vähän liianki vakavasti tän touhun(allekirjottanu myös), edelleen pelataan kumminki neloses, ei Serie A:ssa vaikka kuinka kuviteltais, tärkeempiäkin juttuja löytyy kun RP:n pelisysteemit, vaiks ei kyl montaa :) Jooh, aikamoista juttua tuli, ei herneitä sit kenellekään. ;) 8) Ylos Ylos
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #279 : 21.04.2007 klo 14:12:08

Minkäslaisesta tarjouksesta oli kyse ??

Sen verran voin valottaa, että siihen liittyi kaksi saunailtaa ja valmentajan vaihto... Ja aloite tuli Liedon suunnasta  ;) :D
Momo

Poissa Poissa

Vastaus #280 : 21.04.2007 klo 14:13:28

Höpö höpö Johnsson!

Tärkeämpiä asioita meillä ei kellään voi olla ;)!! Tuoppi

Kunhan saadaan ne treenit ekana kuntoon että porukka pääsis vihdoinkin sellaiseen fyysisen kuntoon että voidaan edes koittaa pelata peleissa kunnolla. En tarkoita pelkästään omaa kuntoani, vaan koko porukan.
Tempoliinin kautta pelei voitetaan... tä on kuitenkin vain nelosta kuten on jo mainuttu...
Keijo

Poissa Poissa

Vastaus #281 : 21.04.2007 klo 14:45:39

No sanotaan vaikka näin, että treeneissä odotettavissa taas varmaan seuraavaa; huonompi joukkue voitti, keskikenttä oli täysin hallussa ja lukuisat maalipaikat sössittiin siirtelyyn. Jepjep...  ;) Ja sen verran Liedon jätkille, että pelin jälkeen ilmoille heitetty tarjous on todellakin voimassa...  :D

Ja sille yhdelle jonka hissi ei toimi ihan ylös asti, ei tarvii tulla enää peleihin.  :keskari: Hävettää muutenkin ihan tarpeeksi.

Liedon vaihtopenkiltä kuultua: http://www.youtube.com/watch?v=6sOJFZNheTw  ::) :o

No eipä tässä ole kuin yksi suunta jatkossa, toivottavasti... Ylos Ylos Ylos
Yön yli nukuttuani ja asiaa tarkemmin mietittyäni taidan vetää tarjouksen takaisin ;)...sori. Tohon hissijuttuun täysin sama. Ja tuo videokin osuu aika kohdilleen... Ylos
Paatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #282 : 21.04.2007 klo 17:39:41

Kyllä noi teidän kommentit peleistä ja reeneistä kuulostaa helv... hauskoilta. Onneks niitä ei enää oo lähes vuoteen kuulunut Liedon stadioneilla. Vaikka vastustajia olettekin, niin pakko sanoo, et vähän parempaa ansaitsisitte.

Koittakaapa piruuttanne istua koutsinne kanssa alas ja puhua läpi mahdolliset pelisysteemin muutokset, toivotan onnea... Ylos

Älkääkä vaan kattoko mihin keskitätte ja älkääkä missään nimessä luulko, että hyökkääjät niitä maaleja tekee  :D :D :D
tuplawee

Poissa Poissa

Vastaus #283 : 21.04.2007 klo 18:18:29

Epäileväisyyten taipuvaisena henkilönä tekisi mieli jo pistää pystyyn äänestys valmentajan vaihdosta, mutta ehkä on "järkevämpää" toimia seuraavasti:

Koska suurin osa pelaajista tuntuu olevan sitä mieltä, että homma ei toimi, palaveri asian tiimoilta lienee ainoa vaihtoehto. On mielestäni syytä myös kiinnittää huomiota siihen, miten palaveri ns. organisoidaan, jotta saadaan toivotunkaltainen vaikutus aikaan. Aikaisempien kokemusten perusteella yksi ryhmäpalaveri ei ole toimiva. Asioiden käsittely ei saa vaatimaansa painokkuutta ja syvempää tarkastelua. Yksi vaihtoehto olisi pitää monta palaveria, kuten yritysmaailmassa on kai tapana. Tämä tapa vie kuitenkin liikaa aikaa. Siksi ehdotankin aivan uutta suorastaan mullistavaa lähestymistapaa: Ensin joukkue pitää sisäisen palaverin keskenään. Jotta homma ei mene leikin laskuksi, ennen palaveria jokainen laittaa kirjalliseen muotoon esim. missä asioissa Taukki on mennyt metsään ja mitä tulisi tehdä toisin. Puheenjohtajaksi valittu henkilö/henkilöt (kapteenit sit vissiin) käsittelevät palautteet ennnen palaveria ja tältä pohjalta rakentavat palaverin asialistan. Tämän ensimmäisen palaverin tulokset kapteenit esittelevät Taukille ns. privaattipalaverissa esityslistan. Pallo on nyt Taukilla ja hän päättää tekeekö muutoksia vai vetäytyykö tehtävistä. Monimutkaistako :D

Tai sitten voidaan riidellä asioista...
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #284 : 21.04.2007 klo 18:24:10

Oisko nyt jätkät syytä heittää vähän jäitä stetsoniin?on toki hyvä keskuskestella asioista,eikä siinä mitään.mut ei me yksinkertaisesti voida kahden pelin perusteella alkaa puhumaan mistään kengänkuvista persuksille.toki nyt on moni pelannut oudoilla paikoilla,ja uudet jutut vaatii oman aikansa.mut ei pelit oo taktiikkaan kaatunu,kyllä sitä edelleen pitäis kk:n kautta pelata,eikä roiskia kärkeen toivotaan-palloja.fakta on,että nyt kun oli 5 vaihturia,ei jokainen voi pelata 90 min.(en tarkoita niitä,jotka eivät kentälle päässeet).vaihtoon tulemisesta/joutumisesta on melko turha avautua,vaikka tuntuisi et jaksaisikin vielä.kyllä se voi tulla kaikille eteen.en halua puuttua peluutukseen,koska se ei oo musta pelaajien asia.ei me kuitenkaan voida suoralta käsin kyseenalaistaa jokaikistä valintaa/ratkaisua.jos jokainen jätkä keskittyy tekemään parhaansa sillä tontila,mihin on laitettu,sen pitäisi riittää.annetaan vähän aikaa,on ne kausien alut olleet aiemminkin hankalia,kyllä se tästä vielä aukeaa kun saadaan lisää onnistumisia.on tietysti helppoa olla kriittisenä mille tahansa uudelle,täytyy kuitenkin myös miettiä,että onko jokainen meistä antanut täyden tukensa/panoksensa sille että homma toimisi.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 klo 18:43:20 kirjoittanut juntusen miika »
tuplawee

Poissa Poissa

Vastaus #285 : 21.04.2007 klo 18:53:41

juntusen vastauksen arvasin jo ennalta. olithan yksi niistä jotka vahvimmin ajoivat uuden valmentajan valintaa plus olet taipuvainen puolustamaan kaikkien oikeuksia, joka on sinällään kunnioitettava piirre miehessä. haluaisin kuulla vähän muidenkin mielipiteitä asiasta. kysehän ei ole siitä, että pari tappioo on tullu, vaan kokonaisvaltaisemmasta näkemyksestä jalkapalloon, joka heijastuu koko toiminnan organisointiin. hommaa voidaan jalostaa eteenpäin muussakin mielessä kuin mitä Taukki on tuonut esiin. ajattelen tässä vain omaa ja muiden henkistä hyvinvointia. joukkueen potentiaalin maksimointi tulee sitten siinä sivussa.
ArtZidane

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 21.04.2007 klo 19:04:54

Nimenomaan, kun potentiaalia on vaikka ylempiin divareihin ihan valehtelematta!!! :)
juntusen miika

Poissa Poissa

Vastaus #287 : 21.04.2007 klo 20:21:23

En tarkoita sitä,että kaikki olisi pureksittava sellaisenaan.on varmasti välttämättöntä,että hommaa jalostetaan myös meidän mukaisesti.musta vaan puheet joukkueenvaihdosta/valmennusvaihdoista ovat vähän ennenaikaisia.eiköhän me löydetä yhteinen tie,joka ainakin suurinta osaa tyydyttää.kunhan meidänkin odotukset/näkemykset tuodaan esille,niin uskoisen sen myös ruokkivan tuplaween mainitsemaa henkistä hyvinvointia.
Momo

Poissa Poissa

Vastaus #288 : 21.04.2007 klo 20:50:29

Nyt vaan enempi sitä varsan ajamista!
tuplawee

Poissa Poissa

Vastaus #289 : 21.04.2007 klo 20:51:49

Provosoinnin tarkoitus oli vain tuoda oma näkemykseni esiin, joka edustaa täysin vastakkaista omaasi. Selkään puukottamisen välttämiseksi avoin keskustelu olisikin tärkeää. Keinoja täytyy tosin hioa, sillä varovainen vihjailu ja puolivillaiset kommentit eivät aiheuta muuta kuin negatiivisia reaktioita, kuten muutamaan otteeseen ollaan saatu todistaa. Taukissa on valitettavasti joitain samankaltaisuuksia Jarin kanssa. Voidaanhan me tietysti jauhaa täällä foorumilla vaikka ikämiehiin asti. Sanoista tekoihin siis, sillä pahoin pelkään ettei se suurinta osaa tyytyväiseksi tekevä keskitie itsestään löydy.   
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 21.04.2007 klo 21:04:49

fakta on,että nyt kun oli 5 vaihturia,ei jokainen voi pelata 90 min.(en tarkoita niitä,jotka eivät kentälle päässeet).vaihtoon tulemisesta/joutumisesta on melko turha avautua,vaikka tuntuisi et jaksaisikin vielä.kyllä se voi tulla kaikille eteen.

6 vaihturia + molari. 4 vaihtoa käytettiin. Kallista maksaa RP:n kausikortista 300e/kausi. Oon kyl aika köyhä.
Angel of the North

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja

Vastaus #291 : 21.04.2007 klo 21:19:12

Tuplaweelle  Ylos Tuoppi Ylos Tuoppi

Ja sitten kritiikkiin: Juntusen Miika kaikkitietävänä varmasti kertoo miten käytännössä pelataan maata pitkin keskikentän kautta, jos valmentajan selvät ja tiukat ohjeet (lue: käskyt) oli pelata heti ykköspallosta pitkänä kulmiin. Tarkoitatko että pitäisi toimia valmentajan ohjeita (lue: käskyjä) vastaan, vaikka itse olet ensimmäisenä puhumassa mahdollisuuden antamisesta valmentajalle. Itse ainakin kunnioitan valmentajan toiveita (lue: käskyjä) ja pelaan hänen toivomallaan tavalla. Täysin eriasia on se, toimiiko se.  Kerro toki jos olet eri mieltä...

Itse en usko mihinkään ihmeparantumisiin, joten mun mielestä valmentaja saa lähteä jollei homma muutu ratkaisevasti välittömästi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että tuplaween ehdottamat konkreettiset toimet ovat välttämättömiä ja Taukka on ehdottomasti otettava joukkueen/joukkueen valtuuttaman delegaation puhutteluun. Ja jollei valmentaja näihin asioihin sopeudu, kilometritehdas kutsukoon. Joukkueen toiminta ei pidä olla mitään täydellistä demokratiaa, mutta ei myöskään täysin epäpätevän johtajan omien mielihalujen temmellyskenttä. Jokainen joka tajuaa vähänkään jalkapallosta jotain huomaa nämä asiat, mutta ei voi tietenkään olettaa että kaikki tajuaisivat. Juntunen olet oikeasti mukava kaveri ja älä ota tätä väärin: Et oikeasti tajua jalkapallosta pelillisesti mitään (käsitykseni vahvistui entisestään kirjoituksesi jälkeen), joten voisit mun puolesta vaikka jäävätä itsesi valmentajan tulevaisuutta koskevista keskusteluista, jollet kykene tarkastelemaan tilannetta objektiivisesti. Fakta on se; että joukkueen ehdoton enemmistö ei ole lähelläkään tyytyväinen valmentajan päätöksiin ja toimintaan...
Mr. Johnson

Poissa Poissa

Vastaus #292 : 21.04.2007 klo 21:46:28

Tuplaweelle  Ylos Tuoppi Ylos Tuoppi

Ja sitten kritiikkiin: Juntusen Miika kaikkitietävänä varmasti kertoo miten käytännössä pelataan maata pitkin keskikentän kautta, jos valmentajan selvät ja tiukat ohjeet (lue: käskyt) oli pelata heti ykköspallosta pitkänä kulmiin. Tarkoitatko että pitäisi toimia valmentajan ohjeita (lue: käskyjä) vastaan, vaikka itse olet ensimmäisenä puhumassa mahdollisuuden antamisesta valmentajalle. Itse ainakin kunnioitan valmentajan toiveita (lue: käskyjä) ja pelaan hänen toivomallaan tavalla. Täysin eriasia on se, toimiiko se.  Kerro toki jos olet eri mieltä...

Itse en usko mihinkään ihmeparantumisiin, joten mun mielestä valmentaja saa lähteä jollei homma muutu ratkaisevasti välittömästi. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että tuplaween ehdottamat konkreettiset toimet ovat välttämättömiä ja Taukka on ehdottomasti otettava joukkueen/joukkueen valtuuttaman delegaation puhutteluun. Ja jollei valmentaja näihin asioihin sopeudu, kilometritehdas kutsukoon. Joukkueen toiminta ei pidä olla mitään täydellistä demokratiaa, mutta ei myöskään täysin epäpätevän johtajan omien mielihalujen temmellyskenttä. Jokainen joka tajuaa vähänkään jalkapallosta jotain huomaa nämä asiat, mutta ei voi tietenkään olettaa että kaikki tajuaisivat. Juntunen olet oikeasti mukava kaveri ja älä ota tätä väärin: Et oikeasti tajua jalkapallosta pelillisesti mitään (käsitykseni vahvistui entisestään kirjoituksesi jälkeen), joten voisit mun puolesta vaikka jäävätä itsesi valmentajan tulevaisuutta koskevista keskusteluista, jollet kykene tarkastelemaan tilannetta objektiivisesti. Fakta on se; että joukkueen ehdoton enemmistö ei ole lähelläkään tyytyväinen valmentajan päätöksiin ja toimintaan...

Nelosdivarissa ne kunnon pelitaktikot yleensä vaikuttaakin...
Jäitä hattuun ja ajamaan sitä varsaa itse kukin.
Voi Jukra ja Pyhä Sylvi!

Momo mihis aikaan ootte menos neppailee huomen? Vois iteki ehkä raahautuu paikalle.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 klo 21:50:12 kirjoittanut Mr. Johnson »
Momo

Poissa Poissa

Vastaus #293 : 21.04.2007 klo 21:53:19

Gyl maaar!

Oli kai tarkoitus 16 maissa mennä potkimaan huomenna. Laitetaan vielä siitä infoo foorumille huomenissa.

Nyt otetaaan ne varsat esiin ja pari kaljaa
Momo

Poissa Poissa

Vastaus #294 : 21.04.2007 klo 21:53:52

Muita rauhallisia halukkaita mukaan huomenna sneppailemaan? Momo voi näyttää paari temppuu
Nallipyssy

Poissa Poissa

Vastaus #295 : 21.04.2007 klo 22:24:37

Höpö höpö. Olen ihan löpö.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2007 klo 22:26:31 kirjoittanut Nallipyssy »
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao

Vastaus #296 : 21.04.2007 klo 22:29:00

Kuten jo aiemminkin olen sanonut, ihan sama kuka valmentaa ja ketkä pelaa, mutta niin kauan kun kaikkia (eli suurinta osaa) vituttaa, ei homma oikein toimi... Valmentajalle on nyt annettu mahdollisuuksia ihan tarpeeksi siihen, että hommaan löytyisi joku roti. Olisi ihan kivaa, että treeneissä olisi muutakin holttia kuin alku ja loppujuoksuissa. Koska oikeasti, treeneissä ei pariin viikkoon ole ollut minkäänlaista järkeä. Oikeesti.

Se nyt on varma asia, että neloseen ei valmentajiksi mitään uskomattomia taikureita ihan helpolla löydy, mutta edes joku näkemys miten homma toimii, olisi helvetin mukavaa. Miksi taktiikka tehdään valmentajan oman ja äärettömän vanhanaikaisen näkemyksen mukaan, eikä sen mukaan, millaisia pelaajia joukkueesta löytyy?

Eli miksi helvetissä me roiskitaan ja pidetään helvetillistä kiirettä, kun joukkueen vahvuus kuitenkin olisi pelata rauhassa ja maata pitkin nopeille kärjille ja laitureille. Ja henkilökohtaisesti mun mielestä kannattaisi vielä tiputtaa linja alas ja pelata panostaa vastahyökkäyksiin, nopeasti keskikentän ja laitureiden kautta.

Mutta se nyt on vain mun mielipide joka tuskin kiinnostaa ketään, viimeiseksi valmentajaa, joka ei tunnetusti ole vielä vastannut YHTEENKÄÄN kysymykseen, jonka olen esittänyt, treeneissä, treenien jälkeen, niitä ennen tai saunaillassa.

Eli jos en tiistaina saa kysymyksiini vastausta, heivaan itseni pelaavasta kokoonpanosta vittuun.

Tai siis, jos sinne nyt ikinä muutenkaan mahtuisi...

Ja tupla-wee, nyt saatana rauha noiden dosenttitason kommenttien kanssa...  :o

Ja momo, baaritemput ja varsat pois tallista! Aja! Aja! Aja! Aja!
Angel of the North

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja

Vastaus #297 : 21.04.2007 klo 22:44:13

Ei oikeasti mitään henkilökohtaista Juntuselle. Olen pienessä pöhnässä ja alkaa vaan vituttaa  kirjoitukset, joissa tulee kritiikkiä ihmisiltä joilla ei ole mitään hajua valmentajan henkilökohtaisista ohjeistuksista. Sama koskee Artzidanea. Tiedän vaan sen mitä peliä ennen ja pelin aikana valmentaja sanoi minulle. Henk. koht. itse haluaisin pelata maata pitkin, mutta en todellakaan halua toimia täysin vasten valmentajan ohjeita. Joten kritiikki mikä keskikentän pelaamista kohtaan tänään on tullut on ollut täysin perusteetonta. Itselle on ihan sama kuka valmentaa ja kuka pelaa, mutta odotan jonkun näköistä järkeä peluutusta ja pelitapaa kohtaan. Ei tarvitse olla mikään taktinen velho tai ei tarvitse omata hyvän näköistä muijaa  ;) tajutakseen aivan selkeät ristiriidat ja ongelmat nykyisessä touhussa. Jos menee orava muuntajaan (lainaus eiliseltä maalintekijältä) jokaisesta kysymyksestä mikä koskee pelitapaa, kaikki asiat eivät voi olla kunnossa. Mutta ehkä näitä asioita voidaan puida paremmalla ajalla ja selvinpäin... Mjiötaaaaaaaah!!""#3431
Paatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #298 : 22.04.2007 klo 05:04:24

Mahtavaa Taukka, kertakaikkiaan mahtavaa...  Pallo Ylos Tuoppi :D

Ei muuta, kun paletti sekasin vaan ja kanttaamaan... :D
Morchen

Poissa Poissa

Vastaus #299 : 22.04.2007 klo 10:51:34

Aika nopeasti se Taukka on saanut koko joukkueen sekaisin ja vittuuntuneeksi. Liedossa taisi mennä vähän pidempään.

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 56

Siirry: